Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Yu Woah

1. Restaurant
  2. Chinees

Yu Woah

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 020 643 31 54

A.F.-W.

Met 5 personen hier gegeten, wel aan een mooie grote ronde tafel mogen zitten en de sfeer was prima maar wat vreselijk jammer dat het eten zo verhollandst is! Vroeger hadden ze heerlijke import bami, nu leek het wel de bami van de supermarkt!!! en de garnering van verschillende gerechten was vroeger ook authentiek Chinees. Nu niet meer helaas. Ook is er vrij weinig keuze op de kaart. Vond de bediening ook vrij abrupt en als je iets vroeg werd er nauwelijks geluisterd. Nee, ben niet meer onder de indruk en ze hebben niet eens meer Cha Sui die vroeger hier zo heerlijk was.

Gegeten op 14 november 2014

circe1

Ik baal dat we hadden bedacht om chinees te gaan eten vandaag.
Vroeg een babi pangang met ipv die zoet/zure saus die er altijd bij zit er oestersaus bij mmmmm eet het al jaren... antwoord van de erg slecht sprekende dame wat oestersaus nee kan niet, is met andere saus.. nee is niet lekker!!! he ik bestel toch!! na wat steggelen dacht ik dus dat ze dan de oestersaus wel wou geven maar apart erbij deed.. nou ja okee... ook had ik bami en nasi besteld .... ja de order is klaar en ze roept om bami, nasi, babi pangang eenmaal thuis zaten we toch nog met babi pangang met zoetzure saus en 2 maal bami.... dat is de laatste keer dat we daar komen als ik alle irritaties moet opsommen word het verhaal te lang

Gegeten op 12 oktober 2014

lisamila

Zondag hier weer eens gegeten met mijn man, moeder, zus en zwager. Zo lovend als ik in 2012 was kan ik echt niet meer zijn. De tent zat wel vol. We zaten op een plek waar mensen constant langs onze stoelen liepen en de bediening er meermaals tegenaan zonder excuus. De bediening was lomp. Binnenkomst om 18.00 uur, hoofdgerecht kwam om 19.30 nadat we meermaals kenbaar hadden gemaakt te willen eten. Een glas wijn werd pal voor je gezicht ingeschonken terwijl je net een hap eten naar je mond brengt. Ook op de drankjes moesten we telkens wachten. Het voorgerecht, de eenden flensjes, werden in elkaar geflanst en op het bord gesmeten. De gedragen plastic handschoen werd bovenop de eend gelegd. Onsmakelijk! Ze waren niet meer zo lekker als toen. Ook de hoofdgerechten waren niet speciaal. We hadden tong, eend, geroosterd varkensvlees, ossenhaas en varkenshaas. Het smaakte prima, maar was echt de prijs niet meer waard. Vraag mij af of er soms een andere kok stond.

Gegeten op 31 augustus 2014

ilindo

Met mijn ouders daar gegeten, mijn vader is zeer slecht ter been en kan niet lang zitten op een gewone stoel. Niets dan lof voor de gastvrijheid en de bereidheid om het mijn vader naar de zin te maken ! We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en hebben van het begin tot het einde ge-no-ten. Het mag dan duurder zijn dan de ' normale ' chinees maar daar krijg je ook niet zulke byzondere gerechten !

Gegeten op 19 januari 2014

teamgeest

Ben eigenlijk geen fan van Chinees eten maar bij Yu Woah is het toch wel even anders. Het is geen goedkoop restaurant maar de kwaliteit van het eten is goed. We hadden met totaal 6 personen ook een heel erg goede plek aan een grote ronde tafel in het rustige deel van het restaurant .

Gegeten op 14 december 2013

etenwolde

Goede lenterolletjes, prima Pekingeend op gietijzeren plaat. Uitstekende Sauvignon huiswijn. Adequate en vriendelijke bediening.
Prijzen zijn aan de hoge kant.

Gegeten op 18 oktober 2013

Proever5385

Een hoogst middelmatige afhaal chinees met een chique ingericht maar duur restaurant, waar om klanten daarvan te weren de loempia niet langer op de kaart staat. De keuken trekt zich weinig aan van hetgeen de afhaalbalie aan bestellingen door geeft. Wie er Nasi Rames bestelt ontdekt thuisgekomen dat er geen nasi in de verpakking zit maar witte rijst; wie een duur tonggerecht bestelt kan het gebeuren dat er in plaats van tong brokken kibbeling geleverd zijn. Vis is tenslotte vis zullen ze denken, hoewel kibbeling niet op de kaart staat.
Ach, de Foe Yong Hai en de Tjap Tjoi zijn best te eten. De Koe Loe Youk is een afrader; de vleesballetjes hangen in een kledderig velletje dat allerminst knapperig is. Yu Woah is op loopafstand en een alternatieve chinees is er niet in de wijde omtrek; vandaar dat we er regelmatig afhalen. Het restaurant mijden we; met 2 personen en het meest voordelige flesje wijn bij de maaltijd ben je ca € 100 armer.

Gegeten op 25 september 2013

VMR

Hier een tijdje geleden een Mongools gerecht gegeten in het restaurant na al jaren afhaal klant te zijn geweest. Bediening was correct en het eten vond ik verfijnd en smakelijk. Het interieur van het restaurant ziet er netjes uit en alles bij elkaar een prima restaurant.

Gegeten op 23 mei 2013

Jimmy4546

Gister had ik heerlijk gegeten in dit restaurant de ossenhaas was echt verrukkelijk en de grote Chinese garnalen in rijstwijnsaus was ook overheerlijk dit was de eerste restaurant waar ik de garnalen wel lustte normaal lust ik ze niet maar op aanrading van een vriend had ik ze wel genomen en ze waren echt een sensatie maar dat is ook wel te verwachten van een restaurant waar de chefkok 3 medailles heeft gewonnen en waarin de burgermeester heeft gegeten

Rinie-1445

Halen hier (vanuit het werk) regelmatig afhaal maaltijden.
Hebben namelijk geen bezorgdienst.
Hebben hier ook twee keer in het restaurant gegeten en in
de regel is het eten hier prima, maar niet echt uitzonderlijk.

Dus met andere woorden gewooon een redelijke chinees.

Gegeten op 21 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Yu Woah in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Yu Woah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.