a TripAdvisor company

foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 1 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 2 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 3 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 4 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 5 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 6 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 7 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 8 foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 9

Royal Mandarin

3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 035 640 08 01
  2. www.royalmandarin.nl

Boeren Dim sum

Chinese lekkernijen en Nederlandse gezelligheid. Culturen leren elkaar kennen in restaurant Royal Mandarin in Hilversum. Chinese specialiteiten op een vrijstaande Hollandse boerderij in Hilversum. De lekkerste Dim sum op het platteland.

gerda2000

Heel lekker genoten van de 3 gangen verrassings menu met heel lekkere bijpassende wijnen.
Het was druk maar toch een goede service.
Een heel plezierige omgeving, kortom gewoon goed

Gegeten op 28 april 2016

wookier

Het eten is hier werkelijk zeer goed. Ben hier met een vriend geweest en we voelden ons direct op ons gemak. Genoeg ruimte tussen de tafels voor privacy. De service en bediening was ok tot goed. Soms wat hilarisch vanwege het wat onverstaanbare Nederlands, maar dat heeft absoluut zijn charme. We gingen voor 3 gangen verassing met bijpassend wijnarrangement. Het eten was erg goed en met wensen wordt rekening gehouden. De porties waren echter wat aan de kleine kant waardoor we nog een dessert namen. Deze was echter ruim aangemeten en ook smaakvol. De wijnen waren zeer goed en erg passend bij de gerechten. Al met al een geslaagde avond in een sfeervolle ambiance. Ik kom graag een keer terug.

Gegeten op 26 april 2016

Mark V

Gisteren weer fantastisch gegeten in mijn favoriete restaurant - normaal gesproken komen we hier alleen om een bijzonder moment te vieren maar nu werden werden we gelokt door het jubileum menu: 8 gangen voor 39,95. Allemaal heerlijke kleine gerechten waarvan sommige aan de tafel werden bereid. Meneer Man ontvangt je zeer hoffelijk en persoonlijk - de bediening is geweldig. Goed wijnadvies gekregen voor een betaalbare, heerlijke Pinot Grigio. Perfect.

Gegeten op 4 mei 2016

Ceesvs

Wat is dit restaurant toch een groot genoegen! Heerlijke flensjes met Peking eend (de Peking eend is hier echt een 10 waard!) en diverse bereidingen van ossenhaas. Bediening is uiterst voorkomend. Ze zijn erg attent zonder opdringerigheid.
Het is aan de prijs, maar de gerechten hebben dan ook een bijzondere kwaliteit.
Nu nog een betere locatie. Het is wel erg goed omdat je je auto kwijt kan op het eigen parkeer terrein, maar het pand is vanbinnen toch wel erg sleets. Dit restaurant verdient een toplocatie!

Gegeten op 31 maart 2016

J696969J

Wij komen hier af en toe (niet te vaak want de prijs is behoorlijk) en elke keer weer vinden we het een geweldig restaurant! De service is top, en het eten (vooral de kokossoep en de peking eend) is formidabel.
Echt een aanrader!

Gegeten op 25 februari 2016

davidblaricum

Wat een gastvrije onthaal en service! Je voelt je als gast gewaardeerd en de bediening is zeer attent maar niet te aanwezig. De kaart biedt een goede selectie met uitstekende wijnen! Ook de menu's en suggesties zijn erg aan te bevelen. De prijs is stevig maar in zeker overeenstemming met de kwaliteit en service.

Gegeten op 9 december 2015

RensTeuns

Op aanraden van vrienden hebben ik en mijn vrouw gisteren voor de eerste keer gegeten bij Royal Mandarin. Hier hebben wij gekozen voor voor een 5 gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en mooi opgemaakt. Het personeel, die ons bediende was zeer vriendelijk en erg professioneel, de service was dus uitstekend.
Voor ons is dit een top restaurant om een avond uitgebreid te gaan dineren en zich lekker te laten verwennen.

Al met al een perfecte avond en zeker voor herhaling vatbaar.
We komen gauw weer terug

Rens

Gegeten op 1 december 2015

Nerob

Wij hebben vanavond voor onze 2e huwelijks herdenking gekozen om bij de Royal Mandarin te gaan eten, maar het viel helaas tegen. Wij hebben gekozen voor de 4 gangen verrasings menu + een (de goedkoopste) fles rode wijn en was €180,- kwijt. Hierbij hebben we geen nagerecht of kopje koffie gekregen en waren er geen echte bijzondere gerechten tussen. Ook hadden we nog honger achteraf, omdat alle gerechten vrij klein waren. We hadden er toch meer van verwacht.

Gegeten op 27 november 2015

Pvddungen

Gisteren heerlijk gegeten bij de Royal Mandarin in Hilversum. Meerdere gangen verrassingsmenu. Zeer smaakvol, mooi gepresenteerd vergezeld van een goede service. Aanrader.

Gegeten op 25 november 2015

nurmmik

Bij Royal Mandarin komen we al jaren al dan niet privé. Uitermate vriendelijk personeel en aan tafel wordt veel tijd genomen om de kaart toe te lichten. Bij dit Chinese restaurant is het Peking duck menu echt een must. Jammer dat je alleen maar twee flensjes krijgt. De vegetarische gerechten zijn redelijk maar niet uitzonderlijk Al met al wel heerlijk gegeten, maar de rekening was ook dit keer weer schrikken.

Gegeten op 6 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Royal Mandarin in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Royal Mandarin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.