Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Giovanni

raar die laatste reactie de zaak is al 2 maanden failiet

tf1975

• Goed

• Goed

Blijft de beste 'niet pizza' italiaan van Maastricht. Heerlijk eten in leuke inrichting

Proever51219

• Slecht

Vandaag bij dit "restaurant" gegeten en met een behoorlijke kater thuisgekomen maar niet van de wijn............ Alhoewel de prijs-kwaliteitverhouding hiervan ook zeer te wensen overliet: 9,90 voor een halve liter rode huiswijn, we hebben wel eens beter gehad. Het eten was nog wel redelijk maar wat voor ons echt de deur dicht deed, was het volgende. Wij bestelden wat water bij de wijn maar de ober kwam ons vertellen dat er alleen een plactic spa-fles van anderhalve liter beschikbaar was. Naar aanleiding van onze opmerking dat dat wel een beetje veel van het goede was, kregen we een karafje (1/2 liter) gevuld uit die betreffende fles spa; hiervoor werd euro 6,50 in rekening gebracht!!! De koffie was ook al niet te drinken maar hiervan werd ik echt spontaan onpasselijk. Dat er geen fooi inzat, mag inmiddels wel duidelijk zijn; toen we thuis echter het kleingeld nakeken, bleek dat "meneer" de ober de fooi zelf al ingehouden had.
U begrijpt: voor ons echt nooit maar dan ook nooit meer!!! Wat een afknapper!!!

Proever75685

• Slecht

dit is het enige restaurant waar wij na een uurtje hebben afgerekend en zijn vertrokken en vervolgens regelrecht naar La Piazza in Aken zijn gegaan waar je wel lekker kunt eten voor redelijke prijzen. Voor ons is het ongelofelijk dat Da Giovanni nog steeds niet failliet is. Het begon al met de rode huiswijn die normaal toch goed is in ieder restaurant. Het leek wel aangelengd te zijn met water. Toen wij om uitleg vroegen aan de serveerster zei zij dat de huiswijn op was en ons andere wijn had gegeven. Daarna kregen we andere wijn, die ietsje beter was maar nog beneden pijl. Mijn man bestelde tomatensoep en gelukkig hebben we nog even gewacht met de rest van de bestelling want het leek wel of er een blik soep uit de supermarkt was opengetrokken en hiervoor gaan wij niet uit eten. Bediening was ook niet erg professioneel en vervolgens hadden we zo de pest in dat we hebben afgerekend en zijn vertrokken. Nooooooit meer Da Giovanni. Men moet zich schamen als men dit Italiaans eten noemt. Gelukkig is Aken kortbij voor ons, want daar kun je nog goed eten voor aangename prijzen en aardige bediening. Kan de Nederlandse horeca met hun overtrokken prijzen en vaak onvriendelijke bediening nog eens een voorbeeld aan nemen.

rich.n.est

• Matig

Ik heb hier de combinatie van 3 soorten pasta gegeten. 1 was heerlijk, 1 was wel aardig, maar de derde was ronduit slecht: tortelinni overgoten met een dikke, smakeloze belchamelsaus. Ik dacht hem te kunnen redden door om parmazaanse kaas te vragen. Deze werd direct op tafel gezet, maar was oud en muf, dus dat maakte het er niet beter op.
De gemengde salade was op zich erg goed, maar verdronk helaas in de dressing. De pizza-ingredienten waren veel te dik gesneden, wel goed deeg. Vlot, attent en vriendelijk personeel, alleen storend dat als er nog niemand rookt in het restaurant het personeel dit zelf wel doet.
Geen fijne stoelen (harde, te rechte rugleuningen).
Kortom, niets bijzonders.

smulpaap79

• Slecht

Ondanks de redelijk goede pizza, hou ik toch een bittere nasmaak over van mijn bezoek aan dit restaurant. Wat een slechte bediening!!!!! Allereerst een halfuur op het terras gezeten zonder geholpen te worden, handgebaren werken niet. Gevraagd om de menukaart, een biertje en een cola. De menukaart wordt niet gebracht. Verwacht niet nadat je de menukaart hebt ontvangen, dat iemand terugkomt om je bestelling op te nemen. Hiertoe dien je te roepen en wild te zwaaien. \'Oh u wilt geen citroen in de cola?\', welja ober, haalt u \'m er even uit met uw blote vingers. En loop na het eten even naar de kassa om te betalen, want wachten tot de bediening u ziet is zinloos. Heeeeeeeeeeeel veel ruimte voor verbetering in dit restaurant.

Proever63612

• Matig

De reden waarom ik dit restaurant niet \'slecht\' heb beoordeeld is omdat de pizza die ik heb gehad erg lekker was. De rest was echt enorm slecht; na een half uur werd er pas gevraagd of we wat wilden drinken en eventueel een kaart wilden hebben; het meisje dat onze drankjes kwam brengen hebben we van aan de andere kant van het terras moeten seinen dat die drankjes voor ons waren; de tafel werd schoongemaakt met een veger terwijl daar nog mensen aan zaten; er werd pauze gehouden door het personeel terwijl er duidelijk man tekort waren; het personeel had vieze kleding aan; het duurde een half uur tussen ons hoofdgerecht en koffie; en om de rekening hebben we ook drie keer moeten vragen - niet goed dus!

Proever45673

• Slecht

1e Pinksterdag met 9 mensen waaronder 2 kinderen gegeten bij Da Giovanni. Het begon al niet goed. Bij het drankje vooraf geen brood. Een tweede drankje lukte niet. De (eet)bestelling hadden we doorgegeven. Na zeer lang wachten, eindelijk het eten.Voorgerecht en hoofdgerecht. Matig, zeer matig.Gesneden rauwe champignons in een baggersausje. Naast de fles wijn wilden wij een kan water. Dat was onmogelijk. Slechts Perrier voor €6.95 per fles konden we kopen. Kraanwater is niet mogelijk. Bij het afrekenen hadden wij zelf berekend per drie personen €84.00 te moeten betalen. Nu bleek de pin kapot te zijn en moesten we het pand verlaten om geld te pinnen. Tip aan bediening: Zeg dat iets eerder.Bij het betalen hield de serveerster bij hoog en bij laag vol dat er pas twee keer het bedrag betaald was terwijl ze al een keer €84.00 in haar pertemonnee had gedaaan. Na een hevige ruzie verlieten wij het pand. Ze beet ons nog toe niet zo\'n toon aan te slaan. Wat wil je als je een poot wordt uitgedraaid?

Proever60775

• Slecht

Hoewel ik goede ervaringen heb met Italiaans eten aan het Gardameer en elders in Italie........
WAT EEN RAMP!!
Deze middag bestelden mijn vriend en ik iets te eten op het terras bij Da Giovanni. Ik een broodje gezond, hij een omelet met brood.
De bediening was rampzalig!
Omelet was koud, brood werd niet eens geserveerd (sorry, maar hoor je een omelet niet tegelijk met het brood te serveren) en zelfs na 3 keer navraag naar het brood NOG GEEN brood op tafel.
De bediening was verschrikkelijk: \'\'ja sorry meneer, de keuken is net open, het brood moet nog de oven in.\'\' En vervolgens na een weerwoord: \'\'ja, als de omelet moet u een nieuwe warme vragen.\'\'
Nee, Da Giovanni! Een omelet hoort warm te zijn bij bediening, en tegelijkertijd bedient te worden met het brood.
dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb met tegenzin betaalt, je wordt belazerd waar je bij zit.
Mijn vriend weigerde te betalen en liep zelfs weg, ik begrijp het wel: Hoor je als klant niet gewoon te krijgen waar je om vraagt?
Nee, een dikke onvoldoende voor deze bediening en dit eten.

Proever47179

• Slecht

Wat een drama ! En dit is geen 1 april grap. Met het mooie weer besloten lekker een hapje te gaan eten op het terras in de zon. Bij dit restaurant een paar keer geweest. Niet super, maar ook niet slecht... tot nu. Bediening mooi, maar prijswinnend langzaam én onvriendelijk. Drankje bestelt en na 10 minuten een glas lauwe Cola light en een gebroken glas witte wijn (op de asbak wachten we nog). Meteen maar te eten besteld: Salade met scampi\'s en een entrecote (rauw). Na een half uurtje kregen we 1) een verlepte en met water, balsamico, olie doordrenkte drie-dagen-sla waarop met voelbare desinteresse koude scampi\'s waren gesmeten én 2) een doorbakken biefstuk (geen entrecote) met koude frieten. Het bestek ben ik zelf na 10 minuten gaan halen, want dat had men tweemaal vergeten te brengen. Ik woon in het centrum van Maastricht, maar dit is met stip de beste culinaire wanvertoning ooit in deze o zo mooie Bourgondische stad... We hebben het vreten betaald, maar ervaringen zoals dit maken de lust tot uiteten gaan kapot.

Schrijf zelf een recensie over Da Giovanni in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Da Giovanni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.