a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 152

2. 8,3

3. 8,4

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

pccoops

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Wij hadden het verrassingsmenu, keuze uit vlees en vis.
Verrassende combinaties, heerlijk gegeten en de bediening was erg goed!
We voelden ons erg welkom en komen zeker terug.

Gegeten op 24 juli 2016

j.boomtvdsluys

Via online reservering

ik vond de service van het personeel geweldig , leuke mensen en heel lief.
het eten was heel goed en verrassend , alleen de amuse met geitenkaas vonden wij niet lekker , maar dat is persoonlijk. zekker een nieuw bezoek waard.
gr Paula van der sluijs. boom

Gegeten op 23 juli 2016

sanders.bakx

Via online reservering

Wij maakten gebruik van de ah restaurant actie; dat merk je toch altijd vind ik. Bijvoorbeeld de menusamenstelling was niet echt gebalanceerd. Maar het was prima van smaak. Bediening was keurig en vriendelijk, hechten aan hoe het hoort: dat vonden wij erg prettig.

Gegeten op 22 juli 2016

hanneke.reijs

Via online reservering

We hebben het snelste 3 gangen diner ooit ervaren...
Tussen 19.30 en 20.30...
-Heerlijke amuse van rauwe zalm,
-Vooraf een wat dik iets te rauwe lende met pistache en wat saus
-Een prachtig gebakken zeebaarsfilet met
enkele sauzen op een groentenbedje waar zeekraal in verwerkt was : heerlijke combinatie!
-Het nagerecht zag er mooi uit : een ijsbolletje chocolade kletskop en wat toefjes meringues(?)
We rondden af met 2 Cappuccino's.

We reserveerden vooraf het Albert Heijn restaurant menu (€36,50).Dat is het verrassingsmenu waar we goed bevraagd werden wat we zeker niet lustten.
Fletcher rekent 3,50 voor 0,75 kraanwater.
Onze totaalrekening was €61,75 voor 2 personen.
Keurige vriendelijke steeds wisselende bediening .
Terras heeft niet echt "Duinzicht"....

We waren tevreden!

Gegeten op 20 juli 2016

barto7

Via online reservering

Een driegangen verrassingsmenu op een mooi terras, helaas niet met uitzicht op zee. De bediening is attent. Amuse met boerenpaté en zilveruitje. Niet speciaal. Voorgerecht was sous-vide gegaarde makreel. Lekker idee, maar veel te kort gegaard. Hoofdgerecht was een prima gegrilde zeebaarsfilet, wat groente en friet. Nagerecht met o.a. ananasijs. Beetje lastige combinatie. Het menu is niet duur, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Wel een prima fles cremant de Bourgogne.

Gegeten op 17 juli 2016

jeannetteboom

Via online reservering

Het hotel heeft een schitterende ligging. Een mooie ambiance en een heerlijk 3 gangen menu waar de kok iets lekkers en moois van heeft gemaakt. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Je kan zien dat zij een goede opleiding hebben genoten, top!

Gegeten op 29 mei 2016

anjavanzeil

Via online reservering

Het was een heerlijk diner samen gesteld door de kok van Fletcher. De service was goed en een gezellige sfeer. Zeer aan te bevelen.

Gegeten op 26 mei 2016

f.versluis1

Via online reservering

Wij zijn erg tevreden over het eten. vooral het hoofdgerecht vonden wij allen heel lekker.
Het nagerecht viel ook goed in de smaak. Over de bediening waren wij allen ook zeer te spreken. Uw accommodatie is mooi en gezellig.
Vr. gr. fam. Versluis

Gegeten op 20 mei 2016

acmvandijk

Jammer dat dit niet de ervaring was die we wilden. Bij de reservering was alles prima en hadden we er zin in. Eenmaal aan tafel bleek de bediening wel erg jong en onervaren. Vriendelijk, dat wel, maar niet bedreven in de omgang met ontevreden gasten.

We hebben ongeveer twee uur op ons hoofdgerecht gewacht, dat kwam rond kwart voor 10. Eerst gevraagd hoe lang het nog duurde, daarna nog een keer kenbaar gemaakt dat we het echt te lang vonden duren. Zeker gezien het feit dat we een kind aan tafel hadden. Meer dan een rood hoofd en een zichtbaar ongemakkelijke serveerster kregen we niet te zien. Toen uiteindelijk het eten kwam werd tot overmaat van ramp mijn zoon van 9 pas minuten na de rest van het gezelschap van eten voorzien. Vanwege zijn dieet (dat bij reserveren was doorgegeven) was het nog niet klaar. Op mijn opmerking dat ik daar echt een beetje boos over was kreeg ik wederom een rood hoofd en verder niets.

Het eten zelf was okee. Met vis weten ze gelukkig wel raad, die was prima, de frietjes waren lekker. Het brood was bremzout (uitgeschoten met de zoutbus?), het aspergemenu niet fantastich met een matig soepje en gare en niet-gare asperges door elkaar.

Achteraf bleek dat de kan water van de rekening was gehaald. Tja. Dat had beter kunnen worden opgelost door tijdens de avond zelf te benoemen dat er iets fout ging in de keuken (order vergeten?) en bij de opleiding jonge krachten beter te begeleiden bij het oplossen van dit soort dingen.

Gegeten op 7 mei 2016

teunipipping

Via online reservering

Gezellig restaurant en prima diner,mooi opgediend en gevarieerd,zo is een etentje gewoon een avond genieten van heerlijk eten en drinken.

Gegeten op 7 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in Ouddorp

Schrijf hieronder je recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.