a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 2 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 3 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 4 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 5 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 6 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 7

Restaurant Eemlust

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 035 541 43 87
  2. www.restauranteemlust.nl

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

peterselie1

Lekker gegeten bij eemlust. Vooraf lamslaat van de gril met asperges lekker en goed. Vervolgens de lamsrack die ook goed bereid was, 25 € is overigens stevig geprijsd voor dit gerecht in deze zaak.
Bediening is vlot en netjes, uitzicht van het terras is leuk op de eem en weilanden. Een fijne locatie , goed eten en ervaren en volwassen personeel dat weet wat er verwacht wordt.

Gegeten op 14 mei 2015

Anne-Marel

Goede kwaliteit verhouding, heerlijk heilbot gegeten (spierwit van kleur) met tomatenrisotto, friet werd erbij geserveerd (hoeft van mij persoonlijk niet). Een restaurant om aan te raden, niet chique maar wel goed! Vriendelijke bediening die kosteloos water bij schonken de gehele avond!

Gegeten op 29 mei 2015

Ymko

In het asperge seizoen heerlijk verse asperges met gerookte zalm of lamsbiefstuk.
Ook de heek met brandade was erg goed klaargemaakt.
Kortom een geslaagde avond.

Gegeten op 21 mei 2015

josp

Tijdens een fietstocht neergestreken op het terras van Eemlust voor een hapje en een drankje.
Schitterend terras aan de Eem maar het was helaas nog wat fris en er stond nogal wat wind.
Binnen zag het er overigens ook keurig uit, mooie zaak, alleen de entree verdient wat aanpassing/uitbreiding. Bediening was joviaal en vriendelijk maar iets te popi voor een etablissement van dit kaliber.
Het broodje tonijn was wat hoog op smaak (te zout bedoel ik dus) maar smaakte verder prima. De berg rucola er naast zonder enige dressing of opsmuk kan daarentegen echt niet op dit niveau. Ik ben geen konijn. En dan is 8,75 toch wel erg prijzig.
Het glaasje witte huiswijn was goed maar karig. Maak het iets duurder en schenk een gul glas, dat toont veel gastvrijer.

Gegeten op 15 mei 2015

fred101

Prima gegeten. Mooie ambiance aan het water. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was voldoende maar niet verfijnd. Voorgerecht van staartstuk en hoofdgerecht kabeljauw. Het duurde vrij lang voordat wij ons eten kregen.

Gegeten op 24 april 2015

Joppie1234

Lunch naar aanleiding van secretaressedag. Het 12 uurtje gekozen. Vooraf een tomatensoep (vers) daarna een groot bord met 3 (wederom verse) bruine boterhammen belegt met een gebakken ei, kaas en een van dobben kroket. Roomboter apart erbij geleverd. Collega had een salade geitenkaas met vijgen en was net zoals ik enorm tevreden. Alles is vers. Bediening is attent en enorm correct.

Gegeten op 16 april 2015

wilhelmina55

Het restaurant heeft een mooi terras aan de Eem, maar daar was het nog te koud, jammer genoeg. In de zomer zit je er ongetwijfeld heerlijk. Maar binnen is het ook heel sfeervol.
We aten op zondagavond, en het was behoorlijk druk. Daar leed de service geenszins onder.
In een prettig tempo kregen we lekker brood en olijven, water en drankjes.
We bestelden het dagmenu, en dat was een goede keuze.
Zwaardvis als voorgerecht, heilbot als tussengerecht (wel jammer 2 maal witvis achter elkaar, maar beide waren erg lekker) en als hoofdgerecht kalfsoester (met als extra goede frieten met mayonaise).
De porties waren zo ruim, dat we het dessert oversloegen.
Een van ons heeft een voedselallergie, en daar werd heel goed op ingespeeld.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed, en ook de wijn is redelijk van prijs.
Een compliment voor de bediening: vriendelijk en zeer professioneel.

Gegeten op 8 maart 2015

Bredewold

Bijzonder plezierige bediening, we kwamen met drie mensen en de tafel was ook gedekt voor drie. Het bijhouden van het water maakte dat er zeer regelmatig even contact was. Het eten was prima van smaak, we een oudere dame mee en voor haar was het fijn halve portie's te kinnen bestellen. Heerlijk eten en een dito bediening!

Gegeten op 22 november 2014

MvdWe

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Eemlust. De gerechten, wijn, service en locatie zijn helemaal top. Na een lekker voorgerecht kregen wij een perfect gegaard stuk wildzwijn met een bijpassende wijn. Zeker een aanrader!

Gegeten op 19 november 2014

Jeroen dh

Vandaag voor de 2e keer in korte tijd met de kinderen (7 en 5) bij Eemlust gegeten. Eten is uitstekend, waarbij de kinderen buiten de kaart om worden geholpen.
De bijpassende wijntjes smaken uitstekend en worden goed gepresenteerd.
Als uitsmijter mochten de kinderen hun eigen toetje (ijs met aarbeien) klaarmaken in de keuken. Super service!
Volgens onze zoon van 7 is Eemlust het beste restaurant van de wereld, nog beter dan McDonalds :)

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.