a TripAdvisor company

1. 8,7 10 1 11

2. 8,6

3. 8,0

Sibi

Zaterdag voor het eerst in Eetcafe 'T Centrum. Gezellige sfeer en klantvriendelijk. Het eten is fantastische! ( aanrader tournedos) zo zacht als boter heerlijk. Personeel werkt hard en goed en houden je drinken in de gaten.
Kom hier zeker terug.

Gegeten op 24 oktober 2015

tnyk

Echt een positieve verrassing dit eetcafé. Uitstekend eten, uitstekende bediening en redelijke prijzen. De ambiance ziet er niet echt bijzonder uit, maar eten en bediening maken dat ruimschoots waar. Een aanrader!

Gegeten op 30 juni 2015

-k

Lekker gegeten! Vooral het voorgerecht met Hollandse garnalen en garnalen kroketten zijn me bij gebleven. Erg smakelijk.
Geen zuinige porties.
Bediening was vriendelijk en de sfeer was prima.

Gegeten op 5 maart 2015

laus1212

Dit blijft 1 van mijn favorieten. Heerlijk eten, snelle bediening en gezellige aankleding. Het is altijd stampvol en dus rumoerig maar de tournedos met truffelboter is zo heerlijk, dat we dat graag voor lief nemen!!

Gegeten op 14 februari 2015

JASK

Als afscheid van Berkenwoude met het hele gezin naar 't Centrum getogen. Het adres waar we al in 1990 geregeld gingen eten. Een prima gelegenheid, waar de kwaliteit van het vlees opvallend goed is. De bediening is op zijn Krimpenerwaards: correct, voorkomend, ingetogen en een beetje speels. Geen pretenties, maar waar maken wat je bent: gewoon een goed eetcafé!

Gegeten op 12 februari 2015

jeroen43

Na eerder op de avond een slechte ervaring bij een Japanner in Gouda belde we vanuit deze tent naar het Centrum om te kijken of we daar nog terecht zouden kunnen. Dit bleek te kunnen en das natuurlijk helemaal top!

Het eten was prima in orde. Voor een schappelijke prijs heb je je buikkie vol gegeten. Dit in combinatie met de sfeer en vooral de service maakt het geheel een prima ervaring en dat zal dan ook zeker voor herhaling vatbaar zijn

Gegeten op 14 februari 2015

adrie12

Het is hier altijd heerlijk
Zonder poespas verrukkelijk
Mijn man neemt altijd slakken altijd goed
Ik heb vanavond lekker sate heerlijk
En heerlijke witte wijn ik neem altijd de chardonnay heerlijk
Stampend vol altijd goed concept en goede prijs kwaliteit

Gegeten op 25 januari 2015

Ineseet52

Zonder reservering binnengelopen. De eigenaar kwam gelijk op ons af en vroeg of we een half uurtje konden wachten, want dan zou er zeker een tafeltje vrij zijn. We twijfelden nadat we wat stonden te wachten en dat had de eigenaar gelijk in de gaten; de bediening kwam met een drankje en vrij snel daarna konden we aan tafel. Het is luidruchtig, wil je met elkaar praten dan moet je wat harder praten, maar dat hoort bij dit eetcafé. We hebben heerlijk gegeten. Alles goed verzorgd. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Chapeau voor de manier waarop dit café gerund wordt. Mochten we nog eens in Bergambacht komen, dan komen we zeker terug.

Gegeten op 8 november 2014

Banidre

Verrassend lekker eten bij dit eetcafé. We hebben hier geluncht en een diner gegeten. Boven verwachting goed. Bij de lunch aten we een salade. Deze waren heel erg lekker. De salades waren ook lekker groot, dus je hebt niet na een uurtje weer honger. 's Avonds bij ons hoofdgerecht kregen we lekker veel verse groenten geserveerd. Zeer lekker klaargemaakt. Ook de bediening is erg vriendelijk. Het decor is niet echt dat van een restaurant, maar als je wat langer zit, snap je dat dit precies bij de sfeer van het eetcafé hoort.

Gegeten op 3 september 2014

Louis-227

Voor een snelle en goede "hap", als we geen zin hebben om zelf te koken, komen we al jaren in t Centrum. Het is raadzaam om te reserveren, aangezien het altijd gezellig druk en vol is. Het zegt ook iets over t Centrum als eetgelegenheid, een constant goede kwaliteit eten, smakelijke en gevarieerde bijgerechten, vriendelijke en attente bediening en een prettige en soms ietwat luidruchtige sfeer. Maar dat laatste moet kunnen in een eetcafé. Het enigste minpunt, is dat mijn favoriete gerecht lamskroon, behoorlijk aan de prijs is en ik dus iedere keer even moet slikken als ik besluit om het toch maar te bestellen. Echter er zijn ook smakelijke alternatieven voor iets minder hoge prijzen. Al met al is t Centrum ondanks de wat hoge prijzen voor een eetcafé, een aantrekkelijke eetgelegenheid.

Gegeten op 27 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Centrum in Bergambacht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Centrum. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.