Wasana Dee

1. Thais
  2. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 53 07

StephanieBax

Heerlijk gegeten met kerst. Er waren 2 menu's waar je uit kon kiezen, maar er werd ook niet moeilijk gedaan als je iets wilde. Alles vers, zelfs met kerst! De spare ribs zijn ook hier favoriet! De inrichting is sterk verbeterd, het is een stuk lichter met de nieuwe kleuren!

Gegeten op 25 december 2014

eric138

Klein Thais restaurant! uitstekende bediening! heerlijk eten! de Spare-ribs zijn echt heerlijk!
super vriendelijke eigenaar! Er wordt nu zelfs bezorgd!!

Gegeten op 5 februari 2015

josvos01

Na lange tijd (te lang) heerlijk genoten van het donderdagavond buffet bij Wasana Dee. Een niet te groot Thais restaurant. Gerund door een ontzettend vriendelijke eigenaar die je een echt welkom gevoel geeft. Het buffet begint met een heerlijke soep met krab, daarna voorgerechten met spareribs waarvan het vlees van het bot valt. Als hoofdgerechten de keus uit kip met kokos, biefstuk, roodbaarsfilet en ossenhaas. Aangevuld met rijst, miehoen of nasi. Dit alles onbeperkt, een echte aanrader. Heerlijke avond gehad !

Gegeten op 22 januari 2015

margot17

Vanaf buiten straalt het restaurant sfeer en gezelligheid uit.Gauw naar binnen.Wat is het mooi geworden, mooi behang, nieuwe verlichting. Alles schoon en fris! Mooie kleuren. Het restaurant lijkt véél groter zo.Als vanouds weer heerlijk gegeten. Het duurt wel even.... maar alles wordt a la minuten vers klaargemaakt door de Thaise koks. Je bent echt n avondje uit. Ook altijd n vriendelijk woord cd eigenaar en de dames. Heb je speciale wensen of allergieën alles is bespreekbaar! Toppie. Amersfoort mag trots zijn op dit restaurant.

Gegeten op 10 december 2014

Leadman

Gezellig Thaise restaurant waar de bediening gezellig en vriendelijk is. Gekozen menu's waren uitstekend verzorgd en lekker van smaak. Wij komen er vaak en blijven vaak tot sluitingstijd zitten zo gezellig. Aanbevolen door het team van Leadman

Gegeten op 11 juli 2014

wkoens

Voor het eerst dit restaurant bezocht. Op donderdag buffet. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Reserveren wel aan te bevelen.

Gegeten op 5 december 2013

Sally61

Net aan de buitenzijde van het centrum van Amersfoort ligt dit kleine Thaise restaurantje.
In de bediening 1 grote Nederlandse man en een kleine Thaise vrouw.
Het restaurant is als een (tikkeltje rommelige) woonkamer met veel beeldjes, foto's, schilderijen en nep bloemen.

We kwamen op een vroege zondagavond als 1 van de eerste gasten aan en moesten toch 40 minuten wachten op onze gerechten. Dat is te lang. Waarschijnlijk kregen de afhaalmaaltijden voorrang.
En dat doet ook af aan de sfeer; continu mensen die door het restaurant lopen en in het restaurant wachten op hun afhaalmaaltijd.

Onze gerechten (kip met groenten en oestersaus & een rode curry met garnalen) smaakten prima.
Voor 2 hoofdgerechten en 4 frisdrankjes waren we 40 euro kwijt.

*eSThER*

Lekker eten in een ietwat ouderwetse setting. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Helaas werden we daarna een beetje vergeten door de bediening, gelukkig werd dat goed gemaakt door het eten. De kaart is uitgebreid en er staat een ruime keuze aan vegetarische gerechten op. Ik koos voor loempia's als voorgerecht (gelukkig gedeeld met m'n tafelgenoot, want de loempia's zijn niet klein) en een rode vega curry als hoofdgerecht. De curry was goed van smaak. Jammer dat de tofu zo zacht was, ik ben de tofu van een ander Thais restaurant gewend en daar heeft hij een stevige bite. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Al met al is Wasana Dee zeker een aanrader!

Gegeten op 16 februari 2013

Marc-V

Wasana Dee is zeker mijn favoriete Thai. Eten is altijd erg lekker, de paneng curry met gebakken rijst is bijna altijd de vaste keus of anders nummer 18 (kan nooit onthouden hoe die heet). Bediening is gastvrij zonder te aanwezig te zijn. Inrichting is beetje rommelig, maar niet storend, helemaal niet als het eten geserveerd wordt! Nog een pluspuntje voor de deur gratis parkeren. Aanrader!

Gegeten op 5 februari 2013

Richard1988

Lekker voor vegetarische eters, er is een zeer uitgebreid vegetarisch menu. Heb genoten van een gerecht met rode curry en nassi.
De sfeer is huiselijk, niet modern, bediening is vriendelijk en herkent zijn gasten. ( kom er vaker )

Gegeten op 3 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Wasana Dee in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Wasana Dee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.