Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Place Laren

1. Internationaal

La Place Laren

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 035 531 46 44

MariscaH

heerlijk geluncht voor een schappelijke prijs en zonder onnodige wachttijd. Uitgebreide keuze en informele setting. Er is een gezellige leestafel voor de snelle eters en er zijn meer dan voldoende tafeltjes voor mensen samen. Voor de kinderen is er een speelhoek. Wij gaan dit adres onthouden als stopplek onderweg, het is "drie keer vallen" vanaf de A1!

Gegeten op 29 december 2014

joep300

Aardige tent maar wel sneu dat je voor het toilet moet betalen zelfs als je daar een hoop geld uitgeeft. En als je dan 50c extra wilt pinnen voor dat doel kan het ook niet?

Gegeten op 17 mei 2014

Vandoorntje

Bijna wekelijks komen wij hier wel om te ontbijten, lunchen of een keer avond te eten. Heerlijk vers eten, lekkere koffie, goede service en altijd een fijne (ruime) plek om binnen of buiten te zitten. En mede dankzij de kortingsbonnen van La Place vaak ook nog erg voordelig :).

Gegeten op 26 juli 2014

Corinne K

We komen hier regelmatig in het weekend even een broodje eten. Wat ik wel ontzettend jammer vind aan deze La Place, is dat het altijd zo vies is. De tafeltjes, de wc (waar je als klant nog voor moet betalen ook, belachelijk genoeg), alles is smoezelig.
Personeel verder vriendelijk en behulpzaam, dat tezamen met de lekkere broodjes en heerlijke smoothies doet ons toch weer steeds terug komen.

Gegeten op 20 oktober 2013

ralpharma

Er zijn verschillende restaurants van La Place te vinden in het land, in deze beperk ik me enkel tot het restaurant in Laren, NH. Uniek aan deze locatie is de ligging ten opzichte van de hei en overige natuurgebieden. Dit biedt mogelijkheden om voor of na het eten nog een stukje te wandelen en daarnaast biedt het een aangenaam uitzicht. Om bij het decor te blijven is alles netjes, ruim en licht ingericht. Het grote terras en de overdekte veranda zijn bij mooi weer ook heerlijke plekjes om te zitten.

Wij hebben hier ontbeten volgens de (wellicht bekende) formule waarbij koffie, verse jus d'orange te verkrijgen zijn samen met 5 'items' van het ontbijtbuffet. Een heerlijk format waarbij je zelf kunt variëren en voor een minimale (reële) toevoeging ook het aantal van 5 kunt overschrijden. Het biedt zo voor elk wat wils en het is erg leuk om hier op een mooie zondagmorgen heerlijk met zijn tweetjes te ontbijten met uitzicht op de hei.

Gegeten op 4 augustus 2013

korteraar

Leuke plek om even te lunchen. Heerlijke uitstalling van allerlei gerechten, dus als je (zoals ik) even aan de lijn moet denken kun je gewoon zelf een prima salade samen stellen. Prijzen zijn normaal en niet overdreven.

Gegeten op 25 juli 2013

Popsie

Gelegen in een schitterende omgeving (bos en hei), is het na een mooie wandeling en genietend van een wijntje en een watertje op het terras, een afknapper wanneer het broodje gehakte beef half koud en rauw blijkt te zijn. Jammer, jammer! Vriendelijke bediening die helaas vergeet om de tafels buiten te reinigen.

Gegeten op 14 juli 2013

Bite Me

Locatie: perfect (natuurgebied). Wij komen hier graag met z'n tweeen voor een broodje of patat met hun heerlijke mayo. Het is gewoon een La Place, maar wel een favoriete van ons vanwege de locatie en de ambiance (landelijk, groen, relaxed). Je kunt hier de tijd nemen en kijken naar de mensen en uit het raam. We begrijpen alleen niet dat je voor het toilet moet betalen.. jammer..

Als het 'wandelweer' is kun je beter niet komen, tenzij je van de massa houdt en het niet erg vindt dat er mensen bij je aan tafel komen schuiven bij gebrek aan plaatsen. En de lange rij is dan zeer ontmoedigend. Een optie is om 's ochtends aan te scheuren.

Gegeten op 13 januari 2013

Linda-en-Marcel

Het is een La Place..niet meer en niet minder..goede koffie..een broodje roomkaas is prima. De locatie is prima en wat betreft de service: het is self-service dus een beetje moeilijk te beantwoorden. Je wordt gewoon snel en efficient geholpen bij de kassa.

Gegeten op 6 oktober 2012

Casy

• Matig

• Matig

Leuke locatie voor een kop koffie en een broodje. Ga hier verder niet eten want je wacht
(te lang) op eten dat bereid wordt door scholieren die geen verstand hebben van koken! Hygiëne is ver te zoeken.

Schrijf zelf een recensie over La Place Laren in Laren

Schrijf hieronder je recensie over La Place Laren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.