Orgelke

• ?

• ?

gertjan9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke sate van topkwaliteit varkenshaas, de satesaus (naar geheim eigen recept) is onovertroffen, vol en rijk van .
Het groente garnituur had wat uitgebreider mogen zijn, maar de sate voert op deze manier wel, terecht, de boventoon.
De zaak is misschien wat oubollig en kneuterig ingericht, maar dat is aan de andere kant wel de charme van Het Orgelke.
Al met al gewoon de beste sate voor een leuke prijs.

pascale2

• Slecht

Lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Via groupon gereserveerd, de baas sprak hierover al zijn ongenoegen uit en was blij dat deze actie bijna ten einde liep. Bij het menu een stoofpotje gekozen, dit leek wel soep met vlees...Bij een ouderwets stoofpotje stel ik me toch echt iets anders voor. De frites waren smaakloos, nog nooit meegemaakt dat je zo iets simpels als frites zo kunt verpesten. In de keuken lag de hond? Zeer onsmakelijk. Hier kom ik nooit meer terug.

marcbrandt

• Uitstekend

De afgelopen 25 jaar hier regelamtig aangelegd als ik in Maastricht was.
Eerlijke uitbaters die met een eerlijke product een vaste groep klantne om hen heen verzameld hebben. En dat is natuurlijk niet voor niks. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard; dit straalt uit jaren vertrouwen uit!

Proever20352

• Uitstekend

Naar het Orgelke ga je waarvoor het bedoeld is: de lekkerste stokjes sate van Maastricht eten! Uitermate vriendelijke bediening en een prima ontspannen sfeer. Geen poespas maar wel je buikje rond voor een heel vriendelijke prijs.

Proever74391

• Slecht

Spijt dat we hier naar binnen zijn gestapt. Carpaccio was geen echte carpaccio maar een ondefinieerbare variant erop en gedrapeerd op een enorme berg ijsbergsla. De daarna bestelde varkenshaas zwom in de saus. Er staat zowel in de menukaart als op de site een typefout bij de sauzen. De marsalasaus is geen saus op basis van de beroemde italiaanse wijn, maar is een masalasaus (ala tikka masala) hierdoor ontstaat dus verwarring. Je krijgt iets anders dan je verwacht!! Domper.Klein pluspuntje: de verse jus d'orange was wel lekker.
Prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

Demeter

• Redelijk

De vleesspies was goed. De bijgerechten matig: Geen salade en een minuscuul stukje aardappelgratin. Wel warme groenten, maar die pasten niet echt bij elkaar. Prijzen zijn aan de hoge kant voor het gebodene.

gempie

• Slecht

We zijn hier vorige week maandag geweest, er waren maar 6 gasten in de zaak en dus niet druk. De achterste helft van de verlichting was uit wat ongezellig overkomt. Er lagen geen placemats en we hadden 2x ossehaas besteld met \'n saus die we nog nooit gezien of geproefd hadden maar die wel lekker was. We hadden geen steakmessen dus het stuk vlees moest uit elkaar worden getrokken. De groenten (beetje rode kool, 1 klein stukje witlof, schijfje tomaat en 3 druiven) was in \'n bakje opgewarmd in de magnetron en was daardoor koud, frieten hadden ze niet , daarvoor in de plaats harde opgebakken aardappelkroketjes, \'n klein schaaltje sla met geraspte kaas erdoorheen ? en als afloop \'n koffie die veel te warm was en dus verbrand smaakte. Eens maar nooit meer want 65 euro is toch \'n hoop geld voor \'n eetcafé. De saté schijnt hier trouwens wel lekker te zijn.

dalmatier159

• Slecht

we moesten heel lang op t eten wachten, andere tafels die later binnenkwamen kregen eerder te eten dan wij, terwijl ze t zelfde hadden besteld als ons. na 1,5 uur kregen we de sateschotel. de sate vond ik heel erg tegenvallen, ik heb lekkerdere sates gehad, maar dat is vergeleken met t orgelke ook niet moeilijk om t te overtreffen....

Proever55804

• Redelijk

het staat bekend om de sate en als satefen moest ik het hier proeven. Sate is oke maar satesaus was teveel olie in, niet lekker. Ik ken betere satezaken.

Diederick

• Goed

Altijd weer een feest om hier te eten als we in Maastricht zijn. De lekkerste sate van Nederland komt echt uit Maastricht. Maar ook voor andere gerechten, zoals stoofpotjes en overige bistro klassiekers kan je hier prima tercht!

Schrijf zelf een recensie over Orgelke in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Orgelke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!