Eterij & Drinkerij Eigenwijs

• 7.2

• 6.9

Alfaman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag hier gegeten en uiteraard gegaan voor de spare-ribs. Deze zijn bijzonder goed. Vlees valt bijna van het bot. Interieur is een beetje bruine kroeg idee. De af en toe foute muziek die niet te hard staat past eigenlijk goed in dit etablissement (van Una Paloma blanca tot aan Ace of bass). Het zou fijn zijn als er wat groente bij de ribs geserveerd zou worden. Verder prettige menukaart en diverse speciaalbieren. Hier komen we terug.

Gegeten op 10 januari 2014

koosroos
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteravond hier gegeten en we waren niet onder de indruk. de bediening is onervaren, kent de kaart niet en er was gewoonweg onvoldoende personeel waardoor de wachttijd enorm opliep. het eten was redelijk maar dat wil je toch niet als je uit eten gaat? er zat ook nog maar een klein glaasje port in de fles en er was geen nieuwe voorraad meer. de bestelling was gedeeltelijk vergeten dus niet iedereen kon tegelijk eten. veel wachten en nog meer wachten. we kwamen bewust vroeg omdat er kinderen bij waren maar de hoofdgerechten kwamen pas na 1 uur en 3 kwartier. kortom. waardeloze service, wij komen hier niet terug.

Gegeten op 3 januari 2014

NancyD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier gegeten met gezin van 4 personen. Op zich ziet het er gezellig uit wel erg rumoerig. Personeel is aardig. Glas of flesje dat valt laten ze gewoon op de grond liggen. Drinken kwam snel maar op het eten hebben we een uur moeten wachten. Man had varkenshaas en kinderen en ik hadden Hollandse biefstuk. Man z'n eten was prima! Biefstuk van de kinderen zag er heerlijk uit maar die van mij leek uit de magnetron te komen. Serveerster zag dat er iets niet goed was en nam biefstuk terug. De 2e biefstuk was nog rauw dus weer een andere. Derde biefstuk was ook gewoon niet te eten. Ik moest ook alleen eten want de rest was natuurlijk al klaar, heel gezellig!!Serveerster heeft mijn biefstuk uit coulance van de bon gehaald. Dat was niet mijn opzet maar vond het wel erg lief van dr. Dessert was wel heerlijk!! Waar wij zate zaten we ook redelijk op de tocht. Helaas komen wij niet meer terug maar de bediening was wel erg vriendelijk. We vonden het wel erg duur als je kijkt naar de kwaliteit.

Gegeten op 15 september 2013

douanita
  • Recensies in de laatste twee jaar

lang geleden dat we zulke lekkere spareribs gegeten hebben, heerlijke spare-ribs, lekker gekruid,vallen zo van het botje af, heerlijk warm, vlotte bediening, tafeltjes dicht op elkaar maar dat is geen bezwaar, beetje eetcafe achtige zaak met leuke items aan de muur. komen zeker terug voor de spareribs.

Gegeten op 3 maart 2013

waterbies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met twee oude vrienden heb ik hier gegeten. Alle drie gekozen voor de spare-ribs (onbeperkt). Die vielen erg goed in de smaak. Het vlees komt gemakkelijk van het bot. En er zit een gember smaakje aan die het een eigen karakter geeft. Uiteraard nog extra spare-ribs laten opdienen toen onze borden leeg waren. Al met al is de smaak erg goed, maar niet de beste van Leiden.
De bediening is vriendelijk, maar niet altijd even alert. Dus duurt het soms erg lang voordat je een tweede drankje hebt.
De ambiance is wat je mag verwachten bij een bistro. Alleen is het wel een beetje rumoerig als het druk is. Rustig praten is er dan niet bij.
Ik kom hier zeker weer terug.

Gegeten op 2 maart 2013

tamerlane
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met een groep van zeven. We namen allemaal de onbeperkte spare-ribs en ze vielen goed in de smaak! Lekkerste van Leiden? Jazeker. Van de wereld? Ik denk het niet... maar ze waren erg goed: zo mals dat het vlees met gemak van de botten afgleed en niet (zoals vaak voorkomt) uitbundig overladen met saus/marinade. De service stelde ook niet teleur: ze waren vriendelijk en vrij snel, en op nieuwe porties spare-ribs werd niet terughoudend gereageerd. Goede eettent dus, maar ga hier absoluut niet heen voor een diner voor twee. Het publiek is ontzettend rumoerig en de tafels staan te dicht op elkaar - je moet ervan houden.

Gegeten op 23 februari 2013

fijnproever12345
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kun je terecht voor overheerlijke spare-ribs. Bijna altijd als we hier komen dan valt onze keuze hierop. Erg lekker. Je kunt ze ook afhalen, dus als je weinig tijd hebt of een keer thuis lekkere spare-ribs wilt eten dan ben je hier aan het goede adres. Bediening is vriendelijk, maar soms is het zo druk dat je het gevoel hebben niet echt de tijd voor je te hebben. Binnen hangt een erg warme sfeer!

Gegeten op 22 december 2012

petradj
  • Recensies in de laatste twee jaar

prima eten, wel al heel lang zelfde kaart. Spare ribs zijn de lekkerste van Leiden zegt men, smaken verschillen, maar ze zijn goed. Neem de steak met levertjes, erg lekker of de kip met vruchtjes. Proeverij achteraf voor twee, mega veel, erg lekker. Minpuntje, geen kinderstoelen aanwezig en bij bar ruik je t toilet.

Gegeten op 15 november 2012

rinaldo1
  • Recensies in de laatste twee jaar

met een groepje van 6 hier gegeten, wij gingen voor onbeperkt spareribs en deze zijn echt niet de lekkerste maar wel goed te doen, bediening had het heel erg druk en we werden net als de overige gasten "vergeten?", al met al gaan we toch een keer weer hierheen misschien is het dan verbeterd.

Gegeten op 14 juli 2012

Wwwouter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met groep van 7 gegeten op maandag. Niet druk. Af en toe wat lang gewacht op bediening. Eten goed. Sliptong prima. Wildtrio erg lekker en spareribs perfect.

Gegeten op 17 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!