Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 541 43 87
  2. www.restauranteemlust.nl

Mjammie

Mooie locatie, gelegen aan de Eem. Bij binnenkomst, na reservering, was de tafel al gedekt met uitzicht op water. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit broodje, royaal belegd. Bij regen is er overkapping waardoor je ook dan aan het water kunt zitten. Enige minpunt: onder overkapping die afgesloten is, mag tijdens lunch gerookt worden.

Gegeten op 16 augustus 2014

eetbite

We aten met zijn drieën verschillende menu's. Het maakt eigenlijk niet uit wat je eet, alle gerechten zijn lekker. Wij komen er nu zo'n vier á vijf jaar - als we in de buurt op vakantie zijn- en kunnen telkens rekenen op goed eten (lekker brood, olijven) en prima wijnen. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding.
Wat de vrouw (57 jaar) in ons gezelschap prettig vond is de keuze voor halve porties waardoor een mooi afgepast driegangenmenu mogelijk was. Zij vond het prettig niet te hoeven kiezen uit een voor of nagerecht, maar van beide te kunnen genieten. Houden zo, Eemlust.

Gegeten op 27 juli 2014

marike64

Heerlijk aan de rand van de Eem een broodje tonijnsalade gegeten. Het was er gezellig druk. Bediening aanwezig zonder opdringen en nadrukkelijkheid. Goede sfeer. Gasten blijven lang zitten. Onthaasten is hier mogelijk

Gegeten op 30 juli 2014

renée32

Lekker in het zonnetje aan de Eem!

Je komt binnen en neemt plaats direct aan het water. Van je drankje vooraf kan je genieten van het zonnetje terwijl je een keuze maakt uit alle overheerlijke gerechten! Vanzelf komt er iemand van het persooneel langs, altijd zijn ze even vriendelijk en zorgzaam!

Dan als je eten klaar is word je naar je tafel op 't terras begeleid.

Het eten is allemaal heerlijk en de wisselende kaart zorgt ervoor dat je elke keer iets anders lekkers kan bestellen.

Als je na het eten nog even nageniet, onder het genot van een kopje koffie of verse muntthee, aan het water (bijvoorbeeld op de loungebanken) en het wordt iets kouder wordt je zelfs een dekentje aangeboden.

En dan heb ik het nog niet eens over de ook heerlijke lunch gehad!

ALLES IS LEKKER HIER!

Gegeten op 5 juni 2014

ravdh

Pluspunt van Eemlust is toch wel het terras wat prachtig gelegen is aan het water. Met zo'n prachtige locatie verwacht je misschien ook wat hogere prijzen, maar de broodjes, uitsmijters etc. zijn normaal geprijsd. Dit in combinatie met de ruime hoeveelheden en de prima kwaliteit, maken Eemlust tot een heerlijk lunchadres

Gegeten op 14 juli 2014

pianova

Rond 18:30 uur kwamen wij in het restaurant zonder gereserveerd te hebben. Het restaurant zat behoorlijk vol, maar gelukkig konden wij nog een tafeltje krijgen. Mooi uitzicht op de Eem en vlot deskundig personeel. Ze wisten precies wat er extra op de kaart stond en konden zonder haperen of naar de keuken te lopen wat voor soort saus over de zeewolf ging. Wij namen een voorgerecht gerookte zalm en tonijn met rettich saus wat heerlijk smaakte met daarbij een passende witte wijn. Passende wijnen laten uitkiezen door de staf bij het gerecht is specialiteit van het restaurant. Wij kregen een heerlijke Pinot Grigio bij het voorgerecht. Daarna kozen wij voor kabeljauw met pasta (witte wijn van Viognier en Grenache) en rib eye met aardappelprut ( rode wijn Merlot uit Argentinië). Ook kregen wij daarbij heerlijke frieten. Fantastische gerechten, niet moeilijk, maar gewoon lekker. Wat wij heel fijn vinden in dit restaurant is de mogelijkheid van het bestellen van halve porties. Wij zijn een wat ouder stel en kunnen gewoon wat minder verorberen. Door de mogelijkheid van het bestellen van halve porties konden we ook nog snoepen van een desert (scroppia en aardbeien met balsamico ijs. Ja een aanrader en wij komen vaker.

Gegeten op 28 juni 2014

IngeCM

Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken, prijzen zeer overtrokken voor hetgeen men serveert. Gele sla blaadjes, smakeloze worteltjes, overgare zalm en droog gebakken zeebaars. Locatie en bediening daar in tegen super. Maar voor ons geen verjaardagbezoeken meer bij dit restaurant.

Gegeten op 14 juni 2014

jeff12

Op het terras bij Eemlust heb je een fantastisch uitzicht over de Eem en het landschap tot aan Amersfoort. Wij kozen niet voor het 3/4 gangen menu, maar stelde zelf en klein menu samen. Van het broodje vooraf, tot de ribeye als hoofdgerecht was het allemaal even lekker. Een aanrader.

Gegeten op 8 juni 2014

thea37

Heerlijk gegeten verzorgd door n heel vriendelijke bediening. Ik liet per ongeluk mn water uit mn hand glijden, over de tafel heen. Voordat ik ook maar vAn de schrik bekomen was, hadden ze mn eten gered, mn telefoon in veiligheidg gebracht en de tafel weer droog gemaakt. En dat alles met n lach.Dit en t heerlijke eten, t mooie plekje aan de Eem maakt dit tot een van mn favoriete restaurants.

Gegeten op 9 juni 2014

patrickenmadelon

Hoewel de start tegenviel, we mochten niet in de serre eten van een serveerster en de mensen na ons die evenmin hadden gereserveerd wel, werden we daarna zeer gastvrij ontvangen. Als lunch hadden we de steak tartare van een Hollandse roodbonte koe. Lekkerder kon niet. Mede door de goede truffelmayonaise zeer op smaak. Jammer alleen dat tegenwoordig bij alles rucola wordt toegevoegd terwijl er veel mooie slasoorten zijn. Het pittige van de rucola paste er overigens goed bij, net zoals de huiswijn. De koffie toe was een mooie afsluiter. Bediening was overigens na een wat slechte start erg plezierig en met humor.

Gegeten op 4 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.