Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eet en Drinklokaal De Vestibule

2. Biologisch
  1. Toon telefoonnummer 050 318 23 59
  2. www.devestibule.com

michaël24

met 3 melige mannen een mooie plek op een terras in de zomer vinden: een hele opgave rond etenstijd. na het zuiderdiep (vol) en begin oosterstraat ( "voor jullie zal het lang gaan duren") wel succes bij het voormalig bluescafe: de vestibule heeft een verborgen pareltje, een binnenterras met uitzicht op de olle grieze. maar goed, het eten was dan ook verzorgd. de bediening zette met groningse nuchterheid, maar vooral humor, ons een bijzonder aangename maaltijd voor. alleen de espresso was slap, maar dat was slechts een klein minpuntje.

Gegeten op 29 juli 2014

Erikje83

Gegeten op 3 juli 2014

LiaFunke

Gisteravond heerlijk uiteten geweest met een vriend bij de Vestibule, ik heb voor een overheerlijke worteltaart gekozen en mijn vriend voor de spareribs. Beide gerechten waren ontzettend lekker en vol van smaak. De bediening was zeer vriendelijk en er hing een gezellige en gemoedelijke sfeer in het restaurant, echt een aanrader!

Gegeten op 24 mei 2014

sanne56

Lekker, goed en biologisch eten, supersympathieke bediening & heerlijk achter het restaurant in de tuin gezeten. Ik heb de bar-be-que gehad & dat was een aanrader (op voorwaarde dat je erg van vlees houdt)

Gegeten op 22 mei 2014

Bouwiena

Het eten is hier prima. De gastvrijheid en bediening laat veel te wensen over. En dat is toch best belangrijk op een avondje uit eten. Bediening was nors, eigenaresse op het arrogante af. Met een groep mag je eigenlijk niets van de gewone kaart bestellen, alleen kiezen uit 1 schotel vegetarisch of 1 schotel vlees. Pech als iemand beide toevallig niet lust. Er misten diverse bestekken op tafel, soms waren er 3 messen en geen vork, drinken kwam niet, mensen werden bij het bestellen overgeslagen. Helaas hele slechte ervaring mee gehad op wat een gezellig avondje uit met een groep had moeten zijn. Hier werden we niet blij van.

Gegeten op 26 februari 2014

Inkepink

Gisteravond onverwacht bij deze zaak naar binnen gelopen omdat de locatie waar we eigenlijk wilden eten vol zat. Totaal geen spijt van gehad; achter een enigszins onopvallend entree zat een heerlijk eettentje wat ik iedereen kan aanbevelen.
De kwaliteit van het eten was optimaal; smaakvol en mooi gepresenteerd in goede porties. Kan trouwens iedereen de pompoentaart aanbevelen (heb zelfs om het recept gevraagd... :-)).
Tevens de meeste gezellige en lieve mensen in de bediening, die net dat stukje extra aan je etentje geven!
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 9 november 2013

JannekeTuin

Vorige week heerlijk uit eten geweest bij de Vestibule met een vriendin. We hadden via groupon een bon besteld waarbij we een drie gangen verassing menutje ontvingen. Bij aankomst werd ons eerst even uitgelegd hoe het menu precies gaat door een zeer vriendelijke ober en mochten we kiezen tussen vis vlees of vegetarisch. Mijn vriendin koos voor vis en ik voor vegetarisch zodat we uiteindelijk lekker konden uitwisselen en van alles wat konden proeven. De soep arriveerde heel snel na dat we onze voorkeur hadden doorgegeven, dit was een overheerlijk soepje! Na het soepje hadden we gevraagd of er nog even met het hoofdgerechtje gewacht kon worden zodat wij nog even lekker van ons wijntje konden genieten. Toen de hoofdgerechtjes aankwamen waren wij zeer verrast het zag er mooi verzorgt uit en het was ook echt een bord vol! Wij kregen beiden een bord met verschillende kleine heerlijke gerechtjes erop. Het hoofdgerecht was heerlijk en wij hebben er beide van genoten. Hierna arriveerden onze dessertje waarbij we net als bij de voorgaande gangen onze vingers konden aflikken waarna we de avond hebben afgesloten met een lekker kopje thee. Wij hebben een heerlijke avond gehad in de vestibule met zeer vriendelijk personeel, overheerlijk eten en een lekkere fles wijn. Ook zijn wij aangenaam verrast over de groupon, wij hebben al eerder gebruik gemaakt van een groupon bon maar bij veel eetgelegenheden krijg je schaars gevulde borden en heb je niet het idee serieus genomen te worden. Bij de Vestibule kregen wij goed gevulde borden die er ook nog eens perfect uitzagen.

Een echte top avond!

Gegeten op 2 oktober 2013

frummel84

Gisteravond gegeten bij de Vestibule met een Groupon-bon. Wat een afknapper! Ten eerste heel lang moeten wachten op een drankje. Na het opnemen weer lang wachten en de andere serveerster gevraagd. Haar collega was vergeten het drankje op te schrijven. Eindelijk dan toch gebracht. Voorgerecht mosterdsoep, was ok. Daarna hoofdgerecht: 1x vis, wat een trio van vis bleek. Veel te droog stukje zalm, een stukje niet gare zoetwatervis in een bananenblad en nog een ander stukje vis. Niet smakelijk. Vegetarisch gerecht was spinazietaart, qua smaak ok maar wel erg weinig. Ook de tweede ronde drankjes duurde erg lang (het is erg vervelend om tijdens het eten constant te moeten opletten of je ook iemand van de bediening te pakken kunt krijgen voor een drankje). Vervolgens werden ook deze drankjes vergeten. Na melding hiervan werden ze gebracht zonder excuses, maar zelfs zonder een alstublieft erbij. Ze worden gewoon, evenals het eten, voor je neus neergezet met een plof. Daar sta je dan eigenlijk versteld van. Het dessert was twee kleine onsmakelijk bolletjes vanilleijs met een kletskopje. Is onaangeroerd blijven staan. Na een kwartier proberen om aandacht te krijgen hebben we de koffie en thee maar laten zitten en zijn we uiteindelijk maar zelf naar de bar gegaan om te betalen.
De bediening was bijna onbeschoft onaardig en geen contact mee te krijgen. Wij kregen het gevoel dat we (wellicht vanwege de Groupon bon) op een goedkope en onaardige manier werden 'afgehandeld'. Doe dan gewoon niet mee met zo'n actie.

Gegeten op 16 oktober 2013

lavied

Gisteren met collega's uit eten geweest in de Vestibule.

Het ging al mis bij het binnenkomen, in plaats van met 12 personen waarvoor gereserveerd was, waren we met 13 personen. De dame die ons ging bedienen schoot meteen in de stress, en begon te roepen dat we absoluut niet ala carte mochten eten. Vervolgens, ondanks dat de zaak niet vol was en er meer dan genoeg lege tafeltjes beschikbaar waren, werd er niet een tafeltje aan geschoven maar mocht de 13e persoon zich er ergens tussen persen.

Hierna 45 minuten wachten op het eerste drankje op tafel, zucht. Hoop gezeur over wat er wel en niet besteld mocht worden. Eten was ok, niet bijzonder. Goed vlees, matige salade, en fantasieloze patat erbij. Wel weer een tegenvaller, wij hadden om 8 uur gereserveerd, waren er ook om 8 uur, maar er waren nog slechts 5 steaks beschikbaar, zucht.

Na 2 uur en 15 minuten, had ik een half voorgerecht, omdat we deze moesten delen, en het wel bestelde en beloofde brood met kruidenboter niet kwam, en een hoofdgerecht gehad en met veel pijn en moeite 3 drankjes.

Duidelijk niet berekend op grotere groepen, maar doe in iedergeval je best om het verblijf een beetje aangenaam te maken, of geef een waarschuwing tijdens het reserveren.

Hier komen wij niet meer.

Gegeten op 16 oktober 2013

mariekeboelens

Afgelopen donderdag met mijn vriend bij de vestibule geweest. We waren wat aan de late kant dus er werd even overlegd of we nog konden eten maar was uiteindelijk geen probleem. Allebei de vleesdaghap gehad. Was een wildstoof en weet eerlijk gezegd niet meer precies welk vlees er allemaal in zat maar was heerlijk! Als toetje het trio deluxe gehad, was de bedoeling dat we die zouden delen maar heb mijn vriend niet veel kans gegeven mee te eten. Vooral de brownie was geweldig!! Achteraf nogeven met de eigenaresse gepraat. Over het algemeen dus een hele fijne ervaring en we gaan snel weer! Dan bestellen we 2 toetjes

Schrijf zelf een recensie over Eet en Drinklokaal De Vestibule in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eet en Drinklokaal De Vestibule. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.