a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

De service is matig, ze zijn niet echt heel alert. Daarentegen wel erg vriendelijk. Leuk shared dining concept met kleine hapjes. Kwaliteit van het eten ligt hoog, mooie, goede porties, vers en rijk gevuld. De ambiance is prima, mooie combinatie met het concept, geeft een relaxte lounge achtige sfeer. Minpuntje is dat je niet lekker achterover kunt leunen.

Gegeten op 5 februari 2016

gilse

Heerlijk gegeten! De ambiance doet nogal hip en prijzig aan: lage houten banken en tafels waardoor je dicht bij elkaar en dicht bij de grond zit, ledverlichting, witte muren en weerkaatsend geluid. Vooral mijn lief moest daardoor een kleine drempel over om naar binnen te gaan. Die drempel was nergens voor nodig. De bediening is heel netjes en zoals het hoort in de betere restaurants (jas ophangen, naar tafel brengen, bestelling opnemen zonder notitieblokje, alert maar niet opdringerig) en weet je ondertussen gelijk op het gemak te stellen. Ik heb hier eerder gegeten en vond het altijd heerlijk. Prijzig, maar het geld absoluut waard. Dit keer reserveerden we met een Grouponaanbieding en ook nu was het eten fantastisch! Ondanks de lagere kosten is er absoluut niet beknibbeld op de kwaliteit. Vooral bij de beefrolletjes aten we onze vingers op. En bij de sashimi. En ... tsja, bij alles eigenlijk.

Gegeten op 2 februari 2016

rozemaryn

Heerlijk gegeten met een groupon, die als service van de gastheer toch mocht worden ingeleverd op een tijdstip dat het eigenlijk niet kon, erg netjes. Eten was meer dan genoeg en alles was supersmakelijk. Uitstekende bediening en service. Het beste sushi restaurant van Den Haag?! Dat zou best eens kunnen!

Gegeten op 21 januari 2016

david155

Ter ere van mijn vriendin's verjaardag een tafel geboekt aan de Prinsestraat, ze is gek op Sushi en dan is Oni misschien wel Den Haag's beste. Helaas, de vis was weer prima als altijd, maar de bediening om te huilen: onze om half 8 gereserveerde tafel, kwam pas een uur later beschikbaar. Ook de wachtbank waar we naar verwezen werden bleek aanvankelijk zo tjokvol dat we niet konden zitten. Excuses kwamen er niet van de dame die in charge leek. Toen we na een dik half uur eens informeerden, klonk het: ,,Tja, ik kan er ook niks aan doen dat de mensen bij uw tafel nog niet weg zijn." Tien minuten later zei ze: als u nu bestelt dan is het eten straks klaar als u aan tafel gaat. Tja, als we dat zouden willen, gingen we wel naar een van de bekende All You Can Eat sushi-restaurants waar iedere eter een klant is die snel moet worden weggewerkt. Uiteindelijk kon er een gratis drankje van het huis vanaf, maar dat was het wel. Zeer jammer, want eten bij Oni betekende tot nu toe altijd een smakelijk avondje uit. Nu leek de drukte het personeel een beetje te veel te worden.

Gegeten op 2 januari 2016

andre_tio

Afgelopen zaterdagavond voor het eerst bij Oni gegeten, gereserveerd via heerlijk. De vier gangen menu bestaan uit voorgerecht Tempura garnalen, tussengerecht mix sushi en sashimi, hoofdgerecht lamsreck & zalm met terrayaki en nagerecht chocolade cake met ijs. De gerechten waren wel lekker, maar de hoeveelheid was niet veel met zo'n hoge prijs. De bediening was vriendelijk. Modern inrichting met paarse kleur sfeer.

Gegeten op 2 januari 2016

NocheV

Gegeten op 25 december 2015

Che59

Het eten is hier echt geweldig, de bereiding vindt pas plaats na bestelling dus alles heerlijk vers en dat proef je! De prijs is wel aan de absurd hoge kant; gemiddelde prijs voor 4 maki's is 12 EURO(!!) en met een portie eendenborst filet a 16 EURO zaten we met z'n tweeën na 120 EURO nog steeds niet vol. De meubels gaan na een half uur wel pijn doen, je zit in een ongemakkelijke houding.

Gegeten op 17 december 2015

wim52

De sashimi is daar geweldig vooral de Hamachi is voortreffelijk, heerlijke vers bereidde sushi die erg goed smaakte, alleen het lamsvlees was wat door gegaard de Beef teriyaki was prima.
De zitplaatsen worden naar verloop van tijd wat hard je zit namelijk op houten panelen

Gegeten op 26 november 2015

auvry

Het is een hele moderne tent met roze verlichting. Bij binnenkomst staan er lange tafels met banken zonder leuning. Je word gastvrij ontvangen en al ben je wat te vroeg, kan je lekker in het Lounge gedeelte wat drinken. Daarna werden wij naar boven gebracht waar wat kleinere tafeltjes staan met "lage" rugleuningen. Het eten is echt zalig en word vers bereidt in een open keuken. We zijn heel vriendelijk geholpen. Er werd ook goed gelet op de drankjes. Toch wel 1 van de lekkerste sushi tot nu toe.

Gegeten op 14 november 2015

Proever53927

Heerlijke sushi. Speciale combinaties en met name de salade met tonijn en avo als voorgerecht is een aanrader. Ook leuk om te zien dat er best veel kinderen mee zijn en ze hier dus welkom zijn.
Het duurt vrij mag voor je wordt geholpen en er is niet zoveel aandacht van het personeel, voorin is het fris en wat tochtig. Dat hebben we bij eerdere bezoeken ook al gemerkt, jammer dat ze de entree niet verbeteren om dit te voorkomen.

Gegeten op 31 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.