Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grieks Restaurant Rhodos

2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 070 365 70 50

stefan48

Vanavond met met het gezin (4 personen) hier gegeten
Het was stil in het restaurant. 3 tafels bezet.
De ontvangst was netjes en we hebben heerlijk gegeten.
1 voorgerecht ging terug was te koud. (keftedakia- gehaktballetjes) Met excuus kwam er een nieuw gerecht. Tussen de gangen door werd de bediening vervangen door ander personeel. De vrouw nam keurig afscheid.
Het eten was super lekker. Tot nu toe hier de lekkerste Stifado gegeten. Niet in een pannetje maar aan het bot. Dit i.c.m. een heerlijk glas Retsina, Hier hebben we genoten.
Ook de kids en mijn vrouw vinden het voor herhaling vatbaar. Hier gegeten via Groupon.
Het eten en de drank tegen een nette prijs
De verwarming zou wat hoger mogen.
Conclusie:
Prima restaurant, nette bediening, voor ons een goede 7

Gegeten op 16 december 2014

Heerlijke Griekse schotel gegeten. Beste buurtgriek van Den Haag,bediening is vriendelijk en gewoon VLOT. Wissel af met je muziek, op een gegeven moment moet je vernieuwen, voor de rest TOP!

Gegeten op 1 november 2014

group0nfreak

Met een groupon gebruik gemaakt van het 3-gangen keuze menu.

Het eten was goed, en voor de prijs echt een koopje ik kom hier zeker terug als er weer een groupon actie is.

De kelner is ook de eigenaar en dat merk je in positieve zin: erg gastvrij en opgewekte bediening.

Tip: neem niet de salade vooraf, deze is nagenoeg gelijk aan het salade buffet welke inclusief is tijdens de hoofdmaaltijd.

Gegeten op 31 mei 2014

minx

Echt heerlijk gegeten met een Groupon, wat een heerlijk ongedwongen restaurant met een zeer goede bediening, het eten was ook voortreffelijk, ik heb nog nooit zo,n malse gyros gegeten, ook de vegetarische schotel was goed, heerlijk glaasje ouzo vooraf en een dame blanche toe, de prijzen voor de wijn zijn ook schappelijk , kortom een aanrader vinden wij, ons zien ze in ieder geval vaker terug.

Gegeten op 1 november 2014

JanErik

Weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Tzatziki, Saganaki (gebakken geitenkaas), heerlijke olijven met groene peperoni's als voorgerecht en als hoofdgerecht o.a. aubergineschotel, zwaardvis met heerlijke frietjes. Griekse muziek met Bouzouki, retsinawijn uit Thessaloniki , kortom een avondje uit in eigen land! :)

Gegeten op 10 oktober 2014

marianne/alain

We kregen een tafeltje naast de keuken, waar duidelijk hoorbaar de kritiek van de baas te horen was. Misschien terecht maar niet fijn voor klanten. Vervolgens werden de bestelde drankjes vergeten. Zagen we kennelijk vaste klanten de keuken inlopen, een soort ons kent ons restaurant, maar ook dat is niet fijn voor klanten. Uiteindelijk lang wachten na soep. De stifado was niet wat ik er van verwachtte. Kipfilet van de grill was ok. Daarna weer wachten en toen de vraag of we nog een dessert wilden of koffie. Kennelijk vergeten dat we een 3 gangenmenuutje hadden. Intussen was de bezorger van dit restaurant al een paar keer voorbij gekomen de keuken in en konden we mee genieten van een boze klant die aan de telefoon kenbaar maakte dat de bestelling niet compleet was afgeleverd, wat weer tegelijkertijd eenhoorbare reactie in de keuken gaf. Hoog tijd om deze zaak anders in te richten en ook oog te hebben voor klanten die niet tot de vaste klantenkring met popie jopie neigingen komen eten.

Gegeten op 21 augustus 2014

stephanie42

Rhodos, een authentiek Grieks restaurant, hier nu een aantal maal gegeten. Je vertrekt nooit hongerig, zeer ruime hoeveelheden, heerlijk gekruid, goed van smaak en ook al kom je eten via een grouponbon ze zijn altijd even aardig. Saladebar is een leuke en lekkere toevoeging, drankjes zijn betaalbaar. Enige minpunt zijn de ietwat gedateerde toiletten.

martha10

Wat ons hier opvalt is de constante kwaliteit, de vele vaste gasten (waaronder wij), de aardige en professionele bediening en natuurlijk het lekkere eten. Zoals een van de gasten ooit zei: "Ik ben dankbaar dat ik hier mag komen eten". Je wordt er lyrisch van, zo lekker.

Gegeten op 28 juni 2014

x4al

Ik had een grouponbon gekregen dus vol verwachting...n.a.v. de recensies gingen we erheen, De ontvangst was allerhartelijkst, voorgerecht boerensalade waarvan de feta erg droog en dus denk ik oud was.
Mijn zoon had een ouzoschotel , het vlees onderop was erg hard de stukjes vlees bovenop waren goed. de rijst was papperig, dat hoort een roodachtig bolletje rijst te zijn.
Mijn gerecht was echt vreselijk...ik had vegetarisch de aardappelen waren papperig en dikke drabbige paprika's donkerbruin en doorgekookte stukken wortel .
De frites waren goed dat was dan ook echt het enige, we hebben het dessert niet meer afgewacht, kortom hier gaan wij echt nooit meer naar toe

Gegeten op 13 juni 2014

henkh

Met een groupon bon met 4 personen in dit traditionele Griekse restaurant gegeten. Heerlijk, goed, snel en betaalbaar. Prettig is dat je doorlopend gebruik kunt maken van de salade bar. Verzorgde vriendelijke bediening die met humor de boel vrolijk houdt. Het eten is lekker. Wij waren tevreden over dit restaurant. Je zit met vieren aan een tafel 2 banken aan elke kant tussenin zijn schotten geplaatst, iets wat je verwacht bij een Grieks restaurant.

Gegeten op 20 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Rhodos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.