• foto's van I Asian Fusion in Rotterdam - 1

• 7.4 10 33

• 6.4

• 6.9

Aziatisch nieuwe stijl

De Aziatische keuken op haar best. Een prachtige mix van culturen, smaken en geuren. Je smaakpapillen gaan op een wereldreis om nooit te vergeten. Oude tradities worden in ere gehouden waarbij de service altijd met een grote glimlach komt.

Ronald1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

had nog een groupon liggen. Daarvan gebruik gemaakt. Eten was op zich prima. Moest over het algemeen wel iets langer dan gebruikelijk wachten op het eten. Voordeel vind ik juist dat niet je hele tafel vol zit met sushi's en dat je per x 2 gerechten p.p. kunt bestellen. We konden onbeperkt bestellen. Per saldo goed gegeten. Bijkomend voordeel ook dat je geen parkeerkosten hebt In de omgeving. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eetgenoot zat op bank ..hij vond dat minder. Aanrader ... misschien voor het geld hoef je het niet te laten

Gegeten op 6 maart 2014

Nien82
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen er eten met een Groupon coupon. Bij binnenkomst kwam de bediening direct naar ons toe en werden onze jassen aangenomen. Een deel van de bediening was zeer vriendelijk, maar een ander deel helaas wat minder. Er zaten sporen van lipstick op mijn tweede glas wijn en toen ik dit aangaf aan de serveerster voelde ze zich duidelijk beschaamd en ging gelijk een geheel nieuw glas wijn halen. Top! En de wijn smaakte overigens prima en zat in een mooi glas. Een ander deel van de bediening was wat minder vriendelijk, wellicht een beetje gehumeurd. Het eten vonden we een beetje tegenvallen. Ik had over het eten goeie recensies gelezen, maar als ik het vergelijk met andere sushi restaurants, was dit toch duidelijk minder. Je kon onbeperkt eten bestellen (d.w.z. gedurende 2,5 uur (maar volgens mij was die tijd niet zo strikt) 2 stuks p.p. uit een bepaalde groep en dan zo vaak als je wilde). Er waren verschillende groepen: sushi, salades, soepen, dim sum, warme gerechten, zoals chinees, thais e.d. De sushi was in vergelijking met andere sushi restaurants echt minder lekker. Veel rijst en een klein dun stukje vis. Ook was de keuze niet heel erg groot. De dim sum was volgens ons ook niet zo smaakvol. De spareribs en yakitori spiesjes waren helaas ook niet heel erg lekker en bijzonder. De loempia's en gebakken banaan waren wel erg lekker. Tot slot hadden we nog een bakje gebakken rijst besteld die heel heet werd uitgeserveerd, dus deze was waarschijnlijk vers gemaakt en best lekker. Al met al denken we dat we hier niet snel terug zullen komen, maar als we iets meer in de buurt hadden gewoond is het best ok om er nog eens te gaan eten. Ze zijn iets goedkoper dan andere sushi restaurants en ze proberen er op zich wel wat van te maken. Wat betreft het interieur was behoorlijk gedateerd, (het interieur van de vroegere chinees die er zat waarschijnlijk). Maar wel schoon en smaken verschillen nou eenmaal.

Gegeten op 23 februari 2014

hanna0626
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 8 feb 2014 gegeten met groupon voor onbeperkt eten voor twee personen. Wij moesten 2 uur wachten en kreeg alleen twee rondes van eten! Ging bijna flauw van honger! Wij waren om 17:45 daar en was pas om 21:00 uur klaar met alleen 4 rondes (beloofde 6 rondes op de groupon). Toen hadden wij geklaagd (kreeg daarna pas snel ons 3e en 4e rondes), andere mensen waren ook lang aan het wachten voor hun eten, een paar mensen waren nog weg gelopen voordat ze eten hadden besteld (omdat ze 20 minuten moesten wachten op hun menu kaart!). Het eten was niet erg traditioneel Chinees (niet erg lekker), sushi was oke maar klein en heeft een rare zoete smaak. Service was super slecht: ze hebben 4 keer naar ons gevraagd wat wij hebben besteld, kreeg nog dingen die wij niet hebben besteld of meer porties daarvan... verder alleen pas aan het einde een excuus gekregen van een bediende over de service maar toen hadden wij al een beetje genoeg gehad. Een kopje Chinees thee was ook 3,40 euro wat ik erg duur vind. Zal nooit meer terug komen in verband met het eten (wat niet erg speciaal was) en super slecht service.

Gegeten op 8 februari 2014

Martijn069

Heb hier op zaterdag 18 februari gegeten met een groupon actie
Over de bediening was ik niet te spreken je had 2,5 uur de tijd voor 6 rondes, we hebben daar vier uur gezeten nadat alle rondes geserveerd werden, We moesten bij sommige ronden 45 a 60 minuten wachten voordat het eten gebracht werd. Je kreeg ook gerechten die je niet besteld had. Als je de bediening daar op attendeerden werd daar niet echt op gereageerd.

Het eten was kwalitatief goed, heb bijvoorbeeld heerlijk gegeten van de krokante kip, ( is een soort babi pangang), de sushi is ook van een goeie kwaliteit!!!

Doordat er niet veel goed ging afgelopen zaterdag was de sfeer een beetje lacherig

De inrichting is redelijk modern te noemen, alleen als je op de bank zit moet je naar voren gaan, omdat je anders niet bij je bord kan

Gegeten op 18 januari 2014

kirsten18
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb het restaurant bezocht naar aanleiding van de Groupon actie. Het all-you-can-eat concept was niet geheel van toepassing, wij mochten 2 gerechten p.p. kiezen uit 6 rondes. De rondes hadden ieder een eigen voedselgroep; dimsum, sushi, small bites, soep, salade en hoofdgerechten. Hier mocht liever niet van afgeweken worden. Ondanks dat het eten heerlijk was, is het wel apart dat je klanten niet zelf hun rondes in mogen delen. Het eten was echt heel lekker, met als hoogtepunt the Tom Kay soep en de iasianfushion (gefrituurde garnaal, avocado, mayonaise en surimi) sushi. Wat helaas tegenviel was de service, terwijl maar 6 tafels bezet waren. De serveersters lieten zelden hun gezicht zien. Hierdoor waren wij genoodzaakt om meerdere rondes tegelijkertijd door te geven en drinken te bestellen als ons drinken eigenlijk niet op was. Tussen opname en krijgen van bestelling was je een goed half uur verder. Dit resulteerde in een etentje van 3,5 uur. Gelukkig maakte het eten het wachten waard. Al met al lekker gegeten, maar ik zou om bovenstaande redenen niet terug keren.

Gegeten op 2 januari 2014

GertwRdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben nu 3 keer in korte tijd gegeten in het alla cart restaurant. De kwaliteit was goed. Bediening goed en prima smaak. Prijs is in balans . Aanrader dus !! Zeker als je van smaakvol eten houd.

Gegeten op 20 december 2013

Alexander-I
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Het was erg lekker en echt 'All you can eat' ! In het begin duurde het wat langer voordat het eten werd geserveerd. Na het personeel hierop geattendeerd te hebben werd het eten sneller geserveerd, en bleven zij vriendelijk en legde uit hoe dat kwam, namelijk dat ze een proef draaien met Sushi en alles vers serveren. Super en een heel gezellige setting! Zeker het bekijken waard! Wij gaan er zeker weer naartoe en raad het anderen ook aan.

Ik raad iedereen aan om zelf een kijkje te nemen en zelf te beoordelen!

Gegeten op 21 december 2013

paulha
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met Groupon gegeten, leuke formule, biedt veel keuze uit zeer goede gerechten. Verfijnde smaak, prima Sushi. Aardige bediening. Gewoon doen!

Gegeten op 14 december 2013

dbdaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met Groupon hier recent onbeperkt sushi gegeten en ik zou zo weer gaan!

Wij zijn op een rustige maandag geweest dus de bestellingen stonden steeds snel op tafel.

De kaart mag iets uitgebreider maar er is wel genoeg keuze!
(in zowel de sushi, als de soep, salade, bites etc.)

De sushi zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, zeker de combinatie van verschillende smaken in 1 stuk.

Kortom, ik zou zeker een keer gaan!

Gegeten op 28 oktober 2013

jleeuwenburgh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al verschillende keren wezen eten, met groupon en zonder.
Het enige verschil is dat er iets minder keuze is met de smallbites, maar genoeg keus en erg lekker.
Wanneer je haast hebt houden ze hier ook rekening mee.
Vriendelijke bediening en er is veel mogelijk.
Nu de maand november ook voor 15 euro eten voor 6 gangen, en wanneer je niet vol zit kan je meer krijgen.
Ik ga zeker terug.

Gegeten op 30 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over I Asian Fusion in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over I Asian Fusion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!