• foto's van Felicita in Amsterdam - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 422 10 88

Spronskor

Via online reservering

Het eten was zoals italiaans eten hoort te zijn, heerlijk. De service was ook prima.
Enig minpuntje is de akoestiek: door de plavuizen, houten stoelen e.d. is het bij volle bezetting wat lastiger om elkaar nog te kunnen verstaan.
Maar zeker een aanrader voor een volgend bezoek.

Gegeten op 3 april 2015

sven8

Via online reservering

Leuke Iens dinner deal met 7 personen hier gegeten. De uitstekende bediening maakte het een grappige en relaxte avond. Het eten was een prima combinatie van kleine gerechten die we konden delen.

Gegeten op 3 april 2015

laskga

Met Iens- deal hier gegeten. 3 gangen, bestaande uit antipasti, primo met keuze uit 3 gerechten en dessert, voor €17. Tegen een supplement van €7 kon een secondo bijgesteld worden en voor € 4 extra een kaasplankje als dessert. Goed eten, prima huiswijn voor een zacht prijsje, zeer vriendelijke bediening en goede koffie. Simpele inrichting met houten stoelen maar wel stoffen servetten. Een sympathieke tent dus, maar de akoestiek is helaas slecht, heel vermoeiend, zeker met grotere groepen in de zaak.

Gegeten op 4 april 2015

29021956

Via online reservering

heel erg lekker gegeten, vriendelijke bediening, echt een aanrader om hier te gaan eten, veel aandacht besteed, en alles vers gemaakt

Gegeten op 29 maart 2015

anna106

Via online reservering

Op zaterdag 28 maart met z'n tweeën bij felicita gegeten via de iens diner-weken. Bediening was zeer vriendelijk en heeft goed geholpen bij de keus voor de wijn. Antipasti vooraf was heerlijk, zoals je verwacht bij een Italiaan. Pasta met haas als tussengerecht met lekker veel verse parmezaanse kaas. Voor 7,- extra hebben we een ossobuco met San Daniël ham: heerlijk met de zwarte kool! Als dessert een sinaasappeltaart op aanraden van de ober, wederom een goede tip!
Voor ons was dit de derde keer bij Felicita en komen zeker nog eens terug. Als je echte Italiaanse keuken voor een goede prijs zonder opgeprikte toestanden moet je hier zijn!

Gegeten op 28 maart 2015

Danoesje

Via online reservering

Lekker gegeten bij Felicita. We vonden het voorgerecht erg lekker: lekkere gemarineerde groente, mosseltjes en vitello tonato. We houden ervan om verschillende dingen te proeven, dus helemaal aan ons besteed.
De pasta's die volgden waren goed op smaak en al dente gekookt. Als secondi had ik een stukje vis, die mij wel wat te vet was: gefrituurd en ook nog olijfolie erdoor. Ik miste een klein stukje smaak, maar de vis was wel lekker qua structuur.
Dessert wat een citroentaartje. Ook erg lekker, maar echt te machtig na voorgaande gerechten. Misschien een heel licht dessert op de kaart zetten?
Nog een kleine opmerking: we denken dat er soms best iets commerciëler gedacht kan worden. Zo gaf ik bij het bestellen aan dat ik bij mijn hoofdgerecht nog wel een rode wijn zou willen. Hier is niet meer naar gevraagd en ach, er zat nog wat witte wijn in mijn glas dus ik vond het wel best. Een gemiste kans voor de omzet zou ik denken, maar ook wel prettig dat er niet gepusht werd.

Gegeten op 28 maart 2015

Robenliz

Via online reservering

Simpel, maar lekker Italiaans eten. Goede verse antipasti van gegrilde groenten, vitello tonnato en mozzarella met basilicum en tomaat. Holle pasta met heerlijke haas voor de één en gnocchi met gorgonzola en walnoot voor de ander. Zeer drinkbare huiswijn voor erg vriendelijke prijzen. Een lekker toetje en dat alles voor €17! Prima espresso en amaro of limoncello ter afronding. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Een adres om terug te komen; dit restaurantje is ook tegen de normale prijzen de moeite waard.

Gegeten op 24 maart 2015

arjanvandenbreemer

Via online reservering

Goed gegeten, maar niets bijzonders. De antipasti was het lekkerst en de tiramisu het minst. Vispasta was zeer rijk gevuld.

Gegeten op 27 maart 2015

Tim

Gerechten die me doen denken aan Italië. Eenvoudig, maar indrukwekkend door de kwaliteit van de ingrediënten en perfecte timing bij de bereiding. Antipasti en pasta die precies de goede garing hebben en een tiramisu die voluptueus smaakt. En dat voor 17 euro! Een aanrader. Wel even reserveren want de paar tafels zijn druk bezet.

Gegeten op 22 maart 2015

marianne154

Via online reservering

We hebben lekker gegeten, prijs kwaliteit verhouding is goed. Alleen jammer dat wij aan een tafeltje zaten dat bijna tegen de bar aanstond waardoor de ober zich er tussendoor moest wringen. Heel aardig personeel, keuken open, daardoor erg lawaaiig. De antipasta was erg lekker

Gegeten op 21 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Felicita in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Felicita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.