• foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

marconing

Laat je niet afschrikken door de gevel van deze tent of de geur wanneer je binnenkomt. Het eten is van zeer hoge kwaliteit en natuurlijk erg leuk dat het bereiden hiervan zich recht voor je neus afspeelt op de teppanyaki platen. Het eten is prima bereid en heerlijk gekruid. Vooral de biefstuk is de beste die ik in tijden heb geproefd.

Tepanyaki is iets prijziger dan een normaal restaurant maar dat is niets nieuws. Wij namen een arrangement van rond de 45 euro per persoon en waren allen zeer voldaan. Hele gezellige avond!

Gegeten op 14 maart 2015

anne149

Exclusief eten. Verder dan vers, zalig bereid, wat een feestmaaltijd. Wel zeer prijzig, we moesten even slikken toen we de menu-kaart openden. Dat hadden we natuurlijk kunnen voorkomen door van tevoren via internet de menu-kaart te bekijken. Desalniettemin was het het geld zeker waard. Het is een erg leuk extraatje dat het eten voor je neus op de bakplaat wordt bereid.

Bediening is wel erg snel met weghalen van de borden en vragen of je nog wat te drinken wilt, maar verder vriendelijk en beleefd,

Leuk klein restaurantje zo midden in Utrecht, warme aankleding. Als je nog twijfelt aan een bezoek hier omdat je bang bent voor de typische aziatische vreetschuut belevenis: geen zorgen! Dat is het hier zeker niet.

Gegeten op 7 april 2015

VMKW

Op een doorsnee woensdag waren er drie teppanyaki tafels bezet. De bediening was uiterst attent en service gericht. Meerdere malen werd gevraagd of alles naar wens was. We kozen voor een a la carte en konden dus meerdere kleine gerechten bestellen. Welnu het was TOP. Garnalen uiterst vers en perfect bereid met schijfjes knoflook. Kip en ossenhaas mals als boter en de mie met groente dito. Zeer vriendelijke en attente kok die aandacht schonk aan alle gasten aan de tafel. Genoten en een prettige avond gehad!

We komen zeer weer snel terug!!

Gegeten op 11 februari 2015

wijtweetjes

Wij hebben hier op 01-11-2014 uitstekend gegeten. Zijn kenner en frequente bezoekers van Japanse (Teppan Yaki) Restaurants meerdere in binnen en buitenland bezocht, en dit restaurant hoort echt bij de beste die we bezocht heb.
Goede uitleg van de geserveerde gerechten en de bij behoorde sausjes. Bediening ontzettend hoffelijk.De prijs van het menu was stevig, maar niet overdreven duur. En zeker gezien hetgeen geboden werd vonden we de prijs passend.

Gegeten op 1 november 2014

Proever38869

Weer eens na lange tijd hier gegeten. We eten vaker Japans naar de kwaliteit was erg goed. Voldoende aanbod van andere sushi en maki dan alleen het traditionele. Ook heel vers.

Christine77

Zomaar met z'n drietjes naar binnen gelopen op een vrijdagavond en wonder boven wonder, er was zelfs nog plaats aan de Teppan tafel. We kozen eens niet voor het standaard menu maar gewoon a la carte. De sushi was echt lekker, wel jammer dat de rijst een beetje koud was maar de maki's maakten alles goed. En ja...... dan de steak op de plaat (nederlands wagyu beef) ik wist niet dat je voor een steakje van +/- 125 gr per persoon € 34,- op de rekening kan zetten. Ik vraag me af of die dan beter was dan hun standaard steaks. Maar enfin de kreeft was redelijk maar bij de sake ging het toch mis. De Sho Choku Bai die op de sake dispenser stond was nou net niet mijn smaak, echt een waardeloze sake en het alternatief (koude sake) leek ook nergens op. Toch maar eens een andere leverancier zoeken en wat sake kennis opdoen. De wijn, zowel de Zinfandel als de rode wijn waren niet onaardig. All over best wel een heel prijzig restaurant!
Dit kan toch veel beter!

Gegeten op 20 juni 2014

chiel63

Gegeten op 26 april 2014

Moffelenpiertje

Eten bij Konnichi Wa is voor ons altijd een feest. De ossehaas van de plaat is heerlijk mals en smaakvol. De verse vis en sashimi is ook altijd goed. De witte wijnen zijn stuk voor stuk lekker; de huiswijn is wat ons betreft een aanrader. Niet duur en zeer smakelijk.

Aan de bakplaat is het vaak gezellig druk, maar de koks zorgen voor voldoende entertainment en maken vaak een vriendelijk praatje of leggen uit wat ze precies aan het doen zijn. Leuk en leerzaam. De bediening is alert maar wel wat snel, in de zin dat ze bijna om je heen vliegen met borden en drankjes. Dat maakt het dineren niet altijd ontspannen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de uitstekende kaart en de bereiding van de grote variatie aan gerechten.

Gegeten op 2 februari 2014

Pura Vida

Sinds tijden weer een bezoek gebracht aan dit restaurant. Wat een verademing; eindelijk weer ambtelijke susi en sashimi. Tevens prachtige creatieve gerechten van de plaat!.
Bediening is attent . Aanrader!

Gegeten op 10 maart 2014

Proever3512

We hebben hier deze week voor het eerst gegeten. Ik lees nu allerlei slechte recensies, maar onze ervaring was juist heel goed. Vriendelijke ontvangst, wel warme handdoekjes en uitleg over de sausjes. Mijn dochter was er eerder geweest, met Kerst en had toen sushi gegeten waar ze helemaal enthousiast over was. Alhoewel die niet meer op het menu stonden werden ze zonder problemen nog een keer voor haar gemaakt. Geen goochelshow met messen maar een kok die rustig en geconcentreerd bezig was. Ook de bediening vriendelijk en attent. Enig minpunt was de afzuiging die uitviel halverwege de avond. Wij komen hier nog een keer terug.

Gegeten op 8 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.