a TripAdvisor company

foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 2 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 3 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 4 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 5

1. BBQ/grill

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

Proever19021

• Goed

Gisteren even snel wat sushi aan de bar genuttigd. Ruime keuze en redelijke prijzen. Mijn ervaring is dat de bediening juist zeer attent en vriendelijk is.

SimplyH

• Goed

Met het zakendiner hebben we hier goed gegeten, alleen mocht de bediening wellicht iets attenter zijn op lege glazen. Het Konichi Wa menu was goed, veel combinatie van vis met ook kreeft en tonijn steak. Ipv gebakken rijst was er koude noodle, wel een aparte afwisseling. De wagyu beef was gebruikt om een gevulde rol met groenten enzo te maken, wel lekker, maar ik heb toch liever de gebakken stukjes. Misschien maar volgende keer proberen. Gemiddeld per persoon toch 100 euro kwijt, wel aardig prijzig dus, we hadden dan ook wel het grootste menu. Ik ben wel van plan een keer terug te komen om de normale kaart te proberen.

Proever17175

• Redelijk

• Redelijk

Dit weekend lekker gegeten bij dit restaurant. Bediening alleen niet attent en niet vriendelijk helaas. De slechte afzuiging ook echt een minpuntje. Jammer want het eten is prima!

Proever68351

• Uitstekend

Excellent food, great atmosphere. It is not cheap but it is worth it.

Proever19722

• Matig

• Matig

Vol restaurant, dat de reservering slecht afhandeld. (uur te laat) Aan de bakplaat was het veel te warm en werd matig water geschonken. Sake flesjes werden soms vol afgeruimd en vervangen door nieuwe. Eten was niet speciaal, maar het was toch al niet meer te redden.

Proever51311

• Uitstekend

Wij hebben hier afgelopen woensdag gegeten. Ontvangst en bediening waren uitstekend evenals het eten. Dit spaart ons weer een ritje A'dam om Japans te eten. Ga zo door!!!

Proever24239

• Slecht

• Slecht

Super slecht!!!
Nog nooit zo een slechte gastvrouw meegemaakt.
Te lange wachttijd voor als je gereserveerd hebt. Ze draaien te volle bak alleen maar om zo veel mogelijk te verdienen.
Eten was matig!!

Proever22766

• Uitstekend

Op een dinsdag avond hier voor het eerst (teppanyaki) gegeten in een nagenoeg volgeboekt restaurant. Al het gebodene was van een prima kwaliteit. Bediening is erg vriendelijk en niet te nadrukkelijk aanwezig. Gezien de kwaliteit van wat je krijgt vind ik een prijs van 107 euro voor 2x menu van 40 euro en een heerlijke fles huiswijn absoluut in orde. Een aanrader!

Proever56208

• Uitstekend

Ik kom hier altijd heel erg graag. Eigenlijk altijd voor de sushi,
die hier echt geweldig lekker is! Bediening is erg goed!

Proever63645

• Goed

Prima restaurant. We waren hier voor lunch en de bediening was super netjes en aardig!! Hun miso-soep was erg lekker, vegetarische udon soep was yummie en die lunch bento box was erg grappig. Behalve het aardappelsalade was de bento-kunch-box gewoon lekker. We komen zeker terug voor een avondeten.

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.