Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Oni

2. Japans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 070 364 52 40

canis

Eten is goed. Interieur best heel hip. Service verwacht ik meer, vanwege de prijs. Wel uitleg over de gerechten. Meer dan dat hebben we niet ervaren. Geen extra vragen of naar wens is.

Bij ontvangst onze jassen door personeel aangenomen en opgehangen aan garderobe. Bij vertrek moesten we zelf onze jassen halen bij de garderobe. Ik had verwacht dat onze jassen aan ons zou worden aangereikt. We weten immers niet precies waar men de jassen had opgehangen.

Gegeten op 3 december 2014

robertdevries76

Voor het eerst bij Oni gegeten, wilde ik al lang maar was er nooit van gekomen. En ik moet zeggen, het was zeer de moeite waard!!! Ik ben een liefhebber van de Japanse keuken en Oni is veruit de allerlekkerste sushi zaak waar ik ooit heb gegeten. De rijst bij de nigiri en de maki's is perfect op smaak en de structuur is precies zoals het moet. De vis en het vlees waren niet te koud, zoals helaas vaak het geval is bij sushi restaurants. De entourage is heel kaal, hier houdt ik persoonlijk niet van, maar het hoort er een beetje bij in een sushiwinkel. Jammer is dat. Maar het eten is echt subliem en ik ga hier zeker terug!

Gegeten op 13 november 2014

bas2011

De inrichting doet misschien anders vermoeden maar het eten en de gastvrijheid komen absoluut als echt Japans over. Geen massaliteit aan gasten die zoveel mogelijk sushi's in twee uur proberen weg te hakken. Hier moet je zijn voor oprechte dienstbaarheid en verse kwaliteit Japans eten. Misschien is de kaart wat onoverzichtelijk en moeilijk leesbaar vanwege het slechte licht maar wat op tafel komt is werkelijk van grote klasse. Het is beslist niet goedkoop maar prijs-kwaliteit zeker oké. De stoeltjes boven zitten heerlijk en zouden eigenlijk ook beneden moeten staan want met een zwakke rug zal op de bankjes zitten geen prettige avond worden. En vergeet bij de aanstaande verbouwing niet de dampen van de afwasmachine in de keuken te houden.

Gegeten op 13 november 2014

Maranda

We hadden afgelopen donderdag een personeelsfeestje bij Oni en het was in één woord "fantastisch". De bediening was geweldig. Het concept van schalen op tafel waar je zelf vanaf kon pakken was heel goed. De zalmpizaatjes waren heel erg lekker. De Jacobsschelp was niet te versmaden, echt een topper. We hebben heel wat uurtjes aan tafel gezeten, maar zo voelde het absoluut niet. Het eten was er in overvloed en het één was nog lekkerder dan het ander. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 november 2014

Rabos

Gisteren weer eens bij Oni gegeten. Eten was als vanouds: gewoon goed. Het decor is wat sfeerloos. En de bediening viel deze keer tegen. Het was erg druk, en men vroeg ons, voor we ons aan het dessert zetten, ons tafeltje te verlaten en naar het lounche-gedeelte te gaan en het dessert daar te nuttigen. Dat terwijl we niet eens zo lang hadden getafeld. De vraag werd vrij dwingend gesteld, we waren te verbouwereerd om nee te zeggen. Dat hadden we dus wel moeten doen. We gingen, ondanks de hartelijke excuses in tweede instantie, toch met een katterig gevoel weg.
Oni moet oppassen dat het niet aan het eigen succes ten onder gaat! Is het erg vol, zeg dan eens nee tegen nieuw gasten.

Gegeten op 11 oktober 2014

Proever68057

Subliem gegeten! Met liefde en vakmanschap bereid 3-gangen verrassingsmenu (vis). Het eten smelt op je tong. Smaken heel mooi gecombineerd. Bediening heel vriendelijk en goede uitleg over de gerechten. Een heerlijke avond uit!

Gegeten op 13 september 2014

Chobel

Gastvrij welkom na reservering, bediening vriendelijk en op de hoogte van wat ze precies uitserveerden (wel sterk afhankelijk van wie je als bediening krijgt). Muziek heel zacht: prima! Oni is in het sushi-segment een van de duurdere maar je krijgt er ook wat voor. De sashimi was heerlijk vers. Nigiri's waren heerlijk van smaak.
Banken (picknick-opstellingen) zijn voor mensen met rugklachten misschien niet altijd even comfortabel.

Gegeten op 28 augustus 2014

menno5

Voor de beste sushi in de regio Den Haag ga je naar Oni, en... Daar betaal je ook voor. Oni is absoluut niet goedkoop, maar biedt prima sushi varianten en sashimi! Oni heeft een trendy, "loungy" inrichting. Dat ziet er prima uit, maar omdat de inrichting erg strak is is het ook niet erg intiem. De bediening is goed, maar niet persoonlijk.

Gegeten op 28 augustus 2014

Etentje5

Gegeten op 31 januari 2014

NilsV

Gisteravond genoten bij Oni. We hadden een Gift4two bon en dat betekende een vaststaande keur aan lekkere hapjes. Vooraf sushi en sashimi, met dorade, octopus, zalm, tonijn, allemaal even vers en zalig mals. De vis viel op door zijn vetheid. Daarna kregen we een prachtige gang van eendenborst, salade met rivierkreeft en wasabi saus en gegrilde zalm met misoroom en amandelboontjes. Omdat we nog niet genoeg hadden, hebben we er nog een zee-egel shushi, tempura ebi, en een strandkrab aan toegevoegd. Toen zaten we bijna vol. Maar gelukkig nog net genoeg plek voor twee heerlijke toetjes. Mijn vrouw vond vooral het in tempuradeeg gefrituurde vanille ijs en de lava chocolade cake super, mijn voorkeur ging uit naar de limoncello met yuzu (een kleine japanse citrusvrucht) en ijs, dat zich liet mixen tot een soort zoet/bittere ijscocktail die me nog het meest deed denken aan een verfijnde vorm van orange marmelade, voortreffelijk als het je smaak is!
De bediening is informeel, maar toch correct, ze zorgen dat je echt kunt genieten en geven waardevolle informatie over alle gerechten. We dronken er witte wijn bij, maar bij de tweede gang kreeg ik een glas koude sake te proeven (kende t alleen warm) die zo mooi combineerde met het eten dat ik m nog twee keer nabestelde.
Oni is gezellig maar modern ingericht, op de houten banken is het prima zitten, maar na een paar uur ben je blij dat je weer even je benen kan strekken.

Gegeten op 15 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.