San Remo

• ?

• ?

brometti

• Goed

echte lekkere pizza's en andere pasta.
prijzen zijn redelijk en snelle bediening.

Veronica67

• Goed

Wij komen al 25 jaar in dit restaurant. Wij hebben nog nooit ergens anders zo een lekkere pizza gegeten als bij San Remo. Ze zijn altijd prima. De eigenaar Gigi is altijd even vriendelijk. Verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend. Bediening mag best met wat meer enthousiasme gebeuren. Zeker als je zulke lekkere pizza's mag serveren als bij San Remo. Jammer dat dit erstaurant geen website heeft. Voor bijvoorbeeld de kaart te bekijken voordat je je bestelling telefonisch plaatst.

rambler

• Matig

De pizza was taai en smakeloos, het gratis voorafje, brood & kruideboter en olijfjes, smaakte uiteindelijk het beste. De bediening echter vriendelijk en ongedwongen. Je voelt je hier gelijk thuis. Het restaurant is gelegen in een voormalige huurwoning in een Amsterdamse volkswijk. De aankleding sober maar autentiek en kent zijn gelijke niet. Ontroerend zijn de grote schilderijen aan de muur. Italiaanse taferelen door de ogen van amateurschilder die goed zijn best gedan heeft.

ingy

• Slecht

Pizza afgehaald; echt niet te eten. Droge taaie dikke bodem. Alles op de pizza uit blik. Veel te zout. Geen aanrader.

M.-

• Uitstekend

Ik kom vaak bij San Remo. Ik vind de bediening heel vriendelijk, het eten is heerlijk en het interieur is ook mooi. Echt Italiaans. Alleen buiten zitten is niet zo leuk, naast het restaurant is een wiethuis waarvan ik misselijk word van de geur. MAAE DAAR KAN SAN REMO OOK NIETS AAN DOEN.

Proever53802

• Uitstekend

Ik eet heel regelmatig de Mezza luna (een pizza die ik als Calzone zou omschrijven), godallemachtig wat is die lekker! San Remo begeeft zich in de voorstel linie van pizzabakkers, ik ben in Italie geweest, en nog belangrijker, ik heb in Groningen gestudeerd, maar ik schat San Remo op het niveau van de "oude" Contini te Groningen. (Ex) Groningers weten dat dit een van de beste pizzeria's van Nederland is/was. San Remo kent zijn gelijke niet in Amsterdam (in positief opzicht uiteraard). Men bezorgt ook pizza's, maar wilt u de kwaliteit ten volle benutten, dan moet u hier gaan eten, hoe heter deze pizza qua temperatuur, hoe beter. Kaas, champignons, knoflook, plakken ham en salami, artisjokkenharten, pepertjes op zuur, het is een waar genot.
Nadelen? De muziek kan beter, de inrichting authentieker, en het is een komen en gaan van mensen die buiten willen roken. Ook kan het Mosveld gezelliger, maar ja, sfeer in Noord vind ik wel vaker moeilijk. Dat neemt niet weg dat ik uiterst serieus ben over de kwaliteit van deze pizza. De keerzijde van dit succes is dat ik altijd hetzelfde eet, omdat het zo lekker is. Ik heb ook wel eens eens bij een "elite" Italiaan gegeten (Vasso), maar dit was 1000 x beter en veel betaalbaarder. Nog een pluspunt: u krijgt meer dan genoeg. Je wordt niet verplicht hem op te eten, maar in het geval u een bootwerker bent cq u net een marathon gelopen heeft, u zult niet teleurgesteld zijn.
Hulde!

Amsterdam88

• Slecht

Ik kom hier echt nooit meer. Met een groepje vrienden wezen eten, maar het eten was slecht, de wachttijd enorm lang en de bediening heel erg onbeleefd.

Proever22778

gezellig prima service kindvriendelijk

Proever11880

• Goed

Prima buurt-Italiaan. Het eten is wel wat vet. Zomers kun je lekker buiten zitten. Enige nadeel is dat er veel ZEER LUIDRUCHTIGE Amerikanen komen. Gelukkig heb je meerdere nisjes om te gaan zitten, maar let dus goed op waar je gaat zitten als je je tafelgenoten wilt verstaan.

Schrijf zelf een recensie over San Remo in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over San Remo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!