• foto's van Felicita in Amsterdam - 1

• 7.7

Felicita doet mee!

Reserveer nu!

Elke dag Italiaans genieten

Een kleine Italiaan waar de wortels in de keuken van Sorrento liggen, een plaatsje onderaan de baai van Napels. De chef kookt het liefst met producten uit deze prachtige streek. Je eet er wat de pot schaft, elke dag wordt er een nieuw, overheerlijk menu op tafel gezet door de gepassioneerde chef-kok Salvatore di Gennaro.

Abw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom heerlijk !! Vooral de antipasti is altijd genieten. En de truffelpasta niet te vergeten. Opnieuw voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 maart 2014

friet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n vieren heerlijk gegeten in dit gezellige en knusse restaurant!
De voorgerechtjes waren zeer smakelijk, de rib-eye was voortreffelijk en ook de dorade was heel erg lekker. Goeie porties, niet te veel maar zeker niet te weinig. De huiswijn was goed en de bediening prettig, dus we komen hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 2 maart 2014

Savennieres
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de bonnefooi binnengelopen op een zaterdagavond toen we in de buurt waren. Gelukkig was er nog 1 tafeltje voor twee vrij, verder was het er gezellig druk. We hebben het 'menu Italiano' gekozen, anti-pasti, primi en secundi plus dessert voor EUR35. De prijs-kwaliteit was goed en heerlijk gegeten. Professionele, vriendelijke en zeer ervaren bediening.
Ik denk niet dat ik er voor zou omfietsen, maar als ik er in de buurt ben zou ik er zeker weer heen gaan.
(Ik hou overigens de volgende gradatie aan voor het eten: 1-5 mislukt eten, 6 technisch ok, 7 best lekker, 8 lekker, 9 heerlijk, 10 mondorgasme.)

Gegeten op 22 februari 2014

lara79
  • Recensies in de laatste twee jaar

mooie avond doorgebracht met mijn familie, heerlijk eten, zeer vriendelijke lokale, maar ik bleef gefascineerd door de kleine decoraties en service. misschien omdat er een heleboel mensen ..... zullen we toch terug zijn.

Gegeten op 30 januari 2014

rosan3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere malen gegeten bij Felicita en elke keer worden we weer aangenaam verrast! Eerlijk en puur eten met een enthousiaste bediening voor een goede prijs. Salvator en zijn team steken al hun liefde in het bereiden van het eten en dat proef je. Zeer smaakvol! We gaan weeeeeeeer terugkomen!

Gegeten op 25 januari 2014

mc123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de Italiaanse Dinerdagen heerlijk 4-Gangen diner gegeten bij Felicità. Erg leuke luxere Italiaanse ervaring, maar alsof je bij hen in de huiskamer zit. Lekkere wijnen per glas en fles en ook nog limoncello bij de koffie.
Persoonlijk minder weg van de desserts maar die had ik normaal ook nooit besteld. Goede ervaring, we komen terug!

Gegeten op 16 november 2013

dylan4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben gisteren lekker wezen eten bij Felicità met mijn vriendin. We vonden het we spannend omdat we eigenlijk nooit ergens zijn wezen eten waar we niet wisten wat er op het menu stond. We hadden een vier gangen menu wat ontzettend lekker was en ook enorm veel dus we zaten lekker vol. Het decor was lekker ouderwets italiaans wat ik juist fantastisch vond. Super aardige man in de bediening wie denk ik de eigenaar was.
Na een lekkere limoncello op het einde hebben we met een heerlijk gevoel dit restaurant verlaten.

Zeker een aanrader en we komen hier zeker terug!

Gegeten op 21 november 2013

Proever69534
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de Italiaanse Dinerdagen heerlijk 4-Gangen diner gegeten bij Felicità. Gezellig restaurant, niet te groot. Bediening heel klantvriendelijk. Primo met zwarte rijst en garnalen was apart en erg lekker. Visschotel was goed, niet echt avontuurlijk. Citroentiramisu en kastanjeijs waren een goede afsluiting. Met een espresso en een limoncello was de avond zeker geslaagd. Salvatore uit Sorrento heeft zijn best gedaan en we komen vast nog een keer terug.
Viva Italia

Gegeten op 17 november 2013

Prinsen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aardige ambiance met wat ingewikkelde vorm van keuzes voor een menu. Combinatie van voorgerecht met verschillende amuses is heerlijk. Hoofdgerechten waren op zich goed, alleen wat erg weinig en daardoor niet echt voldaan. Service daarentegen is goed en attent.

Gegeten op 25 oktober 2013

karin120
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Felicita.
Fantastische antipasta, riante hoeveelheid.
Mooie pasta en heerlijk gebakken diamanthaas.
Ook een gezellige entourage en heel aardige bediening.
Alleen hele lelijke borden, die zou ik vervangen door mooie witte,maar dat deed niets af aan de kwaliteit van wat erop lag.

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Felicita in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Felicita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!