Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mama Mia

1. BBQ/grill

Mama Mia

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 035 526 18 54

ronjtuijnman

Zomers warm en dus iets onoverdekts gezocht. Mama Mia heeft sinds enige tijd een ruim terras met comfortabele eet-setjes en dus op deze zonnige woensdagavond neergestreken.
De dame van de bediening laat er geen gras over groeien en informeert wat we willen drinken. Ik vraag of een half litertje rode wijn tot de mogelijkheden behoort en mijn vrouw vraagt om een kwart litertje witte. Geen probleem volgens de jongedame in kwestie.
Na enig wachten verschijnt ze met een dienblad met twee losse glazen wijn. Bleek dus tóch een probleem. Vaag verhaal over aangebroken flessen etc. maar dus géén overleg vooraf! Slechte zaak!
Dan laat het opnemen van onze bestelling wel wat lang op zich wachten. Maar goed: we zitten lekker in het zonnetje en we hebben vakantie en dus geen haast, maar een goed half uur zijn we toch wel verder voor we eindelijk onze pizza's op ons tafeltje krijgen. Snel wordt er nog even een placemat en bestek neergelegd en dan kunnen we dan genieten van twee overheerlijke pizza's. Capriccosa en Romano. Dunne bodem en erg lekker.
Mijn glas nadert door alle wachten echter toch al bijna zijn dieptepunt en ik voorzie een pizza die zonder de passende alcoholische garnering genuttigd zal gaan worden en dus bestel ik vast een volgend glas wijn. Dat wordt vlot gebracht en hoewel mijn eerste glas nog een laatste slokje bevatte werd dat toch al zonder iets te vragen weggenomen. Het was maar een slokje, maar toch: a raison van 3,50 per glas is dat toch al vlot een kwartje dat ze daar van tafel pakt...
Kortom: voortreffelijk gegeten, maar de bediening heeft nog veel te leren. Een wat enthousiaster uitstraling kan hierbij zeker geen kwaad. Iets waar haar collega overigens wél meer kaas van gegeten had...

Gegeten op 16 juli 2014

ronjtuijnman

Jaren geleden waren we vaste klant bij deze kleine pizzeria op de Oostermeent. Er kwam echter de klad in: het vervuilde, verviel, takelde af en we zochten tenslotte onze heil elders.
Maar sinds enkele maanden viel het ons op dat de zaak een gedaanteverwisseling had ondergaan: het smoezelige bruine interieur had plaatsgemaakt voor een frisse inrichting en de twee rokersstoeltjes buiten groeiden uit tot een heus terras. Weliswaar doorsneden door een fietsstrook, maar toch best wel knus onder de zonneschermen.
En dus nemen we de gok voor een hernieuwde kennismaking.
De bediening is vlot en vriendelijk - maar het is dan ook niet echt druk op het terras. We houden het bij een eenvoudige pizza die na het obligate mandje broodjes met kruidenboter vlot en keurig geserveerd wordt.
De wijn is weinig bijzonder: twee liter schroefdop, Merlot del Veneto of zo, maar ach: best een redelijk wijntje. Gelukkig niet van die horeca-bolletjes, maar een glas dat net even lekkerder drinkt.
De pizza's zijn weinig bijzonder, maar wel gewoon 'lekker'. Ik heb er een met champignons, kip, ham, kaas en tomatensaus. De bodem is dus, maar goed gebakken.
Mijn vrouw heeft een vegetarisch exemplaar en ook die is gewoon 'lekker' maar niet uitzonderlijk.
De rekening valt alleszins mee, maar ja, we hadden ons dan ook niet echt te buiten gegaan.
Al met al was het toch een aangename hernieuwde kennismaking met Mama Mia. Een kennismaking die naar meer smaakt...

Gegeten op 10 augustus 2013

Liesssss

Ik heb vandaag twee super shoarma besteld. Je bent in de veronderstelling dat een zaak die er zo netjes uit ziet ook prima eten verzorgd. Jammer genoeg was dit niet het geval. Wij kwamen thuis en kwamen tot de conclusie dat er bij de super shoarma geen broodjes aanwezig waren. Prima, zonder broodje kan het ook. Tot de eerste hap: een haar! Dit meen je niet?! Toch wel! En nog ??n. Ok? ik ga bellen voor een nieuwe portie. Het komt eraan. 45 minuten verder (er is nog niemand geweest). Ik ga weer bellen. Het komt er aan. Na enkele minuten komt er iemand van het bedrijf Mama Mia die mij twee nieuwe super shoarma komt bezorgen. Meneer zegt: Kijk maar eens goed in het tasjes: Ik heb er een coca cola en een sinas in gedaan. Nou bedankt zeg. Goed een tweede poging om te eten. Bakje open. Shoarma gehusseld. Eetsmakelijk. Wat zie ik tot mijn grote verbazing? Een haar! Goed om kort maar krachtig te zijn er is maar een manier om Het eten van dit bedrijf te omschrijven: niet smakelijk en je wordt er ontoepasselijk van =)

Gegeten op 20 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Mama Mia in Huizen

Schrijf hieronder je recensie over Mama Mia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.