Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Minevitus

Toon telefoonnummer Bel 0294 413 529

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Minevitus

Bekijk de deelnemende restaurants

De klassiek Franse keuken

Een modern restaurant in een klassiek jasje. Chef-kok Vity laat alleen de allerbeste ingrediënten de keuken binnen. In dit restaurant staat dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn zoveel mogelijk producten biologisch. Wat er uiteindelijk op tafel verschijnt, zijn klassiekers uit de Franse keuken: plaatjes om te zien en heerlijk van smaak. Wat een goed nieuws dat je hier ook voor een uitgebreide lunch terechtkunt!

irene-tom

Via online reservering

Erg vriendelijke bediening die veel ruimte gaf om te genieten van diner en gesprek. Ik heb er twee keer gegeten en deed twee keer dezelfde menukeuze omdat het erg lekker was, al de drie gangen. De tweede keer werd het hoofdgerecht wel anders geserveerd, dat vond ik vreemd en een beetje een teleurstelling. Een gekookt henne eitje vond ik verfijnder en passender dan het er gebakken als spiegelei bovenop gegooid. Veel tweepersoonstafeltjes staan wat krap op elkaar. Als je vroeg bent, kun je echter een goede plek kiezen.

Gegeten op 14 januari 2015

Nanouk_Sabel

Via online reservering

Zoals verwacht super lekker eten! Smaaksensaties strelen de tong. Je wordt er een beetje stil van. Op de service hebben we niets aan te merken. Sfeer, decor en muziek dragen ook goed bij aan een heerlijk avondje uit. Kom je vroeg, dan kun je kiezen aan welk van de ca 14 tafeltjes je plaats neemt. Een deel staan best wel dicht bij elkaar. Op zaterdagavond zit het helemaal vol. Mensen komen hier niet voor niets graag een hapje eten!

Gegeten op 10 januari 2015

Grijpink14

Via online reservering

Heerlijk gegeten, gevarieerd menu. We zaten bij het raam, dit was een comfortabele plek. De bediening was vlot en attent. Prettige, gemoedelijke sfeer. We hebben hier heel lekker en gezellig gegeten.

Gegeten op 9 januari 2015

Henny200

Via online reservering

Eten was goed, maar niet bijzonder. Personeel is niet professioneel. Weinig aandacht. Restaurant zelf is sfeervol, entree is echter een zootje.

Gegeten op 8 januari 2015

IBvA2013

Via online reservering

Aangezien wij 2 volle spaarkaarten hadden en wij Minevitus veruit het beste restaurant van Weesp e.o. vinden heb ik een keer met manlief en een keer met een vriendin genoten van het heerlijke eten! Voor de AH actie kon men kiezen uit 2 menu's en de keuze viel beide keren op menu Gourmandise. Omdat ik zo ontzettend lekker had gegeten de eerste keer heb ik de tweede keer bijna hetzelfde gekozen; vooraf terrine van ganzenlever, zelden zo lekker gegeten, als hoofdgerecht de hertenbout medaillon, botermals en de jus was om je vingers bij af te likken en als dessert heb ik de 1e keer cheesecake genomen en de 2e keer het chocolade dessert, heerlijk! Ook de aanbevolen wijnen waren voortreffelijk. Bij Minevitus wordt met hart en ziel gekookt en dat proef je. Het enige minpuntje vind ik de rij tafeltjes langs de lange muur. Ze staan te dicht naast elkaar waardoor je het idee hebt met meerdere mensen aan tafel te zitten en dus minder privacy hebt. Dat is op zich niet zo erg maar het is een hele uitdaging om tussen de tafeltjes door de plek aan de muur te bereiken. Ik ben niet dik en naast mij zat iemand die ook niet dik was maar wij hadden allebei moeite om de plek te bereiken en weer te verlaten. Een tafeltje minder zou al een wereld van verschil maken maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een extra tafel is toegevoegd i.v.m. de drukte. Wij hopen nog lang van de kookkunsten van Vity te mogen genieten. Tot de volgende keer, Ineke Blom.

Gegeten op 17 december 2014

willemgerard

Via online reservering

Bij binnenkomst stond de tarte tatin langs het gangpad waarschijnlijk door ruimte gebrek. Tafels zo dicht tegen elkaar aan dat mijn partner verder weg zat dan mijn buurman dus weinig privacy. Voor en hoofdgerecht echt zalig! (Zalm/wildpate-wildzwijn/groente taart). Doordat er een open keuken is en de chefkok zich onbespied waant vernamen wij dat een bord met wat speeksel op een doekje werd schoongevreven en zo de zaal in ging.

Gegeten op 19 december 2014

margreet37

Via online reservering

Lekker gegeten bij Minevitus, ik moest ze wel attenderen op de niet glutenvrije cracker op mijn salade en dat een hele nieuwe salade gemaakt moest worden, maar dit werd daarna goed opgepakt

Gegeten op 17 december 2014

Herbert001

Via online reservering

De hele zaak zat vol met AH-eters (wij ook). Er was keuze uit twee menu's, een gemiddeld, en een duurder menu. Alle mensen van het gezelschap moesten kiezen voor menu A of B. Binnen het menu was er weer keuze uit meerder gerechten en er waren ook meerdere gangen mogelijk (tegen meerprijs). De beoordeling per gerecht was verschillend. De vissoep kon op veel waardering rekenen, al was hij een beetje te gepeperd. De zeetong en de hertenschotel werden zeer gewaardeerd. Zelf had ik een biologische runderschotel, die mij een beetje tegenviel. Hij was niet mals genoeg en door het ontbreken van steakmessen ook moeilijk snijden.Het garnituur van spruitjes en ongeschilde krieltjes was zonder meer karig en zag er niet echt feestelijk uit. Het afsluitende kaasgarnituur was voortreffelijk!
Wij waren met z'n drieën, twee willen graag weer terugkomen. Ikzelf wil wel weer iets anders proberen.

Gegeten op 16 december 2014

Misteli

Via online reservering

Ik vond het zo als altijd super eten! En ja op dit niveau koken en mee doen aan de AH actie dan moet je begrijpen dat ze op service net wat missen deze volle dagen. En niet dat de service slecht is maar net te weinig personeel om helemaal verwend te worden. Soms net iets langer wachten op je vraag voor de bediening etc. Maar voor ons is minevitus al 15 jr top dus wij begrijpen goed dat de kosten gemanaged moeten worden. Ga dus vooral na de AH actie nog eens eten bij hun en dan zal je zien : top eten en een hele gezellige avond uit!

Gegeten op 13 december 2014

Splinter2014

Via online reservering

Heerlijk gegeten via het AH voordeel, er werd een menu voorgesteld, wat prima was.
Mijn tafelgenoot had wel iets weinig Kabeljauw met wel 3 spruiten, is wat karig.
het zalm voorgerecht was simpel, mals en smaakvol.
Het is een echt frans restaurant met een oude geest/sfeer, rustig aan en op uw gemak de gangen voorbij laten komen. Ook is de (huis)wijn wel wat aan de dure kant, maar ja we moeten toch rijden.

Kortom, best goed .

Gegeten op 12 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Minevitus in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over Minevitus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.