Oudt Leyden

Oudt Leyden

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 071 513 31 44

M&F Den Haag

Pannenkoeken voor een redelijke, en drankjes en dessert voor een veel te forse prijs. [Een (klein)glas warme chocolademelk met slagroom voor € 3,65 en een zielige Dame Blanche € 6,50 (jan.2015)].
De inrichting is 'oud Hollands', maar borden met meerdere! flinke beschadigingen: "Nee, dat mag je je gasten niet aandoen. Armoe troef !!"

Gegeten op 24 januari 2015

Mandy1990

Ik vind pannenkoekenhuis Oudt Leyden zeker een aanrader. Ik heb er onlangs twee keer gegeten. De pannenkoeken zijn enorm, en enorm lekker. Het decor is ook prima en de bediening vriendelijk. Het is ook allemaal niet duur. Ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 14 januari 2015

Pinodome

Op een zaterdagavond met zijn zessen hier gegeten. HIerbij de auto parkeerterrein Haagweg gezet, om gratis met een busje naar de Beestenmarkt vervoerd te worden. Ideaal!

De keuze aan pannenkoeken is rijkelijk, maar omdat ik op de dag zelf ook al eerder aan de pannenkoeken had gezeten, gekozen voor de Ierste Steak. Simpel en veilig bereid met wat sla en patat. Mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over de pannenkoeken, zoet, en hartig, maar ook pannenkoeken die meer op pizza's lijken! Het decor is knus en de bediening attent. Een beetje naar is af en toe dat de kou nogal naar binnen kan slaan bij het openen van de ingang.

Voor een lekkere pannenkoek in een knusse omgeving ga je dus naar Oudt Leyden!

Gegeten op 6 december 2014

Tipster

Na zeker vijfentwintig jaar, weer eens hier gegeten en het was ouderwets lekker. Jammer van de borden, die van vroeger waren mooier. Die staan nu te pronken in de vitrine. De pannenkoek met appel en spek was heerlijk, mij tafelgenoten had iets met ananas en die was ook lekker. Zeker aanbevolen om hier te gaan eten.

Gegeten op 14 oktober 2014

fab-iens

Leuk pannenkoekenhuis op loopafstand van Leiden CS met ook veel ander eten op de kaart. De caeser salade -met ansjovis- viel goed in de smaak. Zelf, net terug uit Italië, was ik erg benieuwd naar de pannenkoek Caprese. Voor €12,50 verwachtte ik wel iets bijzonders. Hij was wel heerlijk groot, maar qua smaak te vlak. Hoe dit te verbeteren weet ik ook niet, maar ik zou 'm geen 2e keer kopen. Ook vond ik 't door de pesto te vet geworden (van olijfolie). De koffie, thee, port en wijn waren prima voor de lunch. We zaten hier lang te (na)tafelen. De laatste helft werd ons niet meer gevraagd of we wellicht nog een hapje of drankje wilden en moesten we steeds zelf iemand wenken.

Gegeten op 30 augustus 2014

Rowald

Prima pannenkoekenrestaurant in het centrum van het gezellige Leiden. Veel keuze en niet alleen pannenkoeken. Vriendelijke prijzen, grote pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.

Gegeten op 8 juni 2014

goedetenmetvrienden

Vriendelijke bediening en ingericht zoals het hoort. We bestelden de klassieker appel-spek-kaas. Er zat voornamelijk appel op de pannenkoek, helaas zeer weinig kaas en spek. Hetzelfde gold voor de tomaat-kaas. Tomaat aanwezig, kaas zeer weinig. Dat kan beter!

Gegeten op 20 januari 2014

Missus T

Het is wel de eerste keer in mijn leven dat ik een 8 aan een pannekoekenhuis geef! En de tweede keer dat ik hier gegeten heb :) De eenvoud en no-nonsense van een pannekoekenrestaurant heb je het hier ook (in de positieve zin). Men verwacht een snelle, simpele en vriendelijke bediening, een mooie, dunne, niet gebrande pannekoek met een degelijke drankje ernaast - en dat krijg je ook. Er wordt niet gezeurd over kraanwater, sfeer is ouderwets gezellig zonder uitbollig voort te komen. Ik vind het wat pannekoeken betreft de beste keus in Leiden.

Gegeten op 17 november 2013

jaap10

Op hetzelfde plein zijn drie pannenkoekenhuizen. Oudt Leyden is wat ons betreft de beste. Een enorme keus aan pannenkoeken, de ene nog lekkerder dan de ander. We waren met 7 personen, ieder koos wat anders, maar was zonder uitzondering tevreden. Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk. Het decor is wat ouderwets, zoals je ook zou verwachten.

Gegeten op 22 september 2013

Silky

Een echt pannenkoekenhuis met grote, goed belgde en niet te dikke pannenkoeken. wij zijn samen grote eters en nemen graag een soepje vooraf, of hebben nog ruime voor een toetje. Een klassieke hit die wat ons betreft in Nederland door geen enkel ander pannenkoekenhuis wordt overtroffen.

Gegeten op 29 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Oudt Leyden in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Oudt Leyden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.