De Gekroonde Brasem

• 7.1

• 7.2

GBZ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Naar aanleiding van goede recensies zijn we hier met een groep gaan eten. Prachtige locatie aan de plas. Voorgerecht: lekkere tomatensoep, mosselen matig en champignons goed. Wel een aparte combinatie . Het hoofdgerecht was smakeloos. Koud vlees (mixed grill) Geen smaak aan het vlees. ook geen warm sausje om het een beetje op te fleuren. Ook het toetje was niet lekker. de appeltaart leek niet versgebakken en de slagroom was ingezakt. Jammer, wij komen hier niet snel weer terug.

Gegeten op 22 maart 2013

PvdMeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier laatst met een grote groep gaan steengrillen. Erg geslaagd. Op tafel kregen we zo'n 8 soorten vlees, gebakken aardappelen, patat en verschillende groenten, salade, 3 sauzen. vooraf ook nog een stokbroodje met kruidenboter. Leuke plek zo vlak bij de Brasem!

Gegeten op 22 december 2012

missmargie

• Uitstekend

Erg goed gegeten, de bavette is een echte aanrader. Goed verzorgd restaurant, goede sfeer en goede bediening! Kom ik zeker nog een keer terug!

JokeILIAS

• Uitstekend

Sinds tijden niet zo lekker gegeten! Vriendelijke bediening .
St Jacobs schelp voor was heerlijk en het zeer speciale vleesgerecht bavette wat ze hier maken is echt aan te raden het is botermals en zo lekker!. Het toetje was een speciaal vervaardigd flensje heerlijk!! ik raad iedereen aan hier te gaan eten.

leonie2

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in de Gekroonde Brasem, echt een aanrader. Sfeervol, goede bediening en een uitstekende keuken. We komen zeker terug voor de Bavette.

• Uitstekend

Op 11 juli hier heerlijk gegeten. Met 2 kinderen welke heerlijk konden spelen in de speeltuin aan het water. Zelf heerlijk buiten gezeten en genoten van onder andere Bavette. Dit is de specialiteit van dit restaurant en dit moet je echt geproefd hebben! We komen hier snel weer terug.

Proever29043

• Uitstekend

Gezellig aan het Braasemermeer gelegen grand café. Heerlijk, betaalbaar eten en snelle, vriendelijke bediening. Terras aan het meer aanwezig.

Schrijf zelf een recensie over De Gekroonde Brasem in Oude Wetering

Schrijf hieronder je recensie over De Gekroonde Brasem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!