a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 14

2. 7,8

3. 7,7

freek57

Goedemiddag, misschien iets aan de late kant, maar toch wou ik het even kwijt, afgelopen Koningsdag gegeten bij Zorba de Giek, met 3 pers.,2x Gyros en 1x Zorbaspiato, het was erg druk, moesten lang wachten, was geen probleem. maar toen we ons eten kregen, het wachten niet waard, gyros erg vet, salade was goed, maar de friet die erbij zat was nauwelijks gebakken, zeer zacht, toen ik ze hierover aansprak kwam de eigenaar naar ons toe en mocht ik meelopen naar de keuken, en hij legde mij uit dat de frituurpan defect was geraakt en er werd nu gebakken in een gewone pan op het gas, uiteindelijk toch maar de rek. van 55 euro betaald, maar helaas wij gaan hier niet meer eten, als het eten goed is wil ik er best voor betalen, maar hier was zelfs 30 euro teveel geweest. F. Brinkman, Lelystad.

Gegeten op 27 april 2016

Amsterdammer13

Samen met mijn man weer heerlijk gegeten bij Zorba! Tapas mezedes voor 2, wij zijn fan. In de weekende drukker dan druk. Er hangt altijd een gezellige sfeer met een warm ontvangst. Er gaat wel is wat mis bik Zorba maar door de goeie service en de gezellige sfeer merk je daar niks van. Echt Grieks dat is het zeker.

Wila-8

Vanavond gegeten bij Zorba de Griek. We waren vroeg maar het zat al snel helemaal vol. De kaart en het glaasje ouzo kregen we snel, ook ons voorgerecht stond binnen een mum van tijd op tafel. Daarna werd het echter druk en was er niet genoeg personeel waardoor we ons "vergeten" voelden. We zijn zelf naar de bar gelopen om nog een drankje te bestellen.
Het hoofdgerecht werd onvolledig geserveerd, de spies werd nabezorgd nadat de rest van het eten al op was. Dat kan niet in een restaurant.
Het eten zelf is niet zoals we bij een Griek gewend zijn. Het had kruidiger en meer van smaak mogen zijn. De gyros was wel lekker, de frietjes waren slap.
Het decor is mooi, echt Grieks.
Geen idee of we hier nog gaan eten. We hebben een leuk avondje uit gehad maar het eten had beter gekund.

Gegeten op 26 februari 2016

Fijns

Echte Griek, gevestigd in mooi pand in Bussum. Erg vriendelijke ontvangst. Ouzo van het huis om mee te beginnen. Lekkere gerechten op het menu. Jammer dat we een verkeerde bestelling kregen. Dat vond men zelf ook erg vervelend en meerdere excuses gekregen. Wellicht handig om bij het serveren nog even te noemen om welk gerecht het gaat zodat het meteen hersteld kan worden. Excuses aanvaard. Kop koffie of zoiets na afloop had het helemaal goed gemaakt+ tip voor een volgende keer? Verder; heerlijk gegeten, leuke Griekse ambiance en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 februari 2016

ohb123

Uniek in Bussum ,een topavond gehad met live muziek, lekker eten en heerlijke wijn,voor iedereen een aanrader!wij komen snel weer terug!

Gegeten op 30 januari 2016

S1234

Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk! Het fijne is ook dat als je iets aangepast wil hebben op je gerecht, het altijd kan, hoe druk het ook is. Gezellige, vrolijke bediening en het restaurant is onwijs mooi geworden, lekkere frisse griekse kleuren!

Gegeten op 31 augustus 2015

Amsterdammer13

Afgelopen vrijdag, met mijn man, hier gegeten.
Wat een Fantastich, leuk, gezellig restaurant ! Wij zijn vaker bij Griekse restaurants wezen eten, maar deze is voor ons ver uit de beste!
Bij Zorba is het echt alsof je in Griekenland bent, de sfeer en de service is top. Grote kaart, mooi buiten terras en vriendelijk personeel.
Over het eten ben ik zeker te spreken en heb hier zelf lekkerder gegeten dan in menig restaurants in Griekenland en Nederland .
We kozen voor de Mézedes, voor 2 pers
Een heerlijke variatie van griekse hapjes op leuke houten planken gereserveerd. Warm en koud vlees en vis en vegatarich een mix van alles.
De inktvis ringen waren erg lekker en vers . Tiropita met spinazie overheerlijk en dan nog over het vlees, de Lamskotelettjes jam jam wat waren deze goed ze waren sappig en mals, alles was perfect op smaak .
De tapenades waaronder de tzaziki beste voor ons tot nu toe! Qua wijn gingen we voor de axia een mooie volle rooie wijn die werd geadviseerd door een Vd medewerkers een leuke, spontane dame, de wijn was heerlijk bij het eten. Ook kregen wij een karaf water zonder het te vragen erbij. Als afluister namen we yvons toetje. Met geweldig lekkere tiramisu, baklava mier zoet fruit en ijs. Prijs kwaliteit is bij dit restaurant prima, je krijg veel eten voor de prijs .
Ik geef dit restaurant een dikke 10. Wij hebben een top avond gehad. En raad iedereen aan om hier een keer te eten. Wij zijn zo tevreden dat we morgen weer gaan !!!!!

Gegeten op 28 augustus 2015

a1973

Na jaren geleden hier goed gegeten te hebben.waren we weer eens in de buurt.Helaas viel het zwaar tegen. De ontvangst was niet professioneel,er kwam niemand naar ons toe.terwijl het echt niet druk was.De limonade zat in vieze glazen.de menukaart plakte.net als de tafels. Voor de hoge prijs wat de gerechten kosten.was het erg weinig.
Ik bestelde extra friet.niet gekregen.De laatste stukjes van de souvlaki waren echt rauw.en de giros was verre van warm.De patat was van slechte kwaliteit.echt zo jammer.dus toen er gevraagt werd of het gesmaakt had.gaf ik mijn klachten door.dat pakte zij goed op.vonden het erg vervelend. We konden een gratis drankje krijgen,maar waren er klaar mee.ons etentje was al verpest.Het restaurant zelf was ook smoezelig en goedkoop ingericht.Ik begrijp echt de vorige recensies niet.Het leek op een restaurant wat net was overgenomen door mensen die niet weten wat horeca inhoud.

Gegeten op 29 augustus 2015

Lekkerman

Zomaar op een zondagavond binnengewipt. Hartelijke ontvangst, voor ons 2 personen was er nog wel een mooi rustig plekje. In het centrale deel van het restaurant was het gezellig druk, met groepen die iets te vieren hadden, vaste bezoekers en families met kinderen. Gelukkig ook Griekse muziek, waar je elders vaak gewoon de muzak van Sky radio hoort. Zoals vaak bij de Griek kregen we een lekker glaasje ouzo van het huis. Dat doet het altijd goed. Als voorgerecht namen we allebei een mooie tomatensoep. Die was heerlijk kruidig, vol van smaak, een goed gevuld bord, goed voor als je flink trek hebt zoals wij. Als hoofdgerechten kozen we een lekker souvlaki gerecht en een al even lekkere moussaka, allebei met heerlijk frisse tzatziki. Met een eenvoudige maar smaakvolle Griekse witte wijn. Echt smakelijk. We moesten er wel lang op wachten, maar nadat we daarover navraag hadden gedaan stonden onze borden wel gelijk op tafel. En deed men erg z'n best om ons oprechte verontschuldigingen over te brengen. We hadden al vastgesteld dat het flink druk was en hadden best begrip voor de situatie. Met koffie na (met snoep-koekjesdoos!) sloten we af. Onze conclusie is dat dit een Griek is waar je prima terecht kunt als je goed Grieks wilt eten in een aangename sfeer.

Gegeten op 14 juni 2015

rianne1951

Zaterdag, 14 februari hier gegeten met vrienden, drukker dan druk!
Live muziek, super gezellige sfeer. Door de drukte ging er soms wat mis maar dat werd
dan vergoed door 'n drankje. Voorgerechten waren heerlijk, de hoofdgerechten bij ons
vrienden ook, alleen ik had stifado uit de oven en dat was dus veel te heet. Toen zij
het al lang op hadden had ik nog maar 'n hapje genomen. Uiteindelijk maar laten staan.
Nagerecht super.

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Zorba De Griek in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Zorba De Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.