• foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1

• 8.3 10 36

• 8.2

• 8.4

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Debora1812
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een erg drukke avond gegeten, maar werd netjes van tevoren aangekondigd. Jammer genoeg duren drankjes ook lang. Het was wel erg druk en gehorig, een beetje krap (soort vreetschuur) Personeel is erg vriendelijk zoals altijd. We komen hier wel terug maar het was het nu even net niet.

Gegeten op 12 april 2014

Fam-Boogaard
  • Recensies in de laatste twee jaar

21ste verjaardag hier gevierd. Regelen van etentjes normaal gesproken drama, bij El Pincho heel relaxt en wat wordt er meegedacht, zeg. Geweldig goede gerechten, van vlees tot vis was allemaal tiptop in orde. Bediening zeer hartelijk en gezellig. Service zoals bij El Pincho is lang vergane glorie bij veel restaurants tegenwoordig.

Zelfs op maandagavond stampvol, zegt genoeg denk ik...... Zeker aanrader!!

Gegeten op 31 maart 2014

iris50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdag heerlijk gegeten bij El Pincho! Eten was super, heerlijke gegrilde inktvis, scampies, mosselpannetje en uiteraard met Jamon Iberico. Bediening is lekker vlot en heeft een goed gevoel voor humor! Ik kom graag weer!

Gegeten op 13 maart 2014

MarkNL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk tapasrestaurant in het centrum van Haarlem. Tapaskaart is niet heel ruim maar er staan een aantal lekkere tapas op. Zo is de chorizo aan te bevelen. Bediening is vriendelijk maar mag wat attenter zijn. Leuk ingericht met veel kleur en leuke kunstwerken aan de muur.

Gegeten op 9 maart 2014

bernadettesweelink
  • Recensies in de laatste twee jaar

lekker mosselen gegeten, wat een feest in dit leuke restaurantje.
gezellige bediening, prima keuken, heerlijk kalfsvlees met een mooie fles ribera

Gegeten op 3 maart 2014

micheldebruijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uiterst sfeervol restaurant in hartje Haarlem. OK, het is allemaal een tikje aan de prijzige kant, maar wij namen met 4 personen in totaal 15 tapas en hebben genoten van de keuzemogelijkheid en kwaliteit van de tapas. Het water was gratis, dat wel. Wij namen eerst brood en een Plato El Pincho met een keur aan kaas en worst. Vervolgens div. kip, levertjes, champignons, gamba's, etc. Toe namen we ijs met vruchten, chocoladetaart en noeten taart en een koude (?) Crema Catalana. Alles smaakvol. Wijn was tikje al te eenvoudig, maar kost nochtans 4,50 per glaasje. Dat kan beter! Wijn is de drank der goden en niet iets uit een grote fles zonder enige spanning! Maar goed, ook omdat de bediening uitstekend was, eindoordeel: dikke voldoende!

Gegeten op 28 februari 2014

mirella8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net thuis van een heerlijk avondje uit eten met het hele gezin. In een gezellige warme ambiance, ontvangen door de gastheer Paul en gastvrouw Priscilla. De tapaz was verrukkelijk en de bediening top! Echt een aanrader!!

peter251
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen niet vaak uit eten en voor onze dochter haar verjaardag zijn we bij jullie met ons gezin geweest. Heerlijke ervaring, lekker gegeten en top service. We komen nog een keer eten drinken whatever. Thanks Paul Priscilla en team. Top top top

knoestertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig lekker gegeten in een leuke ambiance met originele kunst en 'Spaanse'details, zien we daar de hand van Dali? De tapas waren prima en heerlijk van smaak. Heerlijke gamba's, kip met spek, dadels en natuurlijk Pata Negra. Dit alles met een hele fijne reserva uit Ribera del Duero
voor een vriendelijke prijsje.

Gegeten op 7 februari 2014

olliebollie
  • Recensies in de laatste twee jaar

afgelopen maandag mosselavond. Nu kan ik zelf best lekkere mosselen kioken, maar wat ze er daar van maakte. heerlijk gewoon. geen sausje erbij aangeraakt zo lekker waren ze en één potje, nee hoor nog een tweede bak kreeg ik . heerlijk gewoon lekker veel knoflook erin.

Gegeten op 3 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!