a TripAdvisor company

foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 2 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 3 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 4 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 5 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 6 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 7 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 8 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 9 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 10 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 11

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 553 02 88

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

sando1

Familiefeestje gehouden in La Bodeguieta inclusief tapas en drank.
Goeie en gezellige sfeer, schoon, goede service en vriendelijk personeel, muziek naar keuze, warme, koude en vegetarische tapas van prima kwaliteit ( waar voor je geld).
Wil je een partijtje houden met eten en drinken? La Bodeguieta is zeker een aanrader.
Toplocatie.

Gegeten op 26 juli 2015

Restaurant - 1 dag geleden

Hartelijk dank. Leuk dat jullie er waren om bij ons jullie feestje te vieren.

angela126

Via online reservering

We hebben een heerlijke avond gehad met de kinderen. Lekker op het terras en zelfs de kinderen zaten te smullen. We komen hier wel vaker samen maar aangezien we nu weten dat ook de kinderen zich hier vermaken nemen we ze maar vaker mee :)

Gegeten op 23 juli 2015

Restaurant - 1 dag geleden

Kijk. Daar doen we het voor. Hartelijk dank Angela.

pascale10

Via online reservering

Ik vond Tapasbar El Pincho erg leuk en heel gezellig. Ga hier zeker vaker naar toe!
De bediening was goed en de eigenaar heel aardig met een groot gevoel voor humor :-) erg grappig!
Wij vonden het al het eten en alle drankjes heerlijk! Ik zou niet echt kunnen kiezen wat ik nou het lekkerste vond, want het was allemaal even lekker :-)
Misschien als allergrootste aanrader de gamba's, lams stoofpotje, Pina Colada en de Sangria.

Gegeten op 18 juli 2015

marjanne6

Wat een slechte tapas!! De tortilla was gortdroog en smaakte alleen naar knoflook; de tonijn, als daghapje, had geen enkele smaak, alleen het bijgevoegde zeewier deed nog iets; de calamaris a la plancha was totaal smakeloos, vis van vierde garnituur en tenslotte smaakte het spinaziebroodje vooral naar oliebol en vet. Een afrader!! We tikten 53 euri af en vertelden het bedienend personeel van onze ervaring. Men kreeg nooit eerder klachten... De tortilla zou worden afgetrokken van de rekening .. niet gedaan.

Gegeten op 18 juli 2015

Beste Dames.
Ik heb voor deze recensie al van mijn medewerkers over u gehoord. Uw ervaring bij ons op vrijdagavond op het terras is niet goed gevallen. ik ben het met u eens dat de klachtenbehandeling niet helemaal goed is gegaan. Daarvoor excuus. Echter om de kwaliteit van onze vis van de 4e garnituur te noemen klopt niet. Onze vis leverancier levert vis van top kwaliteit en alles wordt vers bereidt. Het kan u smaak niet zijn maar u had alles opgegeten. De tonijn en Calamaris zijn een van onze hardst lopende producten waar we nooit klachten over krijgen. Spinaziebrood verkopen we niet . Empanadillas , huisgemaakt wel. Dat neemt niet weg dat ik u graag nog eens uitnodig om het goed te maken met desnoods een bezoek aan onze vis leverancier. Laat het mij even weten voordat u komt. De tortilla die u niet heeft gegeten zullen we u dan ook vergoeden. Tevens danken we u voor uw gedeelde mening.
Vriendelijke groet,
Paul (eigenaar)

Proever - 6 dagen geleden

Dank voor uw correcte reactie. Mochten wij El Pincho nogmaals bezoeken dan zullen wij u dat laten weten.

Met vriendelijke groet,
M. de Groot

phylicia1

Sorry mensen. Ik lijk nu waarschijnlijk een super zeur en zo wil ik helemaal niet zijn, maar het eten is echt niet heel bijzonder hier. Het is gewoon simpel, een ander word heb ik er niet voor. Is het echt slecht? Nee. Is het echt smaakvol en goed? Ook niet.
Ik denk dat ik het thuis net zo kan klaarmaken, misschien wel beter. Er word weinig gebruik gemaakt van kruiden en specerijen, sausjes e.d. zijn niet zelfgemaakt. Jammer, het is gewoon simpel! Geen aanrader wat mij betreft. Bediening is vriendelijk, maar niet enthousiast en service kan hier en daar ook wel wat beter.
oordeel gerust zelf!

Gegeten op 7 juli 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Phylicia.
Jammer om te horen dat het je allemaal erg is tegen gevallen. Bij ons wordt alles vers gemaakt. Ook de sausjes. Met de zin "het is gewoon te simpel"doe je de koks in de keuken te kort. Vers voedsel heeft vaak weinig nodig om lekker te zijn. Maar over smaak valt niet te twisten. Omdat je het zelf beter kan nodig ik je graag uit om een dagje mee te lopen met de chef. Graag laten we je de sauzen zien die we maken en overige gerechten. Misschien kunnen we wat van je leren. Ook de de meiden van de bediening staan voor je klaar. We hopen dat je de uitdaging aanneemt en het niet alleen bij kritiek op papier laat. Met vriendelijke groet het El Pincho Team.

GBoeve

Het eten was heerlijk!!
Echt goed bereid & heel snel gebracht aan de tafels.

Enige punt is dat we €80 moesten afrekenen, maar dat er bonnetjes door elkaar heen waren gegaan. We hadden maar voor €42 gegeten!
Het excuus was de de drukte (geen excuus) en werd afgewimpeld. Jammer!!

Gegeten op 26 juni 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Beste GBoeve.
Jammer te lezen dat je het excuus niet begrepen hebt. Aan tafel begreep ik dat jullie een leuke avond hadden. Ik begreep meteen dat er iets niet goed was en heb dat direct gecorrigeerd. Meteen onze excuses aangeboden. Ook wij zijn niet feilloos als het zo druk is. Bij deze nogmaals onze welgemeende excuses. Volgende keer als je komt even bij mij ( Paul eigenaar ) melden dat je er bent . Wij regelen dan iets feestelijks voor je.
Groet Paul. P.s.
Bedankt voor je mooie recensie.

josv84

Vandaag weer met mijn vriendin in Haarlem geweest, en bij een bezoek aan Haarlem (voor ons twee uur rijden) hoort eten bij El Pincho. We hebben dit restaurant twee jaar geleden bij toeval 'ontdekt' en inmiddels voor de vierde keer bij dit fantastische tapasrestaurant gaan eten. Nergens in Nederland hebben we een tapasrestaurant van een vergelijkbaar niveau kunnen vinden, zowel qua sfeer als kwaliteit van het eten staat El Pincho wat ons betreft ver bovenaan. Het terras is gezellig ingericht, met leuke loungebanken en tafeltjes onder parasols met terrasverwarming. Bij binnenkomst valt de authentieke, Spaanse sfeer direct op. Kleuren en decoratie zoals je die ook in Spanje tegenkomt, en dat geldt ook voor de achtergrondmuziek. Het personeel is bijzonder vriendelijk en van eigenaar tot serveersters doet iedereen zijn best om de gasten een welkom gevoel te bezorgen. Je hoeft nooit lang te wachten op een drankje of bestelling. Vandaag kozen we voor het tapasmenu voor twee aangevuld met empanadas en wat ons betreft een echte aanrader! Van gamba's tot een heerlijk stoofpotje, patatas bravas en een salade, je krijgt echt waar voor je geld en proeft verschillende gerechtjes met een totaal andere smaak. Als afsluiter kregen we een heerlijke, frisse scroppino. De prijs is, zeker gelet op de kwaliteit, prima! Bij een volgend bezoek aan Haarlem gaan we er zeker weer eten!

Gegeten op 20 juni 2015

Restaurant - 1 week geleden

Fijn dat jullie er weer waren. Bedankt voor jullie mooie woorden. Tot volgend jaar. Team El Pincho.

Patricia2774

Vanavond heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Je waant je niet alleen qua sfeer, maar zeker ook qua eten, in een spaanse tapas bar.Het vriendelijke, gastvrije en oplettende personeel, maken het tot een zeer geslaagde en smaakvolle avond. Onder het muzikale genot van een gitarist was de ambiance kompleet. Bij ons volgende bezoek aan Haarlem, kkmen wij zeker weer hier eten. Groetjes uit Heerlen.

Gegeten op 8 juni 2015

Restaurant - 1 week geleden

Tot snel. Leuk jullie te hebben als gast.

christina13

We hebben heerlijk gegeten!de boquerones waren echt super! Alles was trouwens lekker. personeel was super. Alles was super. Gezellige restaurant. echt een aanrader!

Bedankt voor de gezelligheid.

Gegeten op 6 juni 2015

Restaurant - 1 week geleden

Dank, dank, tot een volgende keer.

AngieV

Voor de tweede keer bij El Pincho gegeten. Eerst diner en nu de lunch. Het is een knusse gezillige bodega met vriendelijke bediening. De tafels staan helaas wel wat krap waardoor het aardig manouvreren is als alle tafeltjes bezet zijn. Maar dat maakt het eten er niet minder lekker om! De spaanse soep was verrukkelijk, precies pittig genoeg. En de croquetas zijn werkelijk om je vingers bij af te likken! Alleen de champignons mogen echt wat minder in de olie rondzwemmen..
De porties zijn precies goed voor deze kleine maag!

Gegeten op 12 december 2014

Restaurant - 1 week geleden

Dank u voor de recensie. We nemen het mee in het overleg.

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.