Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 541 43 87
  2. www.restauranteemlust.nl

Bredewold

Bijzonder plezierige bediening, we kwamen met drie mensen en de tafel was ook gedekt voor drie. Het bijhouden van het water maakte dat er zeer regelmatig even contact was. Het eten was prima van smaak, we een oudere dame mee en voor haar was het fijn halve portie's te kinnen bestellen. Heerlijk eten en een dito bediening!

Gegeten op 22 november 2014

MvdWe

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Eemlust. De gerechten, wijn, service en locatie zijn helemaal top. Na een lekker voorgerecht kregen wij een perfect gegaard stuk wildzwijn met een bijpassende wijn. Zeker een aanrader!

Gegeten op 19 november 2014

Jeroen dh

Vandaag voor de 2e keer in korte tijd met de kinderen (7 en 5) bij Eemlust gegeten. Eten is uitstekend, waarbij de kinderen buiten de kaart om worden geholpen.
De bijpassende wijntjes smaken uitstekend en worden goed gepresenteerd.
Als uitsmijter mochten de kinderen hun eigen toetje (ijs met aarbeien) klaarmaken in de keuken. Super service!
Volgens onze zoon van 7 is Eemlust het beste restaurant van de wereld, nog beter dan McDonalds :)

josehen

Uitsmijter vsop gegeten. Uitstekend qua smaak en textuur. Knap om van zo'n simpel gerecht zo iets lekkers te maken. Chapeau! Ik kom zeker terug om meer van de kaart te proberen.

Gegeten op 24 september 2014

Mjammie

Mooie locatie, gelegen aan de Eem. Bij binnenkomst, na reservering, was de tafel al gedekt met uitzicht op water. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit broodje, royaal belegd. Bij regen is er overkapping waardoor je ook dan aan het water kunt zitten. Enige minpunt: onder overkapping die afgesloten is, mag tijdens lunch gerookt worden.

Gegeten op 16 augustus 2014

eetbite

We aten met zijn drieën verschillende menu's. Het maakt eigenlijk niet uit wat je eet, alle gerechten zijn lekker. Wij komen er nu zo'n vier á vijf jaar - als we in de buurt op vakantie zijn- en kunnen telkens rekenen op goed eten (lekker brood, olijven) en prima wijnen. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding.
Wat de vrouw (57 jaar) in ons gezelschap prettig vond is de keuze voor halve porties waardoor een mooi afgepast driegangenmenu mogelijk was. Zij vond het prettig niet te hoeven kiezen uit een voor of nagerecht, maar van beide te kunnen genieten. Houden zo, Eemlust.

Gegeten op 27 juli 2014

marike64

Heerlijk aan de rand van de Eem een broodje tonijnsalade gegeten. Het was er gezellig druk. Bediening aanwezig zonder opdringen en nadrukkelijkheid. Goede sfeer. Gasten blijven lang zitten. Onthaasten is hier mogelijk

Gegeten op 30 juli 2014

renée32

Lekker in het zonnetje aan de Eem!

Je komt binnen en neemt plaats direct aan het water. Van je drankje vooraf kan je genieten van het zonnetje terwijl je een keuze maakt uit alle overheerlijke gerechten! Vanzelf komt er iemand van het persooneel langs, altijd zijn ze even vriendelijk en zorgzaam!

Dan als je eten klaar is word je naar je tafel op 't terras begeleid.

Het eten is allemaal heerlijk en de wisselende kaart zorgt ervoor dat je elke keer iets anders lekkers kan bestellen.

Als je na het eten nog even nageniet, onder het genot van een kopje koffie of verse muntthee, aan het water (bijvoorbeeld op de loungebanken) en het wordt iets kouder wordt je zelfs een dekentje aangeboden.

En dan heb ik het nog niet eens over de ook heerlijke lunch gehad!

ALLES IS LEKKER HIER!

Gegeten op 5 juni 2014

ravdh

Pluspunt van Eemlust is toch wel het terras wat prachtig gelegen is aan het water. Met zo'n prachtige locatie verwacht je misschien ook wat hogere prijzen, maar de broodjes, uitsmijters etc. zijn normaal geprijsd. Dit in combinatie met de ruime hoeveelheden en de prima kwaliteit, maken Eemlust tot een heerlijk lunchadres

Gegeten op 14 juli 2014

pianova

Rond 18:30 uur kwamen wij in het restaurant zonder gereserveerd te hebben. Het restaurant zat behoorlijk vol, maar gelukkig konden wij nog een tafeltje krijgen. Mooi uitzicht op de Eem en vlot deskundig personeel. Ze wisten precies wat er extra op de kaart stond en konden zonder haperen of naar de keuken te lopen wat voor soort saus over de zeewolf ging. Wij namen een voorgerecht gerookte zalm en tonijn met rettich saus wat heerlijk smaakte met daarbij een passende witte wijn. Passende wijnen laten uitkiezen door de staf bij het gerecht is specialiteit van het restaurant. Wij kregen een heerlijke Pinot Grigio bij het voorgerecht. Daarna kozen wij voor kabeljauw met pasta (witte wijn van Viognier en Grenache) en rib eye met aardappelprut ( rode wijn Merlot uit Argentinië). Ook kregen wij daarbij heerlijke frieten. Fantastische gerechten, niet moeilijk, maar gewoon lekker. Wat wij heel fijn vinden in dit restaurant is de mogelijkheid van het bestellen van halve porties. Wij zijn een wat ouder stel en kunnen gewoon wat minder verorberen. Door de mogelijkheid van het bestellen van halve porties konden we ook nog snoepen van een desert (scroppia en aardbeien met balsamico ijs. Ja een aanrader en wij komen vaker.

Gegeten op 28 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.