Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Château St. Gerlach

4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 608 88 88
  2. www.chateauhotels.nl/chateau-st-gerlach

bep6

Mijn man had voor mijn verjaardag 'n afternoon tea geregeld, het was goed weer wij wilde graag buiten zitten, nee ze serveerden binnen want het zou gaan regenen, er is geen druppel gevallen, ik vond dit niet klant vriendelijk van degene die de leiding had. De high tea was prima en de rest van het personeel was vriendelijk, maar toch.......

Gegeten op 4 augustus 2014

martinschoon

De lunch genoten op dit chateau. Wij hadden een mooie salade Focaccia Bistrot de Liège met runderlende 10,-
Beef sirloin ~ Rinderlende ~ à l’aloyau de bœuf
Deze was echt heerlijk. Rijk gevuld met mals rundvlees.
Mijn vrouw had de Focaccia vitamine zee 9,-
Smoked salmon ~ Räucherlachs ~ Saumon, deze was ook zeer smaakvol en mooi opgemaakt.
De (huiswijnen) waren uitstekend.
Mooie lokatie en prettige bediening!
Gegeten op 28 mei 2014

Gegeten op 21 mei 2014

motorsailer

Zo gauw je het terrein op rijdt worden de verwachtingen al hoger gespannen. Prachtige entourage en de verwachtingen worden volledig waar gemaakt. Het is een sterrenrestaurant en dat is geheel terecht. Het begint met een aantal amuses, waar overigens bij ons iets mis ging. We kregen een zoveelste amuse op tafel: een koud soepje (dat hoorde uiteraard koud!!) Maar meteen daarna stonden obers klaar om een gang op te dienen. We hadden de amuse half op toen werd hij weer meegenomen. Het bleek voor een andere tafel bedoeld te zijn. Van de stress die dat ongetwijfeld achter de schermen heeft opgeleverd hebben wij overigens niets gemerkt.
Voor de rest waren de gerechten voortreffelijk en echt "sterren" Ook de wijnkaart was prachtig.
Aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

Mikespanjaard

Na aangenaam verblijf in Maastricht hier gegeten en ik moet zeggen dat het echt een ouderwetse beleving is. Zeer correcte bediening en bereiding van de gerechten vakkundig en heerlijk. Dit is echt een avondje traditioneel uit. Heel erg top

Gegeten op 6 maart 2014

reinout4

Al diverse keren komen wij hier met onze familie. Service is altijd goed en correct. Spontaan en behulpzaam. Op kerstavond (2013) hebben wij in het restaurant gegeten. Er wordt gelet op de "setting" van de gasten. Wij zat in een kleinere ruimte waar onze zoon van 4 jaar niemand kon lastig vallen. Het eten en wijn arrangement was zeer goed. Het maakte onze kerstavond helemaal compleet. Een echte aanrader voor iedereen om hier te eten en zeker een paar nachtjes in het hotel te overnachten.

Gegeten op 24 december 2013

JanNaaktgeboren

Na een lange wandeling door het mooie landschap van zuid Limburg kwamen we per toeval op een prachtig landgoed terecht. Chateau St. Gerlach. De naam klinkt al even statig als de aanblik van dit hotel/restaurant. Volledig in de stijl van weleer staan de gebouwen in het prachtige landschap. We zijn gestopt en hebben gegeten en gedronken in de Bistro van het restaurant. Heerlijk! Je proeft dat alles vers is gemaakt. De klassieke uiensoep heb ik nog nooit ergens beter gegeten dan op deze plek! Misschien iets te vroeg voor die dag, maar we hebben ons laten verleiden en hebben er een heerlijk zachte witte huiswijn bij gedronken. De medewerkers zijn attent en staan direct voor je klaar. De prijsklasse ligt iets hoger dan gebruikelijk, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de kwaliteit die geboden wordt! Absoluut een plek om naar terug te keren.

Gegeten op 8 december 2013

jfranken

Tijdens de DiningCity-week op deze prachtige locatie gedineerd en het viel in de smaak,
Tartaartje van schelvis vooraf, een beetje flauw maar heel mooi gepresenteerd,
Tarbot , mooie gaarheid,portie mag voor de prijs iets meer zijn.
Schitterend bereid staartstukje van Black Angus met gulle rode wijnsaus: voortreffelijk.
Zeer goede wijnbegeleiding en geoliede bedieding met complimenten voor de bezielende leiding van de maitre.
Twee kleine puntjes waaraan je gemakkelijk kunt werken:
Zorg voor meer eigentijdse muziek, trekt ook jonger publiek aan.
Serveer betere koffie.
Al met al mag dit de pret niet drukken; wij hebben met onze vrienden een hele fijne avond gehad.

Gegeten op 24 september 2013

Dennis87

Gisteren bij Chateau St. Gerlach gegeten in het kader van de restaurantweek. Het eten was voortreffelijk, met een voorgerecht van gemarineerde schelvis, gebraden picanha als hoofdgerecht en een heerlijk dessert. Alle medewerkers waren vriendelijk en attent, en uiteraard is het chateau een prachtlocatie. Kortom, Chateau St. Gerlach is mijns inziens een Michelin ster waardig!

Gegeten op 3 september 2013

boar

Alvast een kroonjaar gevierd met echtgenote en vrienden. In alle opzichten een feest. Met Neercanne een plek in Limburg die qua ambiance, uitzicht, sfeer en historie niet te overtreffen is. We hebben veel aan heer O te danken. De bediening is professioneel, geen lolligheidjes jegens of rond de klanten, fatsoenlijk gekleed en verzorgd . Geen pregnante geuren van lijf of parfum. Juist door de twee culinaire mogelijkheden voor een ieder wat wils.
Producten zijn perfect, fris en vers. Een aanrader om ook wat langer te blijven. Hond mag mee!!

Gegeten op 11 juni 2013

stan1974

Gegeten op 26 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Château St. Gerlach in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Château St. Gerlach. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.