a TripAdvisor company

foto's van Felicità in Amsterdam - 1 foto's van Felicità in Amsterdam - 2 foto's van Felicità in Amsterdam - 3

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 422 10 88

Elke dag Italiaans genieten

Een kleine Italiaan waar de wortels in de keuken van Sorrento liggen, een plaatsje onderaan de baai van Napels. De chef kookt het liefst met producten uit deze prachtige streek. Je eet er wat de pot schaft, elke dag wordt er een nieuw, overheerlijk menu op tafel gezet door de gepassioneerde chef-kok Salvatore di Gennaro.

chrisje64

Via online reservering

als we geen AH kaartje hadden gehad en niet hadden gereserveerd dan waren we hier gewoon aan voorbijgelopen.de buitenkant lokt je niet echt naar binnen. wat heel erg jammer zou zijn want wij hebben heerlijk gegeten. met als uitschieter de aubergine met kaas en tomatensaus als antipasti, samen met de verschillende soorten gegrilde groenten, vitello tonato, gebakken intvisringen ( niet rubberig!) enz. Als hoofdgerecht had ik de ravioli en mijn dcohter de spaghetti vongole. alles heerlijk op smaak. als nagerecht kozen we het kaasplankje. als extra hebben wij het wijnarrangement gekozen. mooie uitleg over de desbetreffende wijnen met als topper de dessertwijn uit Sicilië.

Gegeten op 27 augustus 2015

el_zijden

Via online reservering

Met vriendinnen het AH-menu gegeten. Antipasti waren lekker en uitgebreid. De pasta met courgette en pecorino vond ik niet bijzonder. Voor een grote eter was de portie misschien ook wat klein. IJs met sambuca was goed, maar niet wauwie. De bediening was wel heel vriendelijk en alert. Samengevat: lekker gegeten, maar gezien het cijfer op IENS had ik er meer van verwacht.

Gegeten op 26 augustus 2015

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Mooie verse producten. Lekkere scroppino tussendoor. De bediening was beetje chaotisch. We hadden het leuk gevonden als de eigenaar een praatje was komen maken aan tafel.

Gegeten op 26 augustus 2015

BijeenAnder

Via online reservering

Afgelopen zaterdag echt heerlijk gegeten hier! Authentiek italiaanse smaken en gerechten, met veel passie bereid. Ook de bediening was erg vriendelijk en zichtbaar betrokken bij hetgeen geserveerd werd; dit werd bij elk gerecht toegelicht. Eigenlijk zijn wij alleen maar positief over dit restaurant, maar als we dan toch een aandachtspuntje moeten noemen, dan is dat de entourage... De inrichting binnen is enigszins sober, dit zou een vleugje meer 'Italie' kunnen gebruiken. Maar dit heeft voor ons zeker geen afbreuk gedaan aan de heerlijke maaltijd.... Wij waa den ons echt weer even in Italie!

Gegeten op 22 augustus 2015

wklarenaar

Via online reservering

Heerlijk gegeten en prima service. Goed geanticipeerd op het AH kortingssysteem. Basismenu was heel goed en met meer gerechten uit te breiden naar wens.

Gegeten op 16 augustus 2015

hoekvanholland

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten. Het eten was vers bereid met lekkere antipasti vooraf, de bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Gegeten op 19 augustus 2015

joost-ilona

Via online reservering

Hier met dochter gegeten toen we naar filmmuziekconcert in Concertgebouw gingen, met tram zo'n 8 min.
We maakten gebruik van de AH actie.
Het is een klein en gezellig restaurantje, maar het menu is zeer beperkt. Voorgerecht wat tapas van gegrilde groenten, sardientjes, iets met tomaat/mozzarella en tonno tonato. Als hoofdgerecht kun je kiezen uit spagetti vegetarisch of met schelpjes(vis) of een soort gevulde pasta (grote stukken deeg met iets erin) maar meneer is flexibel en geeft aan dat dochter ook een pizza mag bestellen. Wat zij ook deed. Het voorafje was goed. Maar de pizzabodem was best hard en ook de gevulde pasta vond ik teveel naar citroen oid smaken. Het toetje was ok, maar niet bijzonder.
Meneer was verder wel zeer behulpzaam toen hij hoorde dat we krap in tijd zaten ivm concert en maakte hij was vaart in bediening. Ondanks vriendelijkheid en leuke uitstraling zou ik hier zelf niet meer naar terug gaan.

Gegeten op 18 augustus 2015

henriette-jaegers

Via online reservering

Het is een prachtig restaurant, zeer sfeervol! Enorm compliment over de inrichting!
De bediening is eenvoudig maar correct.
Echter zou ik wel willen aanraden om meer drank aan te bieden, in mijn optiek kan je daar aan verdienen.

Gegeten op 15 augustus 2015

gerardo1

Via online reservering

Vriendelijke en aardige service. Het duurde een beetje te lang om ons eten te krijgen, maar het was errug lekker!
De selectie van wijnen was heel hoed. Al in al hebben we een heerlijk diner gehad.

Gegeten op 16 augustus 2015

Bonnievdrempt

Al twee keer heerlijk gegeten! Geweldige ober, vriendelijk, attent en gezellig.
Eten met liefde klaargemaakt vooral de anti-pasti is het vermelden waard!
We komen zeker snel weer een keertje!

Groetjes Jordy en Bonnie

Gegeten op 9 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Felicità in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Felicità. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.