Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van In den Doofpot in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 512 24 34

Respect voor smaak

In het hart van historisch Leiden kookt chef Patrick Brugman innovatieve gerechten met veel respect voor smaken. Onnodige franje komt je hier niet tegen op je bord. Wel verrassende combinaties waarbij prachtige wijnen worden geschonken. Hier draait het om het totaalplaatje en dat merk je aan alles.

Petergras

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Alles perfect op elkaar afgestemd. Een smaaksensatie. We hadden een vijfgangenmaal diner met wijnarrangement (ook allemaal perfect afgestemd op het eten). Bediening heel erg attent. Een kleine opmerking dat er wat veel tijd zat tussen 2 gerechten, werd direct opgepakt en opgelost. Ik zou niet weten wat er beter kan. Top

Gegeten op 13 december 2014

daniel84

Gegeten op 13 december 2014

Proever49932

Afgelopen woensdag met ons team bij In den Doofpot gegeten. Vanaf moment 1 dat we binnenkwamen werden we al zeer gastvrij ontvangen. Wat een ontzettende vriendelijke bediening! De sfeer en de warmte van het restaurant stonden bij binnenkomst al garant voor een topavond.
We hadden met elkaar een 5 gangen verrassingsmenu, en een heerlijk passend wijnarrangement. In elke gang werden we weer verrast door kleine smaakexplosies, die perfect op elkaar aansloten. Elk gerecht bestaat uit meerdere mini kunstwerkjes op je bord, en de porties zijn precies genoeg. De chefkok neemt alle tijd om uit te leggen hoe bepaalde gerechten tot stand zijn gekomen, en we hebben zelfs een privé workshopje gekregen in de keuken aan het einde van de avond.
Al met al hebben we echt een fantastische avond gehad, waarbij we allemaal dachten: hier komen we zeker terug!

Gegeten op 10 december 2014

EllenSimons

Zelden zo uitzonderlijk goed geten! Bijzondere gerechten met bijzondere ingredienten, ware smaaksensaties. Bij ieder gerecht ook een fantastische glas wijn, die het geheel compleet maakte. Onze avond was geweldig! Het gastvrije ontvangst, de bediening en de goede sfeer in het restaurant hebben daar ook een grote rol ingespeeld.

Gegeten op 10 december 2014

bramproever

Via online reservering

Bijzonder lekker menu gegeten, waarbij het hoofdgerecht de Holandse Fazant bijzonder lekker was.
Ook het bijgeserveerde wijnarrangement wat perfect.

Gegeten op 1 december 2014

Gajemeeeten

Via online reservering

Wat een leuke ambiance, erg gastvrij. Wij kwamen binnen terwijl ze eigenlijk volgeboekt waren, er was iets fout gegaan bij de reservering, zonder moeite werd er een tafel voor 4 personen gecreëerd!! We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten is van top kwaliteit met een goed glas wijn.

Gegeten op 29 november 2014

rlanl123

Via online reservering

Erg lekker gegeten, creatieve en smakelijke gerechten in het 8-gangenmenu.
Vriendelijke en flexibele bediening, ter zake kundig.
Het is aan de prijs, maar het geld uiteindelijk wel waard want je hebt een unieke diner-ervaring!

Gegeten op 22 november 2014

FrankvanV

Afgelopen woensdag een voortreffelijke avond gehad bij IDD. Service en kennis van zaken waren van hoog niveau en toch informeel. Het eten dat chef kok Patrick ons voorschotelde was in een woord delicaat! Echt een en al creativiteit waardoor iedere gang een " smaaksensatie" was. Dank! Frank en Nicoline van V.

Gegeten op 26 november 2014

GvanVee

Laatste voortreffelijk gegeten bij In den doofpot ter gelegenheid van een buluitreiking. De ambiance in combinatie met de prachtig opgemaakte borden maakte het tot een betoverend geheel.

Heerlijk 4-gangen menu + kaasplank genoten in combinatie met een bijpassend wijnen. Veel aandacht voor details, zoals bij de bonbon van eendenlever in een van de amuses. Bijzondere complimenten voor de jongeheer die de kaasplank serveerde; leuk om zoveel passie en enthousiasme voor de gepresenteerde producten te bespeuren.

Gegeten op 17 oktober 2014

DennisOudshoorn

Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij IDD!. PUUR genieten van top wijnen en bijzondere gerechten (oa. ijs van rode biet, kletskop van kippenhuid en kabeljauwhuid) met elke een heerlijke smaak en fantastische opmaak. Chef Patrick kwam ook nog even langs aan tafel om te vragen of alles naar wens was, top!. De bediening en de warme tinten van het restaurant zorgen voor een relaxte sfeer, echt een verwennerij.

Gegeten op 18 november 2014

Schrijf zelf een recensie over In den Doofpot in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over In den Doofpot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.