a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 2 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 3 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 4 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 5 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 6 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 7 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 8

Restaurant Eemlust

1. 7,8 10 1 35

2. 8,1

3. 8,3

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

benenwen

Wij konden perfect met ons bootje aanmeren voor de lunch. Wel twijfelden wij even want de gemiddelde leeftijd van de gasten leek ver boven de 60. De bediening was niet onvriendelijk en zeer vlot. Het bestek komt in handige papieren zakjes waar meteen ook je servet in zit. De borden zijn groot en de tonijnsalade wordt in drie gelijke bolletjes op de sla geserveerd. Het 12 uurtje was zo groot dat je dit gemakkelijk met 2 personen kunt delen. De hamburger wordt geserveerd incl. gebakken ei! Maar het is allemaal wel lekker. En je zit heerlijk aan de rivier de Eem.

Gegeten op 27 juli 2016

marwou

Op de mooiste zomer avond van het jaar (tot nu toe) een drie gangen menu gekozen: roodbaars filet, rib-eye en nagerecht met onder meer ijs en wat zomer fruit.
De enige kwalificatie die ik aan het eten kan geven is matig met name de rib-eye.
De 6 is nog vanwege de Menetou Salon.
De chocolaatjes bij de koffie waren al op de etagère gesmolten.
De bediening was ok.
En het uitzicht is super.

Gegeten op 20 juli 2016

huib16

Een heel goed glas witte wijn (Chardonnay, met glasje water) ging vooraf aan een prima mosterdsoep en broodje lamsgehakt met asperges. Uitstekende espresso en een prima bediening.

Gegeten op 6 juli 2016

Lauren

Iedere keer als we hier eten is het een feest! Het uitzicht over water en polder, bijzonder vriendelijke bediening en ook zeer adequaat, de sfeer op terras zowel als binnen ; het is er super.
mijn favoriet is het voorgerecht van de runder entrecote met de lotuswortel en huisgemaakte kimchi. Deze smaak combinatie is zo geweldig dat ik dit gerecht bijna als voor, - hoofd, en nagerecht zou bestellen. Alleen zou ik dan mijzelf te kort doen. Er zijn nog zoveel andere smaakvolle gerechten op de kaart.
tot een volgende keer weer! Dank!

Gegeten op 27 juni 2016

jaap193

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten tijdens een 7 gangen proeverij. Onder het genot van live muziek en live cooking kennis gemaakt met creatieve gerechten van de kok. Een unieke ligging aan het water en het prachtig ingerichte restaurant zeker een aanrader als je heerlijk wilt eten en wilt genieten van de gastvrijheid van de medewerkers van het restaurant!

Gegeten op 27 mei 2016

marionne123

We hadden een andere kaart dan die bij deze site staat.
Het voorgerecht dun gesneden entrecote van rund, gemarineerd in yakitorisaus met kimchi, lotuswortelen mango, was echt zeer smakelijk.
Ook het nagerecht was een plaatje om te zien maar was ook nog eens geweldig.
Personeel heel vriendelijk en echt een restaurant om vaker naar toe te gaan.

Gegeten op 1 juni 2016

allard16

vorige week wilde ik mijn vader een plezier doen voor zijn 56ste verjaardag ik kwam uit op restaurant Eemlust in Baarn . we werden hartelijk ontvangen door de gastheer die achter de bar stond hij wees ons vriendelijk naar onze tafel en kregen een heerlijk glasje prosecco van het huis omdat mijn vader jarig was .als amuse kregen we een zacht broodje met olijfjes, boter en een cream van komkommer en knoflook al snel daarna kwam er een dame ons de kaart brengen en legde keurig het chefs menu uit van 4 gangen nadat we een heerlijk flesje witte wijn hadden besteld kregen we het voorgerecht al snel op tafel die we bestelde hadden . de een krab salade zag er keurig uit . als hoofd gerecht aten we de Gepekelde eendenborst die super mals was en lekker op smaak was gebracht .als dessert hadden we de citroen taart besteld bij het dessert werd vuurwerk geserveerd en zongen de mensen van de bediening met veel overtuiging mee uiteindelijk zong de hele zaak mee echt fantastisch . als afsluiter hadden we een kopje koffie besteld en kregen we een hele schaal met allemaal zoette lekkernij voor de mensen die hun ouders een leuk cadeau willen geven zou ik restaurant Eemlust aanraden

Gegeten op 23 mei 2016

CarriedeJager

We hebben met zes personen een lunch gebruikt, vijf maal salade en een keer broodje met gesneden ribeye. De salades waren zeer droog, te weinig dressing, en de ribeye was ook teveel doorbakken. De ober bood zijn excuses aan en zorgde voor extra dressing maar desondanks was de salade niet smaakvol. Een kopje koffie aanbieden was geen overbodige geste geweest, we moesten nu zelfs ook de koffie betalen. Heel jammer!

Gegeten op 5 april 2016

EH66

Heel hartelijk bedankt voor de gehele avond. Het was TOP. Voor mijn schoonmoeder zijn de halve porties een uitkomst. Ook haar gluten dieet geen enkel probleem. Leuke bediening en erg goed eten. We gaan dit adres aan iedereen vertellen

Gegeten op 18 februari 2016

evandeberkt

Heerlijk gegeten met een oude vriendin van me, de keren dat we elkaar zien gaan we gezellig uit eten. We hebben ons laten verrassen door een menu buiten de kaart om met een bijpassend wijnarrangement, en een bob arrangement zodat mijn vriendin ook kon genieten en veilig thuis kon komen. De wijn was geweldig in combinatie met het heerlijke eten, we hebben ontzettend genoten en komen graag terug!

Gegeten op 2 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.