Grieks Restaurant Rhodos

• 8.1

• 7.2

Daniel en Wiesje
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen al meer dan 10 jaar bij Restaurant Rhodos, eigenlijk al een klein jubileum! Eigenaar Spiros is een kei, het eten is heel erg lekker, smaakvol en van uitstekende kwaliteit. We komen hier ook weleens met onze drie kinderen en het personeel is altijd vriendelijk en ongecompliceerd. Restaurant Rhodos blijft voor ons een topper 2003-nu. Efcharisto, Spiros&team.

Gegeten op 9 maart 2014

Valerieson
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier laatst gegeten met partner. Superleuke eigenaar die ons het gelijk naar ons zin maakte. Kregen een lekker drankje en hij raadde wat gerechten aan. Goed gegeten, echt Grieks (eigenaar komt ook uit Griekenland). Van binnen is het ook gezellig gemaakt.
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 21 november 2013

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met een groupon bon gegeten. Het eten was lekker en meer dan genoeg. Wij namen slibtongen (twee hele flinke)vgegarneerd met frites, rijst en salade. Vooraf tomaten -en kippensoep, en dessert Griekse Yoghurt. Bovendien kon gebruik gemaakt worden van een klein buffetje. De bediening was zeer vriendelijk , behulpzaam en vlot. Het interieur was een beetje gedateerd en stoffig, de zaak mag wel wat gemoderniseerd worden. Al met al een leuke zaak waar we nog weleens terugkomen.

Gegeten op 9 november 2013

Michael Toorop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend eten in een knus en gezellig restaurant. Het personeel is vriendelijk. Als vooraf kunnen we de kippensoep of gehaktballetjes aanraden. We hebben er nu twee keer gegeten en vonden de Ouzo schotel tot nu toe het lekkerst. Mals vlees, drie verschillende soorten. Als toetje hadden we of de bekende yoghurt met noten en honing, of Dame Blanche. Ze schenken er ook de lekkere Griekse koffie. De wijn is betaalbaar. De niet onaardige huiswijn kost euro 19 per liter. We komen terug.

Gegeten op 21 september 2013

Jumei
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had hier op een zaterdag avond vrij laat gegeten. We waren na 9 uur helemaal in ons eentje! Ik snap niet waarom, want het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. De porties zijn flink fors dus je gaat geheid met een volle buik de deur uit. Hier kom ik zeker terug!

Gegeten op 7 september 2013

demi3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier een tijdje geleden gegeten met zijn 6en met een groupon voor mijn oma's verjaardag. Erg knus restaurant. De inrichting is een allegaartje van stijlen maar dat vonden wij juist wel wat hebben. Het eten was zeer goed, en VEEL! Dat hadden wij vooraf niet verwacht met de groupon. Erg vriendelijk personeel. Het is te zien dat de eigenaar dol is op zijn zaak. Hij wil het iedereen naar zijn zin maken. Onze tafel was versierd en er werd een liedje gezongen met muziek voor mijn oma's verjaardag. Erg leuk gedaan. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 juni 2013

Ton03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door het lekkere Griekse eten en de aardige bediening komen wij graag in dit Griekse restaurant.
Dit keer was ik er met een groep van 7 personen met een groupon-bon (3 gangen keuze menu). Het aangeboden menu gaf voldoende keuze.
Als welkomsdrankje krijg je een ouzo aangeboden.

Wij hebben vooraf stokbrood met kruidenboter genomen. De voorgerechten die genomen werden: tomatensoep, kippensoep en keftedakia (Griekse gehaktballetjes). Ik had zelf de gehaktballetjes en deze waren zoals altijd goed van smaak. Ik begreep dat de geserveerde verse soepen ook goed was smaak waren.

De gekozen hoofdgerechten waren goed van smaak en voldoende (ouzo schotel, gyros uit pannetje en mousaka). Alle gerechten werden geserveerd met patat en rijst.
Ook de nagerechten waren goed en voldoende.

Er is een saladebar waar zelf een salade samengesteld kan worden.

De bediening was zoals altijd zeer vriendelijk en niet opdringerig en ook werd de tijd genomen om foto's voor ons te maken.

Alle geserveerde gerechten zijn goed warm en ook ruim voldoende. De prijs/kwaliteit verhouding is hier goed. Het restaurant is Grieks ingericht en voelt gezellig aan.

Iedereen van onze groep heeft mede door de mensen van Rhodos een gezellige avond gehad en gingen met een tevreden gevoel naar huis.
Wij gaan zeker weer terug.

Gegeten op 16 augustus 2013

loois
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kun je rustig gaan eten. de prijzen zijn goed, het eten is lekker en lekker veel, maar je krijgt het wel op. het zijn lekker verse ingrediënten. de bediening is correct en vriendelijk. de mixed grill is een aanrader. hier ga ik regelmatig heen, ik woon dichtbij en als ik iemand uit moet nemen, ga ik regelmatig hierheen. het is altijd van constante kwaliteit.

Gegeten op 28 juni 2013

HannekeOpenty
  • Recensies in de laatste twee jaar

Natuurlijk zijn wij bevooroordeeld, wij kennen de eigenaar en de bediening en de koks in de keuken.. maar wij zijn in dit Griekse restaurant nog nooit teleurgesteld. Wij bestellen heel vaak mezze zoals: feta fourno, kalamarakia, gebakken courgetjes, en een souflakischotel met heerlijke giros. Ook de saladebar is erg goed met bonen- bietjes, tomaten- en komkommer. De aardappelsalade is er niet altijd, maar ?ls die er staat, is het ook zo op! Die is ook om te smullen!
En de bediening is voor ons altijd goed.

Gegeten op 6 juli 2013

SamanthavanDijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een half jaar heb ik hier wederom gegeten, en nu met groupon. Dit was heel lekker en ontspannen. Ik vond de keuzes uiteenlopend ook al kun je met groupon niet a la carte bestellen, zo is er gedacht aan vegetariers , vis eters, vlees eters e.d.
Wij voelde ons bijna schuldig, de prijs die je betaald aan de groupon en je krijgt er een uitgebreide maaltijd voor en dan ook zeker flinke borden vol! We hebben op een leuke plek gezeten en het personeel maakte leuke praatjes en dolletjes met ons tussendoor. Ja, wij komen hier zeker weer terug!

Gegeten op 3 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Rhodos in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!