a TripAdvisor company

foto's van In den Doofpot in Leiden - 1 foto's van In den Doofpot in Leiden - 2 foto's van In den Doofpot in Leiden - 3 foto's van In den Doofpot in Leiden - 4 foto's van In den Doofpot in Leiden - 5 foto's van In den Doofpot in Leiden - 6 foto's van In den Doofpot in Leiden - 7 foto's van In den Doofpot in Leiden - 8 foto's van In den Doofpot in Leiden - 9 foto's van In den Doofpot in Leiden - 10 foto's van In den Doofpot in Leiden - 11 foto's van In den Doofpot in Leiden - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 512 24 34

Respect voor smaak

In het hart van historisch Leiden kookt chef Patrick Brugman innovatieve gerechten met veel respect voor smaken. Onnodige franje komt je hier niet tegen op je bord. Wel verrassende combinaties waarbij prachtige wijnen worden geschonken. Hier draait het om het totaalplaatje en dat merk je aan alles.

RRA

Via online reservering

Voor ons de ultieme verwennerij, een avond bij IDD. Alles was zalig en de smaken pasten prachtig bij elkaar. Je wordt echt in de watten gelegd. En de wijnen en de uitleg daarbij zijn een klasse apart.

Gegeten op 2 mei 2015

Sheijnen

Na een heerlijke apertief in het zonnetje op het terras zijn we naar binnen gegaan. Elk gerecht dat geserveerd werd, zag er fantastisch uit en smaakte minstens net zo goed. De kleinste details waren tot in de puntjes verzorgd. Dat maakte het eten bij IDD tot een heerlijk ontspannen avondje uit!

Gegeten op 23 april 2015

adriaan15

Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Wij genoten van de creatieve gerechten en de uitstekende wijnkeuzes van het wijnarrangement. De formule waarmee een menu kan worden samengesteld werkt prima.
De bediening is zeer alert en de wijnkennis is goed, een verademing ten opzichte van de gemiddelde kennis in restaurants.
De prijs was in overeenstemming met het gebodene.

Gegeten op 10 april 2015

Proever41452

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Bediening was keurig en vertelde goed over de gerechten en schonk goede bijpassende wijnen. Het 8 gangen was net iets teveel voor ons doordat iedere gang een smaak explosie was en je smaakpapillen aan het eind verzadigd zijn.

Gegeten op 27 maart 2015

Kuijers

Via online reservering

Waarom hebben ze nog geen Michelin ster? Het was fantastisch vanf de zeer inventieve amuses tot aan het schitterende dessert

Gegeten op 24 maart 2015

Proever648

Het diner bij IdD was fantastisch. We hebben voor het viergangenmenu gekozen met bijpassende wijn. De gerechten bestonden uit veel verschillende en bijzondere ingrediënten en bereidingen daarvan, die qua smaak uitstekend bij elkaar passen.

Gegeten op 3 februari 2015

Richmen2222

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met vooral de rauwe gamba als een ultiem kunststukje van smaken met de zwarte spons erbij, echt een sterrengerecht. Bediening door mooie blonde dame en knappe jongeman was uiterst gezellig. rekening alleen aan beetje hoge kant maar dat zullen we maar vergeten ;-)

Gegeten op 5 maart 2015

gerard81

Via online reservering

Top restaurant. Prettige bediening met prima eet en wijn adviezen. Correct en ongedwongen. 3 gangen menu goed op elkaar afgestemd en heerlijk van smaak. Goede proportionering. Echt genoten.

Gegeten op 7 februari 2015

ME

Afgelopen zaterdag een waanzinnige avond beleefd met zijn tweeën in restaurant In den Doofpot! Een onwijs mooi luxe interieur en ontspannen sfeer. Een enthousiast ontvangst deed de avond goed beginnen. Champagne als aperitief met kaviaar in combinatie met zeewierchips; zeker een aanrader! Vervolgens genoten van een 6 gangen diner; ceviche van rode mul met groene curry en een verrassend tarwegras gerechtje met parmezaan vonden wij eruit springen. Maar stuk voor stuk heerlijke gerechtjes. Daarbij zijn de gerechtjes goed geportioneerd (!) waardoor er tot slot nog plek was voor wat stukjes kaas. Voor het kaasplankje kwam ik al eerder speciaal naar In den Doofpot: super! Mooie port erbij.... Een geslaagde avond in een mooie, trendy zaak. Het beste restaurant te vinden in hartje Leiden en omstreken. Zeker een volgende keer terug!

Gegeten op 31 januari 2015

Ftenhoeve

Via online reservering

de eerste twee koude gerechten waren fantastisch. Scheermes, schelpjes, mosselen, coquilles in een heerlijke combinatie. Heerlijk hoofdgerecht met mooi rund, boerenkool en saus van rookworst. Erg lekker! Bediening leuk en niet te stijf. De chefkok kwam ook nog even langs. Altijd leuk, vind ik. Gezellige sfeer en ook de prijs is in verhouding tot de kwaliteit. Een absolute aanrader!

Gegeten op 28 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over In den Doofpot in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over In den Doofpot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.