a TripAdvisor company

1. 7,2 10 1 2

2. 7,1

3. 5,9

stanamsterdam

Deze gedateerde (Turkse, niet Italiaanse) pizzatent is exact wat je er van buitenaf van verwacht.
Een verwelkt en zeer gedateerd smoezelig interieur.
Zeer basic en simpel, en voor alle aspecten is het toverwoord eenvoudig.
Geen enkele opsmuk, behalve de kitsch muurschildering en de nepbloem op tafel. Menig shoarmazaak is beter aangekleed.
Er zit dan ook geen kip in de kleine zaak.

De bediening is absoluut zeer vriendelijk, heeft humor, en doet zijn best, maar is geen pro. Hij doet eigenlijk alles fout dat kan. Wachten tijdens een menukeuze en zelfs een paar keer terugkomen, meermaals hetzelfde komen vragen, verkeerd inserveren/uitserveren etc etc maar we kunnen het hem niet kwalijk nemen. Aardig doch te eenvoudig.

Het bier komt in een flesje, en de stokbrood met bevroren kruidenboter is standaarder dan standaard. De kaart dan is zeer beperkt. Geen canneloni, geen dikbelegde volle pizza's. Wel enkele Turkse gerechten.
De salades vooraf zijn zeer kaal en smakeloos.
Eigenlijk is het enige pluspunt aan deze simpele pizzatent het belangrijkste; de pizza. Een goeie pizza met een mooie dunne bodem en knapperige rand, en het beleg was goed. Smakelijk!

Kortom, ik wil hier zeker nog wel eens komen, maar dat zal wachtend met mijn ogen dicht aan de balie zijn, om een lekkere eenvoudige pizza af te halen!

Gegeten op 9 december 2015

ursula8

Prima pizza en neem vooral de Brusselmans vooraf! vooral de bediening was super vriendelijk, zie je niet vaak meer dus opvallend!

Gegeten op 22 augustus 2015

N_Smit

Simpel restaurant, tomatensoep was goed warm maar smakeloos en niet bijzonder.
lasagna met 4 kazen erg vet, portie was ruim voldoende.
minpunt vanaf de soep niemand meer aan tafel om een drankje op te nemen.

Leuk om snel wat te eten, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 15 juli 2013

nfro

In de zomer van 2012 wat gedronken. Prima te doen, als je weinig verwacht. Ook eens pizza besteld, was niet te eten. Echt waar. Een plak deek met dik plakkaat kaas erop ging door als Margarita. Reden voor ons er niet meer te eten/af te halen.

Gegeten op 1 februari 2013

iijjccoo

Gewoon een goeie lekkere pizza. Dunne bodem, normaal belegd. De huiswijn is goed te doen, alleen op een dinsdag avond is het er wel wat saai en rustig.

Gegeten op 13 november 2012

m-heerd

Ik kom met enige regelmaat bij Lago Maggiore, en iedere keer ben ik weer erg tevreden. Het eten is lekker, de porties zijn flink, de keuken is lang open en de bediening is erg vriendelijk (hoewel soms een beetje schuw). Het menu is redelijk typisch voor een Turks-Italiaans restaurant, maar alles smaakt prima. Het mooiste is dat de rekening achteraf altijd weer meevalt. Qua prijs-kwaliteit verhouding een absolute topper.

Dat het restaurant niet heel erg uitnodigend oogt (van buiten vrij donker en gesloten, van binnen vrij stereotypisch Italiaans pizzaknaller gemengd met wat Amsterdamse volkssfeer), is wat mij betreft het enige minpunt, maar dat weerhoudt me er niet van regelmatig terug te gaan.

matthijsnieuwburg

• Uitstekend

• Uitstekend

Haal hier altijd mijn pizza('s) af, zeer vriendelijke bediening, en pizza's smaken uitstekend. Soms bij afhalen zelfs een colaatje van het huis!

TinusTheo

• Redelijk

• Redelijk

Dit restaurant is precies wat je ervan verwacht, dus niet heel erg geweldig. Bediening is een beetje te beleefd voor dit type restaurant. Hallo, denk je dan, ik kom gewoon voor een pizza... Maar de pizza's zijn wel prima. De pasta's iets minder. Geen pin, maar gelukkig zit er precies aan de overkant een automaat.

Rogier13

• Goed

• Goed

Goede pizza's, vriendelijke bediening. Alleen misschien niet een erg sfeervol restaurant.

What the food...

• Matig

• Matig

Bezorgen vrij snel een redelijke pizza. Wil je echt een vette bodem leggen, doe dan de calzone shoarma.

Schrijf zelf een recensie over Lago Maggiore in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lago Maggiore. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.