Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 1

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 035 640 08 01
  2. www.royalmandarin.nl

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

harissa62

Het eten is heerlijk, maar niet allemaal even verrassend. De service is echt buitengewoon. De prijs is werkelijk buiten elke proportie. Alsof die sterren er al zijn!

Gegeten op 7 november 2014

Christiaannn1990

De beste restaurant die je in Hilversum en omstreken kunt vinden! De service is echt van topniveau en de gerechten ook. Het verrast mij dat dit restaurant nog geen ster heeft.

Gegeten op 3 november 2014

jonge85

Kom al jaren bij de heer Man en zijn gastvrije collega's. Voelen ons altijd welkom. Buitengewoon ontwikkeld servicegevoel. Eten altijd fantastisch; amuses incluis. Toch zou vernieuwing daar passen, hoewel ik de gelakte kippendij niet zou willen missen. Mooie wijnen completeren het geheel. Voor mij blijft de pekingeend de echte reden om terug te keren!
Dit restaurant verdient in elke verkiezing een topnotering!

Gegeten op 25 oktober 2014

jan382

kan geen beter restaurant vinden ser vice en het zeer smakelijke eten zeer goede wijnen een feestje en als je een tijdje niet bent geweest is het gewoon weer thuis komen top!!!!!

Gegeten op 26 december 2014

Frogland

Geweldig gedineerd, avondvullend getafeld, perfecte attente bediening, een beetje oubollig interieur. Maandag avond overdruk, wij hadden een tafel besproken, geen plaats op de parkeerplaats, geen probleem dhr. Man had hier ook een oplossing voor "valet parking", helemaal goed!
Het aangeboden wijnarrangement paste zeer goed bij de vele gangen. Door het BOB arrangement toch alle smaaksensaties meegekregen en niets te kort gekomen.
Mooi opgemaakte kleine hapjes, een lust voor het oog en strelen als smaakbommetjes de tong. Zeer goede uitleg en advies.
Resume kwalitatief een TOPPER, complimenten aan het team.

Wij zijn aanwezig geweest van 19.00 tot 12.30 uur op zich zegt dit genoeg echt geweldig genoten.

Gegeten op 22 december 2014

Dominique1991

Naar mijn mening de meest gastvrije restaurant in Nederland. Het is echt niet zomaar een Chinees. De gerechten zijn zeker ster waardig en de bediening al helemaal. Ben vaker bij sterrestaurants geweest en de Royal Mandarin is zeker niet veel minder. Naar mijn mening verdienen ze zeker op z'n minst 1 ster! De prijzen zijn vrij hoog als je de prijzen van een normale chinees gewend bent. mar dit is ook niet een doorsnee Chinese restaurant waar je wekelijks komt. Hier kom je eens in de zoveel maanden bij een speciale gelegenheid en echt maar ook echt te genieten!

Gegeten op 24 september 2014

fenna10

Wij komen al jaren in dit restaurant, de Hr. Man heeft zijn mensen goed opgeleid, hij is en blijft vriendelijk tegen zijn personeel, al kunnen wij natuurlijk hun taal niet verstaan. haha, maar t ziet er naar uit dat hij heel goed voor zijn personeel is. Hij vraagt wel perfectie van ze en dat kunnen wij dan als gasten ook merken. Hij heeft een geweldige keuken en verdient eigenlijk een ster!!!! maar misschien wil hij dit niet eens want hiervoor moet je heel veel vriendelijk gaan laten en de puntjes nog meer op de I zetten, daar heeft hij er al genoeg van!!!!! Het is een specialiteiten restaurant en je moet hier niet verwachten wat je bij een andere chinees rest. krijgt, dit zijn specialiteiten en geen bordje bami met saté, uit ieder land (de kanton) heeft hij vele diverse speciale gerechten gehaald die op een wel proffesionele wijze klaargemaakt worden en als een feestje op je bord worden geserveerd. Het is een feest om hier te mogen dineren. De wijnen worden met veel zorg uitgekozen, heb je als klant een prachtige wijn waar je mee bekend bent, meld hem dit dan, hij zal deze dan gaan proeven bij zijn wijnleveranciers en het waarschijnlijk opnemen in zijn assortiment. Het enige wat ik zou willen in al die jaren, dat er eens een verandering kan plaatsvinden in zijn tafelopstelling, die is en blijft hetzelfde al jaren. Hr. Man vraag t eens aan een prof, die kan misschien eens een nw. opstelling bedenken, dat geeft weer een nw. input aan uw geweldige restaurant. Namens de Hr. en Mevr. Hoven, dank u voor uw geweldig eten en briljante verzorging.

Gegeten op 28 juni 2014

yorick10

Fantastisch restaurant met top service van meneer Man. Uitgebreid assortiment voor de echte wijn fijnproever, laat u zich wel adviseren voor de keuze van de wijn.
Advies voor het eten: laat u verrassen, al is de Peking Eend aan te raden.

Gegeten op 11 oktober 2014

ALAVIE

Dit restaurant is in een woord geweldig!
Eerst een gezellig drankje bij het haardje & dan neuzen in de menukaart!
Zelfs ons zoontje wilde graag mee en vond het fantastisch! De gelakte kippendij met kwartelei, meneer Man kan het zo schattig zeggen.... is als amuse een topper en over de rest maar te zwijgen.... Ga er een keer eten en laat je geldbuideltje niet thuis, want top-kwaliteit moet worden betaald, dus zo af-en-toe naar meneer Man is een echte traktatie!

Gegeten op 23 augustus 2014

Bartbroeders

Gegeten op 26 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Royal Mandarin in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Royal Mandarin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.