Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 553 02 88
  2. www.elpincho.nl

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Carli11

De sfeer in dit restaurant is erg leuk, alleen hebben ze de tafels zo dicht op elkaar gezet dat je niet prettig kan zitten. Ik en mijn vriend zaten allebei tegen de tafel aan en alsnog werden wij om 5 minuten verzocht om anders te gaan zitten.

Het eten was goed bereid, niks speciaals maar smakelijk. Alleen in de lamsstoofpot die erg lekker was zaten een aantal droge stukjes lam.

Het personseel was vriendelijk, maar had geen tijd gezien het feit dat het zo druk was. Misschien is het hier fijner eten doordeweeks.

Gegeten op 28 november 2014

LucianoFG

Middelmatig restaurant met eenvoudige kaart, weinig verrassingen. We hadden niet het idee dat het eten vers was bereid, het was flauw van smaak en werd niet heet opgediend. De bediening was redelijk.

Gegeten op 7 november 2014

denise57

Super vriendelijk personeel wat hard werkt om alle gasten op hun wenken te bedienen.zeker de moeite waard.verse gerechten .en de inktvis is zeker aan te raden .toppie.....ga vooral zo door.

Gegeten op 1 november 2014

Ellenientje

Eten bij El Pincho is best OK, maar tamelijk duur. Wij waren hier met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 12 en moesten bijna 100 euro betalen en hadden ieder zo'n 4 à 5 gerechtjes, best weinig dus (de tapas zijn best klein). De wijn was ook duur. Kwaliteit is hetzelfde als in andere tapasrestaurants waar je voor een bepaald bedrag zoveel kunt eten als je wil. In die zin viel het ons tegen. Hadden toch wat luxere gerechten verwacht.

Gegeten op 23 oktober 2014

klaploper

Hier met een aantal personen gegeten, laatste keer in dit restaurant was een jaar of vijf geleden. Zelf geen tapas "kenner" smaakte allemaal lekker en vers. De Jammer dat wij zelf een aantal keren om drinken moesten vragen terwijl de glazen leeg waren. Hier kun je als restaurant natuurlijk veel meer uit halen. Sfeer was goed, druk maar zeker niet storend. Vriendelijke bediening ook zonder kapsones. Tot de volgende keer!

Gegeten op 25 oktober 2014

Aniek28

Heerlijk gegeten bij el pincho. Het bordje met ham en de Spaanse Tortilla zijn aanraders. Tevens zijn de patatas bravas heel lekker. De sfeer is prettig en ongedwongen. Vriendelijk personeel. Ga er zeker nog eens heen

Gegeten op 29 augustus 2014

micheldebruijn

Gezellig restaurant met royale keuze voor de tapa's liefhebber. Alles wordt in prima tempo opgediend. Kwaliteit van de tapa's is prima. Geen avontuur maar gewoon degelijke hapjes. De muziek staat op een volume waar jongere mensen zo dol op zijn. Mooie wijnen, maar rood werd ook deze keer te warm geserveerd. Vlotte tent zonder pretenties. Prijsniveau in verhouding wat hoog.

Gegeten op 30 augustus 2014

Msbobo

eten was wel oke vlees gerechten waar alleen erg droog.
drinken was goed bediening was vriendelijk
het is wel allemaal hutje mutje op elkaar dat het al bijna moeilijk word om door heen te lopen
decor is prima

Gegeten op 26 juni 2014

martine47

Verrukkelijk gegeten en wat een vriendelijk personeel! Top avond heerlijk afgesloten met een scroppino. Als extra service een paraplu meegekregen om droog naar ons hotel te kunnen lopen. ...

Gegeten op 21 augustus 2014

Maartje86

Een ontzettend gezellig en sfeervol restaurant midden in het centrum van Haarlem. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, maar wij vonden dit niet storend. Eigenlijk vonden wij dit juist bijdragen aan de gezellige, huiselijke sfeer. De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast was het eten echt fantastisch, van elk gerecht hebben we genoten. Helaas hadden we geen ruimte meer over voor een toetje. Toen we de volgende dag echter bij een ander restaurant zijn gaan eten, waar het eten werkelijk verschrikkelijk was, zijn we naar El Pincho terug gegaan voor een toetje! Ook dat was heerlijk. Kortom, een absolute aanrader.

Gegeten op 15 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.