a TripAdvisor company

Queen of Hearts

Queen of Hearts

1. Toon telefoonnummer 079 331 93 85

Johanna40

Een werkelijk voortreffelijke lamsrack gegeten. Prima informeel restaurant, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een aanrader.

Gegeten op 17 december 2015

Mirjam213

De enige reden waarom ik bij queens kom is omdat de rest van de terrassen vol zitten. Als ik er dan kom is de service slecht en super sloom. Het personeel doet totaal geen moeite om het je naar de zin te maken en je krijgt het gevoel dat als het je niet bevalt je maar weg moet gaan. Ook weet de bediening je niks te vertellen over wat er op de kaart staat, je moet het maar gewoon proeven. Al met al dus geen leuke plek om te gaan zitten.

Gegeten op 14 november 2015

Gerrit1951

Service laat te wensen over, het lijkt of dat het een aflopende zaak is en niemand het interesseert. Eten is matig en de sauzen zijn niet toereikend, dan mag je tegen betaling een extra kan saus bestellen. Asbakken op het terras zijn vaak defect (kantelsysteem), krijg je de as van een ander in je gezicht.

Gegeten op 6 mei 2015

Solina

Met mijn schoonmoeder geweest en voor het eerst geluncht. Daarvoor ooit in een ver verleden een drankje gedaan. We zaten in de hoek achterin in een soort kuipbankje. Veel waar voor je geld, ik had de cheeseburgerschotel en hij smaakte prima. Mijn schoonmoeder had een enorme uitsmijter. Bruine café's trekken mij nooit zo heel erg. Interieur is erg gedateerd en doet denken aan een bejaardenlounge. Bediening wel vriendelijk, maar enorm traag. Kortom, eten was OK maar sfeer en bediening niet goed genoeg om ooit terug te komen.

Gegeten op 4 februari 2015

kdk81

De hapjes waren nog redelijk te doen, lauw en in ieder geval 2 sausjes. De bediening was traag. Om over de ambiance en klantvriendelijkheid nog maar te zwijgen.

Gegeten op 19 december 2014

yan1

Het eten was prima maar je proeft aan alles dat er weinig zelf gedaan wordt. Alles is ingekocht (volgens mij). Ik zou het waarderen als ze meer huisgemaakte ingrediënten zouden gebruiken. De service is voldoende. De primaire taken worden uitstekend uitgevoerd maar er is totaal geen enthousiasme, interactie of trots aan af te zien. Het decor is niet meer ver deze tijd. Even een fris vloertje en nieuw stofje op de banken zou al een hoop goed doen. Het sanitair is krap en onfris.

Gegeten op 19 december 2013

Peter-Schulte

In de avondzon op het terras eten is wat de mens wil. Bediening was goed, overvielen haar met de dagsoep, maar ze was nog niet gebriefd. Gekozen voor eendenborst salade en mixed grill in Stroganoffsaus. Salade was erg lekker, weinig saus. Vlees was wat aan de droge kant, stroganoffsaus was goed maar ook weinig aanwezig. Verrassing waren de gebakken aardappeltjes met mayonaise (leek meer op remouladesaus), deze waren perfect! Witte huiswijn was erg zacht, aanrader.

Gegeten op 5 augustus 2013

angelika6

Weliswaar kan ik slechts over het broodje tonijnsalade oordelen voor wat betreft het eten. De tonijnsalade zag er prima uit en het broodje was goed gevuld. De smaak was echter nogal waterig en helaas twijfelde ik enigszins aan de versheid. Over het decor kan ik in z'n geheel zeggen: totaal achterhaald, stoffig en rokerig (?). Jammer, want je zou op deze locatie een goudmijn kunnen hebben.

Gegeten op 7 maart 2013

anne57

Ik kom hier vaak wat drinken met vrienden. Service vind ik altijd goed ze zijn vriendelijk en geintereseerd. Verder nemen we vaak wat bitterganituur dit is ook altijd prima. De stokbroodjes mogen soms wat bruiner gebakken worden. Verder vind ik het decor wat saai en oud.. Je kan op een andere manier een cafe sweer krijgen

Tamara is lief. Kom al zeker 15 jaar af en toe eten en ben altijd blij als ik door haar wordt bediend. Jammer dat de kaassoep van het menu is verdwenen want die was altijd heerlijk.

Schrijf zelf een recensie over Queen of Hearts in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Queen of Hearts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.