a TripAdvisor company

foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 1 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 2 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 3 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 4 foto's van Konnichi Wa in Utrecht - 5

1. BBQ/grill

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 241 63 88

Japanse keuken in Utrecht

Mocht je zin hebben in sushi van goede kwaliteit, dan zit je bij restaurant Konnichi Wa altijd goed. Vanbinnen oogt het interieur een beetje jaren ’70, wat er gezellig uit ziet. De sfeer is goed en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Alle vlees en vis is vers en wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid, zodat je ook in Utrecht heerlijk kunt genieten van de Japanse keuken.

VMKW

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Tja, Konnichi Wa blijft een TOP restaurant in Utrecht daar kun je niet omheen. Attente en vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten tegen een acceptabele prijs.

Gewoon heen gaan en je late verrassen,

Tot de volgende keer!!!

Gegeten op 1 augustus 2015

Gerrigje

Via online reservering

We hadden geboekt via de ahrestaurantactie en vooraf op de site gekeken. Die avond kregen we een 3-gangen menu voor 35€. De prijs-kwaliteit verhouding was goed, met name het voorgerecht bestaande uit 5 verschillende elementen en het dessert( een bolletje sesamijs) waren heerlijk. We Hebben daarom niet moeilijk gedaan over het feit dat op de site 25€ staat voor een 3-gangen menu. De bediening was vriendelijk en beleefd. Minpunten waren de temperatuur van de rode wijn (te warm) en het feit dat er geen kraanwater werd geserveerd. En voor toekomstige gasten: eerst de glazen controleren. Zowel onze 'buren' als wij kregen vieze wijnglazen

Gegeten op 26 juli 2015

Githasanne

Via online reservering

Werden eerst op een verkeerde plek neergezet bij de grillplaat. Toen duidelijk werd dat we van de ah actie kwamen moesten we uiteindelijk 1 uur en een kwartier wachten op ons voorgerecht nadat ik om een 4 persoons tafel had gevraagd, aangezien ons menu niet met de grillplaat bereid zou worden . Het menu kon je niet kiezen. Het waswas wat sushi en kip vooraf een entrecote in stukjes gesneden met wat kool als hoofdgerecht. Na een bolletje ijs. Slechte service en visitekaartje voor deze tent. Naast ons werden oesters en gamba op de grillplaat klaar gemaakt. Helaas hier niets van meegekregen. Niet doen dus!!! Wel een rondje van het huis gekregen voor het lange wachten.

Gegeten op 25 juli 2015

BHenJH

Via online reservering

Met de AH-actie gegeten. Vooraf kon je aangeven of je aan de teppanyaki wilde eten of sushi. Wij kozen voor het laatste maar kregen gewoon het standaard menu van de bakplaat. Een beetje raar. Als voorgerecht ingelegde zalm en sushi rolletjes, smaakte prima. We misten de wasabi, maar die werd na even vragen alsnog gebracht. De rijst als vulling en het gebakken beef was smaakvol. Een beetje rommelig kwam het wel over. Er had iets meer aandacht aan het geheel gegeven mogen worden. Met deze AH-actie wil je toch ook een visitekaartje afgeven. Het afsluitende ijsje smaakte uitstekend.

Gegeten op 24 juli 2015

anouk102

Via online reservering

Ook met het AH restaurantmenu stelde Konnichi Wa niet teleur. Prima driegangen menu met heerlijk gevarieerd voorgerecht, zeer goed vlees van de teppanyaki en een smaakvol bolletje ijs toe. Service was uitstekend en we hebben een heerlijk diner gehad, we gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 18 juli 2015

AnusiaBe

Via online reservering

Het was weer een uitstekend goed verzorgd avond uit! Deze keer met de AH restaurantspaaractie waarvoor een lekker en smakelijk menu door het restaurant was samengesteld. Het is zeker een aanrader. Een klein minpuntje: iets meer vis zou ik persoonlijk zeer prettig hebben gevonden. Nogmaals dank aan de kundige koks en de zeer aardige bediening!

Gegeten op 12 juli 2015

Jorine-

In de zomer heerlijk zon op het terras. We hadden drie sushi gerechtjes besteld, een daarvan gekregen, de andere twee niet omdat ze dachten dat we die al hadden gehad. Was op de tafel achter ons neergezet. Duurde allemaal lang maar wel netjes een drankje aangeboden. Smaak van sushi is prima.

Gegeten op 10 juli 2015

Jjn86

Via online reservering

4-gangen chef menu met dessert gekozen. Sushi is duidelijk veel beter dan die van de all you can eat concepten en zeker genoeg met slechts een klein prijsverschil dat werd gecompenseerd door de koffie van het huis. De sushi met omelet was lauwwarm ipv koelkastkoud en de gegrilde zoetwaterpaling was heerlijk evenals de tonijn / sint jacobschelp combinatie. Zeker een aanrader voor diegenen die liever goed dan zoveel mogelijk willen eten!

Gegeten op 21 juni 2015

mirtevanoranje

Erg lekker gegeten. Goede en smaakvolle gerechten. De prijs kwaliteit verhouding is prima. De garnalen en de kip smaakten erg lekker en de bediening is erg vriendelijk. Leuk restaurant!

Gegeten op 16 april 2015

Gobbie

Via online reservering

Goed gegeten met 4 personen op 30-05-2015. Eten is van uitstekende kwaliteit. Jammer dat bij alledrie de personen die een menu hadden gekozen een gang vergeten werd.

Gegeten op 30 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Konnichi Wa in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Konnichi Wa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.