a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 1 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 2 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 3 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 4 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 5 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 6 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 7 foto's van Restaurant Eemlust in Baarn - 8

1. Restaurant

1. 8,0 10 1 37

2. 8,4

3. 8,5

Lekker aan de Eem

Nabij het Gooi ligt een culinaire verrassing verstopt, het familierestaurant Eemlust! Het restaurant heeft niet alleen een stijlvolle en sfeervolle inrichting, het is ook nog eens in 2012 verkozen tot het beste terras van Nederland. Vanaf het terras heb je namelijk zicht op de rivier de Eem! Eemlust biedt een dynamische menukaart aan met heerlijke seizoensproducten en verrassende gerechten. De locatie is ook nog eens geschikt voor feesten, want de familie bezit ook een prachtig partyship!

jorik4

Restaurant Eemlust is zo'n restaurant waar je gaat eten en vervolgens alles gewoon klopt. Verrassend menu met leuke smaakcombinaties. Prijs kwaliteit verhouding van het eten uitstekend. Een staf waar menig sterrenrestaurant jaloers op mag zijn. Een echt team en oprecht attent. En qua locatie. Zuid Frankrijk aan de Eem.
En je hebt het echt begrepen als je niet aan alles maximaal wil verdienen. Baarns water is sowieso lekkerder dan Pellegrino.

Gegeten op 24 augustus 2016

nlohesc

Prachtige plek aan zonovergoten Eem, maar toch lekker in de schaduw. Vriendelijke bediening, water werd regelmatig ongevraagd bijgevuld (gewoon kraanwater, lekker fris en gratis). Attent, even vragen tussen de gerechten of we het volgende al wilden of nog even wilden wachten. Keurig!
En het eten was heerlijk! Voldoende porties, halve porties voor wie dat wil, en heerlijk uitgebalanceerde smaken.
We komen zeker terug! Prima!

Gegeten op 23 augustus 2016

guppiASD

Wat een prachtige locatie aan rivier(tje) de Eem! Een verborgen parel, vlakbij de snelweg en goed te bereiken met een grote, eigen parkeerterrein. De genoten lunch was gewoon perfect. De verkeerd gebruikte losse thee (in het glas gedaan door onze 90- jarige vriendin in plaats van in het zeefje) werd direct opgemerkt en de kelner bracht zonder mopperen een nieuw glas heet water, geweldig. De soep, salade, en "aangeklede" broodjes waren prima. Het was een goede keuze erheen te gaan en een aanrader voor iedereen!

Gegeten op 9 augustus 2016

graaf158

Het sterke punt van dit restaurant is natuurlijk de locatie (uitzicht op de Eem) in combinatie met een schitterend overdekt terras. Kortom je wordt hier naast smaak en geur ook op zicht getrakteerd. De gerechten zijn namelijk goed van smaak en omvang. Voor de kleine eter zijn de halve porties natuurlijk een uitkomst. Het nagerecht met onder andere mango en rode peper sloeg in als een bom en smaakte verrassenderwijze erg lekker. De bediening is vriendelijk en attent al duurt het voor sommigen even voordat ze "ontdooit" zijn.

Gegeten op 14 augustus 2016

benjaminh1

Wat zou ik toch graag willen dat menig restaurant zijn of haar personeel hier stage zou laten lopen zeer atent voorkomend super vriendelijk personeel bij zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten keuze uit kleine en grootte portie,s tijdens het verblijf word er goed opgelet of er nog wat gedronken wil worden (dit word door ons zeer gewaardeerd (hoe vaak moet je wel niet bedelen om aandacht ) gerechten van hooge kwaliteit vooraf tonijn met biet en gember perfect vers vis goed gaar en goed op smaak toetje was ook dit keer weer geweldig kort om het bezoek meer dan waard goede ambiance mooi uitzicht en alerte bediening

Gegeten op 31 juli 2016

benenwen

Wij konden perfect met ons bootje aanmeren voor de lunch. Wel twijfelden wij even want de gemiddelde leeftijd van de gasten leek ver boven de 60. De bediening was niet onvriendelijk en zeer vlot. Het bestek komt in handige papieren zakjes waar meteen ook je servet in zit. De borden zijn groot en de tonijnsalade wordt in drie gelijke bolletjes op de sla geserveerd. Het 12 uurtje was zo groot dat je dit gemakkelijk met 2 personen kunt delen. De hamburger wordt geserveerd incl. gebakken ei! Maar het is allemaal wel lekker. En je zit heerlijk aan de rivier de Eem.

Gegeten op 27 juli 2016

marwou

Op de mooiste zomer avond van het jaar (tot nu toe) een drie gangen menu gekozen: roodbaars filet, rib-eye en nagerecht met onder meer ijs en wat zomer fruit.
De enige kwalificatie die ik aan het eten kan geven is matig met name de rib-eye.
De 6 is nog vanwege de Menetou Salon.
De chocolaatjes bij de koffie waren al op de etagère gesmolten.
De bediening was ok.
En het uitzicht is super.

Gegeten op 20 juli 2016

huib16

Een heel goed glas witte wijn (Chardonnay, met glasje water) ging vooraf aan een prima mosterdsoep en broodje lamsgehakt met asperges. Uitstekende espresso en een prima bediening.

Gegeten op 6 juli 2016

Lauren

Iedere keer als we hier eten is het een feest! Het uitzicht over water en polder, bijzonder vriendelijke bediening en ook zeer adequaat, de sfeer op terras zowel als binnen ; het is er super.
mijn favoriet is het voorgerecht van de runder entrecote met de lotuswortel en huisgemaakte kimchi. Deze smaak combinatie is zo geweldig dat ik dit gerecht bijna als voor, - hoofd, en nagerecht zou bestellen. Alleen zou ik dan mijzelf te kort doen. Er zijn nog zoveel andere smaakvolle gerechten op de kaart.
tot een volgende keer weer! Dank!

Gegeten op 27 juni 2016

jaap193

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten tijdens een 7 gangen proeverij. Onder het genot van live muziek en live cooking kennis gemaakt met creatieve gerechten van de kok. Een unieke ligging aan het water en het prachtig ingerichte restaurant zeker een aanrader als je heerlijk wilt eten en wilt genieten van de gastvrijheid van de medewerkers van het restaurant!

Gegeten op 27 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Eemlust in Baarn

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Eemlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.