a TripAdvisor company

Oudt Leyden

1. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 071 513 31 44

LivW

Gezellig pannenkoeken gegeten met een groep collega's. Toetje paste echt niet, dan zullen de pannenkoeken toch een maatje kleiner moeten worden. De drankjes bestelling was wat vertraagd, maar de vrolijkheid van de bediening hefte dit gelukkig enigszins op.

Gegeten op 21 januari 2016

lala2

Pannenkoeken met de familie! Leuk plan, vooral voor de kleintjes, toch? Jammer. Een reservering van 16 personen aannemen en niet genoeg plek hebben...en ons dan in de bistro plaatsen. En drie uur over een pannenkoek en een toetje... Vijf uur kwamen we binnen en iets voor acht uur waren we pas weg. Te weinig bediening, de arme meiden... Ik had met ze te doen.
Helaas, dit was een toeristische lokatie een idem ervaring. Te weinig voor teveel..

Gegeten op 12 september 2015

jaap10

Anders dan in andere recensies kan ik niet zeggen dat de pannenkoeken slecht zijn, zeker niet. Ze zijn misschien wat dun, maar ook erg groot. Ik had er zeker voldoende aan. Ook de kwaliteit was wat je van een pannenkoekenrestaurant verwacht. Wij ( 4 volwassenen, 2 kleine kinderen) waren zeer tevreden. Dat geldt ook over de vriendelijke bediening.

Gegeten op 8 augustus 2015

rvandereem

twintig jaar lang goede pannekoeken gegeten. De basis voor het imago van Oudt Leyden. Vandaag 9 juli 2015 na een onderbreking weer. Wat een schrik. Flinterdun, randen gortdroog. Deeg gewoon vies en enigszins bitter. Appelschijven zwart gebrand. Het imago van Oudt Leyden gewoon te grabbel gegooid. Waarschijnlijk andere kok maar management zit te slapen. Ik ga er niet meer naar toe totdat ik hoor dat het weer als vanouds is.
R.van der Eem

Gegeten op 9 juli 2015

Snah1954

Zoals anderen al hebben aangegeven zijn de pannenkoeken erg dun, ook de hoeveelheid toegevoegde ingrediënten is beperkt. De dunne plakken zalm in mijn pannenkoek waren nog deels koud..... De smaak is echter wel prima, daarom net een voldoende voor het eten.
Vriendelijke en attente service en goed decor, daar is niets mis mee.

Gegeten op 23 juni 2015

anoniem0

2 of 3 keer een pannenkoek gegeten maar ik vind de pannenkoeken flauw, smakeloos en zo dun dat je er door heen kan kijken. Wel zijn ze erg groot waardoor het minder opvalt dat ze best slecht zijn.
Bediening daarintegen is redelijk, wel moest ik lang wachten voor ik bediend werd. Maar ze waren wel vriendelijk. Ik ga er in ieder geval zelf niet meer eten.

Gegeten op 7 december 2014

Debus

Gezellig pannenkoekenhuis in het hartje van Leiden. Het is er meestal best druk en in het deel bij de entree staan de tafels dicht op elkaar. In het andere deel is meer ruimte. Beide stralen dezelfde ouderwetse Hollandse gezelligheid uit.
De pannenkoeken zijn lekker. Niet heel speciaal, maar gewoon goede (en erg grote) pannenkoeken. De service is vriendelijk en attent, maar een beetje chaotisch. Er werd ons meerdere keren gevraagd of we wilden bestellen en bij de thee werd vergeten de theezakjes te brengen. Dat was snel hersteld en omdat ze zo vriendelijk zijn is dat beetje verwarring ook niet zo erg.

Gegeten op 1 juni 2015

elisavhout

Een gezellig pannenkoekenrestaurant, met enórme pannenkoeken! Ik geef een zeven voor het eten, omdat het 'maar' een pannenkoekenhuis is. Een hoger cijfer geven lijkt wat scheef tegenover andere restaurants. Maar als ik enigszins in de buurt van Leiden ben ga ik hier graag heen! Mijn favoriet is de zomerpannenkoek met aardbeien en vanille-ijs. De pannenkoeken zijn groot en dun, met een groot assortiment aan beleg. Van de klassiekers zoals appel/kaneel als wat meer creatieve combi's.

De service heb ik wel eens beter meegemaakt. We moeten aan tafel wel eens goed ons best doen iemand aan onze tafel te krijgen. Een kleine frustratie, maar niet een die de pret zodanig drukt dat ik niet blijf terugkomen!

Gegeten op 28 februari 2015

M&F Den Haag

Pannenkoeken voor een redelijke, en drankjes en dessert voor een veel te forse prijs. [Een (klein)glas warme chocolademelk met slagroom voor € 3,65 en een zielige Dame Blanche € 6,50 (jan.2015)].
De inrichting is 'oud Hollands', maar borden met meerdere! flinke beschadigingen: "Nee, dat mag je je gasten niet aandoen. Armoe troef !!"

Gegeten op 24 januari 2015

Mandy1990

Ik vind pannenkoekenhuis Oudt Leyden zeker een aanrader. Ik heb er onlangs twee keer gegeten. De pannenkoeken zijn enorm, en enorm lekker. Het decor is ook prima en de bediening vriendelijk. Het is ook allemaal niet duur. Ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 14 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Oudt Leyden in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Oudt Leyden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.