Queen of Hearts

• 7.3

• 6.8

Peter-Schulte
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de avondzon op het terras eten is wat de mens wil. Bediening was goed, overvielen haar met de dagsoep, maar ze was nog niet gebriefd. Gekozen voor eendenborst salade en mixed grill in Stroganoffsaus. Salade was erg lekker, weinig saus. Vlees was wat aan de droge kant, stroganoffsaus was goed maar ook weinig aanwezig. Verrassing waren de gebakken aardappeltjes met mayonaise (leek meer op remouladesaus), deze waren perfect! Witte huiswijn was erg zacht, aanrader.

Gegeten op 5 augustus 2013

angelika6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weliswaar kan ik slechts over het broodje tonijnsalade oordelen voor wat betreft het eten. De tonijnsalade zag er prima uit en het broodje was goed gevuld. De smaak was echter nogal waterig en helaas twijfelde ik enigszins aan de versheid. Over het decor kan ik in z'n geheel zeggen: totaal achterhaald, stoffig en rokerig (?). Jammer, want je zou op deze locatie een goudmijn kunnen hebben.

Gegeten op 7 maart 2013

anne57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier vaak wat drinken met vrienden. Service vind ik altijd goed ze zijn vriendelijk en geintereseerd. Verder nemen we vaak wat bitterganituur dit is ook altijd prima. De stokbroodjes mogen soms wat bruiner gebakken worden. Verder vind ik het decor wat saai en oud.. Je kan op een andere manier een cafe sweer krijgen

• Recensies in de laatste twee jaar

Tamara is lief. Kom al zeker 15 jaar af en toe eten en ben altijd blij als ik door haar wordt bediend. Jammer dat de kaassoep van het menu is verdwenen want die was altijd heerlijk.

Antoni

• Matig

Mooi weer, een druk terras. Dat is prima, maar binnen zitten ook nog klanten. Een half uur wachten op een simpel ommeletje is helemaal niet nodig! De bediening zou attenter moeten zijn, ook als het wat drukker is. Een volgende keer laten we de Queen links liggen en gaan we naar een tent waar de klant nog wel koning is!

ArthurV1

• Slecht

Mijn vriend bestelde vieu cola met ijs. Je proefde nauwelijks iets van de vieu, en deed zijn beklag bij de serveerster. Zij kwam met de mededeling je hebt het besteld, en moet het betalen. Zij schakelde haar baas in. Deze kwam naar ons tafeltje, en op agressieve toon beval hij dat alles betaald moest worden. We zijn onmiddellijk opgestapt hebben betaald. Natuurlijk zien ze ons hier nooit meer. De eigenaar moet beter leren omgaan met klanten. Zeer slechte services.

Lisette

• Uitstekend

Hier kun je voor een goed prijzen heerlijk eten! En lekker snel! De sfeer is erg gezellig en het personeel zeer behulpzaam.

Proever79011

• Redelijk

Queens of Heart is een leuk restaurantje. Ze moeten alleen iets meer nadenken over hun gerechten. Ik bestelde een vegatarisch gerecht en kreeg als 'bijgerecht' asperges gerolt in ham. Erg jammer

orofor

• Redelijk

Hier ongeveer een jaartje niet meer gegeten, beetje afgeknapt op deze zaak. Te vaak was de patat vet of echt nog rauw. Vlees ook vet. Groente is altijd hetzelfde, een standaard hoopje sla met wat rode kool en witte alfalfa (?). Van een eetcafe hoef je niet veel te verwachten maar de kwaliteit kan absoluut beter. De smaak van het eten werd ook nog eens beinvloed door de gigantische hoeveelheid sigarettenrook, maar dat zou nu over moeten zijn. Als kroeg kun je hier wel beter terecht.

Proever57808

• Uitstekend

Eten: erg goed voor de prijsverhoudingen je moet er niet echt uit eten willen maar gewoon een hapje eten na het shoppen.

Bediening: uitstekend echt geen andere woorden voor altijd vriendelijk je moet wel in zijn voor een praatje want ze leren je graag kennen.

Avond: in de avond is het inderdaad een beetje rokerig maar waar niet?? ze hebben twee tafels waar je niet mag roken.

Gezelligheid: Ik heb nog nooit iets mee gemaakt van een vechtpartij of wat dan ook het is daar altijd gezellig

kortom: UITSTEKEND voor af en toe gewoon makkelijk een hapje te eten...

Schrijf zelf een recensie over Queen of Hearts in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Queen of Hearts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!