a TripAdvisor company

Zorba De Griek

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 035 691 78 00

ohb123

Uniek in Bussum ,een topavond gehad met live muziek, lekker eten en heerlijke wijn,voor iedereen een aanrader!wij komen snel weer terug!

Gegeten op 30 januari 2016

S1234

Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk! Het fijne is ook dat als je iets aangepast wil hebben op je gerecht, het altijd kan, hoe druk het ook is. Gezellige, vrolijke bediening en het restaurant is onwijs mooi geworden, lekkere frisse griekse kleuren!

Gegeten op 31 augustus 2015

Amsterdammer13

Afgelopen vrijdag, met mijn man, hier gegeten.
Wat een Fantastich, leuk, gezellig restaurant ! Wij zijn vaker bij Griekse restaurants wezen eten, maar deze is voor ons ver uit de beste!
Bij Zorba is het echt alsof je in Griekenland bent, de sfeer en de service is top. Grote kaart, mooi buiten terras en vriendelijk personeel.
Over het eten ben ik zeker te spreken en heb hier zelf lekkerder gegeten dan in menig restaurants in Griekenland en Nederland .
We kozen voor de Mézedes, voor 2 pers
Een heerlijke variatie van griekse hapjes op leuke houten planken gereserveerd. Warm en koud vlees en vis en vegatarich een mix van alles.
De inktvis ringen waren erg lekker en vers . Tiropita met spinazie overheerlijk en dan nog over het vlees, de Lamskotelettjes jam jam wat waren deze goed ze waren sappig en mals, alles was perfect op smaak .
De tapenades waaronder de tzaziki beste voor ons tot nu toe! Qua wijn gingen we voor de axia een mooie volle rooie wijn die werd geadviseerd door een Vd medewerkers een leuke, spontane dame, de wijn was heerlijk bij het eten. Ook kregen wij een karaf water zonder het te vragen erbij. Als afluister namen we yvons toetje. Met geweldig lekkere tiramisu, baklava mier zoet fruit en ijs. Prijs kwaliteit is bij dit restaurant prima, je krijg veel eten voor de prijs .
Ik geef dit restaurant een dikke 10. Wij hebben een top avond gehad. En raad iedereen aan om hier een keer te eten. Wij zijn zo tevreden dat we morgen weer gaan !!!!!

Gegeten op 28 augustus 2015

a1973

Na jaren geleden hier goed gegeten te hebben.waren we weer eens in de buurt.Helaas viel het zwaar tegen. De ontvangst was niet professioneel,er kwam niemand naar ons toe.terwijl het echt niet druk was.De limonade zat in vieze glazen.de menukaart plakte.net als de tafels. Voor de hoge prijs wat de gerechten kosten.was het erg weinig.
Ik bestelde extra friet.niet gekregen.De laatste stukjes van de souvlaki waren echt rauw.en de giros was verre van warm.De patat was van slechte kwaliteit.echt zo jammer.dus toen er gevraagt werd of het gesmaakt had.gaf ik mijn klachten door.dat pakte zij goed op.vonden het erg vervelend. We konden een gratis drankje krijgen,maar waren er klaar mee.ons etentje was al verpest.Het restaurant zelf was ook smoezelig en goedkoop ingericht.Ik begrijp echt de vorige recensies niet.Het leek op een restaurant wat net was overgenomen door mensen die niet weten wat horeca inhoud.

Gegeten op 29 augustus 2015

Lekkerman

Zomaar op een zondagavond binnengewipt. Hartelijke ontvangst, voor ons 2 personen was er nog wel een mooi rustig plekje. In het centrale deel van het restaurant was het gezellig druk, met groepen die iets te vieren hadden, vaste bezoekers en families met kinderen. Gelukkig ook Griekse muziek, waar je elders vaak gewoon de muzak van Sky radio hoort. Zoals vaak bij de Griek kregen we een lekker glaasje ouzo van het huis. Dat doet het altijd goed. Als voorgerecht namen we allebei een mooie tomatensoep. Die was heerlijk kruidig, vol van smaak, een goed gevuld bord, goed voor als je flink trek hebt zoals wij. Als hoofdgerechten kozen we een lekker souvlaki gerecht en een al even lekkere moussaka, allebei met heerlijk frisse tzatziki. Met een eenvoudige maar smaakvolle Griekse witte wijn. Echt smakelijk. We moesten er wel lang op wachten, maar nadat we daarover navraag hadden gedaan stonden onze borden wel gelijk op tafel. En deed men erg z'n best om ons oprechte verontschuldigingen over te brengen. We hadden al vastgesteld dat het flink druk was en hadden best begrip voor de situatie. Met koffie na (met snoep-koekjesdoos!) sloten we af. Onze conclusie is dat dit een Griek is waar je prima terecht kunt als je goed Grieks wilt eten in een aangename sfeer.

Gegeten op 14 juni 2015

rianne1951

Zaterdag, 14 februari hier gegeten met vrienden, drukker dan druk!
Live muziek, super gezellige sfeer. Door de drukte ging er soms wat mis maar dat werd
dan vergoed door 'n drankje. Voorgerechten waren heerlijk, de hoofdgerechten bij ons
vrienden ook, alleen ik had stifado uit de oven en dat was dus veel te heet. Toen zij
het al lang op hadden had ik nog maar 'n hapje genomen. Uiteindelijk maar laten staan.
Nagerecht super.

Gegeten op 14 februari 2015

Amsterdammer13

Een echt Grieks restaurant !!
wat fijn dat dit nog bestaat
heerlijke traditionele Griekse gerechten
Er hangt bij Zorba altijd een fijne ambiance daarom komen wij hier graag .
leuk personeel en soms is het een tikkeltje chaotisch maar dat hoort nou eenmaal bij
live muziek is dan ook echt een aanrader met boorden gooien en op de tafels dansen onder genot van heerlijke griekse muziek gaan de heupjes los tot laat in de uren

Gegeten op 2 januari 2015

dirk64

Heerlijk gegeten, op een zaterdagavond, het was lekker druk, desondanks was de bediening vlot en attent, heerlijke gril gerechten zoals lamskoteletten, ook de tzatziki was erg lekker. De porties waren ook ruim.

Gegeten op 27 september 2014

fijnproevertje1001

Gegeten op 16 september 2014

BerryH

Eten: Prima eten, ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Over het algemeen goed op smaak. Eten zoals je bij een Griek mag verwachten
Service: Service is prima. Wordt direct gereageerd bij opmerkingen/vragen vanuit onze kant. Vriendelijke bediening.
Decor: Ziet er netjes uit maar niet heel bijzonder. Wederom een decor zoals je kunt verwachten bij een Griek. Over het algemeen zeker de moeite waard om een keer te gaan eten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, zo zit het Griekse eten naar mijn mening niet in elkaar.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Zorba De Griek in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Zorba De Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.