a TripAdvisor company

2. Japans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 364 52 40

armand4

Ter gelegenheid van mijn nieuwe baan samen uit eten bij Oni. Het was altijd al een wens geweest om hier ooit nog een keertje te gaan eten, en dit was een mooie aanleiding ervoor.
Vriendelijke ontvangst, waarbij onze jassen keurig werden aangenomen en wij naar onze gereserveerde plaatsen werden gebracht.
Een sfeervol restaurant maar sober ingericht. Onze plek op een verhoging achter in het restaurant bood een blik op het gehele restaurant en de bar. De airco stond naar mijn mening net een tandje te hoog met het kille weer in acht nemende. Ons drinken werd vrij vlot geserveerd, een rood wijntje van het huis en voor haar een sauvignon blanc.
Als starter een schaaltje met o.a. zeewier, rode pepertjes in een soja-sesam dressing en een klein schijfje gemarineerde wortel. Daarna een gamba omgeven door gebakken chinese mie, erg smakelijk.
Vervolgens een assortiment van sushi en sashimi, enkele schijfjes tonijn, schelvis, en zalm. Goed van samenstelling, en heerlijk vers van smaak. Een klein stukje verse wasabi en wat gember maakten het helemaal af. Daarna twee mootjes gebakken zalm met sojabonen in een heerlijke gebonden saus. Heerlijk stukje biefstuk met salade en rijst. Als dessert een chocolade mousse met ijs. Tussendoor kwam de bediening vragen of alles naar wens was en men zorgde dat we voldoende van drinken voorzien werden. Een restaurant die zeker aan te bevelen is om eens een keer te gaan eten.
Bedankt voor deze fijne avond, Oni

Gegeten op 21 mei 2015

Floppzzy

Heerlijke sushi gegeten bij Oni. De formule is wel wat gewijzigd ten opzichte van een paar jaar geleden een Oni is tegenwoordig minder fusion en meer echt een sushi restaurant geworden. Alles is vers en van een zeer goede kwaliteit.

Gegeten op 28 maart 2015

alessiomelis

We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn met zorg bereid. De bediening is fantastisch, heel attent en vriendelijk.
Een echte aanrader!

Gegeten op 1 april 2015

sasja-v

Oni is een aanrader. Met 2 personen gegeten bij oni. Speciaal gevraagd om op de ophoging te zitten, wat wij veel gezelliger vinden. Oni heeft een hele uitgebreide kaart waardoor het moeilijk was om een keuze te maken. Uiteindelijk de tamago handrol, de california handrol, sushi zalm, sushi tonijn en de zeewier salade besteld. Mijn tafelgenoot 4 vegetarische handrols. Alles was even lekker. Goed bereid en vers. Prijs was het meer dan waard. Enige minpuntje was dat onze eerste drankjes maar niet kwamen. Een ander personeelslid had het wel in de gaten en kwam uiteindelijk de bestelling brengen.

Gegeten op 17 april 2015

Harry_de_Beuker

Eenvoudige beoordeling:
Heerlijk eten. Ieder gerecht een sensatie. En zo hoort het.
De bediening vonden we dramatisch slecht en moeizaam: we bestelden twee biertjes, en die zagen we na enkele minuten op de bar klaar staan. Maar de bediening leverde die niet uit. Er kwam wel een andere serveerster, die vroeg of we wat wilden drinken. "Ja hoor, doe maar twee biertjes. En ze staan al een tijdje klaar op de bar".
Ook aan tafel moeizaam: menukaart wordt op tafel gelegd, zonder enige uitleg. Onhandig aangezien de menukaart nogal uitgebreid is.
Interieur is mooi.

Gegeten op 4 april 2015

Vallie

Gister hier met een groupon gegeten met 4 personen.
We waren wat aan de late kant door file maar dit was geen probleem.
Bij binnenkomst naar onze plaats gewezen, dit waren zeer oncomfortabele houten banken waar je rug tegen rug zat met de tafel achter je.
vervolgens 15min wachten tot we wat te drinken konden bestellen... we wilden een cocktail... daar hebben we 20 minuten op moeten wachten! gelukkig was deze wel lekker. helaas bij het 2e drankje weer 15 minuten moeten wachten.
De amuse was een dun gesneden plakje sushi met pittige tonijn en tempura, helaas aardig taai want de smaak was verder goed.
Na anderhalf uur kwam eindelijk het eerste gerecht, de mensen naast ons zaten er een uur korter en waren al een gang verder.
Dit was een Tempura garnaal, lekker maar echt veel te veel tempura, wel lekker de wasabi mayo erbij.
Vervolgens kregen we sushi en sashimi, deze waren goed en lekker van smaak.
tonijn,inktvis en wat zalm.
Erna rijst, witvis in roomsaus, rivierkreeft salade en yakitori van kip en beef. allemaal erg lekker van smaak.
Na kregen we lava cake en een bolletje groene thee ijs.
uiteindelijk hebben we van half 7 tot bijna 11 moeten zitten op een houten bank.
Het eten was zeker goed maar weegt niet op tegen het lange wachten. Volgende keer weer gewoon naarde rotterdamse versie Ono dus.

Gegeten op 29 maart 2015

Claudia1974

Heerlijk! Zeker aanrader. Hoge kwaliteit. Hogere prijs dan de all you can eat sushi restaurants, dit is volkomen terecht!

Gegeten op 28 februari 2015

Tom070

Heerlijk gegeten bij Oni. Wij (2 pers) hadden de groupon en deze was alles behalve magertjes.
Vier gangen met de gerechten op de juiste temperaturen en een uiterst vriendelijke jongedame die ons voortreffelijk heeft geholpen. De prijzen zonder de groupon zijn wat aan de hoge kant, maar het decor en locatie zijn ook heel goed. Daar betaal je dan ook voor denk ik.
Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 9 maart 2015

miriam42

Oni is een heel trendy ingericht restaurant, niet perse heel gezellig, maar dat hoort bij de uitstraling van het bedrijf. Heel strak en minimalitisch aangekleed. De service is goed, zoals je mag verwachten. Het eten was allemaal even vers en werd op een mooie manier geserveerd. We hebben heerlijk gesmuld van zowel sushi, sashimi en een bento box. Zeker leuk als je een keer iets te vieren hebt, want het is wel aan de prijs. Prettige avond gehad. We zullen zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op 27 februari 2015

vweesje

Ik heb al een aantal keer bij Oni gegeten en toen er een Groupon actie voorbij kwam voor een verrassingsmenu heb ik niet getwijfeld. Met de kwaliteit die ik daar eerder heb ervaren durfde ik dat wel aan! We zijn niet teleurgesteld; met z'n vieren heerlijk gegeten van een afwisselend menu en de service was ook weer top.

Gegeten op 5 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.