a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 033 465 53 07

Een stukje Thailand in Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Thaise keuken? Dan moet je hier een keertje zijn geweest. Hier proef je niet alleen de lekkerste specialiteiten uit Thailand, maar ook een heel intieme en gezellige familiesfeer. Best of both worlds dus. De verse groenten die door de bedreven kokkinnen worden gebruikt, worden twee keer per week vanuit Bangkok ingevlogen. Tegenwoordig hoef je dus echt geen peperdure tickets meer te kopen om de traditionele Thaise keuken te proeven!

martien14

Via online reservering

Uitstekend eten en enorme porties. De eigenaar en één van de serveersters waren buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Eén serveerster was echt heel chagrijnig.

Gegeten op 16 juni 2016

Amynona

Via online reservering

Echt Thais, primitieve inrichting, maar dus wel authentiek. Bediening zachtaardig, maar dus vooral niet met teveel woorden. Keuze-menu 'tank-en-dineer' ietwat beperkt en in verhouding aan de prijs. Je krijgt 3 gangen, voorgerecht, dan soep, dan hoofdgerecht, evt. dessert (ook weinig keus) betaal je daarna nog apart.
Wel heerlijke smaken en wat anders, niet heel bijzonder qua mogelijkheden.

Gegeten op 29 mei 2016

spiderman

afgelopen week met vrienden bij Wasana Dee gegeten. Tom Yam was lekker evenals de loempiaatjes vooraf. Bij de hoofdgerechten stelde de rode curry met kip teleur; erg waterig en weinig aroma. De viscurry daarentegen was wel weer erg smaakvol. Opvallend waren ook de ruime porties.

Gegeten op 7 mei 2016

maarten.dikkers

Via online reservering

We hebben uitstekend gegeten, op dieetwensen werd goed gereageerd, de bediening was goed, er staan tropische sappen op het menu, parkeren voor de deur.

Gegeten op 6 mei 2016

Geniet_je

We hadden best hoge verwachtingen toen we hier gingen eten ivm de goede reviews hier op iens. Het eten is ok, niet goed, maar ook niet slecht.
De loempia's waren wel echt veel te vet en smaakloos. De soep die wij hadden met kokosmelk en kip was heel smakelijk en leuk geserveerd. Hoofdgerecht met varkenshaas en een pittige saus was daarentegen niet veel beter dan een take-away maaltijd. Het was wel ruim voldoende en zeker lekker, alleen niet fantastisch. We komen een keer terug, maar dan met iets lagere verwachtingen.

Het is authentiek Thais ingericht (ruikt een beetje muf, en slechte afdrukken van het Thaise koningspaar aan de muur, schraal bestek) wat ik wel charmant vindt, maar voelt misschien een beetje goedkoop aan.
Het personeel is heel vriendelijk en we hebben een heerlijk Thais biertje gedronken. Als toetje hebben we stiekem een ijsje bij de buurman gehaald ipv bij dit restaurant.

Gegeten op 12 april 2016

Mariska418

Slecht eten, het vlees was veel te gaar, kogelbiefstuk was rundvlees,1.45 min moeten wachten op het eten, afhaal gaat voor restaurant, wij komen er nooit meer

Gegeten op 13 maart 2016

carla29

Via online reservering

Op de laatste dag van de AH-actie hier met 2 personen gegeten. Er was een speciaal AH-menu dat steeds keus gaf uit 3 gerechten. 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten enz. Duidelijk was aangegeven hoe pittig het was.
Wat opviel was dat naar ons idee het restaurant volgens ons helemaal vol zat met 'AH-klanten'. Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt. Of dit nu kwam doordat het de laatste dag was. We weten het niet. het stoorde ons verder niet, het was gewoon gezellig druk.
Het eten was van een goede kwaliteit, de bediening was erg aardig zonder opdringerig te zijn. Ik was hier in het verleden al vaak langsgekomen en dan leek het me eigenlijk niet zoveel. Van buitenaf ziet het er niet zo gezellig uit en wat gedateerd. Maar nu we hier gegeten hebben komen we zeker nog eens terug. Dit is echt genieten van de Thaise keuken. Een aanrader.

Gegeten op 31 januari 2016

gmkoldewijn

Via online reservering

alle gerechten waren geweldig wij hebben genoten,iedere gang was een smaak verrassing . De bediening vriendelijk. De vergan maaltijd vol variatie zo ook de vegetarische maaltijd een genot

Gegeten op 16 februari 2016

Roneet

Via online reservering

Heerlijk gegeten met de Shell actie. Saté is een topper, maar eigenlijk was alles erg lekker. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 februari 2016

carla_muts

Via online reservering

Het eten was lekker, wij vonden vooral het voorgerecht de sate en de loempia's erg goed, de soep vonden wij het minst, maar goed te eten het Hoofdgerecht was ook heel lekker, Wij gaan zeker nog een keer terug. Nog nooit Thais gegeten maar is zeker voor herhaling te doen.

Gegeten op 30 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Wasana Dee in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Wasana Dee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.