a TripAdvisor company

Tim Hong

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 474 57 14

joke145

Heerlijk gegeten op uitnodiging van mijn vriendin Connie om haar 65 ste verjaardag te vieren samen met haar man en familie en vrienden. Het was erg gezellig het eten was goed en de bediening top.

Gegeten op 24 mei 2015

babtist

Speciaal voor mijn 50-ste verjaardag een behoorlijke bestelling gedaan om af te halen. In het verleden hebben wij hier diverse malen met veel plezier en naar alle tevredenheid gegeten. De Foe Youg Hai (vaak "maatgevend") met kip was niet oke, smaakloos en zwaar onder de maat. Bij de kip kerry kreeg je weinig kip maar veel te grote stukken paprika er bij . Bij de ossenhaas kreeg je veel te grote stukken vlees (niet in verhouding met het gerecht en veel te weinig) met heel veel groente en saus. De sate ajam was minimaal. Ook een tegenvaller was de bami. Niet de lekkere grote slierten die we gewend zijn maar een kleinere sliert. Tevens was alles niet goed op temperatuur en moesten wij ruim een half uur langer wachten dan de afgesproken tijd. Jammer. Hier komen wij niet snel meer terug.

Gegeten op 10 mei 2015

Soeshma

Vandaag dachten we voor het eerst om bij Tim Hong eten te halen. Eerste keer en laatste keer, al moeten we een dag zonder eten slapen! Wat een slechte service zeg! Bestellen we nasi goreng met gesneden kip, krijgen we tjap tjoy! Belt mijn man netjes dat er een verkeerde bestelling meegegeven is, zegt ze nee hoor, dat is kip met groenten dat hoort bij de nasi goreng. Mijn man zegt nog nou we hebben ook een nasi goreng besteld waarom zitten er daar dan geen groenten bij? De medewerker van Tim Hong bleef maar zeggen dat we dat gewoon konden eten, mijn man heeft herhaaldelijk aangegeven dat hij allergisch is voor bepaalde dingen waardoor hij het niet kan eten. Uiteindelijk mochten we iets anders halen. Mijn man weer er naartoe, moest hij gewoon betalen! Zelfs bij de een fastfoodketen zijn ze klantvriendelijker! Ik snap niet dat veel klanten die ik verzorg hun verjaardagen vieren met familieleden bij Tim Hong, die arme oudjes weten vast niet beter, wordt eens tijd dat ik ze kennis maken met ECHTE restaurantjes. #zucht

Gegeten op 30 april 2015

gioia1

Telefonisch besteld en vriendelijke ontvangst! Het gerecht stond precies op de juiste aangegeven tijd klaar.Bami Goreng speciaal met een kiploempia.De loempia was erg vet, omdat het doosje wat eromheen zat helemaal doorweekt was van het vet. In de tas ging het ook lekken en ook in de auto.
Bij thuiskomst even gedept met keukenpapier, maar het vet was zodanig veel, dat het korstje van de loempia meteen uiteen scheurde. ( niet knapperig.) Vulling was overigens wel vers. De bami had teveel ham en te weinig groente. Wat heel jammer was, was dat het stokje saté en de kip niet in gescheiden bakje zat. De saté saus en de zoetzure saus, waren dus gemengd, ook vanwege het autorijden en het vlees zat samen bij elkaar in 1 grote bak. Niet lekker en bovendien was de saus te weinig ( de satésaus minimaal). Portionering ruim voldoende. Saus niet lekker. Dit gerecht was in mijn mening ruim onvoldoende. Het eten was wel goed op temperatuur. Ik had bewust een simpele maaltijd besteld, omdat dit dan een prima graadmeter is, om te zien wat je kunt verwachten. Helaas voor mij niet voor herhaling vatbaar. Het restaurant is gevestigd in een klein winkelcentrum en heeft ook veel ruimte om te zitten en daar te dineren.

Gegeten op 8 september 2014

dolfyn

Gisteravond bij Tim Hong met vrienden heerlijk gegeten.
Wij hadden een speciale rijsttafel voor 4 personen met verschillende gangen.
De sfeer was ontspannen, gezellig, de bediening uitstekend.
Het decor is traditioneel Chinees waarop niets valt aan te merken.
Wij hadden een gezellig plekje aan een ronde tafel waarop een groot glazen draaiplateau stond wat erg makkelijk was.
Het eten was top, wij eten regelmatig Chinees maar wij waren echt verrast door de gerechten en kwaliteit die we hier kregen. Het restaurant ligt niet bij ons om de hoek, maar we komen hier zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 7 mei 2014

LisetteMV

Tim Hong's decor is al jaren hetzelfde, niet heel bijzonder, maar prima voor een Chinees restaurant. De bediening is altijd aardig, en attent. Het eten is ok, we hadden met een groep redelijk wat verschillende gerechten, waarvan de kwaliteit nogal verschilde. De babi pangang van de tipan was eigenlijk het beste van de hoofdgerechten. De soepen bevielen ook prima, en de hors d'ouvres die ik als voorgerecht had waren goed. Helaas waren andere hoofdgerechten niet zo heel lekker, zoals bijvoorbeeld een van de kip en ossenhaas gerechten.

Gegeten op 3 mei 2014

LJA

In een gezelschap van 18 mensen hebben wij gegeten bij Tim Hong. Er was van te voren afgesproken wat er op tafel zou komen. Het vlees was niet knapperig geroosterd, zoals de babi pangang en ook de ossenhaas was zompig.
Het duurde ruim twee uur voordat we de hoofdmaaltijd kregen. Daarentegen was de bediening er vriendelijk.

Gegeten op 29 maart 2014

Hendrik_One

Sinds mijn vorige recentie is de kwaliteit van het eten bij Tim Hong niet verbeterd, het is nog steeds op zijn best middelmatig. Maar bij Tim Hong kan je gezellig zitten met familie of vrienden en de rekening is niet torenhoog. De vriendelijke service van het personeel draagt ??bij aan de relaxte sfeer. Feitelijk is er bij Tim Hong niet veel veranderd sinds mijn recentie van een jaar geleden. Echter, het zegt wel iets over de situatie met het restaurant-aanbod in Vlaardingen, dat we na lang nadenken toch Tim Hong hebben geselecteerd voor dit familie-uitje.

Gegeten op 13 december 2013

ceamc

Gezellig restaurant aardige service en leuk decor alleen is het eten niet geweldig. Gek genoeg was de patat met saté een van de hoogtepunten in een chinees restaurant.

Gegeten op 8 april 2013

b.j.dielemans

Met een groep van 10 weer ouderwets naar de chinees. We waren er al meerdere keren geweest.Vriendelijke bediening in een wat gedateerd interieur. Was er dan niets aan te merken? Ja, we lieten het aan de kok over om wat lekkers op tafel voor te schotelen. De hoeveelheid was aan de karige kant en de groente, paprika, uien was te grof gesneden. Het was zoeken naar het vlees en vis tussen de uien en de paprika. Dus wilt u ons weer terugzien als groep, niet meer zo grof omspringen met de groente en wat meer vlees en vis.

Gegeten op 29 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Tim Hong in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over Tim Hong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.