Van Duinzicht

• 7.0

• 7.6

mariannekf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist voor het eerst een bezoek gebracht aan dit restaurant. Je hebt er een bistro en restaurant, wij hadden gereserveerd voor het restaurant. Toen we binnen kwamen werd gevraagd of we hadden gereserveerd voor het restaurantgedeelte waarop we bevestigend antwoordden, waarna we in de bistro werden geplaatst. Toen we vroegen waarom we niet in het restaurant werden geplaatst werd er gezegd dat dat vol zat. We hadden vervolgens gedurende het diner uitzicht op enkele lege tafels in het restaurantgedeelte.

Het diner was prima. Het was een 4- gangen Valentijnsdiner voor 39,95, maar zonder Valentijns-items. De bediening was wat stuntelig en onzeker. Het ging ook allemaal wat snel waardoor we veel sneller buiten stonden dan gepland.

Kortom; de kwaliteit van het eten was prima maar de service vonden wij aan de magere kant. Prijs/kwaliteit niet goed in verhouding.

Gegeten op 14 februari 2014

nikjohn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gekozen voor het 4 gangen menu, beetje aanfluiting, te simpele gerechten, niet op smaak en taai rundvlees maar wel een hele vriendelijke bediening en een lekkere wijn !

Gegeten op 18 augustus 2013

Lekkuch
  • Recensies in de laatste twee jaar

De prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Het eten was niet slecht maar ook niet bijzonder. Een vegetarisch gerecht was duurder dan een visgerecht en was net een bordje rijstepap. Een bord mosselen, waarvan een heleboel dichte mosselen, zonder extra bord om de bijgerechten op te scheppen, zonder lepels in de saus en zonder vingerkommetje. Een maaltijdsalade met vis, bestond uit alleen maar een paar blaadjes sla met verschillende soort vis. Garnalen ongepeld. De sliptong leek uit de vriezer even opgebakken te zijn en de groente moest je zoeken en was van onbestendige kwaliteit. De bediening was erg traag en we moesten lang op de drankjes wachten. Toen we er iets van zeiden was de ober zwaar beledigd. We zijn voor het toetje weggegaan. De menukaart zag er overigens niet uit voor zo'n chique dure tent. En dan overal plastic bloemen...nou ja. Als we naar buiten keken zagen we een berg onkruid.

Gegeten op 4 augustus 2013

Annavb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie locatie, sfeervol ingericht restaurant. Stoelen, tafels en decoratie zijn opvallend en stijlvol. Het eten viel ons echter een beetje tegen. De borden zijn chic opgemaakt, maar het lijkt meer dan het is. De gerechten waren over het algemeen niet slecht, maar bijzonder waren ze ook niet. Het voldeed niet aan de verwachtingen. Daarnaast leek het of iedereen van het personeel voor de eerste dag aan het werk was, op één jongeman na (die zijn werk met enthousiasme deed): tafelnummers werden door elkaar gehaald, men wist niet wat geserveerd werd en de bediening was vaak wat rommelig (aan de verkeerde kant uithalen, in verkeerde volgorde en op verkeerde manier uitserveren etc.). Juist omdat het restaurant vrij chic oogt, lagen onze verwachtingen hoger (zeker ook op het gebied van service en correct manier van bedienen). Betere opleiding (en begeleiding) van het personeel zou zeker tot verbetering leiden in dit restaurant. Daarnaast zitten de gerechten niet vol creativiteit. Het restaurant heeft naar mijn mening zeker potentie, maar nu is het vooral semi-chic. De service en de gerechten passen niet bij de uitstraling van het restaurant. Niet slecht, ook niet indrukwekkend. Met verbetering van bovenstaande punten zou ik het er nog wel een keer op willen wagen.

Gegeten op 7 juni 2013

mianho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant behoort bij het nieuwe Fletcherhotel. We hebben het verrassingsmenu van de chef gegeten en heerlijk gegeten. Vooraf een bijzondere amuse en ook de drie gangen daarna waren zeer smaakvol. Heerlijke smaken, lekkere combinaties, mooie presentatie en goede porties (niet te groot of te klein). Presentatie van de gerechten was bijzonder (niet een traditioneel bakje met de aardappeltjes). Op verzoek kregen we bij elke gang bijpassende wijnen.
Niet alle personeelsleden hadden het even goed in de vingers. Niet elke keer kon verteld worden wat we op ons bord hadden liggen. Het enthousiasme van de jonge man die ons voorzag van de wijnen maakte veel goed.
Een bijzonder en goed restaurant op een steenworpafstand van het strand. Een aanrader!

Gegeten op 11 mei 2013

belleblaasbel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb gisteren met mijn familie een kerstdiner gegeten in het compleet verbouwde hotel Duinzicht. Het nieuwe Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht is geopend op 1 mei 2012 en de recenties hieronder zijn denk ik totaal niet meer van toepassing. Wij hadden een heerlijk kerstmenu: eerste amuse een wildpate met kweepeer, tweede amuse van bijzondere kip met kreeftjes, voorgerecht tonijntartaar (twee mensen uit ons gezelschap had van tevoren aangegeven dat ze geen tonijn wilden en daar was keurig rekening mee gehouden. Aan de suggestie voor stellendamse garnalen was zelfs gehoor gegeven), tussengerecht heerlijk kalfsvlees, hoofdgerecht hertenbiefstuk, nagerecht van peer. Alles was even heerlijk en prachtig opgediend en zeker ook de huisgemaakte friandises bij de koffie smaakten erg goed. Bediening was zeer vriendelijk alleen af en toe waren ze een beetje vergeten wat er nou precies in de gerechten zat. Het enige minpunt was dat er een lange tijd tussen de gerechten zat, maar het restaurant zat wel helemaal vol dus dat vergeef ik ze.

Gegeten op 26 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Van Duinzicht in Ouddorp

Schrijf hieronder je recensie over Van Duinzicht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!