• foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 541 43 87
  2. www.restauranteemlust.nl

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

Joppie1234

Lunch naar aanleiding van secretaressedag. Het 12 uurtje gekozen. Vooraf een tomatensoep (vers) daarna een groot bord met 3 (wederom verse) bruine boterhammen belegt met een gebakken ei, kaas en een van dobben kroket. Roomboter apart erbij geleverd. Collega had een salade geitenkaas met vijgen en was net zoals ik enorm tevreden. Alles is vers. Bediening is attent en enorm correct.

Gegeten op 16 april 2015

wilhelmina55

Het restaurant heeft een mooi terras aan de Eem, maar daar was het nog te koud, jammer genoeg. In de zomer zit je er ongetwijfeld heerlijk. Maar binnen is het ook heel sfeervol.
We aten op zondagavond, en het was behoorlijk druk. Daar leed de service geenszins onder.
In een prettig tempo kregen we lekker brood en olijven, water en drankjes.
We bestelden het dagmenu, en dat was een goede keuze.
Zwaardvis als voorgerecht, heilbot als tussengerecht (wel jammer 2 maal witvis achter elkaar, maar beide waren erg lekker) en als hoofdgerecht kalfsoester (met als extra goede frieten met mayonaise).
De porties waren zo ruim, dat we het dessert oversloegen.
Een van ons heeft een voedselallergie, en daar werd heel goed op ingespeeld.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed, en ook de wijn is redelijk van prijs.
Een compliment voor de bediening: vriendelijk en zeer professioneel.

Gegeten op 8 maart 2015

Bredewold

Bijzonder plezierige bediening, we kwamen met drie mensen en de tafel was ook gedekt voor drie. Het bijhouden van het water maakte dat er zeer regelmatig even contact was. Het eten was prima van smaak, we een oudere dame mee en voor haar was het fijn halve portie's te kinnen bestellen. Heerlijk eten en een dito bediening!

Gegeten op 22 november 2014

MvdWe

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Eemlust. De gerechten, wijn, service en locatie zijn helemaal top. Na een lekker voorgerecht kregen wij een perfect gegaard stuk wildzwijn met een bijpassende wijn. Zeker een aanrader!

Gegeten op 19 november 2014

Jeroen dh

Vandaag voor de 2e keer in korte tijd met de kinderen (7 en 5) bij Eemlust gegeten. Eten is uitstekend, waarbij de kinderen buiten de kaart om worden geholpen.
De bijpassende wijntjes smaken uitstekend en worden goed gepresenteerd.
Als uitsmijter mochten de kinderen hun eigen toetje (ijs met aarbeien) klaarmaken in de keuken. Super service!
Volgens onze zoon van 7 is Eemlust het beste restaurant van de wereld, nog beter dan McDonalds :)

josehen

Uitsmijter vsop gegeten. Uitstekend qua smaak en textuur. Knap om van zo'n simpel gerecht zo iets lekkers te maken. Chapeau! Ik kom zeker terug om meer van de kaart te proberen.

Gegeten op 24 september 2014

Mjammie

Mooie locatie, gelegen aan de Eem. Bij binnenkomst, na reservering, was de tafel al gedekt met uitzicht op water. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit broodje, royaal belegd. Bij regen is er overkapping waardoor je ook dan aan het water kunt zitten. Enige minpunt: onder overkapping die afgesloten is, mag tijdens lunch gerookt worden.

Gegeten op 16 augustus 2014

eetbite

We aten met zijn drieën verschillende menu's. Het maakt eigenlijk niet uit wat je eet, alle gerechten zijn lekker. Wij komen er nu zo'n vier á vijf jaar - als we in de buurt op vakantie zijn- en kunnen telkens rekenen op goed eten (lekker brood, olijven) en prima wijnen. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding.
Wat de vrouw (57 jaar) in ons gezelschap prettig vond is de keuze voor halve porties waardoor een mooi afgepast driegangenmenu mogelijk was. Zij vond het prettig niet te hoeven kiezen uit een voor of nagerecht, maar van beide te kunnen genieten. Houden zo, Eemlust.

Gegeten op 27 juli 2014

marike64

Heerlijk aan de rand van de Eem een broodje tonijnsalade gegeten. Het was er gezellig druk. Bediening aanwezig zonder opdringen en nadrukkelijkheid. Goede sfeer. Gasten blijven lang zitten. Onthaasten is hier mogelijk

Gegeten op 30 juli 2014

renée32

Lekker in het zonnetje aan de Eem!

Je komt binnen en neemt plaats direct aan het water. Van je drankje vooraf kan je genieten van het zonnetje terwijl je een keuze maakt uit alle overheerlijke gerechten! Vanzelf komt er iemand van het persooneel langs, altijd zijn ze even vriendelijk en zorgzaam!

Dan als je eten klaar is word je naar je tafel op 't terras begeleid.

Het eten is allemaal heerlijk en de wisselende kaart zorgt ervoor dat je elke keer iets anders lekkers kan bestellen.

Als je na het eten nog even nageniet, onder het genot van een kopje koffie of verse muntthee, aan het water (bijvoorbeeld op de loungebanken) en het wordt iets kouder wordt je zelfs een dekentje aangeboden.

En dan heb ik het nog niet eens over de ook heerlijke lunch gehad!

ALLES IS LEKKER HIER!

Gegeten op 5 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.