Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wasana Dee

1. Thais
  2. 31% Duurzaam

Wasana Dee

1. Thais
  2. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 53 07

Leadman

Gezellig Thaise restaurant waar de bediening gezellig en vriendelijk is. Gekozen menu's waren uitstekend verzorgd en lekker van smaak. Wij komen er vaak en blijven vaak tot sluitingstijd zitten zo gezellig. Aanbevolen door het team van Leadman

Gegeten op 11 juli 2014

wkoens

Voor het eerst dit restaurant bezocht. Op donderdag buffet. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Reserveren wel aan te bevelen.

Gegeten op 5 december 2013

Sally61

Net aan de buitenzijde van het centrum van Amersfoort ligt dit kleine Thaise restaurantje.
In de bediening 1 grote Nederlandse man en een kleine Thaise vrouw.
Het restaurant is als een (tikkeltje rommelige) woonkamer met veel beeldjes, foto's, schilderijen en nep bloemen.

We kwamen op een vroege zondagavond als 1 van de eerste gasten aan en moesten toch 40 minuten wachten op onze gerechten. Dat is te lang. Waarschijnlijk kregen de afhaalmaaltijden voorrang.
En dat doet ook af aan de sfeer; continu mensen die door het restaurant lopen en in het restaurant wachten op hun afhaalmaaltijd.

Onze gerechten (kip met groenten en oestersaus & een rode curry met garnalen) smaakten prima.
Voor 2 hoofdgerechten en 4 frisdrankjes waren we 40 euro kwijt.

*eSThER*

Lekker eten in een ietwat ouderwetse setting. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Helaas werden we daarna een beetje vergeten door de bediening, gelukkig werd dat goed gemaakt door het eten. De kaart is uitgebreid en er staat een ruime keuze aan vegetarische gerechten op. Ik koos voor loempia's als voorgerecht (gelukkig gedeeld met m'n tafelgenoot, want de loempia's zijn niet klein) en een rode vega curry als hoofdgerecht. De curry was goed van smaak. Jammer dat de tofu zo zacht was, ik ben de tofu van een ander Thais restaurant gewend en daar heeft hij een stevige bite. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Al met al is Wasana Dee zeker een aanrader!

Gegeten op 16 februari 2013

Marc-V

Wasana Dee is zeker mijn favoriete Thai. Eten is altijd erg lekker, de paneng curry met gebakken rijst is bijna altijd de vaste keus of anders nummer 18 (kan nooit onthouden hoe die heet). Bediening is gastvrij zonder te aanwezig te zijn. Inrichting is beetje rommelig, maar niet storend, helemaal niet als het eten geserveerd wordt! Nog een pluspuntje voor de deur gratis parkeren. Aanrader!

Gegeten op 5 februari 2013

Richard1988

Lekker voor vegetarische eters, er is een zeer uitgebreid vegetarisch menu. Heb genoten van een gerecht met rode curry en nassi.
De sfeer is huiselijk, niet modern, bediening is vriendelijk en herkent zijn gasten. ( kom er vaker )

Gegeten op 3 januari 2013

lonniekie

Wij eten regelmatig bij wasana dee en altijd naar volle tevredenheid.
De gerechten zijn allemaal erg lekker. Echte aanraders zijn de thaise curry, de masaman curry of de gebakken groentes in oestersaus (met vlees of vis).
Ook om af te halen een aanrader. Wij bellen vaak even van te voren met het tijdstip dat we het willen komen halen, scheelt ons weer wachten.

Gegeten op 5 december 2012

raymond9

Wij hebben hier al een aantal keren gegeten. De bediening is er altijd vriendelijk en helpen je met het maken van de juiste keuze. Ook is de eigenaar bereid als het niet te druk is om wat meer te vertellen over Thailand en waar je het beste heen kan gaan.
Het eten was echt geweldig wij hadden het gevoel alsof we weer in Thailand waren. Gaan hier heel snel weer eten.

Gegeten op 18 december 2012

Coen W

Hier vanavond lekker gegeten: vooral de garnalen vooraf smaakten prima en ook de verschillende hoofdgerechten (zoetzure vis, kip en groene curry met rundvlees), met herkenbare Thaise smaak. Vriendelijke bediening, wat rommelige inrichting maar was in Thailand niet anders ...

Gegeten op 15 december 2012

PaulyD

Mijn favoriete Thai! Heerlijke gerechten. Schrik niet van de grote kaart, er staat veel hetzelfde op, maar met een ander hoofdingredient. Bediening is sympathiek Aziatisch, de smaken zijn erg mooi en in balans. Vergeld door een lekker koude Singha of Chang, waan je je onder de blik van Koning Bhumibol een klein beetje in Thailand. Heerlijk!
Rode curry is prachtig en met mango heel speciaal!

Schrijf zelf een recensie over Wasana Dee in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Wasana Dee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.