a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 033 461 56 85

ThomasKuipers

Prachtige locatie aan het water, jammer van het onpersoonlijke personeel.

We kwamen op een tamelijk rustige dag eten, desondanks was de bediening onpersoonlijk en keken ze liever weg. Jammer.

Het voorgerecht, de carpaccio, was heerlijk echt sumbliem al miste er wel iets van een mayonaise.

Het hoofdgerecht, de pizza diavola, was een pizza zoals je hem van een Italiaan verwacht. Krokante dunne bodum, met een goeie tomatensaus en topping.

Al bij al een aanrader maar niet enorm spectaculair qua smaak.

Gegeten op 26 mei 2016

Sarager

We hebben hier lekker gegeten, maar de prijs liegt er niet om!!!
Als je dan te horen krijgt dat het Kraanwater hier niet voldoet aan hun eisen en je voor een fles water €5,- moet betalen is voor ons de lol er wel af.Het is toch normaal dat je naast een fles wijn een karaf water krijgt.En dan met de smoes " het kraanwater voldoet niet"..... het Amersfoortse water is bijna het lekkerste van heel Nederland!!

Gegeten op 10 juli 2016

jana2949

Eten was prima, maar de service was echt slecht. Personeel was onvriendelijk en ongeduldig. Werd ons gewoon doodleuk verteld dat we moesten opschieten met het eten bestellen. Interieur is wel leuk.

Gegeten op 28 april 2016

jade11

Gisteren met een grote groep bij San Giorgio gegeten. Erg teleurgesteld; ik had een wat betere italiaan verwacht dan de standaard pizzaboer, maar vond het erg tegenvallen. De bediening was niet in staat om de kleine keuze van ons afgesproken menu goed vast te leggen, waardoor zowel mijn voor- als hoofdgerecht verkeerd geserveerd werden. Dit kon ook niet gewisseld worden... Voorgerecht was een halve komkommer met tonijn uit blik er op en het hoofdgerecht een chique cordon bleu. Het dessert een halve bol ( wel lekker! ) pistache ijs en slagroom met fruit. Ik had het zelf kunnen maken.. De bediening lette niet op en was weinig persoonlijk. Het hele diner duurde naar mijn smaak ook veel te lang. We zouden bij het hoofdgerecht rode wijn krijgen, wat we niet gekregen hebben. De aankleding van het restaurant was wel mooi en ik was in goed gezelschap, dit heeft de avond gered. Ik ga helaas niet meer terug!

Gegeten op 10 mei 2016

mosamica

Tafeltje van te voren gereserveerd op terras
Helaas kun je bijna niet gaan zitten aan het krap bemeten tafeltje , de gene achter moet plaats maken en de stoelen breder zijn dan de tafel.
Twee grote borden moet je beetje diagonaal ten opzichte van elkaar op de tafel zetten anders bestaat de kans dat ze op je schoot belanden.
Het " voetvolk "personeel is aardig en zij verdienen geen drie maar een onderscheiding Echter de maître staat hen continu te commanderen als een Veldmaarschalk.
Ik had met de jongens te doen.
Na beide een mager belegde pizza gegeten te hebben voor de prijs van 13.50 en een drankje gingen we afrekenen Water kost 5 euro
Wij hadden de indruk dat onze omzet voor de commandant niet genoeg was want hij zei niet bedankt of tot ziens maar draaide ons letterlijk de rug toe om een kok weer ervan langs te geven. We hebben daar iets van gezegd.
Zeer onbeschoft we gaan er nooit meer naar toe.

Gegeten op 6 mei 2016

Fijnproever0902

Net als de voor gaande recensie.betalen voor water gaat veel te ver 5 euro voor water!!
Dan het eten carpaccio lekker maar niet bizonder.kipsalade gamba karig en te koud geseveerd.hooftgerecht pizza okay..pasta okay lasanga gewoon weer te klein voor die prijs nagerecht pana cotta lekker pakje..en nep slagroom. Wij lopen dit restaurant voorlopig ff voorbij..

Msteuntje

Het eten was lekker, de lasagne erg weinig. Wat ik heel jammer vind is dat je er geen kraanwater krijgt. Je besteld wel flessen wijn en dan ook nog betalen voor water gaat me echt te ver.

Gegeten op 27 april 2016

sboo

Dit Italiaanse restaurant is gevestigd in een prachtig oud pand in het hart van Amersfoort. De inrichting ietwat standaard: een grote verzameling 'klassiek' Italiaanse elementen, echter ruimschoots gecompenseerd door het pand zelf. De bediening wat wisselend qua kennis van de kaart en producten. Het eten daarentegen zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 maart 2016

MilaNova

We hebben heel lekker gegeten bij San Giorgio (2e keer). De desserten daar vinden we erg goed! De service was ook prima. We hadden een beetje een max programma voor die avond maar zijn uiteindelijk rustig aan alles toe gekomen. Een geslaagde avond.

Gegeten op 6 maart 2016

Embeeee

Deze Italiaan is op maandag wél open, het was er dan ook gezellig druk. Goed belegde en smakelijke pizza's tonno en capricciosa voor de kinderen, even voorsnijden was net teveel gevraagd, de pizza-snijder konden we wel even gebruiken. Pasta bolognese en spaghetti alla vongole waren bijzonder goed van smaak, verhoudingsgewijs erg weinig saus en veel pasta. Glas Siciliaanse huiswijn paste prima. Een karaf water krijg je hier niet, je betaalt € 5,00 voor een fles, tja... Vanwege de voetbalwedstrijd Napoli - AC Milan, keek de bediening net iets teveel naar het scherm deze avond ;-)

Gegeten op 22 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over San Giorgio in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over San Giorgio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.