Minevitus

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0294 413 529

De klassiek Franse keuken

Een modern restaurant in een klassiek jasje. Chef-kok Vity laat alleen de allerbeste ingrediënten de keuken binnen. In dit restaurant staat dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn zoveel mogelijk producten biologisch. Wat er uiteindelijk op tafel verschijnt, zijn klassiekers uit de Franse keuken: plaatjes om te zien en heerlijk van smaak. Wat een goed nieuws dat je hier ook voor een uitgebreide lunch terechtkunt!

Engeltje81

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Vooral de fish and chips ala Vity vonden we lekker. Zeer vriendelijk personeel. Sinds kort verbouwd en dat is ook heel erg mooi geworden.

Gegeten op 26 maart 2015

Grijpink14

Via online reservering

Wij hebben hier echt heerlijk gegeten, originele en zeer smaakvolle gerechten.
Er was een attente en verzorgde bediening.
Fijne avond gehad.

Gegeten op 14 maart 2015

Plnhlsmn

Via online reservering

Het hoofdgerecht viel tegen. Droog en te sterk gekruid vlees.
Bij het nagerecht wilden we op hetzelfde moment de koffie.
De koffie kwam vrijwel gelijk en het nagerecht duurde nog een hele tijd.
De akoestiek is ronduit slecht en dat is wel jammer als je gezellig uit eten wilt.
De bediening was ook niet heel vriendelijk, beetje kil,

Gegeten op 13 maart 2015

ninou

Via online reservering

Minevitus vond ik al een goed restaurant toen ik nog vlees at, maar sinds ik vegetarisch ben gaan eten weet ik zeker: Vity is echt een geweldig goede kok. Voor de meeste koks is zonder vlees koken toch een valkuil, voor Vity niet.

Gegeten op 6 maart 2015

saskia176

Via online reservering

Toen we op de kaart niet datgene konden vinden wat we precies zouden willen, werd zonder enig probleem of extra kosten de gerechten op maat aangepast. Prima eten op een prachtige plek in het pittoreske Weesp.

Gegeten op 20 februari 2015

Rmoreira

Via online reservering

We hadden er meer van verwacht. Het is wel leuk dat je in de open keuken kunt kijken. Wij vonden het eten niet heel bijzonder.

Gegeten op 14 februari 2015

irene-tom

Via online reservering

Erg vriendelijke bediening die veel ruimte gaf om te genieten van diner en gesprek. Ik heb er twee keer gegeten en deed twee keer dezelfde menukeuze omdat het erg lekker was, al de drie gangen. De tweede keer werd het hoofdgerecht wel anders geserveerd, dat vond ik vreemd en een beetje een teleurstelling. Een gekookt henne eitje vond ik verfijnder en passender dan het er gebakken als spiegelei bovenop gegooid. Veel tweepersoonstafeltjes staan wat krap op elkaar. Als je vroeg bent, kun je echter een goede plek kiezen.

Gegeten op 14 januari 2015

Nanouk_Sabel

Via online reservering

Zoals verwacht super lekker eten! Smaaksensaties strelen de tong. Je wordt er een beetje stil van. Op de service hebben we niets aan te merken. Sfeer, decor en muziek dragen ook goed bij aan een heerlijk avondje uit. Kom je vroeg, dan kun je kiezen aan welk van de ca 14 tafeltjes je plaats neemt. Een deel staan best wel dicht bij elkaar. Op zaterdagavond zit het helemaal vol. Mensen komen hier niet voor niets graag een hapje eten!

Gegeten op 10 januari 2015

Henny200

Via online reservering

Eten was goed, maar niet bijzonder. Personeel is niet professioneel. Weinig aandacht. Restaurant zelf is sfeervol, entree is echter een zootje.

Gegeten op 8 januari 2015

IBvA2013

Via online reservering

Aangezien wij 2 volle spaarkaarten hadden en wij Minevitus veruit het beste restaurant van Weesp e.o. vinden heb ik een keer met manlief en een keer met een vriendin genoten van het heerlijke eten! Voor de AH actie kon men kiezen uit 2 menu's en de keuze viel beide keren op menu Gourmandise. Omdat ik zo ontzettend lekker had gegeten de eerste keer heb ik de tweede keer bijna hetzelfde gekozen; vooraf terrine van ganzenlever, zelden zo lekker gegeten, als hoofdgerecht de hertenbout medaillon, botermals en de jus was om je vingers bij af te likken en als dessert heb ik de 1e keer cheesecake genomen en de 2e keer het chocolade dessert, heerlijk! Ook de aanbevolen wijnen waren voortreffelijk. Bij Minevitus wordt met hart en ziel gekookt en dat proef je. Het enige minpuntje vind ik de rij tafeltjes langs de lange muur. Ze staan te dicht naast elkaar waardoor je het idee hebt met meerdere mensen aan tafel te zitten en dus minder privacy hebt. Dat is op zich niet zo erg maar het is een hele uitdaging om tussen de tafeltjes door de plek aan de muur te bereiken. Ik ben niet dik en naast mij zat iemand die ook niet dik was maar wij hadden allebei moeite om de plek te bereiken en weer te verlaten. Een tafeltje minder zou al een wereld van verschil maken maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een extra tafel is toegevoegd i.v.m. de drukte. Wij hopen nog lang van de kookkunsten van Vity te mogen genieten. Tot de volgende keer, Ineke Blom.

Gegeten op 17 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Minevitus in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over Minevitus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.