a TripAdvisor company

1. 7,9 10 1 27

2. 6,7

3. 7,3

jana2949

Eten was prima, maar de service was echt slecht. Personeel was onvriendelijk en ongeduldig. Werd ons gewoon doodleuk verteld dat we moesten opschieten met het eten bestellen. Interieur is wel leuk.

Gegeten op 28 april 2016

jade11

Gisteren met een grote groep bij San Giorgio gegeten. Erg teleurgesteld; ik had een wat betere italiaan verwacht dan de standaard pizzaboer, maar vond het erg tegenvallen. De bediening was niet in staat om de kleine keuze van ons afgesproken menu goed vast te leggen, waardoor zowel mijn voor- als hoofdgerecht verkeerd geserveerd werden. Dit kon ook niet gewisseld worden... Voorgerecht was een halve komkommer met tonijn uit blik er op en het hoofdgerecht een chique cordon bleu. Het dessert een halve bol ( wel lekker! ) pistache ijs en slagroom met fruit. Ik had het zelf kunnen maken.. De bediening lette niet op en was weinig persoonlijk. Het hele diner duurde naar mijn smaak ook veel te lang. We zouden bij het hoofdgerecht rode wijn krijgen, wat we niet gekregen hebben. De aankleding van het restaurant was wel mooi en ik was in goed gezelschap, dit heeft de avond gered. Ik ga helaas niet meer terug!

Gegeten op 10 mei 2016

mosamica

Tafeltje van te voren gereserveerd op terras
Helaas kun je bijna niet gaan zitten aan het krap bemeten tafeltje , de gene achter moet plaats maken en de stoelen breder zijn dan de tafel.
Twee grote borden moet je beetje diagonaal ten opzichte van elkaar op de tafel zetten anders bestaat de kans dat ze op je schoot belanden.
Het " voetvolk "personeel is aardig en zij verdienen geen drie maar een onderscheiding Echter de maître staat hen continu te commanderen als een Veldmaarschalk.
Ik had met de jongens te doen.
Na beide een mager belegde pizza gegeten te hebben voor de prijs van 13.50 en een drankje gingen we afrekenen Water kost 5 euro
Wij hadden de indruk dat onze omzet voor de commandant niet genoeg was want hij zei niet bedankt of tot ziens maar draaide ons letterlijk de rug toe om een kok weer ervan langs te geven. We hebben daar iets van gezegd.
Zeer onbeschoft we gaan er nooit meer naar toe.

Gegeten op 6 mei 2016

Fijnproever0902

Net als de voor gaande recensie.betalen voor water gaat veel te ver 5 euro voor water!!
Dan het eten carpaccio lekker maar niet bizonder.kipsalade gamba karig en te koud geseveerd.hooftgerecht pizza okay..pasta okay lasanga gewoon weer te klein voor die prijs nagerecht pana cotta lekker pakje..en nep slagroom. Wij lopen dit restaurant voorlopig ff voorbij..

Msteuntje

Het eten was lekker, de lasagne erg weinig. Wat ik heel jammer vind is dat je er geen kraanwater krijgt. Je besteld wel flessen wijn en dan ook nog betalen voor water gaat me echt te ver.

Gegeten op 27 april 2016

sboo

Dit Italiaanse restaurant is gevestigd in een prachtig oud pand in het hart van Amersfoort. De inrichting ietwat standaard: een grote verzameling 'klassiek' Italiaanse elementen, echter ruimschoots gecompenseerd door het pand zelf. De bediening wat wisselend qua kennis van de kaart en producten. Het eten daarentegen zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 maart 2016

MilaNova

We hebben heel lekker gegeten bij San Giorgio (2e keer). De desserten daar vinden we erg goed! De service was ook prima. We hadden een beetje een max programma voor die avond maar zijn uiteindelijk rustig aan alles toe gekomen. Een geslaagde avond.

Gegeten op 6 maart 2016

Embeeee

Deze Italiaan is op maandag wél open, het was er dan ook gezellig druk. Goed belegde en smakelijke pizza's tonno en capricciosa voor de kinderen, even voorsnijden was net teveel gevraagd, de pizza-snijder konden we wel even gebruiken. Pasta bolognese en spaghetti alla vongole waren bijzonder goed van smaak, verhoudingsgewijs erg weinig saus en veel pasta. Glas Siciliaanse huiswijn paste prima. Een karaf water krijg je hier niet, je betaalt € 5,00 voor een fles, tja... Vanwege de voetbalwedstrijd Napoli - AC Milan, keek de bediening net iets teveel naar het scherm deze avond ;-)

Gegeten op 22 februari 2016

SandorZ

In tijden niet zo lekker gegeten. Het was gezellig druk en de adviezen van de chef waren eerlijk en ik vond beslist niet dat ik te veel betaalde voor wat we gegeten hebben. Eerlijk eten een feestje voor je tong. Heerlijk (zelf) gerookte zalm vooraf en lamskoteletten en entrecote als hoofdgerecht en heerlijke citroentaart toe. Uiterst vriendelijke bediening en een beetje mopperige chef, die voor kwaliteit gaat. Zoals het hoort. zoek je een goedkope pizzeria zoek dan verder. Authentiek Italiaans eten dan ben je hier aan het goede adres. Wij komen terug.

Gegeten op 21 februari 2016

Corinne K

We kwamen binnen in een vrijwel leeg restaurant, vreemd voor een zondagavond, maar wellicht ook gevolg van het carnaval. We werden vriendelijk ontvangen door een dame die geen Nederlands spreekt maar met Engels/Italiaans zich redelijk goed verstaanbaar maakt. Als je haast hebt is dit een geweldige tent. Het voorgerecht stond na bestellen binnen 5 minuten op tafel en het hoofdgerecht stond al klaar toen de vuile borden van het voorgerecht nog opgeruimd moesten worden.
Het eten was heerlijk, de wijn was heerlijk, wat dat betreft hebben we echt genoten. Een heerlijk broodje met knoflookboter van het huis, complimenten!
Wat ons echter niet snel doet terugkeren is de sfeer. Een Italiaans restaurant moet leven... daar moet gecommuniceerd worden tussen bediening en keuken, daar voel je temperament, dat uit zich vaak in ogenschijnlijk heerlijke chaos. Dit restaurant is alles behalve sfeer en gezellig. Het is steriel, levenloos, treurig. Door terughoudende, bijna verlegen, bediening aan tafel en de saaie stijve entourage. Steriele witte lakens met witte servetten alsof je een poepsjiek restaurant uit de jaren 80 binnentreedt. Schrootjes aan de muren, ouderwetse stoelen... wat een treurnis.
Om het eten laten we het niet, het is echt prima! Voor de rest? Gooi eens een bezem door de tent... en bedenk dat mensen komen voor een avondje uit. Lachen en praten mag best!

Gegeten op 7 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over San Giorgio in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over San Giorgio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.