Mama Mia

• 7.4

• 7.6

ronjtuijnman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jaren geleden waren we vaste klant bij deze kleine pizzeria op de Oostermeent. Er kwam echter de klad in: het vervuilde, verviel, takelde af en we zochten tenslotte onze heil elders.
Maar sinds enkele maanden viel het ons op dat de zaak een gedaanteverwisseling had ondergaan: het smoezelige bruine interieur had plaatsgemaakt voor een frisse inrichting en de twee rokersstoeltjes buiten groeiden uit tot een heus terras. Weliswaar doorsneden door een fietsstrook, maar toch best wel knus onder de zonneschermen.
En dus nemen we de gok voor een hernieuwde kennismaking.
De bediening is vlot en vriendelijk - maar het is dan ook niet echt druk op het terras. We houden het bij een eenvoudige pizza die na het obligate mandje broodjes met kruidenboter vlot en keurig geserveerd wordt.
De wijn is weinig bijzonder: twee liter schroefdop, Merlot del Veneto of zo, maar ach: best een redelijk wijntje. Gelukkig niet van die horeca-bolletjes, maar een glas dat net even lekkerder drinkt.
De pizza's zijn weinig bijzonder, maar wel gewoon 'lekker'. Ik heb er een met champignons, kip, ham, kaas en tomatensaus. De bodem is dus, maar goed gebakken.
Mijn vrouw heeft een vegetarisch exemplaar en ook die is gewoon 'lekker' maar niet uitzonderlijk.
De rekening valt alleszins mee, maar ja, we hadden ons dan ook niet echt te buiten gegaan.
Al met al was het toch een aangename hernieuwde kennismaking met Mama Mia. Een kennismaking die naar meer smaakt...

Gegeten op 10 augustus 2013

Liesssss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb vandaag twee super shoarma besteld. Je bent in de veronderstelling dat een zaak die er zo netjes uit ziet ook prima eten verzorgd. Jammer genoeg was dit niet het geval. Wij kwamen thuis en kwamen tot de conclusie dat er bij de super shoarma geen broodjes aanwezig waren. Prima, zonder broodje kan het ook. Tot de eerste hap: een haar! Dit meen je niet?! Toch wel! En nog ??n. Ok? ik ga bellen voor een nieuwe portie. Het komt eraan. 45 minuten verder (er is nog niemand geweest). Ik ga weer bellen. Het komt er aan. Na enkele minuten komt er iemand van het bedrijf Mama Mia die mij twee nieuwe super shoarma komt bezorgen. Meneer zegt: Kijk maar eens goed in het tasjes: Ik heb er een coca cola en een sinas in gedaan. Nou bedankt zeg. Goed een tweede poging om te eten. Bakje open. Shoarma gehusseld. Eetsmakelijk. Wat zie ik tot mijn grote verbazing? Een haar! Goed om kort maar krachtig te zijn er is maar een manier om Het eten van dit bedrijf te omschrijven: niet smakelijk en je wordt er ontoepasselijk van =)

Gegeten op 20 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Mama Mia in Huizen

Schrijf hieronder je recensie over Mama Mia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!