a TripAdvisor company

1. Thais
  2. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 53 07

Een stukje Thailand in Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Thaise keuken? Dan moet je hier een keertje zijn geweest. Hier proef je niet alleen de lekkerste specialiteiten uit Thailand, maar ook een heel intieme en gezellige familiesfeer. Best of both worlds dus. De verse groenten die door de bedreven kokkinnen worden gebruikt, worden twee keer per week vanuit Bangkok ingevlogen. Tegenwoordig hoef je dus echt geen peperdure tickets meer te kopen om de traditionele Thaise keuken te proeven!

Marc-V

Wij hebben al bij verscheidene Thaise restaurants gegeten in Nederland, maar Wasana Dee blijft toch ons favoriet. Het eten is er erg goed, net zo lekker als in Thailand. De Thaise curry met kip en de biefstuk in oestersaus zijn een aanrader. Ook de gebakken rijst is érg lekker!
De service is ook altijd goed en ze zijn er erg vriendelijk.
Goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur.
Al met al een aanrader!

Gegeten op 12 juli 2015

Hans Wiggermans

Wij hebben met een groepje van 12 personen hier gegeten. Wij hadden aan de eigenaar gevraagd om een mooie mix te maken van verschillende maaltijden. De gebakken stukjes roodbaarsfilet in een drie smaken saus was een super lekker gerecht. het gerecht met kipfilet met sathô bonen met Thaise sambal was superieur.
De gebakken stukjes kogelbiefstuk met verse mango ja wat moet ik daar over zeggen Ik heb mijn vingers nageteld en ze zaten er allemaal nog aan SUPER.
De spareribs zijn zo mals dat mijn oudste gast die zijn gebit had vergeten hier geen problemen mee kreeg. Alle gekheid op een stokje dit is gewoon een van de beste Thaise restaurants in Nederland en ik ben blij dat ik in de buurt woon.

raymond9

wij hebben afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Wasana Dee. wat wij erg prettig vonden was dat er ruime gelegenheid is om te parkeren en gratis. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en naar onze plek gebracht. de service was erg goed en de bediening is erg vriendelijk. Om dat wij niet zo thuis zijn in de Thaise keuken maar even gevraagd wat zij ons konden aanraden. En ook hier werden we keurig geholpen door de bediening. het eten was echt heerlijk wij komen zelf uit Amsterdam waar veel Thaise restaurants te vinden zijn. Maar zo goed als in Amersfoort zijn wij nog niet tegengekomen. Wij komen hier snel nog een keer eten.

rob406

Ik kom al 15 jaar bij wasana kan er altijd heerlijk eeten en bram de eigenaar heeft altijd tijd voor een praatje.en praat vol liefde over de gerechten .eeten is altijd vers en je proeft de echte thaise keuken dus al met al een echte aanrader

gr rob pater

robert146

Gisteren hier gegeten. De inrichting is hopeloos verouderd, bestek en borden uit de jaren 60, maar de service en het heerlijke eten maken dit meer dan goed. Zelfs op een dinsdagavond zat het redelijk vol. Absolute aanrader!

Gegeten op 23 juni 2015

Niels-Peter

Jaren geleden in Amsterdam voor het eerst bij de Thai gegeten, kwam daar regelmatig want er woonde familie. Eet overigens mijn hele leven al oosters en dan vooral Indisch. Komen we er een paar maanden geleden achter dat er in Amersfoort al jaren een Thais restaurant gevestigd is.
Inmiddels hebben wij er al diverse keren gegeten of afgehaald en elke keer is het eten gewoon super. Ik denk geregeld: Had ik dat maar eerder geweten.
Dat geld zeker voor Wasana Dee, had ik dat maar jaren eerder geweten.
Prettige bediening, fijne sfeer en lekker eten!!!!!!!

Gegeten op 23 april 2015

akke4

Heerlijke curry's , spareribs , soepen en laaps door Thaise kokkinnen bereid .Voor de Tom Kha Kai kunnen ze me altijd wakker maken ik heb hem nog nooit zo lekker gegeten . Alles vers zo vanuit de wok op je bord.Het leuke van het restaurant is dat je zo de keuken in kan kijken waar getoverd wordt met de heerlijkste verse kruiden en ingredienten. Gewoon no nonsense , eerlijk eten voor
een eerlijke prijs .
Akke.

Gegeten op 10 april 2015

StephanieBax

Heerlijk gegeten met kerst. Er waren 2 menu's waar je uit kon kiezen, maar er werd ook niet moeilijk gedaan als je iets wilde. Alles vers, zelfs met kerst! De spare ribs zijn ook hier favoriet! De inrichting is sterk verbeterd, het is een stuk lichter met de nieuwe kleuren!

Gegeten op 25 december 2014

eric138

Klein Thais restaurant! uitstekende bediening! heerlijk eten! de Spare-ribs zijn echt heerlijk!
super vriendelijke eigenaar! Er wordt nu zelfs bezorgd!!

Gegeten op 5 februari 2015

josvos01

Na lange tijd (te lang) heerlijk genoten van het donderdagavond buffet bij Wasana Dee. Een niet te groot Thais restaurant. Gerund door een ontzettend vriendelijke eigenaar die je een echt welkom gevoel geeft. Het buffet begint met een heerlijke soep met krab, daarna voorgerechten met spareribs waarvan het vlees van het bot valt. Als hoofdgerechten de keus uit kip met kokos, biefstuk, roodbaarsfilet en ossenhaas. Aangevuld met rijst, miehoen of nasi. Dit alles onbeperkt, een echte aanrader. Heerlijke avond gehad !

Gegeten op 22 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Wasana Dee in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Wasana Dee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.