Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rimini

2. Italiaans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0294 480 794

Appels-1

Na een lange fietstrip op dit mooie terras aan het water neergestreken, ook al omdat we in het voorjaar op het terras van de buren uren moesten wachten op onze drankjes en we daar uiteindelijk zijn weggegaan. De bediening was hier in ieder geval wel snel, en bovendien erg aardig-wat ze overigens bij de buren van Alhambra indertijd ook waren. Van een restaurant met de naam Rimini hadden we trouwens niet veel verwacht qua eten, eerder een soort Hollandse pizza, maar op dat vlak werden we aangenaam verrast. De witte huiswijn, een Soave, was erg lekker en qua prijs heel goed te doen (al vroegen we ons af waarom de wijn in een lege koeler zat waar geen ijs in was gedaan???), de Manicotti waren weliswaar iets te zuinig gekruid maar wel vol verse ingredienten en de pizza alla Romana was verrassend qua smaak (ansjovis en worst) en vooral zeer pittig, voor ons perfect. De mensen van de bediening waren vriendelijk, we kregen nog een klein flesje olijfolie mee naar huis, kortom: een zeer prettige verrassing. Binnen zag het er ook erg gezellig uit, dus we komen zeker nog eens terug in een frisser jaargetijde.

Gegeten op 9 augustus 2014

MarisenEric

Heerlijk buiten gegeten. Top dat t restaurant een terras heeft maar je zit tussen de geparkeerde auto's en de bootjes, dit laatste kijkt nog wel gezellig.
Het personeel is echt super vriendelijk en gastvrij! Dus daar m'n dikke complimenten voor. Het eten was goed. Als voorgerecht de carpaccio die lekker was. De pizza's zijn hier top! Heb me laten verleiden om iets anders te nemen dus voor de mosselen gegaan. Die waren ok, maar je moet eigenlijk gewoon voor Italiaans gaan als je hier gaat eten. De desserts zagen er op papier lekkerder uit dan dat ze waren.
De cannoli's waren niet super vers helaas. Maar we komen nog wel een keertje terug!

Gegeten op 3 augustus 2014

elise92

Onze hoofdgerechten smaakten goed (pizza caprese en ravioli). De pizza zou iets pittiger gekruid kunnen, maar de ingrediënten waren vers van alle gerechten. De bediening, bestaande it 3 jongeren (onervaren) was echter volstrekt onvoldoende. Ze stonden met lege handen bij de bar, terwijl wij al een kwartier op de kaart zaten te wachten. De bestelde drank was na een kwartier nog niet gearriveerd. De koffie die we als nagerecht bestelden, was na 20 min. nog niet gearriveerd. Navraag bij de bedienden leerde ons, dat de koffiemachine kapot was. Even zeggen aan de klanten wat er aan de hand was, zodat we nog konden kiezen voor iets anders, kwam niet in hun hoofd op. Toen we het geld van de rekening op tafel legden, liep de serveerster 2 x langs ons zonder het geld mee te nemen. Wij hebben 10 min. op de afrekening gewacht, terwijl het personeel bij de bar voor zich uit stond te kijken en met elkaar aan het praten was. Ten einde raad zijn we toen maar naar de bar toegelopen om daar af te rekenen. et zou erg prettig zijn als er toezicht wordt gehouden op jong personeel en mogelijk de eigenaar zelf aanwezig is om hen de kneepjes van de bediening te leren.

Gegeten op 28 juni 2014

Cookie

Wij zijn langs geweest rond Halloween. Het restaurant was heel mooi versierd met een speciaal menu. Een driegangen menu was toen slechts 16,50 en was lekker.
Je zat niet heel erg vol na de maaltijd maar het was ok. De service was heel vriendelijk en netjes.
Allerlei leuke verrassingen voor de kinderen en na afloop een leuke presentje.
Ze weten een leuke sfeer neer te zetten.

Gegeten op 19 oktober 2013

Feliciavdb

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en werd er ons een tafeltje toegewezen.

Na 25 minuutjes gezellig een drankje te hebben gedronken verscheen ons eten op tafel. Het eten was verrassend lekker, zeker omdat wij dit niet verwacht hadden van een Italiaan.

De bediening was erg vriendelijk , mede hierdoor was onze avond zeer geslaagd. We kunnen niet wachten op het mooie weer aangezien er een terras bij het restaurant hoort met een ideale plek. Wij komen hier zeker terug!

mu

Waar zal Ik beginnen? Als eerste heb je trek, ga dan door naar het volgende restaurant. Bij binnenkomst werd ons al snel gevraagd of wij wat wilden drinken. Vervolgens hebben wij een kwartier gewacht op ons drankje. Daarna de kaart gevraagd waar wij weer een kwartier op moesten wachten terwijl drie man bediening aan de kant niets stonden te doen. Verschillende Andere gasten pakte zelf al de menukaart. Na een uur konden we eindelijk beginnen met eten. Soep leek niet huisgemaakt, de pizza was doorweekt en had een flauwe smaak.

Ondertussen vloog er ook nog een wesp in ons drankje. Ipv dat er een nieuw drankje wordt aangeboden moeten wij betalen voor een nieuw drankje.

De jonge bediening wist niet waar ze mee bezig waren en konden maar een ding ter gelijk.

Gasten naast ons hadden nog een haar in het eten.

Hier komen wij zeker niet meer terug!

Richa

Heerlijk gegeten op het terras. Goed brood met pesto en goede wijn. De misto dello chef met 3 soorten pasta uit de oven is verrukkelijk, en is ook voor grote eters meer dan voldoende. Bediening heel vriendelijk, al duurde het wel lang voordat het eten op tafel kwam. Kom hier zeker terug.

Gegeten op 18 juni 2013

Peteroes

Heerlijke pizza's gegeten. Het duurde alles bij elkaar wel een uur voordat het op tafel stond. Na binnenkomst direct een drankje maar de kaart kwam pas na een kwartier op ons verzoek. Twee ogenschijnlijk onervaren meisjes bleken inderdaad pas een maand in dienst te zijn. Bij de bar is het een drukte van belang i.v.m. de organisatie van de afhaal- en bezorg pizza's. na 3 kwartier kwam de mededeling dat onze pizza's te lang in de oven nhadden gestaan en er nieuwe werden bereid. Dit met excuses en de belofte van een gratis drankje. Uiteindelijk heerlijk gegeten en samen met het personeel de humor van alles ingezien. Voor mensen die enigzins haast hebben lijkt dit, gezien ook de andere recensie,s geen geschikt restaurant. Kortom Eten is top maar de organisatie van het geheel lijkt een probleem

Gegeten op 8 juni 2013

fam-Eitjes

Wij eten regelmatig in dit restaurant. Het eten is heerlijk, de bediening is ontzettend aardig, in voor een praatje en heel vlot. Het is een gezellig restaurant. Kortom we voelen ons thuis bij deze hardwerkende mensen.

Gegeten op 11 november 2012

TjebbeHarte

Laatst met wat vrienden voor het eerst in dit gezellige restaurant gegeten. De vlugge bediening deed ons versteld staan door het tempo. Later kwamen we er echter achter dat er niet één maar twee obers aan het werk waren. De zeer vlotte jongens met een leuke babbel leken nogal op elkaar. Toen we later in een ander etablissement een biertje aan het nuttigen waren zijn we dezelfde jongens nog tegen gekomen en een praatje met ze gemaakt, Ruben en Guido heten ze als ik het goed heb. Nu is het niet zo dat deze jongens het enige pluspunt van dit restaurant zijn, het eten is ook nog eens heerlijk en het restaurant is zeer gezellig en smaakvol ingericht.

Schrijf zelf een recensie over Rimini in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over Rimini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.