a TripAdvisor company

foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 2 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 3 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 4 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 5 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 6 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 7 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 8 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 9 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 10 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 11

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 553 02 88

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

Kyra167

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Afgelopen zaterdag hier een vrijgezelle feest georganiseerd in de super leuke zaal van Tapasbar El Pincho. Met je eigen bar, waar je voor een vaste prijs onbeperkt uit kan drinken, heerlijke tapas en fantastisch personeel hebben we een super avond gehad!! Service was echt helemaal top, kan het iedereen aanraden om hier met een groep iets te vieren!!

Gegeten op 25 juni 2016

Restaurant - 13 uur geleden

Beste Kyra. Ontzettend leuke recensie. Fijn dat jullie genoten hebben en misschien tot snel in El Pincho.

Ingepeters8

El Pincho is een leuk gezellig restaurant. De diversiteit van gerechten is top. O.a. het zelfgemaakte brood met de heerlijke aïoli. De croquetas met spinazie heerlijk. De dadels met spek en honing hmmmm. Dit restaurant zou in Spanje ook goed scoren. We komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 18 juni 2016

Restaurant - 13 uur geleden

Hartelijk dank. We zien u graag terug. Team El Pincho.

Nannekevdbroek

Wat een super restaurant!! Heerlijk gegeten in de middag, zo lekker dat we in de avond terug zijn gegaan! Een super leuke en vlotte bediening! Een aanrader voor iedereen die houdt van echte Spaanse tapas. Bedankt voor deze top avond! Groetjes de 3 dames
uit Rosmalen/Den Bosch!

Gegeten op 18 juni 2016

Restaurant - 1 week geleden

Leuk dat jullie er waren. Is het glas nog heel thuis gekomen?

Proever in spe - 1 week geleden

Het glas is heel thuis gekomen! Hij was er erg blij mee super bedankt!

amber64

Eten was lekker.. Maar de bediening was slecht! Gereserveerd, er was iemand jarig, gevraagd of ze daar iets aan konden doen, dat was geen probleem! Nou top geregeld dachten wij, bij aankomst was onze tafel niet gereed, half uur moeten wachten tot we eindelijk ons eerste drankje kregen, 0 aandacht gekregen, half uur gewacht tot ze ons kaartje kwamen ophalen, niks voor onze jarige gedaan.. Dus 1 keer nooit meer helaas!

Gegeten op 6 juni 2016

Eevaaaa

Via online reservering

Tapas waren erg lekker allemaal. Personeel was zeer vriendelijk en liet ons de amandeltaart proeven, omdat er twijfel was tussen twee verschillende toetjes. Er was iemand op een gitaar aan het spelen wat de sfeer nog verder verbeterde. Het decor is leuk, maar de stoelen en tafels zitten minder lekker (balk in het midden, hard). Verder zeker naartoe gaan vanwege het heerlijke eten.

Gegeten op 30 mei 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Eva. Hartelijk dank voor je mooie woorden. De opmerking over de banken en stoelen nemen we mee in ons overleg voor het nieuwe interieur. Leuk dat je voor ons een ambassadeur wilt zijn.
met vriendelijke groet.
Paul van der Werff (eigenaar)

eetrecensieiens

Heerlijk op het terras in de zon gezeten! Bediening is vriendelijk, maar niet alert. Lang wachten tot ze merken dat je iets wilt vragen, zoals het menu, de rekening en ook weer bij het afrekenen. Uiteindelijk de rekening ontvangen, er stonden drankjes op de rekening die wij niet hadden besteld. Toen wij dit aankaartten, werd hier niet van opgekeken en kregen we snel de juiste rekening, zonder excuses. Ik hoop niet dat dit de normale gang van zaken is, het scheelde zo €15. Na het betalen kwam de serveerster nooit meer bij ons terug met het wisselgeld en ging verder met bedienen. Wij geven graag fooi, maar niet als het zo vanzelfsprekend wordt aangenomen. We zijn nog even blijven zitten, maar ook dit werd niet opgemerkt. Toen zijn we maar weggegaan. Lekker eten, leuke sfeer, zeker buiten in de zon bij de kerk. Maar de houding van het personeel kan veel beter!

Gegeten op 28 mei 2016

Beste ?
Goed om te horen dat u lekker gegeten heeft in een goede sfeer. Wij zijn juist met trainingen bezig om onze medewerkers alerter te maken op dit soort zaken. Natuurlijk zetten wij niet expres andere drankjes op uw rekening en nemen wij niet aan dat het wisselgeld als fooi gebruikt kan worden. Waar het druk is kunnen fouten gemaakt worden en dat spijt ons dan ook. Indien u de volgende keer het nog eens bij ons wilt proberen laat het ons onder vermelding bij uw reservering of binnenkomst even weten. Wij willen u graag een goedmakertje aanbieden. Want betreft de service kunnen wij beter dan uw beoordeelde 2.
met vriendelijke groet Paul van der Werff. Eigenaar.

1948nel

Gisteravond hier heerlijk gegeten samen. Wij hadden 'n Hema-kadobon. Wat we kregen was meer dan genoeg en allemaal heerlijk. Op het nagerecht (scropino) moesten we wel wachten, maar met 'n aangeboden kopje koffie tussendoor, was dat geen probleem hoor.
'n Echte aanrader, daar kwamen we graag voor vanuit Zaandam.

Gegeten op 21 mei 2016

la-foule

Voor de tweede keer hier gegeten. Afgeladen vol op tweede pinksterdag. Heel gezellig, met live-gitaarmuziek. Ondanks de drukte konden we na een aperitief aan de bar al snel een tafel bezetten. Heerlijk gegeten en in de watten gelegd door de eigenaars. Daarbij goede bijpassende wijn. Onze avond was meer dan geslaagd. Bedankt!

Gegeten op 16 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

hartelijk dank voor de mooie woorden.
Leuk dat jullie ons restaurant weer bezochten en jullie weer een leuke ervaring hadden.
Daar doen we het allemaal voor.
Graag tot snel.
Met vriendelijke groet.
Paul (eigenaar)

BiancaE87

Via online reservering

Na de vele lovende recensies te hebben gelezen gereserveerd voor een vriendin en ik. Helaas veel moeten wachten. Direct na binnenkomt, totdat we de kaart kregen, de eerste gang werd opgediend (gereserveerd 19:00, aan tafel 19:45, eerste gang opgediend om 20:30) en ook daarna steeds opnieuw.

Tapas mooie hoeveelheid, maar de smaak matig. Veel vis, vlees en anders gefrituurd. Ik mis echt wel wat meer groente. Tot twee maal aan toe hapjes al uitverkocht. Personeel wel aardig, maar kreeg niet het idee dat ze het graag naar ons zin wilden maken. Jammer, ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 15 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Bianca. Spijtig om te horen dat je niet tevreden bent. Ik begrijp dat je via seatme gereserveerd had en er pas om 19.45 uur een tafel vrij was. Dat had niet gemogen. Afgelopen zondag hadden wij de wereld wijn tour met bijna 300 deelnemers. Een extreem drukke dag. maar dit mag geen excuus zijn. Ook met bestellen en het serveren van de gerechten geef je aan dat er steeds 3 kwartier tussen zat. Ik heb van de betreffende leidinggevende op deze avond geen klachten van gasten gehoord. Heb je dit aangegeven bij de bediening zodat zij er iets aan konden veranderen? Wij werken alleen met verse producten en daarom is het soms mogelijk dat er gerechten op kun zijn. Wat had je voor groente als tapa willen zien op de kaart? Wij staan altijd open voor suggesties of opbouwende kritiek. Het tweede gedeelte van je kritiek snap ik niet helemaal omdat ik niet weet wat je besteld hebt. Ook voor jou geld dat indien je kritiek hebt of het niet naar je zin hebt we het graag horen in het restaurant zodat we er iets aan kunnen veranderen. Jammer om te horen dat je niet meer wilt komen anders hadden we je graag uitgenodigd om op onze kosten op een andere avond wel de leuke ervaring te hebben zoals vele van onze gasten. Indien mogelijk hadden we ook wat groente voor je kunnen verzorgen. Bedankt voor je recensie. Met vriendelijke groet. Paul van der Werff ( eigenaar)

ahmschrama

Via online reservering

Heerlijke tapas gegeten (mooie porties en goed van smaak), vriendelijke bediening en goede locatie. We komen zeker terug!!

Gegeten op 8 mei 2016

Hartelijk Dank

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.