Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Gekroonde Brasem

1. Frans
  2. 54% Duurzaam

De Gekroonde Brasem

1. Frans
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 331 43 10

Thomas-do

Met de Paasdagen hier een Paasmenu gegeten. Vooraf een Vitello Tonato. Niet slecht, maar ook niet echt om er voor terug te komen. Hoofdgerecht: Asperges met zalm. Zalm was OK. De asperges waren zeer zwak en waterig van smaak. Waarschijnlijk vooraf bijna gaar gekookt en op het laatste moment weer warm gemaakt. Jammer. Echt een misser.... De saus was veel te zuur. Kortom een zwakke prestatie. Het interieur deed een beetje rommelige aan. De toiletten stonken naar urine. Voor ons voorlopig een Brasem zonder kroon.

Gegeten op 20 april 2014

GBZ

Naar aanleiding van goede recensies zijn we hier met een groep gaan eten. Prachtige locatie aan de plas. Voorgerecht: lekkere tomatensoep, mosselen matig en champignons goed. Wel een aparte combinatie . Het hoofdgerecht was smakeloos. Koud vlees (mixed grill) Geen smaak aan het vlees. ook geen warm sausje om het een beetje op te fleuren. Ook het toetje was niet lekker. de appeltaart leek niet versgebakken en de slagroom was ingezakt. Jammer, wij komen hier niet snel weer terug.

Gegeten op 22 maart 2013

PvdMeer

Wij zijn hier laatst met een grote groep gaan steengrillen. Erg geslaagd. Op tafel kregen we zo'n 8 soorten vlees, gebakken aardappelen, patat en verschillende groenten, salade, 3 sauzen. vooraf ook nog een stokbroodje met kruidenboter. Leuke plek zo vlak bij de Brasem!

Gegeten op 22 december 2012

missmargie

• Uitstekend

Erg goed gegeten, de bavette is een echte aanrader. Goed verzorgd restaurant, goede sfeer en goede bediening! Kom ik zeker nog een keer terug!

JokeILIAS

• Uitstekend

Sinds tijden niet zo lekker gegeten! Vriendelijke bediening .
St Jacobs schelp voor was heerlijk en het zeer speciale vleesgerecht bavette wat ze hier maken is echt aan te raden het is botermals en zo lekker!. Het toetje was een speciaal vervaardigd flensje heerlijk!! ik raad iedereen aan hier te gaan eten.

leonie2

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in de Gekroonde Brasem, echt een aanrader. Sfeervol, goede bediening en een uitstekende keuken. We komen zeker terug voor de Bavette.

• Uitstekend

Op 11 juli hier heerlijk gegeten. Met 2 kinderen welke heerlijk konden spelen in de speeltuin aan het water. Zelf heerlijk buiten gezeten en genoten van onder andere Bavette. Dit is de specialiteit van dit restaurant en dit moet je echt geproefd hebben! We komen hier snel weer terug.

Proever29043

• Uitstekend

Gezellig aan het Braasemermeer gelegen grand café. Heerlijk, betaalbaar eten en snelle, vriendelijke bediening. Terras aan het meer aanwezig.

Schrijf zelf een recensie over De Gekroonde Brasem in Oude Wetering

Schrijf hieronder je recensie over De Gekroonde Brasem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.