Tim Hong

• 7.9

• 7.7

LJA
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een gezelschap van 18 mensen hebben wij gegeten bij Tim Hong. Er was van te voren afgesproken wat er op tafel zou komen. Het vlees was niet knapperig geroosterd, zoals de babi pangang en ook de ossenhaas was zompig.
Het duurde ruim twee uur voordat we de hoofdmaaltijd kregen. Daarentegen was de bediening er vriendelijk.

Gegeten op 29 maart 2014

Hendrik_One
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds mijn vorige recentie is de kwaliteit van het eten bij Tim Hong niet verbeterd, het is nog steeds op zijn best middelmatig. Maar bij Tim Hong kan je gezellig zitten met familie of vrienden en de rekening is niet torenhoog. De vriendelijke service van het personeel draagt ??bij aan de relaxte sfeer. Feitelijk is er bij Tim Hong niet veel veranderd sinds mijn recentie van een jaar geleden. Echter, het zegt wel iets over de situatie met het restaurant-aanbod in Vlaardingen, dat we na lang nadenken toch Tim Hong hebben geselecteerd voor dit familie-uitje.

Gegeten op 13 december 2013

ceamc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant aardige service en leuk decor alleen is het eten niet geweldig. Gek genoeg was de patat met saté een van de hoogtepunten in een chinees restaurant.

Gegeten op 8 april 2013

b.j.dielemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 10 weer ouderwets naar de chinees. We waren er al meerdere keren geweest.Vriendelijke bediening in een wat gedateerd interieur. Was er dan niets aan te merken? Ja, we lieten het aan de kok over om wat lekkers op tafel voor te schotelen. De hoeveelheid was aan de karige kant en de groente, paprika, uien was te grof gesneden. Het was zoeken naar het vlees en vis tussen de uien en de paprika. Dus wilt u ons weer terugzien als groep, niet meer zo grof omspringen met de groente en wat meer vlees en vis.

Gegeten op 29 maart 2013

Cindy-1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij TIm Hong kan je heerlijk rustig zitten, warm en huiselijk restaurant. Jammer alleen dat het eten er minder is. Ik had een nasi rames besteld, maar veel van de gerechtjes waren door elkaar gedaan, het is toch een kleine moeite deze van elkaar gescheiden te houden zou je denken. Kokos, pinda's en frites sticks doorelkaar, het gehaktballetje tussen de daging smoor etc. De kipstukjes waren inclusief vel...Brrr. Jammer eigenlijk, want je kunt er echt even lekker zitten. Inmiddels betaal je wel een forse rekening, de relatief goedkopere chinees is nog maar een vage herinnering.

Gegeten op 29 november 2012

Hendrik_One
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tim Hong is een uitermate geschikt restaurant, wanneer je rustig en gezellig wil zitten met je partner, familie of vrienden. In het winkelcentrum, waar Tim Hong is gevestigd, is volop gratis parkeergelegenheid. De bediening bij Tim Hong is vriendelijk en toegewijd, het decor zoals we van een Chinees restaurant gewend zijn en de achtergrondmuziek is gedempt. Verwacht niet teveel van het eten; het springt er niet uit. Het zijn voornamelijk Chinese gerechten, aangepast aan de Hollandse smaak. Maar voor een goede Aziatische maaltijd moet u niet bij Tim Hong zijn. Voor een ontspannen avond, waar het eten bij je aan tafel wordt gebracht is Tim Hong de keus.

VWB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een chinees redelijk goed eten (het standaard spul en wat andere gerechten).
Vriendelijke bediening.
Wij hebben hier met een grote groep gegeten en dat was prima geregeld.

Gegeten op 15 juli 2012

b.j.dielemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap van 10 man/vrouw genoten van een ouderwets avondje chinees. De kwaliteit van het eten is altijd goed en de bediening attent en vriendelijk. Ieder kon een keuze maken van het menu of ons laten verrassen door de kok. We kozen voor het laatste en dat was top!

EEmill02

• Goed

Een restaurant wat al heel lang bestaat en de service en kwaliteit blijven hoog staan, de nieuwe generatie is inmiddels werkzaam in de zaak maar de ouders blijven aanwezig, altijd vriendelijk en tijd voor een praatje. De gerechten zijn, als je door het ruime aanbod heen geworsteld ben om een keuze te maken, zeer goed. Deze mensen weten dat de hoeveelheden ruim zijn en geven zelf al aan om als je met 3 personen bent een rijsttafel te nemen en gewoon een derde bord er bij te zetten, kijk dat is mee denken met de klant. Kwaliteit goed, service goed, vriendelijke bediening, en het voordeel is gratis parkeren rond het restaurant.

beest1908

• Goed

Gister hier wezen eten met 8 personen.

Service was goed op 1 puntje na,
We hadden de menumappen gekregen en allemaal een rijstafel gekozen en toen bleek dat je maar maximaal 2 rijsttafels mocht. Waardoor de rest weer opnieuw een keuze moest maken in het GROTE menu boek.
Dit had beter vantevoren aangegeven kunnen worden.

Voorgerecht de soep was heel lekker
Hoofdgerechten waren niet slecht maar ook niet super.
Zat helaas ook een lange zwarte haar in het eten.
Nagerecht was ook goed

Gezellige avond gehad maar had wel iets meer er van verwacht omdat wij ook altijd hier afhalen.

Schrijf zelf een recensie over Tim Hong in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over Tim Hong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!