• foto's van Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam - 1
  • foto's van Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam - 3
  • foto's van Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam - 4
  • foto's van Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam - 5
  • foto's van Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam - 6

Midtown Grill (Marriott Hotel)

Midtown Grill (Marriott Hotel)

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer 020 607 55 55

• 8.6 10 17

• 8.4

• 7.5

Midtown Grill (Marriott Hotel) doet mee!

Reserveer nu!

De perfecte steak

Als vleesliefhebber zit je hier gebakken. De perfecte steak staat centraal, gebakken zoals het hoort; krokant van buiten en boterzacht van binnen. Kies er een sublieme huisgemaakte saus bij en een paar side dishes en je bent diep tevreden. Meer heb je eigenlijk toch niet nodig?

gorbatsjov
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kan me zo goed vinden in de recencies die hier al staan geschreven dat ik er weinig aan toe te voegen heb. Laat mij dan bij deze bevestigen dat als je een vleesliefhebber bent je dit restaurant a) al lang kent en regelmatig komt of b) je heel snel een reservering moet maken omdat je echt iets `mist`. De reden dat ik hier deze week voor het eerst heb gegeten was dat ik een sterk vooroordeel heb naar hotelrestaurants maar daar kom ik nu helemaal op terug. Mijn vrouw en ik hebben vooraf de krabcake, een echte cake, en de coquilles gegeten. Vooral de cake is voor herhaling vatbaar. Vervolgens zijn we allebei voor dry-aged vlees gegaan want dat is de specialiteit. Zij een rib-eye, ik de sirloin. De ribeye wint! lAls afsluiter de brownie, 1 portie is meer dag genoeg voor 2, en van het huis nog 2 marshmellows met een tafelbbq. Erg sfeervol en dat maakt de Amerikaanse steakavond compleet. De bediening was ook on-Nederlands vriendelijk en professioneel. Kijk, dat zijn de voordelen als je naar een 5-sterren hotel gaat. Echter zijn het ook 5-sterren prijzen maar als je zo lekker eet dan is het dat wat ons betreft waard. Wij komen terug om de rest van de kaart uit te proberen.

Gegeten op 8 april 2014

alma1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het voorgerecht, oesters, was prima. Maar we kwamen hier natuurlijk om het vlees. Dus als hoofdgerecht de T-bone gekozen. Die was top, perfect bereid en super kwaliteit vlees.
Ik nam er bearnaise saus bij maar die was een beetje te dik.

En de vriendelijke bediening serveerde ons overal prima passende wijn bij. Al met al was het een zeer geslaagde avond, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 27 maart 2014

MissFoodie
  • Recensies in de laatste twee jaar

De porterhouse steak bestelt en geen moment spijt gehad van de keuze. Vlees smaakte fantastisch. Saus is niet nodig.
Is natuurlijk erg veel vlees voor 1, maar gelukkig waren we met zijn 3en.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 maart 2014

proefje123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toch wel de beste vlees eet ervaring sinds tijden! Drye aged had ik nog nooit van gehoord maar het was heerlijk! Ook de service uitermate vriendelijk

soesje123
  • Recensies in de laatste twee jaar

wat een aangename verassing!
Nederlanders zijn niet echt van het eten in een restaurant van een hotel.( in eigen land dan.)
Maar hier kan je werkelijk het beste vlees eten!! je kiest uit een soort vitrine die de vriendelijke ober bij je aan tafel brengt en van goede uitleg voorziet. Na je keuze wordt het stuk precies op de manier waarop jij wilt bereid.
Ik zelf koos voor een stuk dry aged vlees en echt heerlijk! je vult het zelf aan met frietjes en een groente naar eigen keus.
Het enige minpunt is de inrichting het is heel koud ingericht als ze dat nou nog eens zouden aanpakken heb ik mijn favoriete plek gevonden!
en oja de menu kaarten zijn niet heel handig, maar dat is bijzaak!

Gegeten op 3 februari 2014

Hans1957
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is wel even zoeken naar een echt steakrestaurant. Veel goedkope ketens, en deze leek ruim boven de middelmaat uit te steken. Helemaal naar Amsterdam afgereisd. Moderne niet echt sfeervolle inrichting. Aan het raam wel een fraai uitzicht op het Leidseplein.
Toch een beetje teleurstellend in vergelijking met waar we in New York hebben gegeten. Voldoende keuze uit soorten steaks en goed uitgelegd door de bediening. Sides dishes raadt ik wel aan omdat er anders alleen grote stukken vlees overblijven. Behoorlijk mals en van goede kwaliteit, maar toch niet top. Zou nog malser kunnen en ook zonder een klein peesje. Medium rare pakte nogal rare uit, maar werd goed opgelost door de bediening. Tamelijk prijzig ook al met al.
Toen het na 20 uur drukker werd kostte het de nodige moeite om de aandacht van de bediening te trekken.

Gegeten op 6 december 2013

riannevonk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch restaurant waar je continu weer leuk verrast wordt.
Ik heb er gister met mijn ouders gegeten en vanaf het begin tot het eind was het een geweldige ervaring. Op het moment dat we binnen kwamen werden we erg vriendelijk welkom geheten en onze jassen werden direct aangenomen. Nadat we zijn gaan zitten en de kaart overhandigd hebben gekregen kwam er iemand met een trolly langs met de verschillende steaks die in dit restaurant geserveerd worden. Over deze allemaal wist hij veel te vertellen, zelfs het dieet van de koeien en hoe dat te proeven was in het vlees. Uiteraard heb ik de steak ook geprobeerd en dit was oprecht de beste steak die ik ooit heb gegeten. Mijn moeder nam de Risotto die ook erg lekker was! De chef kwam zelf bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Deze geweldige warme service, de ambiance en de kwaliteit van het eten zorgen ervoor dat dit voor mij persoonlijk het beste rstaurant is waar ik ooit heb gegeten in Amsterdam!

Gegeten op 23 oktober 2013

Markcoret
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gereserveerd voor het iens menu, voorgerecht met cocquille was goed op smaak ik vond de 2 stuks net iets te karig. Hoofdgerecht filet mignon was mooi rosé en goed mals, prima gewicht verder niks aan op te merken. Nagerecht Brownie met chocolade saus en een bol vanille ijs, was ook lekker alleen de verhouding met ijs en brownie klopte niet, teveel brownie en iets te weinig ijs. Dat was jammer want de vanille ijs was super op smaak!
Een klein minpuntje is dat we in de tocht zaten vlakbij de deur. Maar we hebben lekker gegeten voor een mooie prijs.

Groeten uit Brabant

petervdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een adres voor de echte vleeseter.
Wat een geweldig vlees!
Aan tafel krijg je een kar gepresenteerd met de rauwe stukken vlees en daarbij prima uitleg.
Allerlei soorten in allerlei maten , tot zelfs een steak van 1600 gram die per tafel besteld kan worden.
Wij hadden een rib-eye aan het bot van 500 gram en een dried steak van 300 gram. Allebei topkwaliteit.
Een goede fles wijn erbij en de avond kan niet meer stuk.
Wij namen uit voorzorg geen voorafje , en dat was maar goed ook , want het was meer dan voldoende.
Natuurlijk kun je voor iets minder geld overal steak eten , maar niet van deze kwaliteit. Dit is geen dertien in een dozijn.

Gegeten op 20 augustus 2013

marcello1962
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor vleesliefhebbers is dit de place to be! !De bijgerechten zijn goed maar kunnen niet tippen aan de kwaliteit van het vlees. De kwaliteit van het vlees is uniek en het vlees wordt fantastisch bereid. De wijnen en de flessen water zijn echter veel te duur. Dat is enorm jammer want anders zouden wij hier veel vaker gaan eten.

Gegeten op 17 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Midtown Grill (Marriott Hotel) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Midtown Grill (Marriott Hotel). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!