Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Oni

1. Restaurant
  2. Japans

Oni

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070 364 52 40

Rabos

Gisteren weer eens bij Oni gegeten. Eten was als vanouds: gewoon goed. Het decor is wat sfeerloos. En de bediening viel deze keer tegen. Het was erg druk, en men vroeg ons, voor we ons aan het dessert zetten, ons tafeltje te verlaten en naar het lounche-gedeelte te gaan en het dessert daar te nuttigen. Dat terwijl we niet eens zo lang hadden getafeld. De vraag werd vrij dwingend gesteld, we waren te verbouwereerd om nee te zeggen. Dat hadden we dus wel moeten doen. We gingen, ondanks de hartelijke excuses in tweede instantie, toch met een katterig gevoel weg.
Oni moet oppassen dat het niet aan het eigen succes ten onder gaat! Is het erg vol, zeg dan eens nee tegen nieuw gasten.

Gegeten op 11 oktober 2014

Proever68057

Subliem gegeten! Met liefde en vakmanschap bereid 3-gangen verrassingsmenu (vis). Het eten smelt op je tong. Smaken heel mooi gecombineerd. Bediening heel vriendelijk en goede uitleg over de gerechten. Een heerlijke avond uit!

Gegeten op 13 september 2014

Chobel

Gastvrij welkom na reservering, bediening vriendelijk en op de hoogte van wat ze precies uitserveerden (wel sterk afhankelijk van wie je als bediening krijgt). Muziek heel zacht: prima! Oni is in het sushi-segment een van de duurdere maar je krijgt er ook wat voor. De sashimi was heerlijk vers. Nigiri's waren heerlijk van smaak.
Banken (picknick-opstellingen) zijn voor mensen met rugklachten misschien niet altijd even comfortabel.

Gegeten op 28 augustus 2014

menno5

Voor de beste sushi in de regio Den Haag ga je naar Oni, en... Daar betaal je ook voor. Oni is absoluut niet goedkoop, maar biedt prima sushi varianten en sashimi! Oni heeft een trendy, "loungy" inrichting. Dat ziet er prima uit, maar omdat de inrichting erg strak is is het ook niet erg intiem. De bediening is goed, maar niet persoonlijk.

Gegeten op 28 augustus 2014

Etentje5

Gegeten op 31 januari 2014

NilsV

Gisteravond genoten bij Oni. We hadden een Gift4two bon en dat betekende een vaststaande keur aan lekkere hapjes. Vooraf sushi en sashimi, met dorade, octopus, zalm, tonijn, allemaal even vers en zalig mals. De vis viel op door zijn vetheid. Daarna kregen we een prachtige gang van eendenborst, salade met rivierkreeft en wasabi saus en gegrilde zalm met misoroom en amandelboontjes. Omdat we nog niet genoeg hadden, hebben we er nog een zee-egel shushi, tempura ebi, en een strandkrab aan toegevoegd. Toen zaten we bijna vol. Maar gelukkig nog net genoeg plek voor twee heerlijke toetjes. Mijn vrouw vond vooral het in tempuradeeg gefrituurde vanille ijs en de lava chocolade cake super, mijn voorkeur ging uit naar de limoncello met yuzu (een kleine japanse citrusvrucht) en ijs, dat zich liet mixen tot een soort zoet/bittere ijscocktail die me nog het meest deed denken aan een verfijnde vorm van orange marmelade, voortreffelijk als het je smaak is!
De bediening is informeel, maar toch correct, ze zorgen dat je echt kunt genieten en geven waardevolle informatie over alle gerechten. We dronken er witte wijn bij, maar bij de tweede gang kreeg ik een glas koude sake te proeven (kende t alleen warm) die zo mooi combineerde met het eten dat ik m nog twee keer nabestelde.
Oni is gezellig maar modern ingericht, op de houten banken is het prima zitten, maar na een paar uur ben je blij dat je weer even je benen kan strekken.

Gegeten op 15 juli 2014

tommymaximiliaan

De lekkerste Japanse gerechten in den haag vind je bij Oni de bediening is erg vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Ik kom hier graag voor het heerlijke diverse gerechten die je kan delen of niet????. De inrichting van het restaurand is strak en tijdloos en geeft en fijne sfeer. Het is zeker de moeite waard om het is een keer te proberen als je hier nog nooit geweest bent. Ik kom hier graag eten. Een echte aanrader!!!!

Gegeten op 15 juni 2014

Gisteren met een aantal vriendinnen bij Oni gaan eten via een grouponactie. Het eten was heerlijk, we kregen erg mooie gerechten, wat ik eigenlijk niet had verwacht met een grouponactie. Een van de vriendinnen lust eigenlijk geen sushi, dankzij de topkwaliteit van oni is zij nu om.
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.

Galied

Laatst met een stel vriendinnen wezen in eten in Oni. Den Haag heeft tegenwoordig zoveel aanbod wat betreft Japans eten. Althans, het is een heuse overkill aan sushi in Den Haag maar bij Oni eten is toch altijd een feestje. Het onderscheidend vermogen is dat het eten super vers is en dit kan je niet zeggen van de andere sushi restaurants. Gewoon gaan en je laten verwennen!

Gegeten op 31 mei 2014

pastryqueen85

Mijn favoriete japans restaurant!!! Wij komen altijd terug voor de lekkerste sushi!!! Mijn aapje is er dol op!!! En ook als je het mee neemt naar huis blijft het lekker net alsof je in de restaurant eet ????

Gegeten op 15 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.