Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Scala

1. Toon telefoonnummer 033 463 55 50

moeilijkeeter

Gegeten op 23 oktober 2014

Ffranky

Een heerlijke ontdekking, dit leuke restaurant met een fijne en zeer vriendelijke gastvrouw, waar je bovenal bijzonder smakelijk kunt eten: de pizza zo lekker krokant of de lasagna, die ik nog nooit zo vers en mooi gekruid proefde. Ook de huiswijn laat niets te wensen over! La Scala weet wat goed eten is :-)

Gegeten op 11 november 2014

demib

Ik heb heerlijk gegeten bij la scala ! Heerlijke wijnen en super eten, gevarieerd van verschillende pasta's en pizza's. Ook de bediening was helemaal top, aardig en ze boden een goede service aan, zeker de moeite waard om er vaker te gaan eten

Gegeten op 8 augustus 2014

Varietas_delectat

Op een zondagavond heb ik met een collega hier gegeten. Het eerste wat opvalt is de grote serre aan de Krommestraat. Daarnaast zijn er 2 terrassen, waarvan een aan het gezellige plein 't Hof. We besloten dan ook om hier te gaan zitten. De gastvrouw, Tosca, raadde ons de Pinot Grigio aan voor bij het eten. Ik zelf had de entrecôte met gegrilde groenen, rucola en parmezaan. Mijn collega had de pasta vongole. Het gerecht was heerlijk, en de wijn paste hier uitstekend bij. Liefhebbers van la cucina Italiana zoals ik kunnen hun hart ophalen bij la Scala: het restaurant is verre uit het beste Italiaanse restaurant van Amersfoort!

Gegeten op 6 juli 2014

Chairman

1 van de mooiste pandjes van Amersfoort, aan een leuk plein. Jammer dat de Chef zich te veel buigt naar de Nederlandse "smaak". Hij heeft de producten in huis (mooie, verse Vongole, Mozzarella, hammen en een geweldige lasagne saus) Maar een antipasto heb ik in Italie nog nooit gegeten op een enorme berg ijsberg-sla of met meloen erbij, en Pasta con Vongole niet met Penne (?). Bovendien was de Penne "kei-hard" aan 1 zijde, waaruit ik opmaak dat het bord iets te lang onder de warmhouder (oid) heeft gestaan. Kan gebeuren. Kortom, iets meer "back to the roots" en liefde voor wat je doorgeeft en Amersfoort heeft er eindelijk een echte Italiaanse keuken bij.

Gegeten op 15 juni 2014

mayrakapteyn

Laatst met mijn moeder bij La Scala gegeten. Eindelijk weereens echt italiaans. We kozen de piccata en canneloni met aubergine en het was heerlijk! Ook van de montepulciano wijn hebben we genoten. De service was hartelijk en oprecht, de gastvrouw Tosca zorgde goed voor ons.

Gegeten op 13 april 2014

heerlijk033

Zodra je binnen stapt waan je in Italie, al meerdere malen ij dit restaurant gegeten ik kom er al jaren.. Maar dit keer kon ik niet kiezen en de kok heeft ze eigen fantasie gebruikt ik kreeg heerlijke huis gemaakt ravioli gevuld met aubergine en ricotta mmm krijg spontaan weer trek!
We dronken de molitpationo erbij en we genoten.. Een echte aanradeder dit restaurant vooral voor de gene die heel ff toch de sfeer wil proeven van Italie..

Gegeten op 2 februari 2014

laurameeuwesse

Erg leuke gastvrouw, gewoon gezellig ongedwongen leuk! Het eten was lekker vers dat kon ik gewoon proeven, zelfs iets speciaals gekregen wat ze ons aanbood wat niet op de kaart stond!
Decor vond ik ietsjes minder, maar dat is gewoon niet mijn smaak denk ik. Ook hier weer een leuke avond gehad.

Gegeten op 16 januari 2014

RuudvdB

Het menu van La Scala is inmiddels aangepast, minder keuze maar dat is juist in het voordeel. Naast de pizza's, zijn het juist ook de pasta's die bijzonder fijn zijn.
Tip 1: de kok maakt graag iets buiten de kaart om klaar, speciaal op je eigen wensen afgestemd.
Tip 2: vraag ook naar de wijnen buiten de kaart om.

Gegeten op 12 december 2013

henriette78

Heerlijk gegeten bij La Scala. Vooral genoten van de verschillende antipasti gerechtjes. Heerlijke langoustine en proscuito. Ook de pasta waarvan je proeft dat deze vers is was heerlijk. Ook nog een erg genoten van de rode wijn. Qua Italiaans eten een echte aanrader. Ook een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 22 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Scala in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over La Scala. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.