Eetcafé 't Centrum

• 8.1

• 8.0

Louis-227
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een snelle en goede "hap", als we geen zin hebben om zelf te koken, komen we al jaren in t Centrum. Het is raadzaam om te reserveren, aangezien het altijd gezellig druk en vol is. Het zegt ook iets over t Centrum als eetgelegenheid, een constant goede kwaliteit eten, smakelijke en gevarieerde bijgerechten, vriendelijke en attente bediening en een prettige en soms ietwat luidruchtige sfeer. Maar dat laatste moet kunnen in een eetcafé. Het enigste minpunt, is dat mijn favoriete gerecht lamskroon, behoorlijk aan de prijs is en ik dus iedere keer even moet slikken als ik besluit om het toch maar te bestellen. Echter er zijn ook smakelijke alternatieven voor iets minder hoge prijzen. Al met al is t Centrum ondanks de wat hoge prijzen voor een eetcafé, een aantrekkelijke eetgelegenheid.

Gegeten op 27 februari 2014

Dekkerkerk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een eetcafé zoals een eetcafé moet zijn: ongecompliceerd, gezellig en gastvrij. Ik was hier lange tijd niet meer geweest, dus voor de klassiekers gekozen die misschien al 20 jaar op de kaart staan: gebakken garnaaltjes op oriëntaalse wijze en als hoofdgerecht de tournedos 't Centrum met champignons en spekjes. De tournedos was een uitstekend stuk haasbiefstuk en ook heerlijk klaar gemaakt. Uitstekend! We zaterdag gelukkig in het voorste deel van dit eetcafé en dat is toch extra gezellig. Het lijkt alsof je in een oude herberg zit te eten, met stamgasten en eters aan de bar. De bediening is zeer attent en er zit een mooi tempo in. De kaart verandert nauwelijks over de tijd en dat is vaak een zwakte, maar hier is het juist de kracht van 't Centrum. Gegarandeerd goed.

Gegeten op 14 februari 2014

Alphonze
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was ons eerste bezoek aan Eetcafe 't Centrum op aanraden van vrienden. Gereserveerd voor 4 personen op zaterdagavond. Na kort wachten aan een hoog tafeltje is onze grote tafel gereed. De bediening is duidelijk ingespeeld op een "full house". Opnemen en uitserveren gaat snel, vriendelijk en soepel ondanks de volledige bezetting van alle tafels.
De kaart biedt een brede keuze, zowel seizoensgerechten als "klassiekers". Voor ons gezelschap een prima combinatie. We kiezen voor de Salade Gerookte Eendenborst, Hollandse garnalen combinatie en Vitello Tonato. Ruime porties, erg goed van smaak. Hoofdgerecht bestaat uit Lamsrug, Tournedos en Slibtongen. Ook deze gerechten zijn voortreffelijk van smaak en voorzien van de juiste hoeveelheden bijgerechten. Ruime keuze uit desserts en de bijpassende drankjes maken voor ons de avond tot een zeer positieve ervaring. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. We gaan hier zeker nog terugkomen !

Gegeten op 16 november 2013

jonkies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een aantal jaren weer eens terug in het Centrum. We werden vriendelijk ontvangen en hoefden niet lang te wachten. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter van het huis, dit smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht beiden gekozen voor de oriëntaalse garnaaltjes. We vonden de ketjap iets te overdadig. Als hoofdgerecht gekozen voor de slibtongetjes en de spare ribs. Ik kreeg drie slibtongetjes op het bord en dat was het dan, dit vond ik wel een tegenvaller, het had wel iets smaakvoller gepresenteerd kunnen worden. De er bij geserveerde salade en rode kool met frites maakte dit wel weer goed. Als nagerecht hadden we crème brulee. Dit smaakte prima. Verwacht bij het Centrum geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon eten, maar ja de naam zegt het eigenlijk al: eetcafé , dus dat kun je ook niet verwachten.

Gegeten op 9 november 2013

MSW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een eetcafé welke in het betere segment thuishoort. Zowel de keuken en bediening hebben hen zaken meer dan op orde. Je eet er goed voor weinig geld in een leuke en ongedwongen sfeer. De medewerkers zijn vriendelijk, enthousiast en sociaal. Je voelt je er echt welkom. Wat er uit de keuken komt is gewoon goed: alles wordt met zorg en aandacht bereid en dat proef je. De inrichting van de zaak is eigentijds en sluit naadloos aan op de rest. Kortom, dit eetcafé bezoeken wij graag, ook omdat het er super kindvriendelijk is.

SamanthaT
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend goede bediening. Zeer vriendelijke mensen, heel gastvrij. Je voelt je als gast heel erg welkom! Mooie kaart met goede gerechten erop. Ruime keuze uit vlees & vis. Heerlijke wijn en gewoon eigenlijk heel lekker gegeten. Een min puntje is dat het tempo er echt onwijs hoog ligt. Snel even een hapje eten is dus helemaal geen probleem, maar als je wat langer wil tafelen dat moet je dat wel even aangeven. Wat overigens geen enkel probleem was.
Kortom; in de buurt van Bergambacht en wil je een lekker hapje eten in een ongedwongen sfeer? Breng een bezoekje aan Eetcafé 't Centrum!

Gegeten op 5 augustus 2013

Glutenvrij1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor mensen die glutenvrij zijn is dit een perfect restaurant. Bijna ieder gerecht kan worden aangepast en als het eten geserveerd wordt weet de serveerster exact te vertellen welke producten wel en niet gegeten kunnen worden.

Gegeten op 1 juni 2013

ju
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier gegeten met mijn familie, de sfeer in dit eetcafé is erg gastvrij. Het bedienende personeel is erg vriendelijk en zonder moeite wordt er een karaf water op tafel gebracht. Vooraf had ik carpaccio en als hoofdgerecht slibtongetjes deze waren beide lekker. De zaak zat lekker vol, daardoor was het helaas wat lastig om aan tafel te komen. Dit doordat de stoelen, erg mooi weliswaar, te "robuust" zijn om dicht op elkaar neer te zetten. Maar voor ons zeker geen reden om hier niet meer te komen, een heerlijk eetcafé.

Gegeten op 3 november 2012

Louis-227
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig eten we in 't Centrum aangezien het eten voor een eetcafe bijzonder smakelijk is. Vooraf krijg je van het huis altijd stokbrood met een prima tapende. Hoewel de prijzen aan de hoge kant zijn voor een eetcafe blijven we toch komen door de goede kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening.

Gegeten op 25 juli 2012

ratje

• Redelijk

Heb hier voor de 3de keer gegeten, de bediening liet een glas vallen waardoor er glas in ons eten terecht kwam. Er kon geen excuus van af. Ook werd er gierig weinig saus geserveerd bij het eten, we moesten zelfs voor een keer bij vragen.

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Centrum in Bergambacht

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Centrum. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!