Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ming Garden aan de Maas

1. Restaurant
  2. Chinees

Ming Garden aan de Maas

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 428 24 25

erik b

Eenvoudig restaurant met erg vriendelijk personeel. Ik at de Kong po Ngnau dit is heerlijk varkensvlees met noten en nasi. Grote portie voor een goede prijs.
Het uitzicht over de Maas is prachtig . Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kreeg (op verzoek) het overgebleven eten mee in een "doggybag".

Gegeten op 10 oktober 2013

Saraaa123

Een ontzettend leuk restaurantje aan de maas. Uitzicht op zowel de Euromast, de bruggen én de SS Rotterdam. De watertaxi's scheuren voorbij en een groot zeilschip probeert aan te leggen, recht tegenover het restaurantje.
Het eten hier is ontzettend lekker. Wij eten altijd Tik Pan, een gerecht van de plaat. Deze plaat wordt op je tafel gezet, het ruikt ook ontzettend lekker.
Wij verbazen ons erover dat het hier zo rustig is. De service is goed (een hele vriendelijke ober), het eten erg lekker en niet duur. En het is een prachtige locatie!

Gegeten op 11 mei 2013

Mo

Gisteren met 4 personen hier gegeten. Buitenkant van het restaurant zag er niet aantrekkelijk uit maar binnen was alles netjes en schoon. Ook waren de tafels netjes gedekt.

Van tevoren gereserveerd en we hadden een keuzemenu via Groupon gekocht. Tijdens de reservering gevraagd of er rekening kon worden gehouden met dieetwensen en dat was mogelijk en dat heb ik bij een Chinees restaurant nog niet eerder meegemaakt. Vandaar dat ik voor de service een 8 heb gegeven.

De bediening en de eigenaar (dhr. Wong) waren trouwens heel aardig en klantvriendelijk en ze doen hun werk dan ook echt met plezier en dat was prettig.

Het eten vonden wel allemaal een 7 waard. Jammer dat op het ijs slagroom zat uit een goedkoop spuitbusje. En ook jammer dat er geen wafeltje of vruchten bijzaten ter garnering. Het dessert was dus een onvoldoende.

Leuk om erbij te vermelden is het uitzicht op de maas: echt geweldig om te zien (de erasmusbrug, en alle schepen die voorbij komen).

Gezien het feit dat dhr. Wong rekening houdt met dieet-wensen komen we hier misschien in de toekomst nog een keer (maar dan eten we het dessert wel liever thuis).

Gegeten op 26 augustus 2012

Proever33762

• Uitstekend

Goeie restaurant met mega uitzicht op de maas en eten is voortreffelijk voor het eendengerechten zoals cripyy ducks en tik pan eend en service goed vriendelijke mensen echte aanrader.

Swiekee

• Goed

De Ti-pan kai schotel smaakte goed maar de andere gerechten (vis en pekingeend) smaakten zoals bij elke andere chinees de bij geleverde bami is smakeloos de chinese bami is veel lekkerder. Het uitzicht op de haven is mooi.

Jason_81

• Uitstekend

Het eten hier is lekker en heb er van genoten.
Bediening was ook goed en de eigenaar was aardig (kwam nog even een praatje maken).
Uitzicht: grandioos! SS Rotterdam, Maastoren, Erasmusbrug, skyline Rotterdam, Euromast... in een oogopslag.
Kom zeker weer terug.

Nathalie_H

• Uitstekend

ik heb hier mogen genieten van een uitstekende dinner, echt lekker gegeten!
Service is uitstekend, de personeel is zeer vriendelijk en je kon goed met hun praten. Decor is iets minder, maar het uitzicht is zeker mooi! Ik heb nu alweer zin om terug te komen, en ik raad je zeker aan om daar te eten.

Proever33762

• Uitstekend

Het eten is goed kom telkens terug voor de eend gerechten ben namelijk eend liefhebber. Kwa service is niets op aan te merken altijd vriendlijk. Decor ja het is een beetje ouderwets maar het uitzicht vanuit het restaurant is grandioos, zicht op de Maas ,SSRotterdam, Euromast en Erasmusbrug. Tot de volgende keer maar weer

Proever51111

Proever45304

• Goed

Ik las dat de meningen over dit restaurant zeer goed tot uitstekend waren, dus om er zeker van te zijn om op donderdagavond een plekje te bemachtigen heb ik een dag van te voren gereserveerd. Mijn vader en ik zaten die avond met z\'n tweeën. \'Maar goed dat we gereserveerd hebben\', riep ik nog. We bestelden beiden gerechten met de gietijzeren pan. Mijn vader nam ossenhaas en ikzelf een mix van vlees en vis. Beide gerechten gerechten waren echt heerlijk. De bediening was goed en het uitzicht formidabel. Volgend jaar met de komst van cruiseschip de \'Rotterdam\' is het uitzicht nog beter. Kortom: een goed restaurant, al moet je over een goede speurneus beschikken om het restaurant te vinden. Maar goed, ik heb (nog) geen TomTom!

Schrijf zelf een recensie over Ming Garden aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Ming Garden aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.