Proever52449

• Slecht

Zaterdag 27e gegeten. Super slecht. Bij binnenkomst konden we niet aan de sushi \'bar\', terwijl we gereserveerd hadden omdat er mensen zaten te wachten op afhaal.... erg vaag. Of we niet aan de plaat wilde eten nee dus. Slechte start.... Het eten ging dachten we de sushi smaakte goed maar we konden geen spiesjes krijgen want de gril was kapot wel van de kaart wat kleine warme gerechtjes. De volgende dag bleek echter dat er toch iets niet goed geweest is want we zijn alletwee ziek geworden!!! Absoluut niet voor herhaling vatbaar dus.

Proever55681

• Goed

Voor de lunch sushi gegeten. Dat was erg lekker. Het was niet druk en de bediening (daardoor?) goed!

Proever49195

• Slecht

Als je veel geld betaald, verwacht je ook veel. En dat viel dus tegen. Vooral de tijd tussen de gangen was achterlijk lang. Toen ik de serveerster hierop aansprak, vertelde ze dat er te weinig koks waren: niet mijn probleem lijkt mij en biedt gewoon je excuses aan in wat voor vorm dan ook. Kortom, deze Japanner is wat mij betreft afgeschreven.

Proever28106

• Redelijk

Om direct te zeggen dat het slecht was vind ik niet reëel maar de verbouwde sushibar waar we hebben gegeten kan men blijkbaar nog niet echt aan. 1 kok staat voor het hele restaurant sushi en sashimi klaar te maken, ook voor de eters aan de plaat. Wij moesten dik een uur wachten voordat we ons eerste gerecht kregen. De tonijn van de sushi was van een middelmatige kwaliteit terwijl dit nou net één van de lekkerste vissoorten is waarvoor je naar de Japanner gaat.
Ik heb voorheen overigens diverse keren bij dit restaurant uitstekend gegeten en hoop daarom dat dit opstartproblemen zijn door de verbouwing. Volgende keer beter zullen we maar hopen.

Proever55064

• Uitstekend

Een zeer nette tent met een goede naam. De kwaliteit van de vis en het vlees is prima en absoluut vers. De koks hebben de mogelijkheid op eigen inbreng in het menu en daardoor ontstaan er leuke variaties op het traditionele Japanse eten. Voor de echte kenner is het jammer dat niet ieder gerecht echt Japans is. Maar veel mensen kennen de keuken van Japan nauwelijks en daarom zullen er weinigen zijn die de verschillen echt kunnen benoemen. De sushi is overigens uitstekend en vers! De bediening heeft een prof. uitstraling zoals je in een Japans restaurant mag verwachten. Dit is absoluut geen restaurant om gezellig te keten en veelvuldig alcohol te verorberen. Mensen die dit wel zoeken kunnen beter een andere tent zoeken. Voor de liefhebbers van vis is dit een prima tent en zeker een van de betere in Nederland. Zorg wel voor een goed gevulde beurs omdat vis nou eenmaal niet goedkoop is en een complete avond je al gauw tussen de 60 en de 80 euro pp kost.

Proever54714

• Uitstekend

Bijzonder goed restaurant. Eten en bediening zeer goed. Prijs kwaliteit verhouding uitmuntend. Harry de gastheer was bijzonder attent en iemand die zijn vak vanuit zijn hart benadert. Op Aziatisch gebied beste restaurant van Utrecht.

Proever2925

• Redelijk

Heeft een geweldig goede reputatie, maar helaas maakt het de naam niet waard! Tori (kip) was rozig en de gyu (bief) was juist helemaal doorgebakken (vroeg om rare). Kwaliteit van de ingredienten was redelijk. Sushi was slecht, zeker niet aan te raden. Waitress was beleefd maar zeker niet vriendelijk en attent.

Proever51696

• Goed

De beste Japanner in Utrecht. Kwaliteit van het eten is erg goed, service is ook prima. Jammer dat ze nu ook 2 shifts hebben, de laatste keer werd het eten te snel geserveerd. Je merkt echt dat je weg moet en dat hoort niet. Verder prima tent met goede prijs/kwaliteit verhoudingen

Proever51954

• Redelijk

Niet bijzonder goed voor een Japans restaurant, wel duur.

Proever46654

• Slecht

I am Japanese, and TRUST ME this place is terrible. To begin with, I was apalled by the rudeness of waiter/waitress. Food is way overpriced and tastes awful. I won\'t pay a penny to eat at this restaurant.

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!