Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Omval

1. Eetcafé
  2. Internationaal

De Omval

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 468 54 80

boerenfox

Op een stille maandagavond hier gegeten met een groep. Voor een gezellige borrel is dit cafe prima geschikt, voor eten een stuk minder. De meeste mensen hadden de carpaccio als voorgerecht, redelijk goed. Vegetarische gerechten, pasta, zijn ronduit slecht. Hoofdgerecht, angussteak was wel heel standaard, de veel te laat opgediende sate was slecht. De keuken sluit al om 8 uur, ondanks dat er bijna niemand was in het cafe waren de meeste desserts al op, de appeltaart kwam net uit de vriezer en die hadden ze daar beter kunnen laten. Tijd voor een goede manager hier want zo gaan ze het niet redden. Wij komen nog eens terug voor een drankje maar eten doen we dan ergens anders

Gegeten op 13 oktober 2014

eetnietteveel

Dit eetcafe leent zich prima voor een low-end zakelijke lunch. Nononsens en recht toe recht aan zou ik zeggen. Als het mooi weer is zit je prima buiten. Zo niet, dan moet je het met het behoorlijk "afgetrapte" binnendeel doen.

Gegeten op 25 oktober 2013

Dekkerkerk

Perfecte lokatie voor een lunchafspraak. Geen verrassende menukaart, maar alles is gewoon goed. Cesar Salade is klassiek, prima op smaak, miste alleen de ansjovis, want die hoort er nu eenmaal in. Alles is vers, zeer smaakvol en prima geprijsd. De lokatie is vooral in de zomer erg aantrekkelijk. Lekker langs een vaart buiten op het terras of langs de pui van het restaurant. Zeer stabiel, prima "eetcafe".

Gegeten op 15 oktober 2013

Ballistic

Het eten is hier niet zo bijzonder. Standaard eetcafe kaart. Wel een prima service en bediening. Wat deze plek toch de moeite waard maakt om te bezoeken is de lokatie. Zeker met mooi weer is het prachtig buiten zitten aan het water, een zijtak van de Amstel.

linjoe

• Uitstekend

• Uitstekend

mijn oma was dit weekend 80 geworden en dat werd groots gevierd in de omval. er was weliswaar maar 3 man aanwezig maar dit was meer dan genoeg. helemaal geen gestress. heel veel lol mee gehad.ook het eten was zeer lekker!

grt.
lindsey schaap

Remy D

• Redelijk

• Redelijk

Al meerdere malen gegeten in dit restaurant aan het water. Als je buiten in het zonnetje kunt zitten is het heerlijk vertoeven hier. Het eten is altijd netjes verzorgd maar niet echt bijzonder. Zo had ik laatst een salade nicoise. Die was zoals het hoort te zijn met knapperige boontjes, tomaten, aardappelen en een dun geroosterd stuk tonijn. Dat stuk was zo dun dat ie doorbakken was en niet rood waar ik om verzocht had. Frietjes waren goed gebakken maar het stuk kalfsvlees van mijn tafelgenoot zag er niet zo smakelijk uit. Al met al kun je hier altijd terecht voor een aardige hap maar met de hoge prijzen die overal gelden in A'dam.

Schrijf zelf een recensie over De Omval in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Omval. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.