Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Zorba De Griek

1. Grieks

Zorba De Griek

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 035 691 78 00

dirk64

Heerlijk gegeten, op een zaterdagavond, het was lekker druk, desondanks was de bediening vlot en attent, heerlijke gril gerechten zoals lamskoteletten, ook de tzatziki was erg lekker. De porties waren ook ruim.

Gegeten op 27 september 2014

fijnproevertje1001

Gegeten op 16 september 2014

BerryH

Eten: Prima eten, ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Over het algemeen goed op smaak. Eten zoals je bij een Griek mag verwachten
Service: Service is prima. Wordt direct gereageerd bij opmerkingen/vragen vanuit onze kant. Vriendelijke bediening.
Decor: Ziet er netjes uit maar niet heel bijzonder. Wederom een decor zoals je kunt verwachten bij een Griek. Over het algemeen zeker de moeite waard om een keer te gaan eten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, zo zit het Griekse eten naar mijn mening niet in elkaar.

Gegeten op 23 augustus 2014

weizmann

Aardig decor. Kwam er bij toeval terecht en met vier mensen. Service gewoon netjes, al waren er enige slordigheden, zoals het even vergeten wat we ook al weer bestelden en hoe, maar dat maakt het wel smeuiig en menselijk. Decor, ach ja, gewoon voldoende: tafeltjes schoon en netjes, niets op aan te merken. Ten slotte kom je voor 't eten zelf en alle vier bestelden we iets anders; alle vier de gerechten voldeden aan de verwachtingen; proefde even van een soort stoofpotje van rundvlees van mijn partner. Was smakelijk. Zelf had ik lamskoteletten en die smaakten zonder meer voortreffelijk. Als enig minpunt, maar dat schreef ik al eens bij eerdere restaurants, is weer die eeuwige frieten bij een maaltijd zonder dat er een ander aardappelgerecht wordt geserveerd. Maar dat zal wel aan een soort publiek liggen dat er komt en alleen frieten eist. Desalniettemin een etablissement waar je gerust kunt gaan eten, vooral als je van Grieks houdt (eigenaar is Grieks, en zo hoort het ook).

Gegeten op 16 augustus 2014

Moel

Al jaren eten wij erg graag bij de Griek. Altijd word je hartelijk ontvangen door Manolo, Yvonne en hun medewerkers. Bij binnenkomst altijd meteen een ouzo om alvast in de stemming te komen. Wij bestellen altijd de Griekse tapas's en die zijn altijd zeer lekker van smaak. Wij vinden de Griek niet duur voor hetgeen je allemaal krijgt. In de zomer zit je altijd heel erg gezellig op het terras. Bij de Griek is het altijd feest.

Gegeten op 4 november 2013

kieskeurtje

Wil je de Griekse gastvrijheid en sfeer opsnuiven, ga dan naar Zorba! Vroeger vaste klanten maar een aantal jaren niet geweest. Kwamen voor een speciale gelegenheid en werden herkend, behandeld als VIPs, echt helemaal in het zonnetje gezet, heel leuk, Manolas even vriendelijk als altijd! Ouzo helaas niet koel, tonijnsalade is overheerlijk, ik zou daar iedere dag voor kunnen komen! Hoofdgerechten vielen wel iets tegen: goede smaak maar grill had malser gekund, maar dat maakt niets uit in dit geweldige etablissement, de rest maakt het helemaal goed! Prachtig terrasje, leuke Griekse versiering, moet echter wel je smaak zijn. Ik blijf hier zeker trouwe klant!

Gegeten op 19 juni 2013

Restorecent

In de herkansing was het weer zoals vanouds. Ongeveer een jaar geleden zijn we boos weggelopen, omdat het met mooi weer zo druk was, dat we letterlijk van ons stokje gingen van de honger, omdat we zo lang moesten wachten. (Gelukkig) was het nu niet zo druk en werden we vrij snel vriendelijk bediend: ouzootje erbij.
Water uit de kraan kostte niets. Wijn was redelijk. Eten was erg goed. Mijn partner had lamsfilet waar erg opgetogen over was en ik had een schotel met de gebruikelijke souvlaki, spies, bifetka, etc.
Erg traditioneel maar prima. Prijs incl. wijn zonder voor en nagerecht 65 euro

Gegeten op 9 juni 2013

makken76

Wij nemen altijd de tapas. Bij zorba is het lekker tafelen en genieten. De wijnen van de kaart kunnen beter, huiswijn is goed. Eigenaren zijn profesioneel en zeer vriendelijk. De tapas zijn over het algemeen goed. Smaken lijken hier en daar veel op elkaar. Voor een avondje tafelen een goed restaurant. Prijs/kwaliteit is goed.

Raimooij

Voor de eerste keer hier gegeten. Door het mooie weer konden we op het terras in de zon zitten, leuke locatie. Gelegen aan een plantsoen waar niet veel verkeer kwam. Bediening was erg vriendelijk en snel.
Een éénpersoonsvoorgercht van verschillende hapjes met z'n tweeën gedeeld. Het voorgerecht was veel en lekker.
Als hoofdgrecht de Zorbaschotel. Ook erg veel. Alleen het vlees mocht wel wat warmer opgediend worden. Ondanks de rechauds koelde het vlees snel af.

Gegeten op 2 augustus 2012

valentin

matige zaak.Behalve de eigenaar en echtgenote die erg hun best doen om alles goed te doen. En ja als regelmatige gast,op verzoek van mijn partner, zelf af en toe een drankje van de zaak. Kwaliteit van eten is wisselend,je kunt het "treffen"' Bediening is matig net als de huiswijn. Het is nog net voldoende. Gerechten zijn,althans naar mijn smaak veel te zout.

Schrijf zelf een recensie over Zorba De Griek in Bussum

Schrijf hieronder je recensie over Zorba De Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.