Rimini

• 7.5

• 7.6

Cookie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn langs geweest rond Halloween. Het restaurant was heel mooi versierd met een speciaal menu. Een driegangen menu was toen slechts 16,50 en was lekker.
Je zat niet heel erg vol na de maaltijd maar het was ok. De service was heel vriendelijk en netjes.
Allerlei leuke verrassingen voor de kinderen en na afloop een leuke presentje.
Ze weten een leuke sfeer neer te zetten.

Gegeten op 19 oktober 2013

Feliciavdb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en werd er ons een tafeltje toegewezen.

Na 25 minuutjes gezellig een drankje te hebben gedronken verscheen ons eten op tafel. Het eten was verrassend lekker, zeker omdat wij dit niet verwacht hadden van een Italiaan.

De bediening was erg vriendelijk , mede hierdoor was onze avond zeer geslaagd. We kunnen niet wachten op het mooie weer aangezien er een terras bij het restaurant hoort met een ideale plek. Wij komen hier zeker terug!

mu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waar zal Ik beginnen? Als eerste heb je trek, ga dan door naar het volgende restaurant. Bij binnenkomst werd ons al snel gevraagd of wij wat wilden drinken. Vervolgens hebben wij een kwartier gewacht op ons drankje. Daarna de kaart gevraagd waar wij weer een kwartier op moesten wachten terwijl drie man bediening aan de kant niets stonden te doen. Verschillende Andere gasten pakte zelf al de menukaart. Na een uur konden we eindelijk beginnen met eten. Soep leek niet huisgemaakt, de pizza was doorweekt en had een flauwe smaak.

Ondertussen vloog er ook nog een wesp in ons drankje. Ipv dat er een nieuw drankje wordt aangeboden moeten wij betalen voor een nieuw drankje.

De jonge bediening wist niet waar ze mee bezig waren en konden maar een ding ter gelijk.

Gasten naast ons hadden nog een haar in het eten.

Hier komen wij zeker niet meer terug!

Richa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten op het terras. Goed brood met pesto en goede wijn. De misto dello chef met 3 soorten pasta uit de oven is verrukkelijk, en is ook voor grote eters meer dan voldoende. Bediening heel vriendelijk, al duurde het wel lang voordat het eten op tafel kwam. Kom hier zeker terug.

Gegeten op 18 juni 2013

Peteroes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pizza's gegeten. Het duurde alles bij elkaar wel een uur voordat het op tafel stond. Na binnenkomst direct een drankje maar de kaart kwam pas na een kwartier op ons verzoek. Twee ogenschijnlijk onervaren meisjes bleken inderdaad pas een maand in dienst te zijn. Bij de bar is het een drukte van belang i.v.m. de organisatie van de afhaal- en bezorg pizza's. na 3 kwartier kwam de mededeling dat onze pizza's te lang in de oven nhadden gestaan en er nieuwe werden bereid. Dit met excuses en de belofte van een gratis drankje. Uiteindelijk heerlijk gegeten en samen met het personeel de humor van alles ingezien. Voor mensen die enigzins haast hebben lijkt dit, gezien ook de andere recensie,s geen geschikt restaurant. Kortom Eten is top maar de organisatie van het geheel lijkt een probleem

Gegeten op 8 juni 2013

fam-Eitjes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten regelmatig in dit restaurant. Het eten is heerlijk, de bediening is ontzettend aardig, in voor een praatje en heel vlot. Het is een gezellig restaurant. Kortom we voelen ons thuis bij deze hardwerkende mensen.

Gegeten op 11 november 2012

TjebbeHarte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst met wat vrienden voor het eerst in dit gezellige restaurant gegeten. De vlugge bediening deed ons versteld staan door het tempo. Later kwamen we er echter achter dat er niet één maar twee obers aan het werk waren. De zeer vlotte jongens met een leuke babbel leken nogal op elkaar. Toen we later in een ander etablissement een biertje aan het nuttigen waren zijn we dezelfde jongens nog tegen gekomen en een praatje met ze gemaakt, Ruben en Guido heten ze als ik het goed heb. Nu is het niet zo dat deze jongens het enige pluspunt van dit restaurant zijn, het eten is ook nog eens heerlijk en het restaurant is zeer gezellig en smaakvol ingericht.

HenriettevdM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aantal gezellige avonden gehad op het terras van Rimini deze zomer! Heerlijk in de avondzon onder de dak platanen genoten van de pittoreske binnenstad van Weesp. Wanneer u echt haast heeft kan het verstandig zijn om er maar niet te gaan zitten als het druk is, je kan dan wel eens een half uurtje of iets langer op je eten wachten. Het eten is naar onze smaak echt heel lekker. van de pizza's (vanaf +/- 8 euro) tot de overheerlijke vleesgerechten ( rond de 20 euro) is alles boven de verwachtingen die je bij een pizzeria hebt. De bediening is wat wisselend, maar als de twee heren aan het werk zijn is het zonder meer een feest. Een leuk praatje over de wijn en een gezellig babbeltje over de studie als daar tijd voor is. We komen in de winter zeker nog eens binnen zitten tussen de leuke schilderijtjes!

littlemiss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je geen haast hebt en er rekening mee houdt dat er wat fout kan gaan bij de bestelling en je er lang op moet wachten, is dit een prima restaurant. Het eten is heerlijk en de (nogal onervaren) medewerkers blijven vriendelijk, ondanks klachten van zo ongeveer alle gasten. Ik heb het idee dat de chaos in dit restaurant continue is en niet lag aan de dag dat wij er waren (gezien de recensies met dezelfde strekking). Terwijl je wacht op de bestelling kun je hier heerlijk genieten aan het water, van elkaar, de lekkere wijn en het vooruitzicht van lekker eten! Als we geen haast hebben, komen we hier best nog wel 's terug!

Ron en Sis

• Goed

Wij eten hier regelmatig. Het eten is altijd goed. Verse producten en de pizza-bodems zijn echt fantastisch. Bij mooi weer op het terras ook lekker aan het water. Soms duurt het wel eens wat lang, maar dat hangt ook af van welke gerechten je bestelt. Heb je een ovengerecht, dan duurt dat langer. Wel mogen ze dan tussendoor wat vaker komen vragen of je nog iets wilt drinken of nog beter, gewoon een extra broodje aanbieden om de wachttijd door te komen.
Altijd vriendelijke bediening verder een ook niet al te duur. Zeker een aanrader om bij Rimini in Weesp te gaan eten.

Schrijf zelf een recensie over Rimini in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over Rimini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!