Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Naturel

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Philip1900

Een vand e mooiste tenten van scheveningen. Weg van alle drukte in een fantastisch ingerichte zaak. Kijk vooral even binnen naar de zelfgemaakte boekenkast. Ze hebben hier een zeer gevarieerde kaart. Van Rendang tot zelfgemaakte lasagna. de bediening is voor een strandtenterg vlot en vriendelijk. Heerlijk plekje!

Gegeten op 2 augustus 2013

Jean_Guillaume

Met vrienden een heerlijke drukke zomerdag gerelaxed bij Naturel. Wij waren van mening dat dit qua decor een van de mooiste strandtenten is van Scheveningen, het ligt een beetje afgezonderd waardoor je geen last hebt van de muziek van de omringende strandtenten. Ik kan alleen spreken over de ontbijt,lunch en fingerfood dit zag er goed uit en was heerlijk. Bediening is vriendelijk alleen de structuur van Naturel is chaotisch door het ontbreken van tafelnummering.
Wanneer je een dag naar Scheveningen gaat is dit zeker een strandtent die je moet bezoeken.

Gegeten op 27 juli 2012

TessaDeGenieter

• Uitstekend

Hippe strandtent waar je heerlijk kunt relaxen en languit liggen. De strandtent kijkt uit over het naaktstrand. Er is veel gezelligheid en geen Scheveningse gekte. Je kunt er lunchen en ze hebben ook allerlei snacks. De bediening is vrolijk gestemd en zeer behulpzaam. Ik heb voor het avondeten een uitstekende tabouleh met lamsworstjes gegeten. Zeer geslaagd bezoek!

Tientje

• Goed

• Goed

Op vrijdag onbeperkt gamba's gegeten in een gezellige setting. De schalen gamba's werden steeds bijgevuld evenals het turkse brood de sausjes en de salade. Een leuk concept waarbij onbekenden met elkaar aan tafel zitten. Drankjes worden op je naam gezet zodat je na afloop gemakkelijk je eigen rekening kunt betalen. Vriendelijke bediening en ook de kok liet zijn gezicht zien.

• Uitstekend

fijne strandtent, allemaal erg ontspannen. Het eten is fantastisch. Veel pasta, veel salade en veel fantatisch bereidt vlees en vis! Heb nog niet eerder zo bijzonder gegeten bij een strandtent.

Schrijf zelf een recensie over Naturel in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Naturel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.