a TripAdvisor company

foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 2 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 3 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 4 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 5 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 6 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 7 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

Vlegel

Via Groupon hier gegeten. Je zit aan een bakplaat waar alles live wordt bereid. Ik vind het persoonlijk niet zo gezellig dat je met anderen aan tafel zit, wildvreemden. Maar het is wel leuk dat alles vers gemaakt wordt, en de kundigheid van de kok te aanschouwen. Je moest kiezen voor hoeveel gangen je ging en of je ging voor vlees of vis of vlees en vis, (of vega). Alles wordt live gemaakt, maar hoewel de vegetariër ook genoeg krijgt was het niet heel bijzonder of lekker (bijv misosoep, wat tempura). Uiteindelijk toch nog 40/50 euro betaald per persoon, wat ik echt veel te duur vond voor de prijs/kwaliteitsverhouding. Mijn vlees- en visetende tafelgenoten vonden het eten wel erg lekker en goed, maar ook die vonden de prijs niet in verhouding tot het eten. Voor mij geen tweede keer: Voor deze prijs ik liever in een restaurant waar de (vega)gerechten van hoge kwaliteit zijn en je niet met z'n allen en onbekenden aan een tafel zit.

Gegeten op 29 september 2013

ddeb

27/6 hier gegeten met 2 personen
Aangemeld dat we een groupon bon hadden maar dat we wel wat sushi extra erbij wilden hebben. Dat hoorde niet bij de groupon bon en zouden we dan apart af moeten rekenen, okee was onze eigen keuze.

Heerlijk gegeten, echt! vis was vers, je had geen last van de andere eters. Prima verzorging, op tijd met de wijn bijvullen of fris.

Toen kwam de rekening. . . . . Dat was schrikken! Bleek dat de wijn die we dronken 5,17 per glas was. Is op zich niet erg en wijn is altijd duurder in een restaurant bla bla bla, maar voor een "slobber wijntje" vonden wij de prijzen absurd. Thuis het wijntje op gezocht, 7,50 per fles. Nou mag je best verdienen maar dit was schandalig.

Qua eten zeker een aanrader, maar neem een goed gevulde portemonnee mee. Wij zelf gaan hier vanwege de prijzen niet meer heen (daarvoor zit je namelijk ook in een sterren restaurant).

Gegeten op 27 juni 2013

claudiau

Afgelopen week hebben wij voor het eerst in dit restaurant gegeten. Wij hadden een groupon. Wij wilden sushi eten, maar toen de manager de coupon zag, zei ze gedecideerd dat we alleen een menu konden bestellen. Toen wij later wilden afrekenen en de coupon van groupon nog eens aandachtig doorlazen, bleek dat we wel sushi konden bestellen. Toen we de manager daarop attendeerden zei ze dat dat een fout van groupon was en dat haar geen blaam trof. Ze reageerde zeer onvriendelijk en wilde dat we direct afrekenden. Het menu was redelijk maar veel te duur.Niet echt bijzonder. Samenvattend: matig eten en een zeer slechte onsympathieke bediening. Het lokkertje van een groupon heeft hier niet gewerkt. Ze zien hier ons nooit meer terug.

Gegeten op 30 mei 2013

IkbenSophie

Jarenlang is dit mijn lievelingsrestaurant geweest, maar na enkele slechte ervaringen afgelopen jaar kan ik dit restaurant niet meer aanraden. Vanavond spande echt de kroon wat betreft belabberde service en ik kom hier dan ook nooit meer terug.

Wat betreft ons bezoek deze avond was het eten matig, maar was het met name de ontzettende slechte service die een mooie avond verpestte. Eerst hebben we een half uur moeten wachten voordat we aan tafel konden. Vervolgens nog een uur moeten wachten voordat het eerste eten op tafel verscheen. Daarbij worden bestellingen vergeten. De mevrouw (vermoedelijk de manager) was niet behulpzaam en komt flink geïrriteerd over wanneer er gevraagd wordt waar de bestelling blijft of wanneer er om toelichting van het menu en de gerechten gevraagd wordt. Zonder pardon loopt ze weg bij de tafel en moet je je als gast maar afvragen wat er gaat gebeuren.

We hebben die avond aan de plaat gegeten. Het eten zelf was matig. Een kippspies die ik zelf thuis ook kan maken met wat kleine stukjes zalm en gebakken rijst. Het was veel te weinig voor het geld dat je ervoor betaalt. De sushi was wel erg lekker, maar hier hebben we natuurlijk nog extra voor moeten betalen.

Kortom: ik raad dit restaurant niet aan wanneer je een leuke avond wilt hebben en mij zien ze daarom ook niet meer terug.

Gegeten op 2 juni 2013

DeGoedeEter

Het eten was prima, maar ik zou dit restaurant niemand aanraden wegens de vreselijk slechte service. Ook hadden we halverwege ons diner besloten om een gang minder te nemen omdat het te veel was. Dit stond echter wel op de rekening en de obers waren er heel onvriendelijk over. Wij waren met groupon en omdat het niet te scannen was hebben wij een extra uur moeten wachten en in die tijd niet 1x aandacht gehad van de obers of iets te drinken gekregen. Als je een leuke avond wil hebben, ga dan NIET naar Konnichi Wa.

Gegeten op 28 mei 2013

Proever57992

Gegeten op 2 mei 2013

RSE

Een prettig welkom met een culinaire verrassing. Zelf uit de kaart een maaltijd samengesteld van sushi, sashimi en yaki.

De smaak van de sushi was bijzonder goed. Je kon merken dat de rollen echt vers waren gemaakt. Nadeel was wel dat het daardoor soms lang duurde voordat je bestelling werd geleverd. Omdat alles zo lekker was waren we met zijn tweeën wel op een rekening van 115,00 euro uitgekomen. Dat wijkt toch wel even wat af van de hier op iens genoemde gemiddelde menuprijs!

De california roll was heerlijk en is altijd een goede benchmark omdat ieder Japans restaurant dit gerecht heeft. De combinatie was uitstekend. Goede smaak van de rijst, mooi gaar, goede verhoudingen van de ingredienten, goede temperatuur. Daar scoren ze punten.

De pittige tonijnroll was echter weer helemaal niet zo pittig. Wèl lekker, begrijp me niet verkeerd, maar gewoon niet echt pittig.

Erg goede sashimi mix van dorade, baars, zalm, tonijn en jacobsschelp. Mooi gepresenteerd. Daar kom je voor terug!

De bediening was vriendelijk en oprecht geïnteresseerd, maar kwam soms wat warrig over. Welke tafel heeft nou welk nummer ook alweer?

Al met al een prettige ervaring! Samengevat: best aan de prijs, maar zeer goede kwaliteit Japanse sushi & grill.

Gegeten op 16 mei 2013

mxtan

Teppanyaki eten zeer matig in zowel kwaliteit van gebruikte ingredienten als wijze van het bakken van het stukje lamsrack, zalmmoot, stukje biefstuk en grote granaal. Weinig verfijnde bij-ingredienten zoals stukje ui en een grote champignon. Gebakken rijst weinig smaakvol. Kortom, niet echt authenthiek Japans eten muv de sushi, die niet echt top was, maar ok. Geen aanrader al met al.

Voor de goede orde, het zijn waarschijnlijk geen Japanse maar Chinese koks zoals tt veel wordt gezien bij Japanse/sushi restaurants.

Gegeten op 20 april 2013

arne6

Lekker gegeten, leuke kok, maar verschrikkelijke manager, bah. Ze wilde ons met een Groupon niet uitleggen hoe alles in z'n werk ging en deed erg onbeschoft. Ga er dus niet meer eten!
Verder leuke avond gehad, zoals gezegd kok was erg aardig

Tinus333

Het is al weer een tijdje geleden. Wij hebben hier op donderdag 7 maart met 6 personen aan de plaat gegeten. We gaan normaal met zijn tweetjes, maar nu met oma, broertje en aanhang omdat wij haar dit cadeau hebben gegeven. Heerlijk gegeten. Allerlei soorten sushi en sashimi, beef, kip, zalm, garnalen, kreeft. Noem maar op. Echt een avondje uit. Wij ook een gedeelte met een bon bekostigd. Proberen we vaker te doen, omdat wij dan ook de extra’s zoals kreeft erbij kunnen nemen! Hopelijk wordt het snel lente en kunnen we ook weer buiten genieten. Oesters kan je het beste van tevoren bestellen, omdat deze er begrijpelijk niet altijd zijn (natuurlijk op het moment dat je er juist zin in hebt).

Gegeten op 7 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.