Bertus Beer

• 6.9

• 7.3

Anacha
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de herkansing ... en gelukkig maar want of er was een wisseling van personeel of ze hebben iets gedaan met onderstaande reacties want we werden prima bediend!
Voorgerecht garnalenkroketjes waren redelijk, weinig garnaal maar de smaak was redelijk. Garnituur erbij (1 blaadje sla) hadden ze beter weg kunnen laten. Spareribs 10,- onbeperkt en smaakte prima. Kortom, als je niet gaat voor culinair maar gewoon voor de gezelligheid, kun je hier prima terecht.

Gegeten op 6 januari 2013

Anacha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was prima maar de bediening ... we kwamen voor de onbeperkt spare ribs en hebben een uur lang (!) moeten vragen om een 2e portie (wat een halve rib is). De serveerster zei steeds "Ik kom zo bij u". Dat duurde dus een uur ... Voor het opnemen van het dessert hebben we ook een uur moeten wachten. En dat terwijl het pas druk werd toen wij weg gingen (half 8). Ook was het een crime om drankjes te bestellen.

Gegeten op 22 oktober 2012

Horlepiep

• Slecht

Ronduit onbeschoft personeel ( de bedrijfleidster dan). Eten was nog redelijk maar de arrogantie waar je mee geholpen wordt is te slecht voor woorden! Er waren 3 tafels bezet en ik zag al een van de klanten zelf hun borden terug brengen....... Nadien hebt ik dat ook maar gedaan want Mevr de bedrijfleider had er geen zin in!

klootwyk

• Slecht

Alweer een tijdje geleden hier gegeten. Speciaal voor de beren gekozen, omdat we met de kinderen waren die op tijd naar bed moesten. We hadden o.a. een lasagne besteld.
Na (veel te) lang wachten werd uiteindelijk het eten geserveerd. De lasagne was helaas deels nog bevroren.
Hier komen we niet snel terug.

mintveld

• Redelijk

Het eten is niet slecht. Je krijgt een bord vol, maar daar heb je het ook mee gehad. We hadden het koud en vroegen of de ventilatie uit kon. Buiten was het al onder het vriespunt... Nee ze wisten dat het tochte, konden ze niks aan doen. We konden boven gaan zitten. Ook daar was het niet echt warm. Bediening is er op getraind om zoveel mogelijk drinken te serveren. Stokbroodje kruidenboter wordt ook altijd standaard gevraagd. Let op kost je wel 5 euro extra.

Proever82735

• Goed

Van de week weer gegeten, erg lekker. De bediening is goed en gezellig, wel altijd druk, maar dat hoort ook bij dit restaurant. Genoeg keuze, de lekkerste spareribs en biefstuk van OBL!!

elsterno

• Slecht

Ok, ik had hier al vaker gegeten en wist dat het niet zo best was. Het was echter maandag en een van de weinige open restaurants... nou, ik heb er spijt van. Verschrikkelijke bediening die de simpelste vragen nog moest gaan navragen bij de kok, Bij de (koude, was niet de bedoeling) voorgerechten kregen we de saus van twee voorgerechten in één bakje, niet echt handig als je met zes man bent en je het bakje voor iemands neus neer moet zetten. Het hoofdgerecht was echter het dieptepunt. Een simpele tournedos besteld. Expliciet erbij gezegd: rood/rare, dikke friet en pepersaus! Wat krijg ik: voetzolendoorgebakken tournedos, dunne friet en geen saus. De saus en dikke friet waren bij iemand anders op het bord beland.. na beklag gedaan te hebben, kwam de bediening mijn stuk vlees met een tang halen.. de rest liet men staan. Echter, zoals logisch, na 10 minuten was de rest natuurlijk koud geworden, daarom dus een geheel nieuw bord moeten vragen... De rode tournedos was uiteindelijk ook niet echt geweldig, maar om de sfeer er in te houden, maar niet meer geklaagd. Naast mijn slechte eten, hadden mijn tafelgenoten overigens ook barslecht, vaak koud eten.

Een dik dieptepunt deze 'Beer'. Cijfer: 1

Proever62295

• Matig

De bediening mag er iets verzorgder bijlopen maar de prijs/kwaliteitverhouding van het eten is best goed. Het is wel de slechtste beer waar ik ooit gegeten heb maar het is er altijd vol dus ik denk dat sommigen daar anders over denken.

elsterno

• Redelijk

Het eten is er op zich prima, al blijven de beren restaurants natuurlijk meer een soort veredelde McDonalds. Bij deze \'beer\' vond ik de bediening wel erg matig... bijna slecht. Ben er een paar keer geweest en er is altijd wel wat. Dieptepunt was dat ik de vleesjus bij het opdienen over mij heenkreeg en er geen excuus was, maar slechts.. het is maar vleesjus, dat kan je er zo uitwassen...

Proever57517

• Uitstekend

Echt een aanrader! We hebben echt super lekker gegeten voor een redelijke prijs. Ook vond ik de bediening erg vriendelijk en snel. Je kan echt zien dat die meiden plezier hebben in hun werk. Houden zo meiden!!!!!!!!!!!!!! Wat mij betreft krijgen jullie een dikke 10. Bedankt voor de gezellige avond.

Schrijf zelf een recensie over Bertus Beer in Oud-Beijerland

Schrijf hieronder je recensie over Bertus Beer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!