a TripAdvisor company

foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 2 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 3 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 4 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 5 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 6 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 7 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 8 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 9 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 10 foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 11

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 553 02 88

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

hbpom

Via online reservering

tjaaaa, wat moet ik zeggen het was weer prima eten, zoals altijd.
Wij konden lekker buiten en het was weer super gezellig.

dank Paul groetjes

Gegeten op 24 juli 2016

Restaurant - 23 uur geleden

Beste hbpom. Hartelijk dank en graag tot snel

patriciasleper

Via online reservering

Heerlijk gegeten, goede bediening en aangename sfeer! Leuk dat je bij de AH aktie alle gerechten kunt bestellen en een erg leuke korting krijgt.

Gegeten op 24 juli 2016

Restaurant - 23 uur geleden

Dank. We zien u graag terug.

charlotte_prinsvanwijngaarden

Via online reservering

Ik heb hier gister met mijn beste vriendin gegeten. Normaal eet ik daar met mijn zoon van 13 jaar. Ze herkennen je altijd weer, zelfs als je maar 1 keer ben geweest. Ze hebben genoeg personeel maar niet teveel en de eigenaar is ook heerlijk actief op de werkvloer. Heel fijn hoe attent ze zijn en oprecht geïnteresseerd. Je hebt snel je eerste drankje zodat je tijdens het genieten van je drankje je eigen menu kan samenstellen. Je hebt vlot je diner voor je maar ze gunnen je alle tijd om dit te nuttigen. Heerlijk. Wij gaan vaak uit eten en dit is echt onze nummer 1 van Nederland. Aanrader!!!

Gegeten op 22 juli 2016

Restaurant - 23 uur geleden

Beste Charlotte. Fijn dat je er weer was en we zijn blij dat je onze ambassadeur wil zijn. Groet team El Pincho.

zalmpjes

Gister goed gegeten. De bediening was erg goed en alert!
Het lamsstoofpotje was iets minder, omdat sommige stukken erg taai waren en andere weer heerlijk mals. Lag denk ik aan het verschil in grootte van de stukken vlees.
Bij de kippenpootjes met knoflook miste ik toch iets van een sausje, maar misschien is dit ook verschil in smaak.
Wel erg lekker gegeten en de spinazie kroketjes, patatas bravas en de biefstukjes in pannetje waren erg goed!

Gegeten op 18 juli 2016

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Zalmpjes.
Hartelijk dank voor uw recensie. De volgende keer serveren wij voor u graag een extra sausje erbij.
Dank voor uw bezoek.

geraldine14

We hebben met z'n 5en zo heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk, niet opdringerig kortom;TOP! Wij komen zeker een keer terug en raden het onze vrienden aan. Een tapaz restaurant met klasse!

Gegeten op 2 juli 2016

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Geraldine. Hartelijk dank voor uw bezoek. Fijn dat u onze Ambassadeur wilt zijn.
Groet Team El Pincho.

ellenvandeklok

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vriiendelijke bediening, de sfeer was uitstekend mede door gitarist, gewoon ook op een doordeweekse maandagavond.

Gegeten op 11 juli 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Ellen.
Fijn om te horen dat jullie het naar de zin hadden.
Groet team El Pincho.

Tom2063

Via online reservering

Na jaren hier weer eens neergestreken. Blijft een heerlijke plek in hartje Haarlem! Maar helaas was het voorgeschotelde eten een regelrechte afknapper. Het mosselpannetje zag er aantrekkelijk uit, maar de mosselen waren kauwgomachtig taai en het is me nog steeds een raadsel wat er Spaans aan was: vooral flauw en met weinig zorg bereid. De bijgeserveerde patatas bravas leken ook meer op Nederlandse patat dan op het echte werk, met een helaas eveneens nogal flauwe variant op de pittige saus die er normaal gesproken bij hoort. De salade was evenmin, het wordt eentonig, om over naar huis te schrijven: fletse, smaakarme tomaat en droge taaie plakken komkommer die kennelijk al even gelegen hadden. Ben van nature geen klager, maar het kwam allemaal nogal gemakzuchtig over. Na ons beklag over de mosselen kregen we we, en dat was wel heel netjes, zonder probleem een ander pannetje voorgeschoteld met veel malsere inhoud. Hoewel het niet bijster druk was, duurde het lang voor onze bestelling werd opgenomen door de bediening, die verder overigens wel uitermate attent en vriendelijk was, hetgeen de boel nog enigszins redde.
Ondanks de fijne ambiance en de prettige bediening, kwam het eten deze keer niet boven snackbarniveau uit en dat is jammer. Zeker gezien de reputatie die deze zaak in het verleden heeft opgebouwd. Dit kan echt veel beter en vooral veel Spaanser!

Gegeten op 10 juli 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Tom.
Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. De mosselen op Spaanse wijze worden o.a. met chorizo bereid. We vinden het prettig dat u heeft aangegeven dat de mosselen niet goed waren zodat we dat kunnen veranderen. Dit ligt soms ook aan de aanvoer die we krijgen en niet altijd met het oog kunnen zien. Onze excuses daarvoor. Op de avond zelf heeft u verder geen op of aanmerkingen gegeven op het eten ,wat wij betreuren. Vanuit thuis is het makkelijk kritiek te geven en wij er dan niets aan kunnen veranderen. Ook met de opmerking snackbar niveau doet u onze koks en de medewerkers van snackbars tekort. Wij werken met verse producten en gekwalificeerde medewerkers. Wat niet wegneemt dat er natuurlijk altijd iets mis kan gaan. Wij staan altijd open voor kritiek maar niet op deze manier. Wij hopen u natuurlijk nog eens te zien om te laten blijken dat het beter kan en moet . Laat bij de reservering dan weten dat u een recensie heeft geschreven. Wij zullen dan bekijken hoe we u tegemoet kunnen komen zodat u toch tevreden weg gaat.
Met vriendelijk groet Paul (eigenaar) en team El Pincho.

gideon13

Via online reservering

Gisteravond met 4m mensen in dit restaurant heerlijk gegeten.
Bediening was vriendelijk en vlot.
De diverse gerechten van de kaart waren stuk voor stuk erg lekker.
De porties waren voor Tapas aan de grote kant waardoor je eerder vol zit dan in andere tapasrestaurants, daardoor jammer dat je eerder vol zit en de andere lekkere dingen niet meer kunt proeven.

Gegeten op 3 juli 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Gideon. Fijn dat jullie bij ons gegeten hebben en een mooie recensie geplaatst hebben.
Even een kleine uitleg over de tapas bij El Pincho. Als je met een groepje vrienden komt eten bestel dan niet teveel tapas en bestel allemaal verschillende. Deze kun je samen delen en met 4 personen proef je dan zomaar 16 verschillende tapas.
De tapas in andere restaurants zijn misschien met een all you can eat concept?
Graag tot een andere keer.
Groet team E; Pincho

ChristianSJans

Via online reservering

Met 3 Engelse vrienden en een collega hier gegeten op de 1e verdieping. Net zoals de vorige keer weer smakelijk gegeten. De bestellingen laten nooit lang op zich wachten. De bediening is aardig en snel. De verschillende Spaanse vleesjes, kroketjes, de patatjes, olijven, de sausjes, etc.. geven gewoon een lekkere variatie aan smaken. Het enige wat aan te merken viel, is dat het bier aanbod erg beperkt is. De vorige keer had men b.v. nog Jopenbier in huis. Juist voor bierliefhebbers zou het aanbod van bovengistende speciaal bieren groot moeten zijn. Daarmee zou je nog meer klanten kunnen aantrekken.

Gegeten op 30 juni 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Chrisitan. Hartelijk dank voor je mooie recensie. Betreffende het bier aanbod het volgende. Wij zijn geen bier café maar een Spaanse tapas Bar. Op de tap hebben we vast San Miquel en Pils. Daarnaast hebben we een wissel tap met daarop nu Kronenburg Witbier. Op fles 3 speciaal bieren uit Alhambra , Corona, Rose bier, Desperado en 2 wissel bieren per fles waaronder soms ook Jopen.
Misschien hadden we je het beter moeten vertellen ;)
Leuk dat je er weer was en de volgende keer drinken we samen een speciaal biertje uit Spanje.

Kyra167

Afgelopen zaterdag hier een vrijgezelle feest georganiseerd in de super leuke zaal van Tapasbar El Pincho. Met je eigen bar, waar je voor een vaste prijs onbeperkt uit kan drinken, heerlijke tapas en fantastisch personeel hebben we een super avond gehad!! Service was echt helemaal top, kan het iedereen aanraden om hier met een groep iets te vieren!!

Gegeten op 25 juni 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Kyra. Ontzettend leuke recensie. Fijn dat jullie genoten hebben en misschien tot snel in El Pincho.

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.