a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070 364 52 40

jr1986

Ik had hele hoge verwachtingen van Oni (mag uiteraard ook wel voor de prijscategorie waarin Oni valt), maar vond het eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Allereerst vond ik de service matig. De zaak zat niet vol, maar toch moesten we lang wachten op een tafel en zelf even navragen of we al konden gaan zitten. Eenmaal boven aan gekomen, zag ik dat er nog 3 vrije tafels waren (waarom hebben we dan haast 10 min. moeten wachten ?) Qua smaak vond ik het gewoon niet bijzonder genoeg, ik heb helaas betere sushi's etc. meegemaakt. Het was dan ook ok, maar voor de prijs vond ik het jammer genoeg niet bijzonder, terwijl ik er echt naar uit had gekeken. Decor is heel strak en oogt een beetje kaal/koud, het zit ook niet heel comfortabel (hele zware stoelen) en beneden banken zonder rugleuning. Kortom, jammer had oprecht op beter gehoopt!

Gegeten op 2 juli 2016

janjelle1

Heerlijk en heel origineel Japans eten...sushi met coquille, truffel. Prettige bediening: attent, maar niet opdringerig en heel voorkomend ten aanzien van speciale wensen. Absolute aanrader!

herman117

het eten was traditioneel uitstekend; de kaart is zo uitgebreid dat je telkens weer nieuwe juweeltjes opduikt, heerlijk. Het decor is sober en het is relaxed eten als je boven op de (zware) stoelen met rugleuningen kan zitten. De service is echter heel matig;25 minuten wachten op een japans biertje is overdreven en ook voor het afrekenen moesten we een paar keer herhalen.

Gegeten op 28 april 2016

laus1212

Met het eten is niets mis! Daar kan ik kort over zijn. Wat ik echter een groot minpunt vind, is dat het zolang duurt voordat het eten wordt geserveerd. Ons vorige bezoek was op een donderdagavond in de vakantie en de zaak zat stampvol. Dat kon een reden hiervoor zijn, dachten we. Dus afgelopen week op een dinsdagavond teruggegaan... De zaak zat nu lang niet vol; echter het ging allemaal net zo traag. Daar helpt ook niet bij dat je op keiharde houten banken zit zonder rugleuning. Die bank deel je ook nog met de tafel achter je wat tot onhandige taferelen leidt. Het was allemaal heel oncomfortabel. Sorry, we hebben het twee keer geprobeerd maar wij gaan voortaan weer gewoon lekker naar het broertje/zusje Ono in Rotterdam.

Gegeten op 19 april 2016

Jerwort

Oni heeft de lekkerste sushi van den haag! Heb hier meerdere malen gegeten (wel met groupon) en het is iedere keer weer een feestje! Erg leuk om je te laten verrassen door zo'n experience! Valentijnsdag krijgt iedere dame een roos mee, super lief!

Gegeten op 14 februari 2016

jmpb

Wij hebben 3 keer bij Oni gegeten. De kaart met verschillende Japanse gerechtjes en sushi is uitgebreid, waardoor wij ons elke keer weer prima vermaken. De sushi smaakt altijd vers, evenals de warme gerechten. De service verschilt: de eerste keer prima geholpen, de tweede en derde keer moesten we lang wachten op onze drankjes en het eten. Toen we wilden bijbestellen, duurde het dusdanig lang voordat er iemand naar onze tafel kwam, dat we inmiddels al geen trek meer hadden. Het restaurant is leuk ingericht, echter is het storend dat je aan een tafeltje op een bankje zit zonder rugleuning. Dit is erg oncomfortabel als je er 2 - 3 uur zit.

Gegeten op 12 februari 2016

Kaarin

Voor een tweede keer hebben wij hier gegeten en het was weer even goed als de vorige keer. Het is iets duurder om goede sushi te eten, maar dan krijg je ook wat. Bediening zeer vriendelijk en zeer bereidwillig om e.e.a. uit te leggen. Helaas die avond maar 2 of 3 personen in de bediening, dus was het wachten soms wel wat te lang. Een minpuntje. Een advies is om iets met het licht te doen, zodat de menukaarten beter leesbaar zijn. Voor al dat lekkers komen wij echter zeker nog een keer met onze kinderen terug!

Gegeten op 28 maart 2016

MrG

Oni is een geweldig Japans restaurant dat nog wel wat aan de service mag doen. Het eten is zonder meer fantastisch - het kan zich naar mijn mening meten met "the real deal" aan Japans eten in Japan zelf. Elke hap is heerlijk. De service heeft helaas te lijden onder te weinig personeel en niet altijd even snelle en attente bediening. Ik heb al meer dan eens op het punt gestaan weg te gaan omdat het zo lang duurde voordat de bediening zelfs maar met een drankje kwam. Het eten maakt dan alles weer goed.

Gegeten op 2 januari 2016

carmen1405

De service is matig, ze zijn niet echt heel alert. Daarentegen wel erg vriendelijk. Leuk shared dining concept met kleine hapjes. Kwaliteit van het eten ligt hoog, mooie, goede porties, vers en rijk gevuld. De ambiance is prima, mooie combinatie met het concept, geeft een relaxte lounge achtige sfeer. Minpuntje is dat je niet lekker achterover kunt leunen.

Gegeten op 5 februari 2016

gilse

Heerlijk gegeten! De ambiance doet nogal hip en prijzig aan: lage houten banken en tafels waardoor je dicht bij elkaar en dicht bij de grond zit, ledverlichting, witte muren en weerkaatsend geluid. Vooral mijn lief moest daardoor een kleine drempel over om naar binnen te gaan. Die drempel was nergens voor nodig. De bediening is heel netjes en zoals het hoort in de betere restaurants (jas ophangen, naar tafel brengen, bestelling opnemen zonder notitieblokje, alert maar niet opdringerig) en weet je ondertussen gelijk op het gemak te stellen. Ik heb hier eerder gegeten en vond het altijd heerlijk. Prijzig, maar het geld absoluut waard. Dit keer reserveerden we met een Grouponaanbieding en ook nu was het eten fantastisch! Ondanks de lagere kosten is er absoluut niet beknibbeld op de kwaliteit. Vooral bij de beefrolletjes aten we onze vingers op. En bij de sashimi. En ... tsja, bij alles eigenlijk.

Gegeten op 2 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.