Bertus Beer

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0186 622 155

Maartenjr

We zijn dit jaar gestart met uit-eten gaan bij Bertus Beer. Leuke Beer in Oud-Beijerland, mag wel iets beter gelet worden op het schoon houden van de zaak.
Concept is bekend en niet verrassend te noemen, maar wel lekker. De bediening was goed, daarbij opgemerkt dat het niet echt druk was.
We begrepen van de eigenaresse dat het "beren concept" zal worden aangepast. Oké dat kan, maar of dat verstandig is betwijfel ik. Mijn advies: laat het gewoon de 'beren uitstraling' houden!

Gegeten op 1 januari 2015

MChristiaan

Recent bij de Beer in Oud-Beijerland geweest. Niet verrassend, maar wel lekker.
De bediening was goed, maar mag wel wat meer attent zijn. O.a. lege glazen meenemen.
Het restaurant heeft een knusse "beren" uitstraling

Gegeten op 13 december 2014

Waardo

Op een woensdagavond hier gegeten. Het was niet druk ... op het drukste moment van de avond vijf tafels gevuld . Je zou dan een vlotte bediening verwachten... Niets is minder waar, erg lang (minimaal een half uur) moeten wachten voor eten te bestellen en deze tijd ook minimaal gewacht voor het serveren. Zelfs het stokbrood met kruidendokter was niet in orde... Het stokbrood nat en koud en de kruidendokter vrieshard. Ook bij ons werd het driegangenmenu besteld met oa de saté. De saus was veel te zout in vergelijk met andere beren restaurants. We hebben dit gemeld, en ze gaven idd toe dat de saus anders smaakte. Ook is er een dagmenu besteld van onbeperkt sliptong... Het wachten op het tweede portie duurde dermate lang dat ik geen zin meer had om op een derde portie te wachten.
Ik zeg dit niet vaak, maar hier kom ik niet meer terug. Dit is niet beren waardig en er is voldoende alternatief in Oud-Beijerland.

Gegeten op 10 december 2014

MarleenA

gekozen voor het drie gangenmenu. Het eten was zeer matig van kwaliteit. Voorgerecht: carpaccio deze was niet lekker, smaak werd bepaald door de kaas, verder vol met gedroogde tomatenstukjes? Deze waren zeer hard. Hoofdgerecht: gekozen voor de saté, de satésaus was niet erg smakelijk en smaakte kant en klaar . Nagerecht een simpel speculaasijs. Ik had geen culinair hoogstandje verwacht maar had veel spijt van mijn keuze voor dit restaurant. De prijs van een drie gangen menu is misschien niet hoog maar voor dezelfde prijs had ik wrs ergens ander veel beter kunnen eten. In het restaurant was het wat fris. Bediening vriendelijk.

Gegeten op 24 maart 2014

Anacha

In de herkansing ... en gelukkig maar want of er was een wisseling van personeel of ze hebben iets gedaan met onderstaande reacties want we werden prima bediend!
Voorgerecht garnalenkroketjes waren redelijk, weinig garnaal maar de smaak was redelijk. Garnituur erbij (1 blaadje sla) hadden ze beter weg kunnen laten. Spareribs 10,- onbeperkt en smaakte prima. Kortom, als je niet gaat voor culinair maar gewoon voor de gezelligheid, kun je hier prima terecht.

Gegeten op 6 januari 2013

Anacha

Eten was prima maar de bediening ... we kwamen voor de onbeperkt spare ribs en hebben een uur lang (!) moeten vragen om een 2e portie (wat een halve rib is). De serveerster zei steeds "Ik kom zo bij u". Dat duurde dus een uur ... Voor het opnemen van het dessert hebben we ook een uur moeten wachten. En dat terwijl het pas druk werd toen wij weg gingen (half 8). Ook was het een crime om drankjes te bestellen.

Gegeten op 22 oktober 2012

Horlepiep

• Slecht

Ronduit onbeschoft personeel ( de bedrijfleidster dan). Eten was nog redelijk maar de arrogantie waar je mee geholpen wordt is te slecht voor woorden! Er waren 3 tafels bezet en ik zag al een van de klanten zelf hun borden terug brengen....... Nadien hebt ik dat ook maar gedaan want Mevr de bedrijfleider had er geen zin in!

klootwyk

• Slecht

Alweer een tijdje geleden hier gegeten. Speciaal voor de beren gekozen, omdat we met de kinderen waren die op tijd naar bed moesten. We hadden o.a. een lasagne besteld.
Na (veel te) lang wachten werd uiteindelijk het eten geserveerd. De lasagne was helaas deels nog bevroren.
Hier komen we niet snel terug.

mintveld

• Redelijk

• Redelijk

Het eten is niet slecht. Je krijgt een bord vol, maar daar heb je het ook mee gehad. We hadden het koud en vroegen of de ventilatie uit kon. Buiten was het al onder het vriespunt... Nee ze wisten dat het tochte, konden ze niks aan doen. We konden boven gaan zitten. Ook daar was het niet echt warm. Bediening is er op getraind om zoveel mogelijk drinken te serveren. Stokbroodje kruidenboter wordt ook altijd standaard gevraagd. Let op kost je wel 5 euro extra.

Proever82735

• Goed

• Goed

Van de week weer gegeten, erg lekker. De bediening is goed en gezellig, wel altijd druk, maar dat hoort ook bij dit restaurant. Genoeg keuze, de lekkerste spareribs en biefstuk van OBL!!

Schrijf zelf een recensie over Bertus Beer in Oud-Beijerland

Schrijf hieronder je recensie over Bertus Beer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.