Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 553 02 88
  2. www.elpincho.nl

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Aniek28

Heerlijk gegeten bij el pincho. Het bordje met ham en de Spaanse Tortilla zijn aanraders. Tevens zijn de patatas bravas heel lekker. De sfeer is prettig en ongedwongen. Vriendelijk personeel. Ga er zeker nog eens heen

Gegeten op 29 augustus 2014

micheldebruijn

Gezellig restaurant met royale keuze voor de tapa's liefhebber. Alles wordt in prima tempo opgediend. Kwaliteit van de tapa's is prima. Geen avontuur maar gewoon degelijke hapjes. De muziek staat op een volume waar jongere mensen zo dol op zijn. Mooie wijnen, maar rood werd ook deze keer te warm geserveerd. Vlotte tent zonder pretenties. Prijsniveau in verhouding wat hoog.

Gegeten op 30 augustus 2014

martine47

Verrukkelijk gegeten en wat een vriendelijk personeel! Top avond heerlijk afgesloten met een scroppino. Als extra service een paraplu meegekregen om droog naar ons hotel te kunnen lopen. ...

Gegeten op 21 augustus 2014

Maartje86

Een ontzettend gezellig en sfeervol restaurant midden in het centrum van Haarlem. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, maar wij vonden dit niet storend. Eigenlijk vonden wij dit juist bijdragen aan de gezellige, huiselijke sfeer. De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was het eten echt fantastisch, van elk gerecht hebben we genoten. Helaas hadden we geen ruimte meer over voor een toetje. Toen we de volgende dag echter bij een ander restaurant zijn gaan eten, waar het eten werkelijk verschrikkelijk was, zijn we naar El Pincho terug gegaan voor een toetje! Ook dat was heerlijk. Kortom, een absolute aanrader.

Gegeten op 15 augustus 2014

Jorica

Op dinsdagavond zat dit restaurant zo vol dat we even aan de bar moesten wachten op een plek.

Na 10 minuutjes kregen we een tafeltje bij het raam. Helaas zat dit zo krap dat ik met mijn rug tegen de persoon achter mij aan zat en mijn partner kon niet tegenover mij zitten omdat daar al helemaal geen plek voor was. Tafelopstelling was echt VEEL te krap! Voor een beetje ruimte had onze tafel er helemaal tussenuit gemoeten. Vandaar een zesje voor het decor.
Verder zag het restaurant er gezellig uit en de sfeer was absoluut goed.

De tapas was heerlijk Alles smaakte lekker en was, ondanks de drukte, goed bereid. Wij hebben hiervan genoten! Een gemengde salade erbij is zeker een aanrader. Die was heerlijk vers met een goede dressing en voor die prijs best veel.

De service was goed. Hield niet over, maar dit is te begrijpen door de drukte.
De locatie is prachtig!

Gegeten op 12 augustus 2014

marcel159

Goede bereiding van het eten. Attente, spontane en vriendelijke bediening "huiskamer gevoel" eten en personeel "puur en zonder kapsones. In richting en muziek prima, fijne ambiance. Bedankt voor de fijne ervaring team El Pincho!! Grtz Marcel & Petra

Gegeten op 12 augustus 2014

Lindador

Hallo, ik heb met een groep mijn verjaardag gevierd bij El Pincho! Was al een favoriet van me maar nu helemaal. Superontvangst door gastheer Paul, met cava voor iedere gast. Daarna had ik doorlopend tapas op de tafels, deels op het rookvrije terras, de rest bij de statafels voor de rokers onder ons. Het was strak georganiseerd. Als afsluiter enorme Tiramísutaart door chef Barry! Wat een heerlijke avond, onvergetelijk!

Gegeten op 31 juli 2014

Andreas197

Gezellig op het terras hier gegeten! Een vrolijke man hielp ons in de bediening. De bedoeling was om alleen een paar gerechtjes te bestellen, maar uiteindelijk 3 rondes tapas besteld omdat het zo lekker was! We vonden vooral de biefstuk met cashewnoten heel lekker, en de kip en champignons in een soort roomsaus. Het eten kwam snel, echt een aanrader voor iedereen die van tapas houdt!

Gegeten op 16 juli 2014

elise27

3 weken geleden hebben wij heerlijk tapas gegeten bij El Pincho. En nu zijn we er weer! Helemaal vanuit Hoek van Holland zijn we weer naar Haarlem gegaan om die overheerlijke Tapas te eten. Nergens zo lekker!

Gegeten op 8 augustus 2014

Croma

Afgelopen maandag avond gegeten bij het sfeervolle tapas restaurant El Pincho samen met mijn vriendin. Heerlijk gegeten op het terras. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding! Lange tijd niet zo goed gegeten in een restaurant! De Patatas bravas en de Croquetas de chorizo waren heerlijk! Net als de andere tapas gerechten. Met als dessert een heerlijke frozen yoghurt met vers fruit. Wij komen zeer zeker terug bij dit fijne restaurant, waar ook de gastheer de service hoog in het vaandel heeft staan!

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.