Eterij & Drinkerij Eigenwijs

Eterij & Drinkerij Eigenwijs

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 071 512 51 60

Yes2014

Op woensdagavond hier gegeten met 5 personen. Tafeltjes waren ongeveer voor de helft bezet. Sfeer was rustig en ontspannen. Eten was zeer goed. Zowel de spare ribs, biefstuk en zalm vielen goed in de smaak. Tweede ronde van de spare ribs stonden binnen een kwartier op tafel. Lekkere frieten erbij. Bediening was vriendelijk en attent. Al met al een gezellig avondje uit. Wij komen hier wel vaker en elke keer is het weer top!

Gegeten op 18 maart 2015

rob311

Een topper voor de spare-ribs. Deze vallen zo van het bot. Na deze Spare-ribs geen andere meer. Maar ook de andre gerechten op de kaart zijn zeker goed. Wanneer j eafsluit met een proeverij dan heb je echt goed gegeten.

Gegeten op 24 december 2014

MarieA

De kaart is uitgebreid, de spareribs beroemd.
De overige gerechten zeer smakelijk.
De bediening is zeer vriendelijk en doen echt hun best om het naar je zin te maken.
Als je pretentieloos en smakelijk wil eten, dan is dit een goede keus

Gegeten op 17 januari 2015

proever0311

Top tent! Heerlijke vleesgerechten. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is prima! Enige puntje van kritiek is de kwaliteit van de huiswijnen. Zowel rood als wit echt niet lekker.

Gegeten op 21 november 2014

Rbeelt

Vanavond gegeten bij Eigenwijs in Leiden. Bistro dat de sfeer uitademt van een bruine kroeg. Rumoerig maar oogt gezellig.
Werden vlot naar een tafel gedirigeerd maar dat was meteen ook het enige vlotte van de avond. Daarna was het wachten, wachten en nog eens wachten. Op alles. Van drankje tot hoofdgerecht tot koffie/dessert. Wij kregen erg het gevoel dat er iets niet klopt aan de organisatie en logistiek van dit restaurantje. Twee man in de bediening wat voldoende moet zijn voor het aantal tafels, maar beiden lieten zich weinig zien. Wij werden bediend door een dame die er zelf weinig plezier in lijkt te hebben en bij vragen of opmerkingen gewoon door- of wegliep. Dat kwam zeer arrogant over.
De spareribs waren ok maar niet meer dan dat. Vlees was gaar en mals genoeg om van het bot af te komen maar de smaak niet bijzonder of uitgesproken.
De Black Angus steak was rose (werd overigens niet eens gevraagd hoe ik de steak wilde hebben) maar vrij droog.
Dessert, Chocolade Genot, was prima.

Zullen hier geen tweede keer meer komen.
Als je kijkt naar de prijs/ kwaliteit verhouding, de wachttijden en de mate van vriendlijkheid van het personeel, dan zijn er in de omgeving vele andere en betere opties.

Gegeten op 30 december 2014

douanita

Heerlijke spareribs gegeten, de eerste waren niet helemaal warm, de tweede reeks waren erg heet, ( het duurde wel erg lang tussen de spareribs in) . Mosselen waren goed. Bediening netjes,heerlijke desserts . lekker eten voor een redelijke prijs

Gegeten op 31 augustus 2014

dubblestar

De spare ribs zijn érg lekker. Je betaald er helaas dan ook wel een klein vermogen voor. (€18.50)
Nadeel aan de bediening is dat ze niet flexibel zijn voor de wensen van de klant zoals in het aangebouwde stuk zitten. Hierdoor komen ze niet vriendelijk over.
Grote ergernis ontstond na het eerste bordje. Ik hen er zo'n 5 a 6 keer gegeten en elke keer is het exact het zelfde.
Het zijn onbeperkt spare ribs. Maar tussen je eerste en je tweede bord zit soms wel dik een half uur a 46 minuten. Zeer onprettig.

Gegeten op 10 juni 2014

Alfaman

Vrijdag hier gegeten en uiteraard gegaan voor de spare-ribs. Deze zijn bijzonder goed. Vlees valt bijna van het bot. Interieur is een beetje bruine kroeg idee. De af en toe foute muziek die niet te hard staat past eigenlijk goed in dit etablissement (van Una Paloma blanca tot aan Ace of bass). Het zou fijn zijn als er wat groente bij de ribs geserveerd zou worden. Verder prettige menukaart en diverse speciaalbieren. Hier komen we terug.

Gegeten op 10 januari 2014

koosroos

gisteravond hier gegeten en we waren niet onder de indruk. de bediening is onervaren, kent de kaart niet en er was gewoonweg onvoldoende personeel waardoor de wachttijd enorm opliep. het eten was redelijk maar dat wil je toch niet als je uit eten gaat? er zat ook nog maar een klein glaasje port in de fles en er was geen nieuwe voorraad meer. de bestelling was gedeeltelijk vergeten dus niet iedereen kon tegelijk eten. veel wachten en nog meer wachten. we kwamen bewust vroeg omdat er kinderen bij waren maar de hoofdgerechten kwamen pas na 1 uur en 3 kwartier. kortom. waardeloze service, wij komen hier niet terug.

Gegeten op 3 januari 2014

NancyD

Gisteravond hier gegeten met gezin van 4 personen. Op zich ziet het er gezellig uit wel erg rumoerig. Personeel is aardig. Glas of flesje dat valt laten ze gewoon op de grond liggen. Drinken kwam snel maar op het eten hebben we een uur moeten wachten. Man had varkenshaas en kinderen en ik hadden Hollandse biefstuk. Man z'n eten was prima! Biefstuk van de kinderen zag er heerlijk uit maar die van mij leek uit de magnetron te komen. Serveerster zag dat er iets niet goed was en nam biefstuk terug. De 2e biefstuk was nog rauw dus weer een andere. Derde biefstuk was ook gewoon niet te eten. Ik moest ook alleen eten want de rest was natuurlijk al klaar, heel gezellig!!Serveerster heeft mijn biefstuk uit coulance van de bon gehaald. Dat was niet mijn opzet maar vond het wel erg lief van dr. Dessert was wel heerlijk!! Waar wij zate zaten we ook redelijk op de tocht. Helaas komen wij niet meer terug maar de bediening was wel erg vriendelijk. We vonden het wel erg duur als je kijkt naar de kwaliteit.

Gegeten op 15 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Eterij & Drinkerij Eigenwijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.