Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Molen in Ankeveen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 656 14 59

rolanda

Ik had een week geleden een tafel gereserveerd voor 4 personen, ter ere van de verjaardag
van mijn dochter. Bij aankomst was niets bekend van reservering. (slechte zaak).
We hadden de vorige keer heerlijke sliptong gegeten.
We hebben dit weer besteld, maar is ons heel erg tegengevallen.
Er zat amper vis aan de graat, waren erg teleurgesteld en dat voor 19.50 Euro.

Gegeten op 31 augustus 2014

Saar12

Gewoon goed gegeten, sateetje met kroepoek, frietjes en sla. Lekkere saté, niets op aan te merken. Genoeg mensen. Nette bediening. Eetcafé qua kaart, bediening en uitvoering.

Gegeten op 18 april 2014

RoeldePieper

Een bekend adres voor mij maar al een tijd niet gegeten. Inmiddels andere kok maar gelukkig de vertrouwde kaart. Binnen in de Molen mooi en stijlvol aangekleed in kerstsfeer. Het doet direct gezellig aan.
Vooraf de fijn gesneden rundercarpaccio en als de kogelbiefstuk met champignons. De biefstuk was vroeger lekker aan de buitenkant knapperig en binnen sappig. Lekker wat jus, en ruim portie champignons en uitjes erbij. Met deze verwachting viel de uitvoering voor mij wat tegen maar voor de rest prima bereid. De bijgerechten waren ruim voldoende en van prima kwaliteit. Het toetje, Irish coffeeparfait met karamelsaus is een aanrader. Bediening goed verzorgt en de gastheer/eigenaar Peter kwam ook nog even een praatje maken.
Lekker gegeten in een goede en gezellige sfeer.

Gegeten op 11 december 2013

marja27

Op aanraden van een vriendin van middag als lunch pannenkoeken gegeten bij restaurant De Molen in Ankeveen. Ze had niets teveel gezegd want het was de moeite waard. Mijn keus viel op een pannenkoek met spek en gember. Mijn partner ging voor de variant met kaas en gember.
Ik verwachtte plakjes meegebakken spek; in plaats daarvan was de spek over de pannenkoek versnipperd. Samen met de, apart meegeleverde, warme gember was dit een heerlijke combinatie.
De salades, broodjes en appeltaart die wij voorbij zagen komen voor de andere gasten deed ons besluiten hiervoor nog eens terug te komen.
Het interieur van de molen is niet groot en daardoor erg knus. Toch is er wel de mogelijkheid voor groepen om hier te eten.
De dame die ons vriendelijk bediende nam de tijd voor een gesprek, zowel met ons als met andere gasten, zonder dat dat ten koste ging van de wachttijd of kwaliteit van de bediening.
De prijzen zijn verder redelijk en betaalbaar. Al met al genoeg redenen voor ons om terug te komen.

Gegeten op 10 mei 2013

Ton44444

Het eten was net aan voldoende, het voelde niet goed bij binnenkomst dus daarom voor zalm gekozen ipv een vleesgerecht, dat was een gelukkige keuze, want de biefstuk van de tafelgenoot bleek niet echt mals. Het was een warme dag, maar in de molen dubbel zo warm, wat bleek? De verwarming stond te loeien en kon door een technisch mankement niet uitgezet. Gelukkig stond in de andere hoek een flinke airco tegengas te geven...
De bediening deed hun/haar best, maar was niet voldoende bemensd voor een vlotte service.
Overall indruk: wat zonde om op zo'n mooie lokatie niet iets beters "voor te schotelen".

Gegeten op 5 juli 2012

Proever31318

• Matig

Na de recensie van 2006 gelezen te hebben hebben we het toch geprobeerd. Helaas er is niets veranderd!! Er waren maar 3 tafeltjes bezet maar we hebben heel lang moeten wachten. De voorgerechten waren oke maar ik had als hoofdgerecht asperges met botersaus en ham maar dat smaakte helemaal nergens naar. De ham was uitgedroogd en de asperges smaakloos. Door het lange wachten geen toetje genomen. De garnituur bij de overige gerechten was slappe groenten en aardappeltjes. De bediening was wel vriendelijk. Vandaar matig anders was het slecht geweest. Wij komen er niet meer.

Proever52925

• Matig

We vullen geen \"slecht\" in, louter en alleen omdat de pannenkoeken een ruime voldoende kregen en de serveerster/eigenaresse (?) vriendelijk bleef. Maar verder...geen aanrader! Achtergrondmuziekje is leuk, maar om nou een nieuwszender aan te hebben...Vlak na ons (3 volwassenen) kwam een echtpaar binnen. Verder waren er geen etende gasten. De kok/eigenaar was in gesprek met enige bezoekers omtrent afspraak over een partij, hetgeen inhield dat wij bijna een uur op onze pannenkoeken moesten wachten! Het genoemde echtpaar net zo lang op een broodje. Dat kan toch niet, zelfs niet voor een eenvoudig pannenkoekending. De entourage is donker en klein, en als er dan familie van de uitbaters (oma, kind) erg aanwezig zijn, werkt dat storend op ons gemoed. Hier komen we niet weer, aangezien vlak in de buurt wél prettige gelegenheden zijn.

Addy

• Goed

• Goed

Eten in een echte, gezellige oude molen. Sfeer uitstekend, warm en gezellig knus. Niet erg veel plaats dus reserveren is een pré om een teleurstelling te voorkomen! De kaart heeft niet veel om het lijf, de keuze is beperkt maar goed. Voor ieder wat wils en prima prijs
kwaliteit verhouding.

Na het eten liet de bediening alleen alles een half uur voor onze neus staan. Toen wij zelf de borden gingen stapelen had de bediening de hint ook niet door. Persoonlijk vind ik dit erg vervelend, maargoed... Het spreekt voor zich dat we de koffie thuis gedronken hebben. Evengoed toch een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over De Molen in Ankeveen

Schrijf hieronder je recensie over De Molen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.