a TripAdvisor company

foto's van Felicita in Amsterdam - 1 foto's van Felicita in Amsterdam - 2 foto's van Felicita in Amsterdam - 3

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 422 10 88

Elke dag Italiaans genieten

Een kleine Italiaan waar de wortels in de keuken van Sorrento liggen, een plaatsje onderaan de baai van Napels. De chef kookt het liefst met producten uit deze prachtige streek. Je eet er wat de pot schaft, elke dag wordt er een nieuw, overheerlijk menu op tafel gezet door de gepassioneerde chef-kok Salvatore di Gennaro.

cwjh

Via online reservering

Italiaans eten is wat anders als macaroni of een pizza. En dat is wat duidelijk wordt bij Felicita.
Het originele concept van anti-pasto, primi, secondi en dolce, met goede keuze van seizoen producten. Gefeliciteerd Felicita.

Gegeten op 2 mei 2015

AMPors

Via online reservering

Voorafgaand aan een voorstelling in Carré hier gegeten. Het was geweldige avond. Het eten was heerlijk, geen menukaart maar wekelijks worden nieuwe gerechten geserveerd, bereid door een Italiaanse kok. Gewoonweg een top ervaring.

Gegeten op 2 mei 2015

AnnieElizabeth

Via online reservering

Zeker 7 jaar geleden voor het laatst bij Felicita gegeten maar nog steeds een geweldig menu .De kok maakt een heerlijke antipasta. Daarna de pasta, die niet onder doet van een top restaurant in Napels heerlijk !!!!!! Ook het hoofdgerecht met de biefstuk was perfect. Pannacotta als dessert genomen, geweldig lekker. Als laatste de echte Napolitaanse koffie genomen, ik waande me in Italië.

Gegeten op 1 mei 2015

Vincken

Via online reservering

Een ontdekking, een eenvoudig ogend restaurant dat zeer smakelijk gerechten serveert. Geen gedoe met ' franjes' , gewoon puur en goed eten . De antipasti overtrof alle verwachtingen, vers, zeer gevarieerd, ondanks dat we om vegetarisch vroegen. Zeker de rode ui sprong er uit, maar ook de champignons etc waren heerlijk. Vervolgens de ravioli. Oogde simpel en weinig, maar bleek heerlijk van smaak en zeer zeker voldoende. Bij het kaasplankje warm vruchtenbrood en goede uitleg, hier is aandacht aan besteed. De vele mogelijkheden van wijn per glas maken het af. Wat ons betreft een restaurant om vaker naar toe te gaan, ookal is het voor ons omfietsen. Ook voor mensen in rolstoel een goede plek, de tafels staan prettig ver uit elkaar waardoor je niet het idee hoeft hebben bij een ander tot last te zijn.

Gegeten op 28 april 2015

hansaberg

Via online reservering

Antipasta was een aangename verrassing, mooi van kleur, gevarieerd van smaak. Eerste gerecht was een risotto met gamba's. Helaas was de gamba niet goed, maar werd het bord door de bediening direct vervangen door een nieuw bord. De risotto was goed van smaak. Nagerecht was een heerlijke panacotta. Al met al een aanrader.

Gegeten op 28 april 2015

eddy6

Fantastisch geholpen en heerlijk gegeten. iens menu was top. Direkt een karaf water gekregen en die stond later ook niet op de rekening! Ook de geadviseerde wijn paste goed bij het hoofdgerecht!

Gegeten op 17 april 2015

Katharina21

Via online reservering

Uitstekend gegeten met een menu Iens deal en verder hebben we (we waren met 5 personen) nog
een supplement tegen betaling van 7 euro genomen, je kunt dan kiezen uit tournedos of vis (dorade), de smaken zijn uitstekend, de antipasti heerlijk, alles vers en daarna kiezen uit
een pasta, alles met verse ingredienten en goed op smaak, zoals de pasta met lamsgehakt of
de tortellini met truffelsaus, je kunt ook een heerlijke pizza kiezen ipv pasta, de rode huiswijn
uit Puglia was ook prima, dus voor ons een zeer gezellige en geslaagde avond.

Gegeten op 25 april 2015

M_B

Via online reservering

Wij zijn hier met twee personen wezen eten met een IENS-deal. Het meest opvallende was de uiterst vriendelijke en zorgzame service. De kaart werd rustig aan ons uitgelegd, waarbij de verschillende extra opties ter sprake kwamen, zonder dat de ober opdringerig werd. Het eten was uitstekend, al moet je voor een volledig vullende maaltijd eigenlijk wel 4 gangen nemen. De kwaliteit van het eten vindt je dan ook wel terug in de normale prijs. Voor ons ligt deze prijsklasse normaal gesproken net boven ons budget, maar het was erg fijn dat we nu toch eens hier hebben kunnen eten. Verder alleen authentieke gerechten op de kaart, heel fijn. De sfeer is warm en gezellig en de aankleding van het restaurant is prima. Wat opviel, waren de ruime tafeltjes voor twee personen.

Gegeten op 24 april 2015

Meikebe

Via online reservering

Wat een leuk tentje! De lieve obers waren top, het eten ook prima. Een lekker voorafje met verschillend klaargemaakte groente en brood. De speltpasta was heerlijk en het toetje ook. Voor een extra gang was helaas geen plek meer. K ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 april 2015

pk1966

Via online reservering

Bij Felicita gegeten nav Iens deal. Vooraf een uitgebreide Antipasti met zowel vis, vlees als vegetarische gerechten. Alles was vers en gevarieerd, leuk opgemaakte bordjes. Als Primi platti hadden we beide gekozen voor de ravioli met ricotta met truffel en saliesaus. De ravioli was zelfgemaakt en smaakte heerlijk! We konden de verleiding van een Secondi niet weerstaan, je kon wederom kiezen uit vis, vlees en vegetarisch en wij namen de ossenhaas en de vis, goed bereid en smakelijk. Tot slot de pana cota met rode vruchten als dolci, lekker hoor. Kortom een fijne en smakelijke avond gehad in dit restaurant waar de bediening trouwens correct en attent is, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Felicita in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Felicita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.