• foto's van Tapasbar El Pincho in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 553 02 88

Wereldse tapas

Van Zuid-Europa tot Zuid-Amerika, bij El Pincho geniet je van wereldse tapas in een hele fijne ambiance. Culinaire tradities uit verschillende landen worden in ere gehouden en op prachtige wijze gepresenteerd. Dit moet je gewoon een keer proeven.

sgroen

Wat een fantastische plek en heerlijk eten. Niks te liflaf tapas, maar echte mooie gerechten. Inktvis zoals je maar zelden proeft, pata negra om je vingers bij af te likken. Olijven met rode uit en balsamico, simpel en o zo lekker. Paul als perfecte gastheer maakt het feest compleet! Dankjulliewel!!

Gegeten op 19 april 2015

Estherculinair

Wat een geweldig restaurant is dit, je kunt proeven dat de koks werken met producten van prima kwaliteit! De octopus ringen waren heerlijk en zeer verrassend!
Ook het personeel is erg aardig en alert.
Bij El Pincho nemen ze nog echt de tijd voor je, mijn complimenten.

Gegeten op 19 april 2015

mirjamo

Heerlijk bij El Pincho gegeten! Verassend waren de visgerechten, heerlijk gemarineerde tonijn op zeegras, supermalse inktvisringen en sardientjes van de grill. In combinatie met een smaakvolle rose in 1 woord geweldig!

Gegeten op 3 april 2015

ceeemjee

We, een gezelschap van 7 personen, waren er op een dinsdag avond. De ontvangst was prettig, wat mij betreft iets te veel aan de joviale kant. Op voorstel van de baas namen we een gevarieerd menu van allerlei tapas, zodat ieder wat wils kon nemen. Het was veel, de grote en kleine eters kwamen aan hun trekken, maar ook de carnivoren en vegetariërs. Het was allemaal lekker. De enige 2 minpuntjes waren de muziek, die ik te hard vond (We zijn allemaal op leeftijd en dan wordt omgevingslawaai vaak te hard) en de olijven vooraf, die veel te zoet waren. Prima bediening!

Gegeten op 7 april 2015

angela110

Vanavond heerlijk gegeten bij tapasbar El Pincho! Wij komen altijd al graag bij El Pincho, maar vanavond zijn wij echt verrast door de nieuwe gerechten op op de kaart en buiten de kaart om. Gemarineerde rauwe tonijn, zeer malse en smaakvolle octopus en heerlijke sardientjes. Dit is een greep uit de gerechten die wij nog niet eerder hebben gegeten bij El Pincho, maar wel gerechten waardoor we weer snel terugkomen! Team El Pincho bedankt voor de gezellige avond en het heerlijke eten en drinken!

Gegeten op 3 april 2015

maryse4

Heerlijk gegeten, super lekkere tapas. Goede porties.
Personeel was attent en vriendelijk. Service dik in orde.
Reserveren kan pas vanaf drie personen, MAAR.... als het vol is kun je een drankje bestellen in het ernaast gelegen café. De gastheer komt je daar halen wanneer er een plekje vrijkomt.
Als we weer in Haarlem zijn, komen we zeker nog eens eten!

Gegeten op 21 maart 2015

andrea22

Super sfeer met een gezellige gastheer en vriendelijk personeel.
Personeel dat ondanks de drukte even de tijd voor je neemt als je iets vraagt of zegt.
Personeel dat aldoor met volle bladen trappen op en af rent maar ondertussen wel alert blijft om er zo voor te zorgen dat je als klant niets te kort komt.
Kortom een gezellig restaurant met, ook niet onbelangrijk, lekkere tapas.

Gegeten op 21 maart 2015

Cynthiade

Heerlijke tapas gegeten met een mooie wijn, goede service en een gezellige sfeer. Alle gerechten waren smakelijk en de producten waren van goede kwaliteit

Gegeten op 20 februari 2015

Culinaria2

Na meerdere slechte ervaringen met tapas in Haarlem en Amsterdam waren we toch een beetje 'zenuwachtig' om naar binnen te gaan. Toch hadden we er vertrouwen in omdat we veel positieve verhalen gehoord hebben over de kwaliteit van het eten. We zijn blij dat we naar binnen zijn gegaan! Eindelijk een tapasrestaurant waar niet alles uit de frituur komt en waar met verse (h)eerlijke producten wordt gewerkt. Met name als uitspringers: de spareribs, gemarineerde kip in sherry, de kippenpootjes met knoflook en de gehaktballetjes. De bediening was vriendelijk en lekker informeel wat goed bij de sfeer past. Het interieur ziet er leuk, verzorgd en Spaans uit. Enige nadeel: je zit wel erg dicht op elkaar. We waren met 4 personen en 2 van ons hadden echt moeite met zitten en opstaan. Een tafel achter ons kon hierdoor ook niet gebruikt worden (en zo dik zijn wij niet :) ). Gelukkig werd dit alles goedgemaakt door het heerlijke eten, gezellige bediening en mooie sfeer. En uiteraard de heerlijke Spaanse rode wijn en San Miquel! Tapas eten wij voortaan alleen nog maar hier!

Gegeten op 8 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Blij om te horen dat de verse producten gewaardeerd worden. We blijven ons daar op inzetten. We zijn bezig met nieuw meubilair. Graag tot gauw. Groet team El Pincho.

Topproever - 3 maanden geleden

De verse producten worden zéker gewaardeerd! Waarschijnlijk zien jullie ons al terug voordat jullie nieuw meubilair hebben ;)
Tot snel!

FBU

Wegens de goede verhalen op Iens zijn wij hier gaan eten. Ik moet zeggen dat het op zich prima is voor een Nederlands Tapas restaurant, maar ik had iets meer verwacht. Iets meer speciale tapasgerechten waren welkom geweest. Service was prima. Alleen aioli gehad bij de broodjes i.p.v. tapenade (kan iedereen gebeuren).
Als toetje de amandeltaart gegeten. Ik had stiekem gehoopt dat hij een beetje knapperig zou zijn door de nootjes, maar helaas.
Geen slecht tapasrestaurant, zeker niet voor deze prijs, maar ook zeker niet een hoogstandje.

Gegeten op 6 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapasbar El Pincho in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Tapasbar El Pincho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.