a TripAdvisor company

foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 2 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 3 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 4 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 5 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 6 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 7 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

Japanse keuken in Utrecht

Mocht je zin hebben in sushi van goede kwaliteit, dan zit je bij restaurant Konnichi Wa altijd goed. Vanbinnen oogt het interieur een beetje jaren ’70, wat er gezellig uit ziet. De sfeer is goed en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Alle vlees en vis is vers en wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid, zodat je ook in Utrecht heerlijk kunt genieten van de Japanse keuken.

ali29

Top eten en service! Niks te klagen super gegeten samen met mijn collega. Aardige bediening en kok zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 juni 2016

jorrit3

Op Vaderdag een heel erg leuke avond gehad in het teppanyaki gedeelte van het restaurant. We waren vanwege de kleine (2 jaar) nogal vroeg, maar dit was geen enkel probleem en we konden direct aanschuiven. We hebben voor een heerlijk, uitgebreid menu gekozen. De sashimi was erg vers en van zeer goede kwaliteit. Vervolgens oesters met een twist en tijgergarnalen op de bakplaat, gevolgd door een halve kreeft. Het menu werd afgesloten met overheerlijke ossenhaas. Alleen de bijgevoegde rijst was misschien ietsje te flauw; anders een dikke 10.

De presentatie en de 'show' van het bakken was erg goed, de service uitstekend; zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hier ga ik zeker nog een keer terug komen.

Gegeten op 19 juni 2016

WVerver

Gisterenavond (zondag) met een gezelschap van 4 personen een heerlijke avond gehad bij Konnichi Wa. Van de ontvangst tot en met het vertrek was de service professioneel en ontspannen.
Er werd goed ingespeeld op onze wensen, en het eten wat op tafel kwam was super. De sashimi heerlijk vers en mals, en de sushi's goed van smaak. Onze gastheer besteedde meer dan genoeg aandacht aan ons en wist veel te vertellen over de wijn en de gerechten. Wij komen hier graag gauw weer terug!

Gegeten op 12 juni 2016

VMKW

Zonder twijfel is dit restaurant de beste Japanner als het gaat om prijs/kwaliteit verhouding.
Personeel zeer attent en servicegericht. Perfect bereid eten en perfecte service.

Tot snel maar weer want jullie zijn de beste in je soort!!

Gegeten op 11 juni 2016

Winchester

Gegeten op 3 april 2016

Jupke

Rond 17 vandaag kort binnen geweest om wat sushi te eten. Fijne rustige muziek, stilte, ontspannen Restaurant is verbouwd, waardoor er meer ruimte is gekomen voor 2 gastentafels.

Er waren 4 tafels bezet, er liep 7 man personeel. Beetje veel voor zo weinig gasten, er kwamen ook veel personeelsleden aan tafel, wisselend ook. We hebben in 1 uur tijd 5 verschillende personen aan tafel gehad; waardoor ik me gestoord voelde in de privacy.

Het eten daarentegen was voortreffelijk, goed! Californiarol, verse vis, wasabi, kikomanfish saus.
Met het doorsturen van de foto's via what's app kwamen er nog dikke complimenten overheen over het servies en de stokjes :-)!

De deur van het dames toilet mogen ze best repareren. Ik dacht even dat ik opgesloten zou blijven zitten; stom slot!

Gegeten op 2 april 2016

stamrenate

Via online reservering

Heerlijke avond. Attente bediening. De LA rol met zalm en avocado was top. Het tempura ijsje ok trouwens. Leuke ongedwongen sfeer.

Gegeten op 23 maart 2016

bart229

Een geniale avond gehad bij Konnichi Wa! Ik had vooraf gezegd dat we mijn zoons 11de verjaardag vierden en dat hebben we geweten! Chef Ken San maakte er een geweldige show van, de kinderen hadden (gedurende 3 uur!) het leukste diner ooit en we hebben heerlijk gegeten. Groot compliment aan Ken San e en aan Konnichi Wa!

Gegeten op 26 februari 2016

GijsdeHaan

Wij hadden een menu met een amuse van ingelegde rettich. Erg goed. Daarna een bentobox, met sushi, zalm sashimi, een vegetarische gyoza en gefrituurde kip. De sushi vonden we niet zo, een beetje klef, de rest was super! Als hoofdgerecht was er geflambeerde ossenhaas, met fried rice en groente. Ook weer erg lekker. Het dessert was witte sesam-ijs, met helaas niet zelfgemaakte slagroom. Maar het ijs was geweldig.

Gegeten op 7 februari 2016

oalessia

Via online reservering

lekker gegeten: sushi bento box en ossenhaas. groene thee ijs was niet ons smaak. attent bediening. onze dochter eet geen vlees en ze kunnen het vervangen door sushi. allemaal prima!

Gegeten op 29 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.