Yu Woah

• 7.5

• 7.7

ilindo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn ouders daar gegeten, mijn vader is zeer slecht ter been en kan niet lang zitten op een gewone stoel. Niets dan lof voor de gastvrijheid en de bereidheid om het mijn vader naar de zin te maken ! We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en hebben van het begin tot het einde ge-no-ten. Het mag dan duurder zijn dan de ' normale ' chinees maar daar krijg je ook niet zulke byzondere gerechten !

Gegeten op 19 januari 2014

teamgeest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben eigenlijk geen fan van Chinees eten maar bij Yu Woah is het toch wel even anders. Het is geen goedkoop restaurant maar de kwaliteit van het eten is goed. We hadden met totaal 6 personen ook een heel erg goede plek aan een grote ronde tafel in het rustige deel van het restaurant .

Gegeten op 14 december 2013

etenwolde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede lenterolletjes, prima Pekingeend op gietijzeren plaat. Uitstekende Sauvignon huiswijn. Adequate en vriendelijke bediening.
Prijzen zijn aan de hoge kant.

Gegeten op 18 oktober 2013

Proever5385
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een hoogst middelmatige afhaal chinees met een chique ingericht maar duur restaurant, waar om klanten daarvan te weren de loempia niet langer op de kaart staat. De keuken trekt zich weinig aan van hetgeen de afhaalbalie aan bestellingen door geeft. Wie er Nasi Rames bestelt ontdekt thuisgekomen dat er geen nasi in de verpakking zit maar witte rijst; wie een duur tonggerecht bestelt kan het gebeuren dat er in plaats van tong brokken kibbeling geleverd zijn. Vis is tenslotte vis zullen ze denken, hoewel kibbeling niet op de kaart staat.
Ach, de Foe Yong Hai en de Tjap Tjoi zijn best te eten. De Koe Loe Youk is een afrader; de vleesballetjes hangen in een kledderig velletje dat allerminst knapperig is. Yu Woah is op loopafstand en een alternatieve chinees is er niet in de wijde omtrek; vandaar dat we er regelmatig afhalen. Het restaurant mijden we; met 2 personen en het meest voordelige flesje wijn bij de maaltijd ben je ca € 100 armer.

Gegeten op 25 september 2013

VMR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier een tijdje geleden een Mongools gerecht gegeten in het restaurant na al jaren afhaal klant te zijn geweest. Bediening was correct en het eten vond ik verfijnd en smakelijk. Het interieur van het restaurant ziet er netjes uit en alles bij elkaar een prima restaurant.

Gegeten op 23 mei 2013

Jimmy4546
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister had ik heerlijk gegeten in dit restaurant de ossenhaas was echt verrukkelijk en de grote Chinese garnalen in rijstwijnsaus was ook overheerlijk dit was de eerste restaurant waar ik de garnalen wel lustte normaal lust ik ze niet maar op aanrading van een vriend had ik ze wel genomen en ze waren echt een sensatie maar dat is ook wel te verwachten van een restaurant waar de chefkok 3 medailles heeft gewonnen en waarin de burgermeester heeft gegeten

Rinie-1445
  • Recensies in de laatste twee jaar

Halen hier (vanuit het werk) regelmatig afhaal maaltijden.
Hebben namelijk geen bezorgdienst.
Hebben hier ook twee keer in het restaurant gegeten en in
de regel is het eten hier prima, maar niet echt uitzonderlijk.

Dus met andere woorden gewooon een redelijke chinees.

Gegeten op 21 januari 2013

Pepperoni
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als geen echte kenner van de Chinese keuken, uiteraard wel de verHollandse Chinese keuken zijn wij door de vele publiciteit in bladen toch naar dit restaurant gegaan. Doordat wij niet goed wisten wat we moesten eten hebben we het 4 gangen verrassing s diner uitgekozen.
En hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. Prachtige smaakcombinaties zowel in de vis als in het vleesgerecht. Gebruik van zeer verse ingrediënten was opvallend. Als dit de echte Chinese keuken vertegenwoordigt zijn wij fan geworden van deze keuken.

Gegeten op 9 december 2012

vic2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk geen standaard chinees restaurant. Wat een verademing. Twee A4-tjes, meer hebben ze niet nodig als menukaart. Verser kunnen de gerechten bijna niet gemaakt worden en wat smaak betreft uitstekend. Service meer dan goed en vriendelijk. Sfeer is (helaas) die van doorsnee chinees maar het eten maakt alles goed.

Gegeten op 7 september 2012

lisamila
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is inderdaad een betere Chinees. De kok heeft in China medailles gewonnen met zijn kookkunsten. Aanrader als voorgerecht zijn de eendenrolletjes. Ook de ossenhaas, eend en koteletjes hebben we gehad, allemaal erg lekker. Verder is het eten buitengewoon goed van smaak en de hoeveelheid is prima. Bediening aardig en oplettend. Interieur als van de meeste Chinezen, een aquarium en wat Chinese decoraties.
Ze bezitten ook een redelijke wijnkaart.
Het is geen goedkope Chinees, maar dat proef je er wel van af!!

Gegeten op 7 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Yu Woah in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Yu Woah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!