a TripAdvisor company

2. Japans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 364 52 40

Marion71

Lekker eten en dan vooral terriyaki van ossenhaas is aan te bevelen! Gelukkig hebben ze elastiekjes voor de stokjes :-)..... Dat leer ik nooit!

Gegeten op 26 juni 2015

Pineapple

Als wij echt lekker sushi willen eten gaan wij graag naar Oni. Het enige wat ik aan het begin verwarrend vond is de menukaart, er zijn veel verschillende keuzes en het is wel lastig in te schatten hoeveel je ongeveer moet bestellen voor 2 personen. De bediening is vriendelijk, hoewel ze wel wat drankjes waren vergeten. Ze kwamen er gelukkig wel zelf al vrij snel achter.

Er hangt een prettige sfeer, en het eten is echt lekker, precies de goede verhoudingen.

Page68

Op een maandag met z'n tween uit eten bij Oni. De inrichting is niet helemaal ons ding. Erg strak en harde banken die niet comfortabel zijn op langere termijn. Bediening is netjes en beleefd.
Eten was erg lekker. Met name de Sushi was van zeer goede kwaliteit. We namen diverse gerechten o.a. de Sushi rol met advocado / tonijn. Ook het door de bediening geadviseerde gerecht was erg lekker. Kosten waren Euro 110 wat boven gemiddeld is, maar het wel waard was.

Gegeten op 1 juni 2015

steph87

Bij binnenkomst dacht ik waar ben ik beland? Van de kaart begreep ik ook niet heel erg veel, maar wat was ik verrast van de lekkere gerechten! De sushi was echt heerlijk. Het jammere was dat de stoelen niet lekker zaten waardoor ik snel rugpijn kreeg en eigenlijk snel naar huis wilde. De sushi was zo lekker dat ik zeker een keer terug kom voor het eten.

Gegeten op 1 juni 2015

LikeToTryNewPlaces

We kwamen hier eten met een deal van Groupon. Dit kan nog al hit and miss zijn maar we waren bijzonder verrast. Wat een ontzettend goede service, enthousiasme van de bediening was aanstekelijk.
Het 4 gangen menu was voortreffelijk en meer dan voldoende.
Ze besteedden netjes aandacht aan eventuele allergieën en toen kwam de ene na de andere lekkernij voorbij.
De bediening had het druk maar we hebben geen moment het gevoel gehad dat ze ons vergaten.
Absolute aanrader.

Gegeten op 8 juni 2015

Schollekop74

Hier voor het eerst gegeten. We kozen een menu(box) met een flinke variatie aan Japanse hapjes: sashimi, sushi, tempura enzovoort. Wel was het tempo wat laag maar gelukkig werd ons op tijd gemeld dat het even wat langer kon duren. Dan is het meteen minder erg. Interieur was wel verrassend waarbij je de middenbank deelt met je achter buurman/vrouw.
Het goede eten maakt dat we Oni zeker op ons lijstje bijschrijven!

tineke40

Vandaag bij Oni gegeten.
We zaten aan houten tafels op een bankje hetgeen wat ongemakkelijk vol te houden was ,op het eind rugpijn.
Het eten was goed,lekkere verse vis..sushi en sashimi,heerlijk mals vlees,voldoende groenten en salade..de jacobsschelp was te zout en te scherp maar ala hat dessert ook weer heel goed..bittere chocola en groene thee ijs.
Ik vond de huiswijn per glas niet lekker ..dat is jammer .
Verder alles bij elkaar prima gegeten .

Gegeten op 3 juni 2015

armand4

Ter gelegenheid van mijn nieuwe baan samen uit eten bij Oni. Het was altijd al een wens geweest om hier ooit nog een keertje te gaan eten, en dit was een mooie aanleiding ervoor.
Vriendelijke ontvangst, waarbij onze jassen keurig werden aangenomen en wij naar onze gereserveerde plaatsen werden gebracht.
Een sfeervol restaurant maar sober ingericht. Onze plek op een verhoging achter in het restaurant bood een blik op het gehele restaurant en de bar. De airco stond naar mijn mening net een tandje te hoog met het kille weer in acht nemende. Ons drinken werd vrij vlot geserveerd, een rood wijntje van het huis en voor haar een sauvignon blanc.
Als starter een schaaltje met o.a. zeewier, rode pepertjes in een soja-sesam dressing en een klein schijfje gemarineerde wortel. Daarna een gamba omgeven door gebakken chinese mie, erg smakelijk.
Vervolgens een assortiment van sushi en sashimi, enkele schijfjes tonijn, schelvis, en zalm. Goed van samenstelling, en heerlijk vers van smaak. Een klein stukje verse wasabi en wat gember maakten het helemaal af. Daarna twee mootjes gebakken zalm met sojabonen in een heerlijke gebonden saus. Heerlijk stukje biefstuk met salade en rijst. Als dessert een chocolade mousse met ijs. Tussendoor kwam de bediening vragen of alles naar wens was en men zorgde dat we voldoende van drinken voorzien werden. Een restaurant die zeker aan te bevelen is om eens een keer te gaan eten.
Bedankt voor deze fijne avond, Oni

Gegeten op 21 mei 2015

Floppzzy

Heerlijke sushi gegeten bij Oni. De formule is wel wat gewijzigd ten opzichte van een paar jaar geleden een Oni is tegenwoordig minder fusion en meer echt een sushi restaurant geworden. Alles is vers en van een zeer goede kwaliteit.

Gegeten op 28 maart 2015

alessiomelis

We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn met zorg bereid. De bediening is fantastisch, heel attent en vriendelijk.
Een echte aanrader!

Gegeten op 1 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.