Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Oni

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Voor de beste sushi in de regio Den Haag ga je naar Oni, en... Daar betaal je ook voor. Oni is absoluut niet goedkoop, maar biedt prima sushi varianten en sashimi! Oni heeft een trendy, "loungy" inrichting. Dat ziet er prima uit, maar omdat de inrichting erg strak is is het ook niet erg intiem. De bediening is goed, maar niet persoonlijk.

Gegeten op 28 augustus 2014

Etentje5

Gegeten op 31 januari 2014

NilsV

Gisteravond genoten bij Oni. We hadden een Gift4two bon en dat betekende een vaststaande keur aan lekkere hapjes. Vooraf sushi en sashimi, met dorade, octopus, zalm, tonijn, allemaal even vers en zalig mals. De vis viel op door zijn vetheid. Daarna kregen we een prachtige gang van eendenborst, salade met rivierkreeft en wasabi saus en gegrilde zalm met misoroom en amandelboontjes. Omdat we nog niet genoeg hadden, hebben we er nog een zee-egel shushi, tempura ebi, en een strandkrab aan toegevoegd. Toen zaten we bijna vol. Maar gelukkig nog net genoeg plek voor twee heerlijke toetjes. Mijn vrouw vond vooral het in tempuradeeg gefrituurde vanille ijs en de lava chocolade cake super, mijn voorkeur ging uit naar de limoncello met yuzu (een kleine japanse citrusvrucht) en ijs, dat zich liet mixen tot een soort zoet/bittere ijscocktail die me nog het meest deed denken aan een verfijnde vorm van orange marmelade, voortreffelijk als het je smaak is!
De bediening is informeel, maar toch correct, ze zorgen dat je echt kunt genieten en geven waardevolle informatie over alle gerechten. We dronken er witte wijn bij, maar bij de tweede gang kreeg ik een glas koude sake te proeven (kende t alleen warm) die zo mooi combineerde met het eten dat ik m nog twee keer nabestelde.
Oni is gezellig maar modern ingericht, op de houten banken is het prima zitten, maar na een paar uur ben je blij dat je weer even je benen kan strekken.

Gegeten op 15 juli 2014

tommymaximiliaan

De lekkerste Japanse gerechten in den haag vind je bij Oni de bediening is erg vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Ik kom hier graag voor het heerlijke diverse gerechten die je kan delen of niet????. De inrichting van het restaurand is strak en tijdloos en geeft en fijne sfeer. Het is zeker de moeite waard om het is een keer te proberen als je hier nog nooit geweest bent. Ik kom hier graag eten. Een echte aanrader!!!!

Gegeten op 15 juni 2014

Gisteren met een aantal vriendinnen bij Oni gaan eten via een grouponactie. Het eten was heerlijk, we kregen erg mooie gerechten, wat ik eigenlijk niet had verwacht met een grouponactie. Een van de vriendinnen lust eigenlijk geen sushi, dankzij de topkwaliteit van oni is zij nu om.
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.

Galied

Laatst met een stel vriendinnen wezen in eten in Oni. Den Haag heeft tegenwoordig zoveel aanbod wat betreft Japans eten. Althans, het is een heuse overkill aan sushi in Den Haag maar bij Oni eten is toch altijd een feestje. Het onderscheidend vermogen is dat het eten super vers is en dit kan je niet zeggen van de andere sushi restaurants. Gewoon gaan en je laten verwennen!

Gegeten op 31 mei 2014

pastryqueen85

Mijn favoriete japans restaurant!!! Wij komen altijd terug voor de lekkerste sushi!!! Mijn aapje is er dol op!!! En ook als je het mee neemt naar huis blijft het lekker net alsof je in de restaurant eet ????

Gegeten op 15 april 2014

SLS08

Een van de betere sushitenten in Nederland! Eindelijk geen vreetschuur met het all-you-can-eat-concept. Heerlijke sushi's. Oester met kwartelei is aan te raden.
Alhoewel ik het vervelend vind dat je de sushi's per 4 moet bestellen, vind ik het toch wel één van de lekkere sushirestaurants in Nederland waar ik ben geweest.
De inrichting en muziek vond ik een beetje te clubachtig, maar misschien is dat nu "hip". Het was wel mooi, maar ik vond het geen sfeer hebben. Ik voelde meer alsof ik in een club at, dan in een gezellig, sfeervol restaurant.

Gegeten op 22 maart 2014

letucje

Oni is een echte aanrader. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en echt een avondje uit. Het is altijd een feestje om hier te eten. Aanraders zat, want eigenlijk alles van de kaart is heerlijk. Spicy tuna rol is wel de favoriet.

Gegeten op 16 mei 2014

timutrecht

Hier vorige week vrijdag gegeten. We moesten een beetje te lang wachten op een tafeltje en werden een beetje vergeten (kregen niets te drinken aangeboden) maar na ruim 20 min. was het tafeltje vrij en was de valse start snel vergeten. Het personeel was alert en vriendelijk en het eten was heerlijk. We hadden een Bentobox en een mixmenu die we beiden gedeeld hebben en het was allemaal prima in orde, verse ingredienten en een mooie combinatie van gerechten en ruim voldoende. Ook de huiswijn (sauvignon) was lekker net als de nagerechten (probeer het tempuraijs). Al met al voor onder de 100 euro echt heel goed gegeten we komen hier zeker terug want dit was het wachten meer dan waard.

Gegeten op 23 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Oni in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Oni. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.