La Place Laren

La Place Laren

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 035 531 46 44

debbie40

Flauw eten en erg onpersoonlijke en vooral onvriendelijke bediening. Waarbij mijn kinderen bijna omver werden gelopen door een 'dame' met karretje, zonder hen verder een blik waardig te gunnen. Gooische vriendelijkheid?!

Gegeten op 19 april 2015

Frescovino

Na een heerlijke wandeling over de Westerheide bij Laren besloten we wat te eten bij La Place. Wij waren niet de enige die op dat zelfde idee kwamen, want het restaurant was goed gevuld. We besloten te kiezen voor de Steaksandwich kipfilet met huisgemaakte frites. Geweldig lekker ! Een complete maaltijd. Goed klaargemaakte kipfilet en zeer mals. Ondanks het bijzonder aantrekkelijk geprijsde menu, ging dit niet te koste van de kwaliteit. Vlotte service en zeer attent. Maar bovenal vriendelijk ondanks de drukte. Na afloop een lekkere cappuccino gedronken.

Gegeten op 1 maart 2015

ptgebben

Hier gegeten op de terugweg van een debat toernooi met mijn school, goede pizza's voor een nog betere prijs! Leuke tent, ziet er wel gaaf uit met dat hout, we moesten lang wachten op alles, en dat drinken uit kartonnetjes is natuurlijk een misgeslagen plank. Service staat achter van die dingetjes, heb je dus weinig contact mee. Zou er echter niet vaker komen

MariscaH

heerlijk geluncht voor een schappelijke prijs en zonder onnodige wachttijd. Uitgebreide keuze en informele setting. Er is een gezellige leestafel voor de snelle eters en er zijn meer dan voldoende tafeltjes voor mensen samen. Voor de kinderen is er een speelhoek. Wij gaan dit adres onthouden als stopplek onderweg, het is "drie keer vallen" vanaf de A1!

Gegeten op 29 december 2014

joep300

Aardige tent maar wel sneu dat je voor het toilet moet betalen zelfs als je daar een hoop geld uitgeeft. En als je dan 50c extra wilt pinnen voor dat doel kan het ook niet?

Gegeten op 17 mei 2014

Vandoorntje

Bijna wekelijks komen wij hier wel om te ontbijten, lunchen of een keer avond te eten. Heerlijk vers eten, lekkere koffie, goede service en altijd een fijne (ruime) plek om binnen of buiten te zitten. En mede dankzij de kortingsbonnen van La Place vaak ook nog erg voordelig :).

Gegeten op 26 juli 2014

Corinne K

We komen hier regelmatig in het weekend even een broodje eten. Wat ik wel ontzettend jammer vind aan deze La Place, is dat het altijd zo vies is. De tafeltjes, de wc (waar je als klant nog voor moet betalen ook, belachelijk genoeg), alles is smoezelig.
Personeel verder vriendelijk en behulpzaam, dat tezamen met de lekkere broodjes en heerlijke smoothies doet ons toch weer steeds terug komen.

Gegeten op 20 oktober 2013

ralpharma

Er zijn verschillende restaurants van La Place te vinden in het land, in deze beperk ik me enkel tot het restaurant in Laren, NH. Uniek aan deze locatie is de ligging ten opzichte van de hei en overige natuurgebieden. Dit biedt mogelijkheden om voor of na het eten nog een stukje te wandelen en daarnaast biedt het een aangenaam uitzicht. Om bij het decor te blijven is alles netjes, ruim en licht ingericht. Het grote terras en de overdekte veranda zijn bij mooi weer ook heerlijke plekjes om te zitten.

Wij hebben hier ontbeten volgens de (wellicht bekende) formule waarbij koffie, verse jus d'orange te verkrijgen zijn samen met 5 'items' van het ontbijtbuffet. Een heerlijk format waarbij je zelf kunt variëren en voor een minimale (reële) toevoeging ook het aantal van 5 kunt overschrijden. Het biedt zo voor elk wat wils en het is erg leuk om hier op een mooie zondagmorgen heerlijk met zijn tweetjes te ontbijten met uitzicht op de hei.

Gegeten op 4 augustus 2013

korteraar

Leuke plek om even te lunchen. Heerlijke uitstalling van allerlei gerechten, dus als je (zoals ik) even aan de lijn moet denken kun je gewoon zelf een prima salade samen stellen. Prijzen zijn normaal en niet overdreven.

Gegeten op 25 juli 2013

Popsie

Gelegen in een schitterende omgeving (bos en hei), is het na een mooie wandeling en genietend van een wijntje en een watertje op het terras, een afknapper wanneer het broodje gehakte beef half koud en rauw blijkt te zijn. Jammer, jammer! Vriendelijke bediening die helaas vergeet om de tafels buiten te reinigen.

Gegeten op 14 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over La Place Laren in Laren

Schrijf hieronder je recensie over La Place Laren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.