nico40
  • Recensies in de laatste twee jaar

In oktober 2013 hebben wij heerlijk gegeten in Engelberthahoeve chef kok menno jansen heeft ons weer weten te overtuigen van zijn kwaliteiten met natuurlijk de rest van de keukenbrigade en niet te vergeten de bediening .
Alles werd netjes verteld wat er geserveerd werd ,goede lekkere, passende wijnen .
alles goed geportioneerd waardoor je aan het einde van de avond met een zeer voldaan en tevreden gevoel naar huis gaat .
wij komen zeker terug als wij weer in nederland zijn bij de Engelbertha Hoeve
Daniela,Nico,Lisa-Marie

Gegeten op 23 oktober 2013

JacobAdriana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom heerlijk gegeten op deze schitterende locatie. Een variëteit aan smaken door de mogelijkheid om verschillende 'kleine' gerechten te nuttigen. De oude boerderij heeft van zichzelf al sfeer en de attente bediening versterkt het gevoel van een ontspannen avond dineren. Kortom een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2013

ReinierAlfred
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 22 mensen een verjaardag gevierd met een walking dinner in "de Hooiberg" van de Engelbertha Hoeve. Wat is dit toch een verborgen parel in Leiden. Heel gezellig en lekker gegeten in een prachtige omgeving en mooi ingerichte ruimte. De mensen van de Engelbertha Hoeve zijn heel attent en gastvrij en doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken. We kunnen dit restaurant echt aanraden. Bovendien is er voor de deur gratis en voldoende parkeergelegenheid. Het terras en tuin aan het water is mooi aangelegd en dat bewaren we voor een volgende keer.

Gegeten op 22 september 2013

judith51
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik voel me genaaid. Het eten was niet vies, maar ook: te duur, te weinig, futloos. Tonijn met weinig smaak, guacamole die niet naar guacemole smaakt ('Guacamole, dat is toch gemaakt van avocado?', vroeg de oudere dame naast ons die hetzelfde menu at aarzelend aan haar tafelheer), lullig dotje sla erop. Hoofdgerecht: matige risotto, klein beetje lamsfilet, drie erwten en twee schijfjes wortel die bovendien niet goed klaargemaakt waren (droge erwten, niet op smaak gemaakt, wortel mag minder gaar). Nagerecht: rare combinatie van sinaasappelcompote (ofzo; de bediening nam trouwens ook niet even de moeite om te vertellen wat ze op tafel plaatsten, gemiste kans hoor!) die zoeter mag, pannacotta met zoethout was oké. De poffertjes waren opgewarmd, of gewoon slecht. Beste chef: op drie oktober staat er in de Steenstraat sinds mensenheugenis een prima poffertjeskraam, misschien moet u daar eens in de leer. Al met al een aanfluiting die ons vijftig euro per persoon heeft gekost, en dat in de restaurantweek. Wij komen niet meer terug.

O ja, de frieten met truffelmayonaise, die waren best prima, en bovendien maar 3,50, geen geld.

Gegeten op 23 augustus 2013

lilian5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bediening en eten weer perfect in orde.Voor de lunch ganzenlever daarna kreeftensoep met mooie schuimlaag en rivierkreeftjes hoofdgerecht kalfslever met o.a appel.De lekkerheden bij de goede espresso met moeite toch voorbij laten gaan.

Gegeten op 8 maart 2013

Sassenheim06
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na 2x zakelijk bij de Engelbertha Hoeve gegeten te hebben (groep van 14 en 26 personen) hier een positieve reactie. Het smakenpalet van het driegangen diner was beide keren subliem, de bijzondere borden prachtig opgemaakt geserveerd, met dieetwensen werd goed rekening gehouden. De attente bediening was subtiel aanwezig en de gangen kwamen door in strak time management volgens ons schema . Beide diners nuttigden we in een aparte zaal en beide zalen zijn prachtig ingericht. Aldo, Diny complimenten! CvdK

Gegeten op 14 januari 2013

wiak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Naast het menu bestaat de mogelijkheid om voor kleine gerechtjes à € 12,50 per stuk te kiezen. Vier gerechtjes w.o. het dessert zijn meestal voldoende. Bij vijf gerechtjes komt de prijs/kwaliteit in het geding (€ 62,50). Dat is gewoon te duur. De smaak is goed, een 8 waard. De koffie na afloop wordt zonder iets geserveerd. Dat kom je nergens meer tegen.

Gegeten op 15 december 2012

mvand
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alle gerechten worden in kleine porties aangeboden. Persoonlijk vind ik dat erg prettig, maar deze porties waren wel heel erg klein. Vooraf en na het eten cappuccino gedronken, deze werd zonder koekje of iets anders zoet geserveerd; vind ik erg karig. Had er meer van verwacht, vind de prijs/kwaliteit verhouding niet juist. Voor decor heb ik een laag cijfer gegeven, waarschijnlijk was dit hoger uitgevallen wanneer je 's zomers buiten kunt zitten. Decor binnen vond ik erg oubollig.

gautier
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht op een van de weinig mooie dagen in mooie tuin. We hebben ons laten verassen door de kok en kregen er uitstekend passende wijn bij Bediening was wat mij betreft iets te vrij

M.M.

• Uitstekend

Zowel de bediening als het eten is uitstekend te noemen. Ze kunnen alles aan: dineren met zijn tweeën of een grote partij. Het restaurant is niet goedkoop, maar o.i. aan de top van de Leidse horeca.

Schrijf zelf een recensie over Engelbertha Hoeve in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Engelbertha Hoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!