Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grieks Restaurant Rhodos

1. Restaurant
  2. Grieks

Grieks Restaurant Rhodos

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 070 365 70 50

marianne/alain

We kregen een tafeltje naast de keuken, waar duidelijk hoorbaar de kritiek van de baas te horen was. Misschien terecht maar niet fijn voor klanten. Vervolgens werden de bestelde drankjes vergeten. Zagen we kennelijk vaste klanten de keuken inlopen, een soort ons kent ons restaurant, maar ook dat is niet fijn voor klanten. Uiteindelijk lang wachten na soep. De stifado was niet wat ik er van verwachtte. Kipfilet van de grill was ok. Daarna weer wachten en toen de vraag of we nog een dessert wilden of koffie. Kennelijk vergeten dat we een 3 gangenmenuutje hadden. Intussen was de bezorger van dit restaurant al een paar keer voorbij gekomen de keuken in en konden we mee genieten van een boze klant die aan de telefoon kenbaar maakte dat de bestelling niet compleet was afgeleverd, wat weer tegelijkertijd eenhoorbare reactie in de keuken gaf. Hoog tijd om deze zaak anders in te richten en ook oog te hebben voor klanten die niet tot de vaste klantenkring met popie jopie neigingen komen eten.

Gegeten op 21 augustus 2014

stephanie42

Rhodos, een authentiek Grieks restaurant, hier nu een aantal maal gegeten. Je vertrekt nooit hongerig, zeer ruime hoeveelheden, heerlijk gekruid, goed van smaak en ook al kom je eten via een grouponbon ze zijn altijd even aardig. Saladebar is een leuke en lekkere toevoeging, drankjes zijn betaalbaar. Enige minpunt zijn de ietwat gedateerde toiletten.

martha10

Wat ons hier opvalt is de constante kwaliteit, de vele vaste gasten (waaronder wij), de aardige en professionele bediening en natuurlijk het lekkere eten. Zoals een van de gasten ooit zei: "Ik ben dankbaar dat ik hier mag komen eten". Je wordt er lyrisch van, zo lekker.

Gegeten op 28 juni 2014

x4al

Ik had een grouponbon gekregen dus vol verwachting...n.a.v. de recensies gingen we erheen, De ontvangst was allerhartelijkst, voorgerecht boerensalade waarvan de feta erg droog en dus denk ik oud was.
Mijn zoon had een ouzoschotel , het vlees onderop was erg hard de stukjes vlees bovenop waren goed. de rijst was papperig, dat hoort een roodachtig bolletje rijst te zijn.
Mijn gerecht was echt vreselijk...ik had vegetarisch de aardappelen waren papperig en dikke drabbige paprika's donkerbruin en doorgekookte stukken wortel .
De frites waren goed dat was dan ook echt het enige, we hebben het dessert niet meer afgewacht, kortom hier gaan wij echt nooit meer naar toe

Gegeten op 13 juni 2014

henkh

Met een groupon bon met 4 personen in dit traditionele Griekse restaurant gegeten. Heerlijk, goed, snel en betaalbaar. Prettig is dat je doorlopend gebruik kunt maken van de salade bar. Verzorgde vriendelijke bediening die met humor de boel vrolijk houdt. Het eten is lekker. Wij waren tevreden over dit restaurant. Je zit met vieren aan een tafel 2 banken aan elke kant tussenin zijn schotten geplaatst, iets wat je verwacht bij een Grieks restaurant.

Gegeten op 20 mei 2014

TBM

Gisteren hier gegeten met een vriendin. Dit was mijn tweede keer Rhodos en beiden keren waren super! Eigenaar spiros is zeer gedreven en vrolijk naar zijn gasten toe. Hij laat je welkom heten, wat erg belangrijk is voor de sfeer. Het restaurant qua aankleding kan wel een opfrisbeurt gebruiken (vloerbedekking en de tafels/stoelen), maar dit doet niets ten onder van het eten. Veel keus en allemaal even heerlijk bereid.

Gegeten op 4 mei 2014

wjelsma

We hebben er gezellig gegeten met de kids met een Grouponbon. Voldoende keuze in het menu en alles met evenveel smaak bereid! Echt weer een goede Griekse ervaring, porties meer dan voldoende, we zijn niet eens toegekomen aan het saladebuffet. De gehaktballetjes in tomatensaus waren lekker warm en goed van smaak, de moussaka meer dan voldoende en ook nog geserveerd met frites, tzatziki en rijst en de Ouzo schotel die de rest van het gezelschap had was ook meer dan voldoende, lekker mager en ruim voldoende. Als toetje hadden we allemaal de dame blanche wat het menu zeker af maakte. Helemaal top dus!

Gegeten op 29 april 2014

Daniel en Wiesje

We komen al meer dan 10 jaar bij Restaurant Rhodos, eigenlijk al een klein jubileum! Eigenaar Spiros is een kei, het eten is heel erg lekker, smaakvol en van uitstekende kwaliteit. We komen hier ook weleens met onze drie kinderen en het personeel is altijd vriendelijk en ongecompliceerd. Restaurant Rhodos blijft voor ons een topper 2003-nu. Efcharisto, Spiros&team.

Gegeten op 9 maart 2014

Valerieson

Hier laatst gegeten met partner. Superleuke eigenaar die ons het gelijk naar ons zin maakte. Kregen een lekker drankje en hij raadde wat gerechten aan. Goed gegeten, echt Grieks (eigenaar komt ook uit Griekenland). Van binnen is het ook gezellig gemaakt.
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 21 november 2013

kees4

Hier met een groupon bon gegeten. Het eten was lekker en meer dan genoeg. Wij namen slibtongen (twee hele flinke)vgegarneerd met frites, rijst en salade. Vooraf tomaten -en kippensoep, en dessert Griekse Yoghurt. Bovendien kon gebruik gemaakt worden van een klein buffetje. De bediening was zeer vriendelijk , behulpzaam en vlot. Het interieur was een beetje gedateerd en stoffig, de zaak mag wel wat gemoderniseerd worden. Al met al een leuke zaak waar we nog weleens terugkomen.

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Rhodos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.