• foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 553 02 88
  2. www.elpincho.nl

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Cynthiade

Heerlijke tapas gegeten met een mooie wijn, goede service en een gezellige sfeer. Alle gerechten waren smakelijk en de producten waren van goede kwaliteit

Gegeten op 20 februari 2015

Culinaria2

Na meerdere slechte ervaringen met tapas in Haarlem en Amsterdam waren we toch een beetje 'zenuwachtig' om naar binnen te gaan. Toch hadden we er vertrouwen in omdat we veel positieve verhalen gehoord hebben over de kwaliteit van het eten. We zijn blij dat we naar binnen zijn gegaan! Eindelijk een tapasrestaurant waar niet alles uit de frituur komt en waar met verse (h)eerlijke producten wordt gewerkt. Met name als uitspringers: de spareribs, gemarineerde kip in sherry, de kippenpootjes met knoflook en de gehaktballetjes. De bediening was vriendelijk en lekker informeel wat goed bij de sfeer past. Het interieur ziet er leuk, verzorgd en Spaans uit. Enige nadeel: je zit wel erg dicht op elkaar. We waren met 4 personen en 2 van ons hadden echt moeite met zitten en opstaan. Een tafel achter ons kon hierdoor ook niet gebruikt worden (en zo dik zijn wij niet :) ). Gelukkig werd dit alles goedgemaakt door het heerlijke eten, gezellige bediening en mooie sfeer. En uiteraard de heerlijke Spaanse rode wijn en San Miquel! Tapas eten wij voortaan alleen nog maar hier!

Gegeten op 8 februari 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Blij om te horen dat de verse producten gewaardeerd worden. We blijven ons daar op inzetten. We zijn bezig met nieuw meubilair. Graag tot gauw. Groet team El Pincho.

Topproever - 3 weken geleden

De verse producten worden zéker gewaardeerd! Waarschijnlijk zien jullie ons al terug voordat jullie nieuw meubilair hebben ;)
Tot snel!

FBU

Wegens de goede verhalen op Iens zijn wij hier gaan eten. Ik moet zeggen dat het op zich prima is voor een Nederlands Tapas restaurant, maar ik had iets meer verwacht. Iets meer speciale tapasgerechten waren welkom geweest. Service was prima. Alleen aioli gehad bij de broodjes i.p.v. tapenade (kan iedereen gebeuren).
Als toetje de amandeltaart gegeten. Ik had stiekem gehoopt dat hij een beetje knapperig zou zijn door de nootjes, maar helaas.
Geen slecht tapasrestaurant, zeker niet voor deze prijs, maar ook zeker niet een hoogstandje.

Gegeten op 6 januari 2015

Balderick

Heerlijk met drie personen gegeten met verrukelijke wijn.
Stuk voor stuk heerlijke mooie schilderijtjes, je heb er alleen wel veel nodig om je avond trek te vullen.

Een min puntje de akoestiek

Gegeten op 22 november 2014

Roberth89

Onlangs heb ik hier met 3 vrienden gegeten tijdens Serious Request. Wij wilden even snel een hapje doen en belandden bij El Pincho. Ondanks dat het erg druk was konden wij na een drankje en een broodje aan de bar, snel aan tafel. We bestelden verschillende tapas op aanraden van iemand uit de bediening. Het eten kwam ondanks de drukte toch snel op tafel. Goede verse tapas! Vooral de plato el pincho (een plankje met diverse vleeswaren en kaas) is heerlijk om mee te starten.
Vrolijke en gezellige bediening die wel in is voor een grapje. Als klapper op de vuurpijl kreeg ik omdat ik jarig was een heerlijk verrassingdessertje. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 21 december 2014

tim62

Wij komen al jaren bij El Pincho, gemiddeld zo'n 10 tot 15 keer per jaar.
Het eten, de sfeer en de gastvrijheid van Paul en z'n medewerkers is fenomenaal.

Telkens weer is het een feestje om hier te eten, de ene keer kiezen we voor een snelle hap, en de andere keer gaan we uitgebreid zitten met een prachtige rode wijn en maken we er een geweldige avond van.

Vergeet alle andere tapas restaurants, er is maar 1 echte tapasbar in Haarlem, niet twijfelen, gewoon doen!

Gegeten op 30 december 2014

patrick7

Kerstavond wezen eten.
Bij binnenkomst hing er een vervelende rioollucht. Wellicht kan de eigenaar hier niet direct iets aan doen maar het is natuurlijk wel killing voor de sfeer als je daarmee binnenkomt.

Er hangt mooie kunst en zeker wat leuke spaanse accesoires maar de meubels zijn gezien de prijs wat krakkemikkig. bij Cubanita zit je lekkerder waar je minder betaald. Tezamen met het feit dat het allemaal erg krap op elkaar staat zit je er niet echt comfortabel. Gezien de ruimte die ze hebben snap ik niet dat ze daar eens een tafel of 2 minder plaatsen, iets prettigere stoelen neerzetten en voor meer comfort gaan zorgen.

Het klapstuk was het dessert. Mijn partner bestelde een cheesecake en ik de scroppino.
Na zo'n 15 minuten (Vijftien werkelijke minuten voor 2 koude gerechten is qua wachtbeleving redelijk lang) kwam de serveerster met de cheesecake én toen pas de mededeling dat de scroppino nog wel 20 minuten kon duren. Kom dat dan Meteen zeggen!
Nu moest ik iets anders bedenken (ik had me best wel verheugd op el Pincho en z'n scroppino) en dit duurde dan ook weer 5 minuten voordat het er was!...

Jammer. Dit was de 3e keer el Pincho maar ik vrees 3 maal scheepsrecht; in negatieve zin...

Gegeten op 24 december 2014

Carli11

De sfeer in dit restaurant is erg leuk, alleen hebben ze de tafels zo dicht op elkaar gezet dat je niet prettig kan zitten. Ik en mijn vriend zaten allebei tegen de tafel aan en alsnog werden wij om 5 minuten verzocht om anders te gaan zitten.

Het eten was goed bereid, niks speciaals maar smakelijk. Alleen in de lamsstoofpot die erg lekker was zaten een aantal droge stukjes lam.

Het personseel was vriendelijk, maar had geen tijd gezien het feit dat het zo druk was. Misschien is het hier fijner eten doordeweeks.

Gegeten op 28 november 2014

LucianoFG

Middelmatig restaurant met eenvoudige kaart, weinig verrassingen. We hadden niet het idee dat het eten vers was bereid, het was flauw van smaak en werd niet heet opgediend. De bediening was redelijk.

Gegeten op 7 november 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Luciano. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Al onze gerechten worden echter vers bereid en zoals u kunt lezen op de menukaart zijn een aantal gerechten niet altijd voorradig omdat het versproducten zijn. Als een gerecht niet warm is wat niet mag gebeuren kunt u dit in elk restaurant aangeven en wordt er een oplossing gezocht. Over de smaak kan ik nu niet een antwoord geven aangezien ik nu niet weet wat u heeft gegeten Bedankt voor de uitgebreide en opbouwende recencie.

denise57

Super vriendelijk personeel wat hard werkt om alle gasten op hun wenken te bedienen.zeker de moeite waard.verse gerechten .en de inktvis is zeker aan te raden .toppie.....ga vooral zo door.

Gegeten op 1 november 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Denise. Bedankt voor je leuke recensie. We gaan zeker zo door en proberen natuurlijk ons best te blijven doen en al onze gasten tevreden te stellen.

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.