a TripAdvisor company

Tim Hong

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 474 57 14

gerald19

Niet voor de eerste keer maar het weekend weer heerlijk chinees gehaald. Altijd goed, snel geholpen en lekker gegeten thuis. Leuke mensen die een gezellige warme sfeer met elkaar uitstralen. Bedankt voor de heerlijke maaltijden en tot volgende keer!

Gegeten op 20 februari 2016

macfrank

Lang geleden (20 jaar geleden) kwam ik vaak bij deze Chinees. Verhuist uit Vlaardingen maar kwam pas weer eens in de buurt en omdat ik geen tijd had om naar een restaurant te zoeken weer bij mijn oude Chinees terug gekomen.
Heerlijk gegeten beef in zwarte bonen/rode wijn saus. Hierbij een zalige pittige bami, beide stonden denk ik 20 jaar geleden niet op de kaart.
Toen ik later op Iens keek stond de teller daar op een 6 voor de kwaliteit voor het eten.
Ik eet vaak buiten de deur en meestal geeft het cijfer een aardige indruk van de kwaliteit maar hier moet iets aan de hand zijn.
Had ik geluk, nee want ik ben deze week weer geweest en de Chinese bami met babi panggang was ook prima.
Misschien is de keuken de laatste maanden sterk verbeterd of zijn er mensen aan het recenseren geweest die andere bedoelingen hadden.
De service was beide malen prima . Aardige dames en een aardige heer. Als laatste de locatie. De Chinees zit in een troosteloos winkelcentrum uit de 60er jaren. Geen terras of prachtig uitzicht maar binnen ziet het er beter uit dan bij de meeste chinezen.
Samengevat, een prima restaurant waar ze de laatste 20 jaar niet stil hebben gezeten.

tokesnijder

Wij komen al vele jaren bij Tim Hong en eten er altijd erg goed, ik begrijp de negatieve reactie's niet.
Wij nemen altijd menu de chef en dit is een super smakelijk menu met veel variatie.
Als er iets niet naar wens is lossen zij dit altijd op maar u moet dit dan wel melden bij de eigenaar ( deze meneer is zeer aardig) en geen negatieve recensies plaatsen
Er zijn mensen die al 35 jaar elke week uit s'Gravezande komen omdat ze het er zo goed vinden, dat zegt genoeg.
Ga zo door Tim Hong!!!!!!

Gegeten op 6 december 2015

arline1

We gaan een aantal jaartjes vlak voor de kerst met familie uit eten bij Tim Hong. Altijd heel gezellig. Maar evenals vorig jaar was 't eten zeer matig, tot slecht. Ik had menu nr. 201. 't Vlees was taai en er zaten veel zenen of dikke stukken vet in. Elk stukje vlees heb ik in stukjes die eetbaar waren, gesneden. Ik heb nauwelijks de helft gegeven. Andere familieleden vonden 't eten vooral ook flauw/smaakloos. Ik heb uit respect voor mijn tante die ons uitgenodigd heeft, niet geklaagd.
Maar zoals altijd: bediening en entourage waren goed. 't Was weer heel gezellig. Volgend jaar vast weer, maar dan neem ik niet nr. 201. Arline

Gegeten op 19 december 2015

eten1744

Met een gezelschap van 4 personen voor de eerste keer gegeten bij deze chinees. Gekozen voor de Indische rijsttafel. Deze bestond uit veel verschillende gerechten, erg lekker. Een van de personen wilde graag zonder smaakversterkers, dit was geen probleem. Hier komen we nog zeker veel vaker terug.

Gegeten op 14 mei 2015

Anitasuiker

Gisteren mijn verjaardag gevierd eten was zoals altijd heerlijk bediening erg vriendelijk wij worden hier altijd als een gast behandeld en je voeld je echt in een restaurant. Wij komen hier regelmatig en altijd is het gezellig en lekker er wordt moeite gedaan om het Naar je zin te maken Ook met bepaalde wensen van moeilijke eters Mijn dochter en kleindochter en mijn vriend had dit georganiseerd mijn zwager en schoonzus uit Drenthe waren er ook het was geweldig en iedereen ging voldaan naar huis

Gegeten op 20 oktober 2015

bertdonker

Vandaag weer eens afgehaald. Eten was altijd goed maar nu zeer zeer matig. Rijst was klef, fujunghai smakeloos, loempia klef zonder kip en alleen maar taugé. Ons zie je er niet meer.

Gegeten op 27 september 2015

ago011

Gegeten met 25 collegae ivm een jubileum. Speciaal menu samengesteld in samenspraak met de eigenaar. Zaak was voor de helft " verbouwd" zodat je met zo' n groot gezelschap toch het gevoel had een groep te zijn en niet allemaal aan tafeltjes zat.
Eten was perfect, Van verschillende collegae vragen gehoord over bepaalde gerechten: hoe heten ze, kan ik ze bestellen bij mijn chinees. Denk Ossehaas op een bedje van ijsbergsla als voorgerecht.

Gegeten op 28 augustus 2015

MarkSchenkel

Vandaag weer eens bij Tim Hong wezen eten. Bediening op en top. Allemaal vriendelijk en behulpzaam. Helaas was het eten zeer slecht. Er zat geen smaak aan de kip kerrie en de pannekoekjes met eend waren een aanfluiting. Een soort deeg schijf (leek gekookt) met eend erin. Om het geheel nog wat smaak te geven veel te veel pepers erbij. Jammer dat het eten zo'n slechte kwaliteit heeft. Je wenst dat personeel zoveel meer toe.

Gegeten op 25 juli 2015

joke145

Heerlijk gegeten op uitnodiging van mijn vriendin Connie om haar 65 ste verjaardag te vieren samen met haar man en familie en vrienden. Het was erg gezellig het eten was goed en de bediening top.

Gegeten op 24 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Tim Hong in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over Tim Hong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.