a TripAdvisor company

foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 1 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 2 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 3 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 4 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 5 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 6 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 7 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 8 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 9

Royal Mandarin

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 035 640 08 01
  2. www.royalmandarin.nl

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

patrick1987

De Royal Mandarin is echt 1 van mijn favoriete restaurants!
De service is hier helemaal geweldig! Vanaf het moment dat je er binnenkomt heb je gelijk het idee dat je een warme deken om je heen krijgt. De bediening is vriendelijk, attent en vlot. Het eten is er ook altijd erg goed, helemaal de pekingeend is hier een topper! (en als voorgerecht natuurlijk de gestoomde oesters met zwarte bonen saus) Dit restaurant mag van mij bekroond worden als beste chinees van Nederland!

Gegeten op 18 april 2015

cors99

Gisteren na ruim een jaar weer gegeten bij Dhr. Man en zijn Crew. Dit keer in het kader van het 20 jarig jubileum van het restaurant. Een 8 gangen menu met klassiekers in een "nieuw" jasje. De prijs kwaliteit verhouding boven niveau! De peking eend (die echt nooit mag ontbreken) was super ! Ook de Gamba was mooi op smaak en precies zoals een gamba hoort te zijn! Mooi bite en geweldige smaak. Alle gangen vulden elkaar aan en maakte de avond geweldig. De bediening is zeer vriendelijk en geen verzoek is teveel !! Hier kunnen menig restaurateurs nog iets van leren! Wat een gastvrijheid. Om deze kwaliteit en service maar vooral de sfeer te behouden zou het mooi zijn om het interieur iets aan te passen aan de moderne tijden. Met name de afzuiging van de rookruimte (ik rook niet maar je moet er langs als je naar het toilet gaat) kan beter en ook de toiletruimte zou een update kunnen hebben. Maar ach, de bediening, de kwaliteit van het eten en de zeer uitgebreide wijnkaart maakt alles goed. Een aanrader !

Gegeten op 2 juni 2015

HrBakker00

Onlangs heb ik met vier personen bij deze top restaurant gegeten. Hier hebben we op voorstel van Mr. Man genoten van heerlijke ‘Coquille in sake’ en ‘Gegrilde gamba’. De presentatie van deze twee gerechten waren voor ons stuk voor stuk een kunstwerkje. Maar ook de andere gerechten zijn van uitstekend niveau en de bijbehorende wijn arrangement paste perfect erbij. Daarnaast waren de obers erg attent en professioneel, erg goede service naar mijn mening.

Al met al een perfecte avond, en we komen zeker weer terug.

Gegeten op 15 mei 2015

Barbara Frank

Sommige mensen gaan wekelijks uit eten, anderen moeten daarvoor sparen.

Groot is dan de teleurstelling als een exclusieve keuze teleurstellend uitpakt. Daar waar je denkt dat de recencies en prijzen beloven dat je in de watten wordt gelegd kom je bedrogen uit.

Royal Mandarin zit volgens de berichten al jaren op hetzelfde adres en heeft een vaste klandizie. Behoor je daar niet toe dan krijg je misschien een andere behandeling. Wij werden zenuwachtig van een gehaaste en luidruchtige ober. Omgegooide drankjes, smijten met bestek (niet onaardig bedoelt), hardhandig neerzetten van borden, veel te nonchalant soep uit serveren waardoor je onder de (hete) spetters zit, ingeplonsde drankjes. Bij het flamberen wilde je liever even van tafel af. Halverwege de eetzaal al tegen je je gaan praten. Dit mag best anders.

Tijdens de twee minuten stilte presteerde de zenuwachtige ober het om de eerste halve minuut door te gaan met kletteren en tetteren. best aardige man, maar dit kan gewoon niet.

De kaart beloofd heel wat. Eerlijk is eerlijk. De smaken zijn goed.
De porties zijn veel te klein. (en we zijn wel geen frietjes mensen). Een tafeltje naast ons kregen ze twee stuks peking eend, wij een. Te grote borden met te weinig eten (nogmaals, wij zijn geen grote eters maar dit spande de kroon). HIerdoor was het eten koud.

Een moordend tempo. We stonden binnen twee uur buiten. Vier gangen. Drie personen 210 euro. Een ijskoude douche was onze beloning op geen tip voor deze zenuwachtige, magere vertoning.

Nee. Heeft niet voldaan aan niveau en verwachting.

Gegeten op 4 mei 2015

BastardBaron

Op uitnodiging van enthousiaste vrienden hier afgelopen donderdag het meest uitgebreide menu gegeten, en niet teleurgesteld. Prachtige presentatie, waar menig gerenomeerd oosters restaurant een puntje aan kan zuigen.
Wat opvalt is ,dat eigenlijk de gerechten neigen naar Franse keuken, maar met oosterse twist.
Cuisson bij alle gangen perfect, smaken mooi in balans.
Bediening attent, niet pushy , maar uiterst vriendelijk.
Adres om in je toplijstje te zetten!

Gegeten op 26 februari 2015

Ovenheerlijk

Wij namen een viergangen verrassingsmenu van de chef. Er was niets mis mee, maar bij RM zijn wij toch echt beter gewend. Moeilijk te duiden waar het hem in zit, maar drie van de vier gangen miste zowel spanning als verfijning. Wijnarrangement was prima.

Gegeten op 5 februari 2015

proever8965

Ik begrijp alle lovende recencies want het eten is inderdaad fantastisch van kwaliteit, en de service is uitmuntend maar desondanks kom ik hier hooguit nog eens in de 2 jaar vanwege het simpele feit dat er gewoonweg weinig spannends gebeurd. Ik kwam hier 8 jaar geleden voor het eerst, en heb in die tijd nauwelijks iets zien wijzigen. De amuse is (en was dat bij ieder voorgaand bezoek, nog precies hetzelfde. Ook de diverse gerechten van het verrassingsmenu zijn een voortdurende herhaling van zetten. En deze avond had de chef helaas gekozen voor het thema zoet. Iedere gang , of het nu vlees , vis of gevogelte was, was overwegend zoet. en dat maakt het er niet bepaald spannender op en gaat op den duur zelfs enigszins tegenstaan.
En het interieur is wat mij betreft inmiddels toch wel wat uit de oude doos. Ook daarin zou een kleine update geen kwaad kunnen.
Dus ik wacht weer een paar jaar voordat ik op herhaling ga. Hopelijk kan men in de tussentijd iets vernieuwends bedenken.

Gegeten op 11 februari 2015

LSR

Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Royal Manderin, met drie personen. Voor het voorgerechtje al twee lekkere amuses gekregen. Als voorgerecht had ik de sashimi, deze was echt voortreffelijk. Als hoofdgerechten hadden we gekozen voor 2x de ossenhaas op drie verschillende manieren bereid. 1x zoet, 1x met knoflook en 1x spicy. Ook 1x de zeetong, dit werd voor onze tafel gefilleerd. Over het nagerecht hoefden we niet na te denken, scroppino!! Deze is echt overheerlijk bij de Royal Manderin. De wijnen vonden we wat duur, maar de bediening kwam met een goed alternatief (deze fles was ook nog wel 45 euro, maar erg lekker). Bediening is gewoon altijd goed, heel beleefd en vriendelijk. Meneer Man is een erg goede gastheer en weet hoe het hoort, dit geeft hij ook door aan zijn bediening. We hebben genoten en komen graag weer terug!

Gegeten op 8 februari 2015

goodfoodgoodmood

Een restaurant die zijn naam eer aan doet! Het eten is werkelijk royaal. Een fantastische avond met gastvrije en super vriendelijke bediening. Een aanrader: de Pekingeend, smeltend op je tong, zo lekker!! Raar dat ze nog geen ster hebben want dit was gewoon echt top. De aankleding is wat oubollig, maar geeft aan de andere kant een rustige romantische sfeer af. Voornamelijk 60+ers en geen jongeren, wellicht is de prijzige menukaart daarvan de oorzaak.

Gegeten op 28 januari 2015

harissa62

Het eten is heerlijk, maar niet allemaal even verrassend. De service is echt buitengewoon. De prijs is werkelijk buiten elke proportie. Alsof die sterren er al zijn!

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Royal Mandarin in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Royal Mandarin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.