Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Robert in Hilversum - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 624 56 95

michelle39

We hebben hier gegeten tijdens een bruiloft. De gerechtjes waren gevarieerd, goed op smaak en bestonden uit bijzondere combinaties.

Gegeten op 20 september 2014

wschaake

Via online reservering

Top avond gehad bij Robert met een groep collega's. Lekker gegeten en gedronken en hele vriendelijke bediening.
Als je de weg niet kent, kijk op hun site voor navigatie tips anders verdwaal je in het bos.

Gegeten op 26 november 2014

berthankemper

Via online reservering

We hebben met vrienden een diner aangeboden tgveen 50 jarig huwelijk.
Vanwege het ontbreken van een grote ronde tafel was voor een andere langwerpige gekozen . Ook prima. Ons gouden echtpaar kreeg desgevraagd een menukaart zonder prijzen.
We kozen met elkaar voor het menu van de chef van vier gangen met een wijnarrangement. Ik was "bob" en kreeg telkens een half glaasje. De sommelier wist met ferve de exclusieve wijnen aan te prijzen.
Het voorgerecht had drie bitterballen van franse kaas. De mosterdsoep had een half garnalen kroketje. Het hoofdgerecht was een gebraden poot van een tarantaal op een bedje van aardappelpuree en apart geserveerde salade en gebakken roseval aardappelen.
Ook het toetje werd vorstelijk opgediend ( altijd eerst de dames en altijd van rechts!).
Van half zeven tot half elf hadden wij een heerlijke avond met een uitgekiende maar ook spontane bediening

Gegeten op 13 september 2014

hverme

Via online reservering

Wij zijn geen onbekenden bij Restaurant Robert, maar ook deze keer wedrden onze verwachtingen helemaal positief beantwoord.
De kreeft vonden mijn man en ik het heerlijkst. Dat wil niet zeggen dat het visgerecht geen voldoende verdiende: een dikke acht volgens onze smaakpapillen!
Van het dessert heb ik een paar hapjes geproefd, mijn man had nog wel een portie meer gelust.
We prijzen de kok met het serveren van mooie borden, heel kleurrijk, zonder dat je hoofdpijn zou kunnen krijgen van de schakering ervan.
De bediening is uiterst vriendelijk, maar getuigt tevens van een grote deskundigheid. We waren heel tevreden over de aanbeveling van de wijnen.
Wij voelen ons al heel lang erg thuis bij de aankleding van de eetruimte, de ruime indeling van de tafels.
Er is nog nooit een avondje "uiteten" bij Restaurant (vroeger Bistro) Robert geweest dat we niet met een heerlijk gevoel thuis kwamen.
Wij bevelen dit zo romantisch gelegen restaurantje altijd heel erg aan bij vrienden en familie!

Gegeten op 4 september 2014

MvHoltetoechte

Restaurant Robert in Hilversum ligt mooi afgelegen aan de rand van het bos. Charmant en van buiten veelbelovend. Van binnen helaas minder aantrekkelijk en ik hoop dat men dit gaat verbeteren. Al meer dan drie keer wezen dineren over een tijdsbestek van twee jaar en eerlijk gezegd ben ik niet geneigd om snel nog een keer te gaan. Het eten is zeker prima te noemen maar in de omgeving zijn gewoon veel betere restaurants te vinden. Om de locatie hoef je hier dus ook al niet naartoe dus wat blijft er over? De bediening! Ja... vriendelijk en doet over het algemeen zijn best. Maar voor mij niet snel voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 mei 2014

DirkjanIens

Werkelijk uitstekende, ontspannen ontvangst. Ook de bediening was zo: los en ontspannen, maar wel vakkundig en ook terzake van de gerechten goed op de hoogte.

Het decor is vooral mooi vanwege de ligging; op een heerlijke zomeravond zit je werkelijk heerlijk daar.

Dan het eten: de basis is erg goed, de vadovan bij de lamsrack is wel erg uitgesproken qua smaak en past net niet helemaal bij de frisheid van de couscoussalade. De heekfilet was precies goed en in balans met de knolselderijpuree. Leuke combi! Qua portionering was het goed, omdat we alleen een hoofdgerecht namen; als je deze porties krijgt in een menu, zou ik het dessert niet halen...

Wat mij betreft een blijvertje: good Value for money

Gegeten op 10 juli 2014

Vonjo

Prachtig gelegen in de bossen tussen Hilversum en Bussum staat het restaurant Robert.
Met een Groupon voucher hebben we hier gereserveerd.
Binnengekomen heerst er een gezellige sfeer. Ontvangst was prima.
We moesten ons maar laten verrassen door de kok met het 5-gangen menu.
De wijnkaart was prima. Behalve de wijnen die je per fles kon nemen was er ook voldoende keuze voor de huiswijn.
Wij namen een Spaanse wijn. Een rode Rioja.

De gerechten die we kregen waren prima. Prachtig opgemaakt en bijzonder van smaak. Niet te grote hoeveelheden.
Op deze manier heb je een goede indruk van wat de keuken je kan bieden.
Toch nog een kleine opmerking over de Pomodorisoep. Deze mocht wat romiger zijn en een garnering van Basilicum erop. Nu vond ik het een beetje gewoon en saai.
De bediening en service waren heel goed.
Het was de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste.

Gegeten op 19 juni 2014

gijs23

Afgelopen donderdag bij Restaurant Robert wezen eten. Wat een fijne ervaring en wat een goede avond hebben we gehad! We konden door het lekkere weer de hele avond op het buitenterras zitten.

De bediening had veel kennis van zaken en was uitermate vriendelijk. Afwijken van het menu was geen enkel probleem en we kregen met het wijnarrangement uitstekend passende wijnen bij de gangen.

Er waren behoorlijk veel klanten maar we kregen absoluut de juiste aandacht, er werd echt moeite gedaan om ons het naar de zin te maken. Het eten was uitstekend en prachtig opgemaakt. We hebben een fantastische avond gehad en hopen snel weer een keer te komen.

Gegeten op 22 mei 2014

Pauls65

Gisteren via Groupon hier het 5 gangen menu gegeten. De hoge verwachtingen die wij naar aanleiding van de recencies hadden heeft men helaas niet waar kunnen maken. De gerechten waren wat ons betreft de groupon prijs waard en zeker niet meer dan dat.
Het restaurant is hard aan een renovatie toe. Schilderwerk is echt oud en zo oogt het ook, loshangende electra draden, tuinstoelen ipv van comfortabele stoelen om echt een avondje relaxed te dineren. Het is het allemaal net niet en past niet bij het luxe restaurant wat men pretendeerd te zijn.
De bediening is wat mij betreft net iets te amicaal en daardoor wat nochalant. Als je een top restaurant wil zijn, hou je dan in ieder geval aan basisregels als eerst dames serveren en niet gewoon het rijtje afmaken, lege wijnglazen meenemen als je een nieuw glas plaatst en als je extra brood brengt, vergeet dan de boter niet. Erg slordig.
Dan de gerechten. Op zich zeker niet slecht maar niet de smaaksensatie waar sommigen hier van spreken. Allemaal vrij basic en niet echt avontuurlijk met als klapper de aspergie soep met een overheersende maggi smaak en de drie te gare mini lamscotteletjes (separaat gebraden dus beslist geen rack!) met wat puree maar zonder groente of ander garnituur. Kom op mensen, dit is een hoofdgerecht en moet de klapper van de avond zijn!
Het dessert was smakkelijk maar een bolletje vanille ijs (met een enkel ijskristal) bavarois in een een klein glas met een te grote lepel en een bolletje, overigens goede, chocolademouse is niet echt een afsluiting om nog lang over na te praten.
Kortom, voor de groupon prijs was het acceptabel maar zeker niet de oorspronkelijke menuprijs waard.

Gegeten op 3 mei 2014

vredebest

Mooie locatie aan het bos, overheerlijk grouponmenu, van begin tot eind heerlijk genoten, goed lamsvlees, mijn tafelgenoten vonden het heerlijk, ikzelf had wel groente erbij willen hebben, maar een kleinigheid t.o.v. het geheel, bediening bijzonder aardig en attent, een van de dames had net een knie-operatie gehad en daar werd keurig een bankje voor gecreeerd!
Klein advies - het interieur en terras mag iets meer charme hebben, vond het een beetje gedateerd en niet echt gezellig ......

Gegeten op 30 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Robert in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Robert. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.