Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Royal Mandarin in Hilversum - 1

2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 035 640 08 01
  2. www.royalmandarin.nl

PH2

Gisteravond met 4 personen gegeten bij dit top restaurant. De service is echt onovertroffen. Alles kan, echt goede en leuke uitleg van de gerechten en hoe deze het beste kunt eten. Hele mooie wijnkaart. Het eten is Aziatisch Frans, de presentatie van de gerechten zijn stuk voor stuk kunstwerkjes.

Gegeten op 12 oktober 2014

Adriana1972

Weer heerlijk gegeten. Ongeloofelijk hoe constant de kwaliteit in de restaurant al jaren op 1 uitstekend niveau is. Erg nette en vriendelijke bediening, niet te overdreven. Wij hadden het peking eend menu genomen, je eet met zijn tweeen de hele eend in 5 gangen op, op diverse manieren klaargemaakt. Alleen de soep als laatste, getrokken van wat over was, smaakte toch wat minder. Voor de rest alleen maar complimenten.

Gegeten op 9 september 2014

daisy754

We hadden er al vaker over gehoord, maar op een of andere manier kwam het er steeds niet van om hier te gaan dineren. Het is absoluut de moeite waard! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een prima sfeer, alles klopte. Het is niet goedkoop, maar je gaat hier ook echt voor een avondje uit naartoe. Wij hadden een verrassingsmenu. Alles was heerlijk! Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 23 maart 2014

John178

Prima Chinees eten. Niet het standaard chinees wat je veel ziet, maar echte kwaliteit krijg je hier. De bediening is goed en vlot, de wijn paste goed bij het eten. Enig minpuntje is dat de prijs aan de hogere klasse is.

Gegeten op 22 mei 2014

Proever18943

Sinds 1997 kom ik al in dit geweldige restaurant. Helaas de laatste tijd een stuk minder maar met moederdag en mijn verjaardag een mooie gelegenheid om weer eens met het gezin te gaan. Tot onze verrassing was het meubilair compleet vernieuwd. Ook de menukaart was nieuw. In omvang groter maar wat inhoud betreft flink ingekrompen. Dit was voor ons geen probleem omdat de lekkerste gerechten er nog steeds in stonden. Na de zeer vriendelijke ontvangst hebben wij plaatsgenomen bij de open haard waar wij onder het genot van een glaasje champagne en een mandje kroepoek het menu doornamen. Mijn vrouw en ik kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en voor de kinderen werd er op ons verzoek een aangepast 3-gangen menu gemaakt. Aan tafel kregen we zoals gewoonlijk eerst 2 heerlijke amuses van het huis. Ook namen we aan tafel de digitale wijnkaart nog even door met daarin een geweldige collectie wijnen van de meest beroemde (en onbetaalbare) wijnhuizen zoals Chateau Petrus, Mouton Rothschild en Chateau d'Yquem. We hielden het maar bij de prima huiswijnen. Voor de kinderen hadden ze loempiaatjes, peking eend en kip met zoet-zure saus gemaakt. Ons 4-gangen menu bestond uit 2 gangen vis en 2 gangen vlees. Echt elke hap was een werkelijk genot. Niets viel tegen. Als dessert namen mijn vrouw en ik de grand dessert en de kinderen deelde de chocolate brownie. Wat het mooie aan de Royal Mandarin is, is dat de kwaliteit in die 17 jaar dat ik er kom van een constant hoog niveau is en dat je elke keer als een echte gast wordt behandelt. Niet goedkoop maar gezien de kwaliteit, de service en de belevenis, elke euro meer dan waard.

Gegeten op 11 mei 2014

sandra142

Samen met mijn vriend gingen we hier afgelopen dinsdag eten, we hadden van te voren gereserveerd: dat was maar goed ook! Voor zover wij zagen, waren alle tafels bezet. Reserveren is een must ;). Verder was het eten heel mooi opgemaakt en heerlijk, Royal Mandarin mag dan wel bestempeld zijn als een Chinees Restaurant, maar het is zo veel meer dan de standaard Chinees! Geen babi bangang te vinden hier :). Daarnaast waren de obers erg attent en professioneel, erg goeie service naar mijn mening! Het restaurant is van binnen ingericht met donkere kleuren en oogt best chique. Zeker een aanrader voor iedereen die méér zoekt dan de standaard Chinese restaurant, laat je verassen door de uitstekende kwaliteit van Royal Mandarin!

Gegeten op 29 april 2014

Mark V

Fantastisch Chinees specialiteiten restaurant met kwaliteit van een Franse toptent. Hebben verrassingsmenu genomen met een mooie fles Pouilly Fumé. Nadeel van verrassingsmenu is voor mij dat ik nu nauwelijks meer precies weet wát ik gegeten heb. Kwam onder andere gemarineerde oester, tonijn en eendenborst voorbij. Afgesloten met grand dessert wat we met ons tweeën hebben gedeeld. Het is bepaald niet goedkoop en voor ons is het dan ook een feest om hier te zijn. Je merkt dat ook aan de gasten: aan veel tafels wordt iets gevierd of een bijzonder moment beklonken. Er is veel, uitstekende bediening. Het meubilair is wat Gooisch oubollig, maar als je het hard werkende personeel en de feestelijke sfeer ook tot het decor rekent geef ik dat toch ook een 10.

Gegeten op 11 april 2014

marjan24

Dit is een restaurant waar ze nog weten wat gastvrijheid betekent, het ontvangst was allerhartelijkst! De gerechten waren ongelooflijk heerlijk een smaak sensatie.
We hebben een avond lang genoten van een 3 gangen verrassingsdiner, de bediening was uitmuntend, attent en onopvallend aanwezig.
De inrichting van het restaurant is sfeervol, warm ingericht.

Gegeten op 29 maart 2014

cors99

Gisteren fantastisch gegeten bij Royal Mandarin in Hilversum. Ontvangst was super vriendelijk en eerst aperitief gedronken bij de open haard. We hebben ons laten verrassen met een keuze menu (aanrader) en hebben een bijpassend wijn arrangement besteld. Wij waren al getipt over de super wijnen die de heer Man (gastheer) in huis heeft. Zowel het eten als de bijpassende wijnen hebben onze verwachtingen meer dan overtroffen. Kortom, een echte avond uit !! Wij gaan zeker weer.

Gegeten op 14 februari 2014

Dirkdenvreede

k had er na alle verhalen veel van verwacht en werd niet teleurgesteld, integendeel. Voortreffelijke, vriendelijke en persoonlijke ontvangst, perfecte uitleg bij kaart en gerechten, ter zake kundig wijnadvies en, het belangrijkste, uitstekend voedsel.
Geen seconde voel je alleen gelaten, de attentheid is op een zeer plezierige manier verbluffend en blijft in tegenstelling tot zo vaak de gehele avond gehandhaafd, tot aan het afscheid aan toe. Dit is Service met een hoofdletter.
Ik heb op veel plaatsen in de omgeving gedineerd en vaak ook best goed gegeten, maar voor mij is dit qua totaalbeleving het beste restaurant van het hele Gooi. Niet goedkoop maar absoluut de moeite van een omweg waard.

Gegeten op 1 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Royal Mandarin in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Royal Mandarin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.