a TripAdvisor company

foto's van Felicita in Amsterdam - 1 foto's van Felicita in Amsterdam - 2 foto's van Felicita in Amsterdam - 3

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 422 10 88

Katharina21

Via online reservering

Uitstekend gegeten met een menu Iens deal en verder hebben we (we waren met 5 personen) nog
een supplement tegen betaling van 7 euro genomen, je kunt dan kiezen uit tournedos of vis (dorade), de smaken zijn uitstekend, de antipasti heerlijk, alles vers en daarna kiezen uit
een pasta, alles met verse ingredienten en goed op smaak, zoals de pasta met lamsgehakt of
de tortellini met truffelsaus, je kunt ook een heerlijke pizza kiezen ipv pasta, de rode huiswijn
uit Puglia was ook prima, dus voor ons een zeer gezellige en geslaagde avond.

Gegeten op 25 april 2015

M_B

Via online reservering

Wij zijn hier met twee personen wezen eten met een IENS-deal. Het meest opvallende was de uiterst vriendelijke en zorgzame service. De kaart werd rustig aan ons uitgelegd, waarbij de verschillende extra opties ter sprake kwamen, zonder dat de ober opdringerig werd. Het eten was uitstekend, al moet je voor een volledig vullende maaltijd eigenlijk wel 4 gangen nemen. De kwaliteit van het eten vindt je dan ook wel terug in de normale prijs. Voor ons ligt deze prijsklasse normaal gesproken net boven ons budget, maar het was erg fijn dat we nu toch eens hier hebben kunnen eten. Verder alleen authentieke gerechten op de kaart, heel fijn. De sfeer is warm en gezellig en de aankleding van het restaurant is prima. Wat opviel, waren de ruime tafeltjes voor twee personen.

Gegeten op 24 april 2015

Meikebe

Via online reservering

Wat een leuk tentje! De lieve obers waren top, het eten ook prima. Een lekker voorafje met verschillend klaargemaakte groente en brood. De speltpasta was heerlijk en het toetje ook. Voor een extra gang was helaas geen plek meer. K ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 april 2015

pk1966

Via online reservering

Bij Felicita gegeten nav Iens deal. Vooraf een uitgebreide Antipasti met zowel vis, vlees als vegetarische gerechten. Alles was vers en gevarieerd, leuk opgemaakte bordjes. Als Primi platti hadden we beide gekozen voor de ravioli met ricotta met truffel en saliesaus. De ravioli was zelfgemaakt en smaakte heerlijk! We konden de verleiding van een Secondi niet weerstaan, je kon wederom kiezen uit vis, vlees en vegetarisch en wij namen de ossenhaas en de vis, goed bereid en smakelijk. Tot slot de pana cota met rode vruchten als dolci, lekker hoor. Kortom een fijne en smakelijke avond gehad in dit restaurant waar de bediening trouwens correct en attent is, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 april 2015

Dinnerdre

Via online reservering

We hebben via de dinnerdeals een viergangendiner genuttigd. Gestart met een heerlijke mix uit vis en groenten, de schelpen goed gekruid en de vitello tonnato mooi subtiel waarbij de groenten heerlijk beetgaar gegrild en vers werden geserveerd. Vervolgens bij de primi aanbeland. De lamstagliatelli was mooi mals en de truffelravioli smaakte voortreffelijk. Vervolgens de ossenhaas ook supermals en geserveerd met een heerlijke saus. Dit alles in aangename porties en begeleid met een heerlijk wijnarrangement. De sgroppino was precies zoals ie moet zijn fris en toch licht cremig, toppertjes. Afgesloten met een lekkere panna cotta en sinaasappeltaart, een aanrader.

Gegeten op 18 april 2015

Pinkypinky

Via online reservering

Heel erg lekker eten, prima service. Vijf gangen genomen en er een hele mooie en lange avond doorgebracht. Leuke verjaardag

Gegeten op 16 april 2015

Ineke-V

Via online reservering

Zeer goed restaurant met vriendelijke correcte bediening. Eten is van uitstekende kwaliteit. Gerechten zijn duidelijk afkomstig van een echte Italiaanse kok precies zoals het hoort. De antipasti van diverse heerlijke gerechtjes, de tagliatelle met voortreffelijke saus en de risotto met garnalen en groene asperges hebben ons geweldig gesmaakt. Het nagerecht was voor ons niet moeilijk te kiezen uit de dessertkaart. Wij zijn namelijk gek op panna cotta. Deze was dan ook precies zoals hij moet zijn. Dit wil in diverse restaurants nog wel eens een grote teleurstelling zijn. Maar hier van zuiver slagroom met een beetje saus van rode en blauwe bessen. Heerlijk. Dit alles samen genietend met een heerlijk glas Bardolino rosé en een grote kan water ( leidingwater wat gratis is ). Daarna nog een goed italiaans kopje koffie met een zeer goede Limoncello, afkomstig uit de oorspronkelijke streek Sorrento. Dit restaurant is dan ook zeer aan te bevelen.

Gegeten op 15 april 2015

RuudTossijn

Via online reservering

Klein, eenvoudig restaurant met een kleine kaart die eens per 2 weken vernieuwd wordt. De gerechten zijn van goede kwaliteit en bereidt met goede producten. Correcte bediening.

Gegeten op 12 april 2015

Allebe

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten bij Felicita, de anti pasti, de pasta met zeevruchten,de ossobucco en als dolci de Baba met Limoncello en citroenijs. Het was verrukkelijk! Het was gezellig druk maar de bediening had alles onder controle.

Gegeten op 9 april 2015

mulderden

Via online reservering

Het ene gerecht was nog lekkerder dan het ander. De persoonlijke bediening is erg goed. De antipasti waren allemaal op hun eigen manier bijzonder en de schropino tussen heerlijke gnochi en hoofdgerecht maakte het helemaal af.

Gegeten op 8 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Felicita in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Felicita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.