a TripAdvisor company

Eterij & Drinkerij Eigenwijs

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 512 51 60

rody9

Wij zijn gister met 7 personen wezen eten bij eigenwijs. Het was zoals vanouds zeer goed wij hadden de spareribs en een mix grill heeeeeerlijk en ook kunnen wij ons niet vinden over de slechte reacties over het personeel ze waren vriendelijk(monika en moeder) en eten was er snel. Ook het extra stuk spareribs was er binnen 10 min. Onze vrienden uit purmerend hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug bedankt allemaal en tot snel

Gegeten op 1 augustus 2015

Sarah118

Volgens de vleeseters waren de spareribs erg lekker.
Jammergenoeg duurde het echt lang voor er eten kwam, we moesten er 2x om vragen en we zijn echt geen ongeduldige mensen. Het was niet heel druk in de zaak, maar er was wel erg veel lawaai. Er is iets met het geluid daar, iedereen ging steeds harder praten om elkaar nog te kunnen verstaan.
De 2e portie spareribs duurde echt heel lang. Het leek er bijna op dat ze liever niet wilden dat je "All you can eat" zou eten.
Helaas voelden wij ons niet echt welkom daar, het personeel had er weinig zin in leek het.
We vroegen waar die 2e portie nou toch bleef, toen werd er gezegd, nog 5 minuten.. 15 minuten later vroegen we er weer om (wat al niet leuk is om te doen) en toen werd er gezegd " ik zei toch al, het komt over 5 minuten" !?!?
Misschien waren wij pechvogels, maar wij komen zeker niet meer terug.
Heel jammer!

Gegeten op 7 juli 2015

Pinodome

'De beste spareribs van de wereld en Leiden' worden geserveerd bij Eigenwijs, aldus de menukaart van dit restaurant. Dit was de reden, en op aanraden van een collega, om eens de proef op de som te nemen, en zo geschiedde. Wat brood aan het begin maar verder geen fratsen, en gelijk spareribs (onbeperkt voor een kleine 20 euro!). Het vlees valt goed van het bot af, maar heeft genoeg structuur voor een lekkere bite. De beste van de wereld.....? Dat niet, maar zeker goed te raggen.

Service in orde, ook aardig wanneer het all-you-can-eatconcept geldt, er op initiatief van de bediening ook het volgende portie wordt opgediend. Het decor is een beetje brasserie meets bruin café, gezellig en knus dus. Ondanks mijn tevredenheid, is er eigenlijk niet echt een reden om nog een keer terug te gaan.

Gegeten op 16 mei 2015

ino1

Buurtrestaurant pur sang, bediening met een r en altijd goedgemutst. Eten is prima, de spareribs is echt een uitblinker. Neem hem zeker. Makkelijke tent waar je zo even naar binnen loopt. Overigens wel vaak druk, ook doordeweeks.

Gegeten op 5 mei 2015

Sabdejong

Leuk restaurant, hebben er vaker gegeten.
Staat bekend om zijn spareribs deze zijn ook echt heerlijk!
Andere gerechten zijn ook zeer smakelijk. Hier altijd lekker gegeten, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig restaurantje om wat te eten of spareribs af te halen.

Gegeten op 20 december 2014

thijsz

Van buiten valt niet op dat Eigenwijs van binnen een behoorlijk groot restaurant/eetcafe is. Op een donderdagavond zijn de meeste tafels bezet, en dat is al een positieve review op zich, zeker voor een restaurant net buiten het centrum. De spare ribs genomen - de specialiteit-, deze zijn prima van smaak, mals, gewoon erg goed. Prima grote frieten erbij en een beetje koolsla. Alles bij elkaar goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Gegeten op 9 april 2015

Yes2014

Op woensdagavond hier gegeten met 5 personen. Tafeltjes waren ongeveer voor de helft bezet. Sfeer was rustig en ontspannen. Eten was zeer goed. Zowel de spare ribs, biefstuk en zalm vielen goed in de smaak. Tweede ronde van de spare ribs stonden binnen een kwartier op tafel. Lekkere frieten erbij. Bediening was vriendelijk en attent. Al met al een gezellig avondje uit. Wij komen hier wel vaker en elke keer is het weer top!

Gegeten op 18 maart 2015

rob311

Een topper voor de spare-ribs. Deze vallen zo van het bot. Na deze Spare-ribs geen andere meer. Maar ook de andre gerechten op de kaart zijn zeker goed. Wanneer j eafsluit met een proeverij dan heb je echt goed gegeten.

Gegeten op 24 december 2014

MarieA

De kaart is uitgebreid, de spareribs beroemd.
De overige gerechten zeer smakelijk.
De bediening is zeer vriendelijk en doen echt hun best om het naar je zin te maken.
Als je pretentieloos en smakelijk wil eten, dan is dit een goede keus

Gegeten op 17 januari 2015

proever0311

Top tent! Heerlijke vleesgerechten. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is prima! Enige puntje van kritiek is de kwaliteit van de huiswijnen. Zowel rood als wit echt niet lekker.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.