a TripAdvisor company

La Place Laren

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 035 531 46 44

Nancy66

Als je snel een (gezond) hapje wilt eten onderweg naar huis, na een wedstrijd o.i.d. dan is La Place een leuke alternatief voor McDonalds of een snackbar. Je kunt van alles vinden - hamburgers of pizza, een salade of een stir-fry. Er is voor iedereen wat lekkers, ook vegetariers. Enige minpunt is dat je soms in een lange rij staat om een pizza of andere warme gerecht te bestellen, met maar één jongen of meisje achter de aanrecht die alle pizza's langzaam zelf maakt. De rij is soms een chaos, en je kunt soms een 1/2 uur duren. De pizza's zijn dan wel verse voor je gemaakt, en verrassend lekker. Als je iets zelf pakt - een salade of een broodje - ben je veel sneller thuis. Toch voor mij, die fast food wil vermijden, ben ik heel blij dat ik bij La Place terecht kan voor een snelle hap. Alleen erg jammer dat ze al 21:00 dicht zijn, en vaak al eerder stoppen met koken.

Gegeten op 1 mei 2015

Pieter1982

Regelmatig hier te gast, kom speciaal uit Amsterdam om hier pizza te eten. Soms is het haasten om hier uiterlijk om 20.30 te zijn, dan gaan ze namelijk opruimen en kun je geen pizza meer bestellen. Gisteren dreigde ik een paar minuten te laat te komen. Ik besloot om 20.10 te vragen of ik ook om 20.35 nog een pizza zou mogen bestellen (ik moest nog snel iemand ophalen). Antwoord: "Nee, dat kan niet, we gaan om 20.30 opruimen". Huh??? Ik ging als een haas weer weg om zo snel mogelijk mijn vriendin op te halen, om uiterlijk om 20.30 weer aanwezig te kunnen zijn en pizza te kunnen bestellen. Lukte nét. Maar de pizzabakker was zeer onaangenaam, hij zei dat ik veel te snel over de parkeerplaats had gereden (ja, ik moest en zou er volgens hun om 20.30 moeten zijn, uitstel van 5 minuten zou echt niet kunnen, want dan zouden ze alles al hebben opgeruimd zeiden ze). Pizzabakker zei: ik zou nu ook kunnen zeggen dat je geen pizza meer kunt krijgen (zogenaamd als 'straf' voor het snel rijden over de parkeerplaats). Gedurende de hele maaltijd had ik buikpijn. En niet van de lekkere pizza, maar van deze zeer onaangename behandeling. Ik heb er nog steeds buikpijn van.

Gegeten op 27 mei 2015

debbie40

Flauw eten en erg onpersoonlijke en vooral onvriendelijke bediening. Waarbij mijn kinderen bijna omver werden gelopen door een 'dame' met karretje, zonder hen verder een blik waardig te gunnen. Gooische vriendelijkheid?!

Gegeten op 19 april 2015

Frescovino

Na een heerlijke wandeling over de Westerheide bij Laren besloten we wat te eten bij La Place. Wij waren niet de enige die op dat zelfde idee kwamen, want het restaurant was goed gevuld. We besloten te kiezen voor de Steaksandwich kipfilet met huisgemaakte frites. Geweldig lekker ! Een complete maaltijd. Goed klaargemaakte kipfilet en zeer mals. Ondanks het bijzonder aantrekkelijk geprijsde menu, ging dit niet te koste van de kwaliteit. Vlotte service en zeer attent. Maar bovenal vriendelijk ondanks de drukte. Na afloop een lekkere cappuccino gedronken.

Gegeten op 1 maart 2015

ptgebben

Hier gegeten op de terugweg van een debat toernooi met mijn school, goede pizza's voor een nog betere prijs! Leuke tent, ziet er wel gaaf uit met dat hout, we moesten lang wachten op alles, en dat drinken uit kartonnetjes is natuurlijk een misgeslagen plank. Service staat achter van die dingetjes, heb je dus weinig contact mee. Zou er echter niet vaker komen

MariscaH

heerlijk geluncht voor een schappelijke prijs en zonder onnodige wachttijd. Uitgebreide keuze en informele setting. Er is een gezellige leestafel voor de snelle eters en er zijn meer dan voldoende tafeltjes voor mensen samen. Voor de kinderen is er een speelhoek. Wij gaan dit adres onthouden als stopplek onderweg, het is "drie keer vallen" vanaf de A1!

Gegeten op 29 december 2014

joep300

Aardige tent maar wel sneu dat je voor het toilet moet betalen zelfs als je daar een hoop geld uitgeeft. En als je dan 50c extra wilt pinnen voor dat doel kan het ook niet?

Gegeten op 17 mei 2014

Vandoorntje

Bijna wekelijks komen wij hier wel om te ontbijten, lunchen of een keer avond te eten. Heerlijk vers eten, lekkere koffie, goede service en altijd een fijne (ruime) plek om binnen of buiten te zitten. En mede dankzij de kortingsbonnen van La Place vaak ook nog erg voordelig :).

Gegeten op 26 juli 2014

Corinne K

We komen hier regelmatig in het weekend even een broodje eten. Wat ik wel ontzettend jammer vind aan deze La Place, is dat het altijd zo vies is. De tafeltjes, de wc (waar je als klant nog voor moet betalen ook, belachelijk genoeg), alles is smoezelig.
Personeel verder vriendelijk en behulpzaam, dat tezamen met de lekkere broodjes en heerlijke smoothies doet ons toch weer steeds terug komen.

Gegeten op 20 oktober 2013

ralpharma

Er zijn verschillende restaurants van La Place te vinden in het land, in deze beperk ik me enkel tot het restaurant in Laren, NH. Uniek aan deze locatie is de ligging ten opzichte van de hei en overige natuurgebieden. Dit biedt mogelijkheden om voor of na het eten nog een stukje te wandelen en daarnaast biedt het een aangenaam uitzicht. Om bij het decor te blijven is alles netjes, ruim en licht ingericht. Het grote terras en de overdekte veranda zijn bij mooi weer ook heerlijke plekjes om te zitten.

Wij hebben hier ontbeten volgens de (wellicht bekende) formule waarbij koffie, verse jus d'orange te verkrijgen zijn samen met 5 'items' van het ontbijtbuffet. Een heerlijk format waarbij je zelf kunt variëren en voor een minimale (reële) toevoeging ook het aantal van 5 kunt overschrijden. Het biedt zo voor elk wat wils en het is erg leuk om hier op een mooie zondagmorgen heerlijk met zijn tweetjes te ontbijten met uitzicht op de hei.

Gegeten op 4 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over La Place Laren in Laren

Schrijf hieronder je recensie over La Place Laren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.