a TripAdvisor company

foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 2 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 3 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 4 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 5

1. BBQ/grill

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

DB

• Uitstekend

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten bij Konnichi Wa. Mijn tafelgenoten en ik hadden allemaal het tasting menu. En die doet zijn naam eer aan. Het smaakte voortreffelijk. Alle gerechten waren heerlijk vers. We komen hier zeker nog een keer Japans eten

Martin62

• Redelijk

• Redelijk

Hier kort geleden aan de plaat gegeten. Het was heel druk en de ruimte tussen de eilanden is nogal beperkt. Hierdoor heb je ongewild nogal vaak lijfelijk contact met het bedienend personeel. Dit personeel was helaas ook niet erg vriendelijk: alles wordt nogal gehaast afgewerkt en tijd voor wat extra aandacht voor de eter was er niet. Jammer, want het eten op zich was voortreffelijk, zij het inderdaad wat prijzig.

RutgerTB

• Goed

Wij hebben slechts ervaring met de sushi van dit restaurant. Vooral meenemen naar huis want ambiance is ronduit slecht. Kwaliteit van de sushi is echter van erg goede kwaliteit (alhoewel de laatste weken deze een beetje begint te schommelen als het gaat om afwerking)

Nala

• Goed

leuk gegeten aan de plaat, wel redelijk prijzig maar wat mij betreft terecht! Het personeel is een beetje moeilijk te verstaan, maar verder niets op aan te merken.

els

• Matig

• Matig

Voor het eerst sinds jaren weer eens bij Konnichi Wa gegeten. En dat had ik beter kunnen laten. Maneki aan de Nachtegaalstraat laat Konnichi Wa ver, heel ver achter zich. Een discussie over de reservering met een uiterst chagerijnige dame (heel Japans), om vervolgens op een tochtige plek waterige sushi tot je te mogen nemen mits je die bemachtigd krijgt. Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen die het evident niet op andere mensen hebben, in de horeca hun emplooi hebben menen te moeten vinden. Als klap op de vuurpijl ontbreekt elke verhoudig met de euro's die je daarvoor neer mag leggen. Maar ach, misschien raak je gewoon verwend als je Maneki gewend bent..

iLeenV

• Goed

Erg lekker gegeten. Klopt dat je met het menu best wel veel krijgt. Sushi, salade, kip, rundvlees, zalm, gebakken rijst, soep, toetje. En dan hadden we gekozen voor het minst uitgebreide menu. Wat ook leuk is: de Ice-tea-kaart, verschillende smaken die ze 'vers' maken.

rainmaker

• Uitstekend

Wij bezoeken al een paar jaar regelmatig dit restaurant, zowel het sushi-gedeelte als de bakplaat.

Altijd een constante goede kwaliteit van het eten, vriendelijke bediening en prettige atmosfeer.

Soms is de volgorde van de sushi niet zoals het hoort. De sashimi komt dan bijna als laatste, nadat al warme gerechten zijn uitgeserveerd. Verder niets dan lof

lousie

• Goed

Leuke, lekker drukke zaak. Dames personeel in kimono en de koks achter de tafels met de tippan plaat. Het is fascinerend om te zien hoe alle gerechten voor je ogen worden bereid. En, hoe lekker! Vooral de wagyu-rolletjes waren niet te versmaden. Geweldig lekker allemaal en afwisseling van smaken. Dat gaan we in de toekomst nog een keer doen!

Rob (Utrecht)

• Uitstekend

Voor mij de beste japanner in Utrecht. Je kunt gaan voor de sushi of voor de 'bakplaat'. Hou wel rekening met de tijd die je aan zo'n plaat zit, want 't duurt best allemaal een tijdje voordat je alle gangen op hebt. Prijs/kwaliteit is prima, zaak is mooi, wel een aan de kleine kant. Attente bediening.

Vincent1977

• Goed

Voor ons 1 jarig jubileum besloten om bij Konnichi Wa te gaan eten. We hadden gekozen voor het Teppan Yaki en het was in 1 woord heerlijk! We namen beiden het verrassingsmenu en het ene gerecht was nog smaakvoller dan het andere. De Wagyu beef was heerlijk mals en de zalm was echt super! Bediening is erg vakkundig en onze glazen werden elke keer netjes bijgevuld voordat je je laatste slok kon nemen. Nadeel was echter dat onze kok er een mindere show van maakte dan dat we aan de andere tafels zagen. Verder had iedereen aan onze tafel hetzelfde menu. De kok wilde blijkbaar alle gasten tegelijk aan de dezelfde gang hebben waardoor de mensen die veel eerder aan tafel zaten dan wij lang moesten wachten op hun gerecht en wij, die als laatste plaats namen, in hoog tempo de gangen voorgeschoteld kregen. Toen we aangaven dat het voor ons wel iets langzamer mocht werd gelijk iedereen stop gezet, wat niet de bedoeling was en tot wat scheve blikken leidde bij onze tafelgenoten. Wij gaan echter zeker nog een keer terug, maar kiezen dan een ander menu dan de rest van onze tafel!

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.