Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1

1. Toon telefoonnummer 030 241 63 88
  2. www.konnichiwa.nl

Proever24239

• Slecht

Heb je gereserveerd, word je verzocht ergens anders even iets te drinken en over een half uur terug te komen. Dan na een half uur moesten we nog eens een uur wachten totdat onze bestelling werd opgenomen. Kortom ze nemen zoveel mogelijk reserveringen aan zonder er aan te denken dat gasten lang moeten wachten, dit is schandalig!

Kwaliteit van het eten is niet zo best als je kijkt wat voor prijzen ze vragen. Personeel is chaotisch, letten niet op gasten, zijn niet vrolijk.

Konnichi Wa zal ik zeker niet meer bezoeken en aan niemand aanraden!!!!!

Proever59167

• Matig

Slechte sushi, matige sashimi, geen kraanwater, ellenlange wachttijden, opdringerig drankbeleid en een niet bijzonder lekker, maar wel duur menu met onbekende inhoud (bediening weet niet wat er in de menu\'s zit). Prijs/kwaliteitverhouding compleet scheef, ik ga hier niet meer heen.

Marwan

• Matig

Op zich lekker eten, maar de prijs is veel te hoog voor wat je krijgt (kaal hoofdgerecht; bijgerechten moet apart voor betaald worden) en de wachttijd was echt belachelijk. Ze konden zelfs niet voldoen aan de reserveringen en moesten mensen wegsturen.

Smullie!

• Matig

Japans eten? Rij dan door naar Juliana, want veel beter!

Proever52449

• Slecht

Zaterdag 27e gegeten. Super slecht. Bij binnenkomst konden we niet aan de sushi \'bar\', terwijl we gereserveerd hadden omdat er mensen zaten te wachten op afhaal.... erg vaag. Of we niet aan de plaat wilde eten nee dus. Slechte start.... Het eten ging dachten we de sushi smaakte goed maar we konden geen spiesjes krijgen want de gril was kapot wel van de kaart wat kleine warme gerechtjes. De volgende dag bleek echter dat er toch iets niet goed geweest is want we zijn alletwee ziek geworden!!! Absoluut niet voor herhaling vatbaar dus.

Proever55681

• Goed

• Goed

Voor de lunch sushi gegeten. Dat was erg lekker. Het was niet druk en de bediening (daardoor?) goed!

Proever49195

• Slecht

Als je veel geld betaald, verwacht je ook veel. En dat viel dus tegen. Vooral de tijd tussen de gangen was achterlijk lang. Toen ik de serveerster hierop aansprak, vertelde ze dat er te weinig koks waren: niet mijn probleem lijkt mij en biedt gewoon je excuses aan in wat voor vorm dan ook. Kortom, deze Japanner is wat mij betreft afgeschreven.

Proever28106

• Redelijk

• Redelijk

Om direct te zeggen dat het slecht was vind ik niet reëel maar de verbouwde sushibar waar we hebben gegeten kan men blijkbaar nog niet echt aan. 1 kok staat voor het hele restaurant sushi en sashimi klaar te maken, ook voor de eters aan de plaat. Wij moesten dik een uur wachten voordat we ons eerste gerecht kregen. De tonijn van de sushi was van een middelmatige kwaliteit terwijl dit nou net één van de lekkerste vissoorten is waarvoor je naar de Japanner gaat.
Ik heb voorheen overigens diverse keren bij dit restaurant uitstekend gegeten en hoop daarom dat dit opstartproblemen zijn door de verbouwing. Volgende keer beter zullen we maar hopen.

Proever55064

• Uitstekend

Een zeer nette tent met een goede naam. De kwaliteit van de vis en het vlees is prima en absoluut vers. De koks hebben de mogelijkheid op eigen inbreng in het menu en daardoor ontstaan er leuke variaties op het traditionele Japanse eten. Voor de echte kenner is het jammer dat niet ieder gerecht echt Japans is. Maar veel mensen kennen de keuken van Japan nauwelijks en daarom zullen er weinigen zijn die de verschillen echt kunnen benoemen. De sushi is overigens uitstekend en vers! De bediening heeft een prof. uitstraling zoals je in een Japans restaurant mag verwachten. Dit is absoluut geen restaurant om gezellig te keten en veelvuldig alcohol te verorberen. Mensen die dit wel zoeken kunnen beter een andere tent zoeken. Voor de liefhebbers van vis is dit een prima tent en zeker een van de betere in Nederland. Zorg wel voor een goed gevulde beurs omdat vis nou eenmaal niet goedkoop is en een complete avond je al gauw tussen de 60 en de 80 euro pp kost.

Proever54714

• Uitstekend

Bijzonder goed restaurant. Eten en bediening zeer goed. Prijs kwaliteit verhouding uitmuntend. Harry de gastheer was bijzonder attent en iemand die zijn vak vanuit zijn hart benadert. Op Aziatisch gebied beste restaurant van Utrecht.

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.