Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tim Hong

1. Chinees

Tim Hong

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 474 57 14

gioia1

Telefonisch besteld en vriendelijke ontvangst! Het gerecht stond precies op de juiste aangegeven tijd klaar.Bami Goreng speciaal met een kiploempia.De loempia was erg vet, omdat het doosje wat eromheen zat helemaal doorweekt was van het vet. In de tas ging het ook lekken en ook in de auto.
Bij thuiskomst even gedept met keukenpapier, maar het vet was zodanig veel, dat het korstje van de loempia meteen uiteen scheurde. ( niet knapperig.) Vulling was overigens wel vers. De bami had teveel ham en te weinig groente. Wat heel jammer was, was dat het stokje saté en de kip niet in gescheiden bakje zat. De saté saus en de zoetzure saus, waren dus gemengd, ook vanwege het autorijden en het vlees zat samen bij elkaar in 1 grote bak. Niet lekker en bovendien was de saus te weinig ( de satésaus minimaal). Portionering ruim voldoende. Saus niet lekker. Dit gerecht was in mijn mening ruim onvoldoende. Het eten was wel goed op temperatuur. Ik had bewust een simpele maaltijd besteld, omdat dit dan een prima graadmeter is, om te zien wat je kunt verwachten. Helaas voor mij niet voor herhaling vatbaar. Het restaurant is gevestigd in een klein winkelcentrum en heeft ook veel ruimte om te zitten en daar te dineren.

Gegeten op 8 september 2014

dolfyn

Gisteravond bij Tim Hong met vrienden heerlijk gegeten.
Wij hadden een speciale rijsttafel voor 4 personen met verschillende gangen.
De sfeer was ontspannen, gezellig, de bediening uitstekend.
Het decor is traditioneel Chinees waarop niets valt aan te merken.
Wij hadden een gezellig plekje aan een ronde tafel waarop een groot glazen draaiplateau stond wat erg makkelijk was.
Het eten was top, wij eten regelmatig Chinees maar wij waren echt verrast door de gerechten en kwaliteit die we hier kregen. Het restaurant ligt niet bij ons om de hoek, maar we komen hier zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 7 mei 2014

LisetteMV

Tim Hong's decor is al jaren hetzelfde, niet heel bijzonder, maar prima voor een Chinees restaurant. De bediening is altijd aardig, en attent. Het eten is ok, we hadden met een groep redelijk wat verschillende gerechten, waarvan de kwaliteit nogal verschilde. De babi pangang van de tipan was eigenlijk het beste van de hoofdgerechten. De soepen bevielen ook prima, en de hors d'ouvres die ik als voorgerecht had waren goed. Helaas waren andere hoofdgerechten niet zo heel lekker, zoals bijvoorbeeld een van de kip en ossenhaas gerechten.

Gegeten op 3 mei 2014

LJA

In een gezelschap van 18 mensen hebben wij gegeten bij Tim Hong. Er was van te voren afgesproken wat er op tafel zou komen. Het vlees was niet knapperig geroosterd, zoals de babi pangang en ook de ossenhaas was zompig.
Het duurde ruim twee uur voordat we de hoofdmaaltijd kregen. Daarentegen was de bediening er vriendelijk.

Gegeten op 29 maart 2014

Hendrik_One

Sinds mijn vorige recentie is de kwaliteit van het eten bij Tim Hong niet verbeterd, het is nog steeds op zijn best middelmatig. Maar bij Tim Hong kan je gezellig zitten met familie of vrienden en de rekening is niet torenhoog. De vriendelijke service van het personeel draagt ??bij aan de relaxte sfeer. Feitelijk is er bij Tim Hong niet veel veranderd sinds mijn recentie van een jaar geleden. Echter, het zegt wel iets over de situatie met het restaurant-aanbod in Vlaardingen, dat we na lang nadenken toch Tim Hong hebben geselecteerd voor dit familie-uitje.

Gegeten op 13 december 2013

ceamc

Gezellig restaurant aardige service en leuk decor alleen is het eten niet geweldig. Gek genoeg was de patat met saté een van de hoogtepunten in een chinees restaurant.

Gegeten op 8 april 2013

b.j.dielemans

Met een groep van 10 weer ouderwets naar de chinees. We waren er al meerdere keren geweest.Vriendelijke bediening in een wat gedateerd interieur. Was er dan niets aan te merken? Ja, we lieten het aan de kok over om wat lekkers op tafel voor te schotelen. De hoeveelheid was aan de karige kant en de groente, paprika, uien was te grof gesneden. Het was zoeken naar het vlees en vis tussen de uien en de paprika. Dus wilt u ons weer terugzien als groep, niet meer zo grof omspringen met de groente en wat meer vlees en vis.

Gegeten op 29 maart 2013

Cindy-1

Bij TIm Hong kan je heerlijk rustig zitten, warm en huiselijk restaurant. Jammer alleen dat het eten er minder is. Ik had een nasi rames besteld, maar veel van de gerechtjes waren door elkaar gedaan, het is toch een kleine moeite deze van elkaar gescheiden te houden zou je denken. Kokos, pinda's en frites sticks doorelkaar, het gehaktballetje tussen de daging smoor etc. De kipstukjes waren inclusief vel...Brrr. Jammer eigenlijk, want je kunt er echt even lekker zitten. Inmiddels betaal je wel een forse rekening, de relatief goedkopere chinees is nog maar een vage herinnering.

Gegeten op 29 november 2012

Hendrik_One

Tim Hong is een uitermate geschikt restaurant, wanneer je rustig en gezellig wil zitten met je partner, familie of vrienden. In het winkelcentrum, waar Tim Hong is gevestigd, is volop gratis parkeergelegenheid. De bediening bij Tim Hong is vriendelijk en toegewijd, het decor zoals we van een Chinees restaurant gewend zijn en de achtergrondmuziek is gedempt. Verwacht niet teveel van het eten; het springt er niet uit. Het zijn voornamelijk Chinese gerechten, aangepast aan de Hollandse smaak. Maar voor een goede Aziatische maaltijd moet u niet bij Tim Hong zijn. Voor een ontspannen avond, waar het eten bij je aan tafel wordt gebracht is Tim Hong de keus.

VWB

Voor een chinees redelijk goed eten (het standaard spul en wat andere gerechten).
Vriendelijke bediening.
Wij hebben hier met een grote groep gegeten en dat was prima geregeld.

Gegeten op 15 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Tim Hong in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over Tim Hong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.