Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Graaf Floris V van Muyden

2. Internationaal
  3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0294 261 296

Gooyseboer

feest geven voor 150 gasten, buffet en dansfeest met mooie schalen borrelhapjes,
buffet met ossenhaas, gamba's, kleine ribs etc, mooie salades. ruim voldoende en value for money.
leuke dames en heren in de bediening, mooie dag !! bedankt

Gegeten op 4 oktober 2014

Earney

Wij waren met 130 man gaan eten en hadden ruim 1 of 2 maanden daarvoor gereserveerd.

Tent was leuk eten wat ook goed, echter de bediening was, gewoon onbeschoft.
Het kwam op neer dat het druk was en dat er niet in discussie gegaan kon worden.
Ik zat aan een tafel met 6 of 7 personen en vroegen maar om een extra portje patat, hier op is een hele rel ontstaan, omdat het druk was enz.
Ik snap nog steeds niet hoe dit zo ver heeft kunnen komen. Ook pogingen van twee andere collega’s om het goed te maken mochten niet baten.

Ik vind dit heel erg jammer. Ik heb ook een mail gestuurd om in contact te komen met iemand van daar, echter ook hier is geen gehoor gegeven.

Ik weet dat hierdoor ik zeker niet meer hier zal komen eten. Het eten mag goed zijn en decor ook maar service moet echt goed zijn.

Gegeten op 9 oktober 2014

Kees Hordijk

Al jaren hoor je dat je in Muiden heerlijke saté kan eten. Dus eindelijk maar eens met bootje afgemeerd en poging gewaagd. Eerst de serveersters. Weinig betrokken en enthousiast. Een mager zesje. De saté en frietjes smaakten op zich prima, maar de opgediende gemengde sla vond ik een misser. In de eerste plaats te grove stukken sla, die moeizaam te verorberen viel. En daardoor krijgt de combinatie van mij een mager zesje. Ongetwijfeld zullen gasten deze combinatie goed vinden. Maar voor mij kan de beoordeling mogelijk hoger uitvallen als men ook kan kiezen uit saté, gecombineerd met witte rijst en gewokte groentes. Als ik hier nog eens zou komen, zal deze saté geen keuze meer voor mij zijn.

Gegeten op 23 september 2014

majvandenbroek86

Dit restaurant heeft een ruim binnengedeelte en een terras met uitzicht op de sluis. Het terras was erg toegankelijk en de tafeltjes waren op voldoende afstand van elkaar geplaatst. Al met al maakte het terras een gezellige indruk.
Wij werden vriendelijk geholpen en onze gerechten werden binnen korte tijd geserveerd.

Wij hebben hier een alleen hoofdgerecht (spare ribs en saté) besteld. Beide gerechten werden op een groot gevuld bord geserveerd. De marinade van de spare ribs was lekker, maar het vlees kon malser. De saté van varkenshaas was wel mals en de satésaus had een goede smaak. Beide gerechten werden geserveerd met frietjes en de gerechten hadden een passende garnering. Geen culinair hoogstandje, maar wel smakelijk.

Gegeten op 6 september 2014

georgedb

Alle waarde naar zijn geld, gewoon eetcafé-kwaliteit tegen eetcafé prijzen en zonder pretenties. Mosselen, kipsaté: simpele gerechten die prima waren bereid en in ruime hoeveelheid werden geserveerd. Prima na een lekker (nat) dagje op het water. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 8 augustus 2014

HenkTruus

Hadden bij Maxis een dinerbon gewonnen, te besteden bij Graaf Floris. Door de slechte recensies op iens.nl gingen we er met gemengde gevoelens naar toe.
Fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Ook als we de bon niet hadden gehad, hadden we gegeten voor een prima prijs. Garnalenkroket, slakken, Surf en Turf, koffie na. Zeker voor herhaling vatbaar.
Henk&Truus

Gegeten op 23 januari 2014

Snakkertje

Zalmduo, steak tartaar, spareribs, muier vispot, muierbol om zomaar wat gerechten te noemen die we hier met vier personen hebben gegeten. Gewoon eerlijk eten zonder pretenties.
Helaas zat er een flinke schuimlaag op de witte wijn, maar toen ik hiervan melding had gemaakt, kwam er gelijk een nieuw glas.
Bij de Muierbol zat niet zoveel advocaat, maar ook hier werd het goed gemaakt met een extra glaasje advocaat.

Gegeten op 29 december 2013

PaulEringa

In het verleden geregeld gegeten bij Graaf Floris: ongedwongen, lekker, niets mis mee.
Voor gisteren, 2e kerstdag, gereserveerd en we verheugden ons op een lekker menu.
Pfft, wat een teleurstelling. De amuse vooraf was waterig, flauw en zonder smaak. Mijn 2 tafeldames hadden daarna een voorgerecht van tonijn en coquille. Beiden goed van smaak, maar de garnering was qua smaak niet in balans. Zelf een mabré van gekonfijte eend: die was OK, maar ook daar was de garnering qua smaak niet in balans en op sommige punten zelfs in disbalans. Tussengerecht: schuimige soep van noordzeekrab. Veel te zout, NIET schuimig. Hoofdgerecht:gebakken zeebaars / gekonfijte kalfssucade. Hetzelfde liedje: het basiselement is OK, maar wordt door de garnering cq bijgerechten afgezwakt, teniet gedaan en in sommige gevallen zelfs 'verknoeid'. Het dessert: lolly van chocolade met vanillemousse en stroop van stoofpeer: een hoog "Van der Valk-gehalte". Al met al is ons dit kerstdiner enorm tegen gevallen. Het lijkt alsof de chefkok (nieuw, net als de eigenaar?) erg z'n best doet om "classy" gerechten te maken voornamelijk door het op te leuken met allerlei tierelantijnen. In de meeste gevallen doet dit onrecht en wordt de smaakbalans verstoord.
Ik ben niet zo van het beoordelingen schrijven, maar dit moest ons echt van het hart.
Dit was de laatste keer dat we bij Graaf Floris V zijn gaan eten!

Gegeten op 26 december 2013

rosa-lie

Ik kom regelmatig bij Graaf Floris, maar ik denk dat dit de laatste keer was.
We kregen een amuse van het huis, die was koud en erg flauw. Mijn voorgerecht was terrine van eend, dat leek regelrecht uit het vriesvak en was nóg flauwer dan de amuse.
Mijn hoofdgerecht was biefstuk Graaf Floris. Nu was de biefstuk prima, maar het garnituur om te huilen zo slecht en weinig. "Vroeger" was dit gerecht echt lekker, nu slaat het nergens op.
Ook erg jammer dat de kaart zo veranderd is...zeer fantasieloos
Het dessert was weer prima...maar er kan dan ook weinig mis gaan aan ijs met fruit.
De sfeer was wel top. Alles gezellig in kerstsfeer. Personeel deed ook zijn best en was erg
vriendelijk.
Waarschijnlijk was dit de laatste keer bij Graaf Floris voor mij.

Gegeten op 26 december 2013

veldhoek

Op maandagavond heerlijk gegeten. Bij binnenkomst meteen de warme sfeer. Aardig personeel. Heerlijk wildmenu! Voor herhaling vatbaar. Wij komen snel weer terug.

Schrijf zelf een recensie over Graaf Floris V van Muyden in Muiden

Schrijf hieronder je recensie over Graaf Floris V van Muyden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.