a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 8% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0294 261 296

leslie58

Geluncht hier was goed. Met 2 kinderen ging goed. Uitsmijter, panini kip met broodje kroket voor de kids. Wijn erbij en het was compleet

JHa01

Afgelopen vrijdagavond heerlijk in het zonnetje gegeten op het prachtige terras in Muiden.
Om te voorkomen dat we een overmaat aan patat/vlees zouden eten hebben we met zijn tweeen vier (dus twee pp) voorgerechten besteld en tegelijkertijd laten uitserveren. Lekkere charcuterie, slakken, zalm en geitenkaas. Heerlijk en niet te zwaar. Glaasje wijn erbij en klaar voor 25 euro pp. Het terras is natuurlijk weergaloos. We zaten 1e rang aan het water.

Gegeten op 12 juni 2015

wiebe3

Even een snelle hap, ivm niet gegeten te hebben. Het was een snelle hap. De ossenhaas spies stond 5 minuten na bestelling al op tafel. Rood ipv medium, lauw en de kwaliteit van het vlees was ronduit dramatisch. Ossenhaas vol met spieren en pezen niet weg te kauwen. Na overleg met de keuken een drankje gratis. Sorry daar gaat het niet om. Het gaat om kwaliteit naar prijs.

Gegeten op 1 mei 2015

edith22

Vlak van tevoren, tegen 20.00 uur via de telefoon gereserveerd voor 4 personen. Misschien was er niet meteen plaats werd gezegd. We werden super vriendelijk ontvangen; "ah, daar bent u, uw tafel is bijna gereed." We kregen een leuke ronde tafel, een prima glas wijn en een lekker broodje. We aten de vis (vangst) van de dag, heek met risotto, hertenbiefstukjes en gebakken kalfslever met garnituur. Erbij kwam friet. Die heb ik wel eens lekkerder gegeten. De vis was erg lekker, met een kruidendeksel, goed gecombineerd met bimi, maar de risotto was wel wat saai. Met twee personen één nagerecht delen was geen probleem. Er werden keurig twee lepels ingedekt, super! We waren jaren niet bij De Graaf gaan eten, het kwam er gewoon niet van, maar de hernieuwde kennismaking is zeer goed bevallen!

Gegeten op 31 maart 2015

Classic

Heel gezellig reataurant. Houten tafels en stoelen, sfeerverlichting en als klap op de vuurpijl een echte openhaard. Ik eet hier zo nu en dan en reserveer altijd een plekje naast de haard. Het eten is ook prima, ik had de kipsate. Leuk voor een avondje samen.

Gegeten op 19 februari 2015

White

Na een half jaar zijn we maar weer eens een hapje gaan eten bij Graaf Floris en was positief verrast.
Simpele net opgemaakte borden, niet te veel poespas. Alles goed op smaak en de klassieke simpele gerechten goed uitgevoerd.
Gebakken eendenlever met gekarameliseerde appeltjes vooraf was wat aan de karige kant. Perfecte truffelrisotto bij de red snapper, en een simpele maar prima creme brulee.
Bediening erg vriendelijk en attent. De sfeer is erg knus zo bij de open haard.

Ga zo door met deze opwaartse lijn en tot Snel!

Gegeten op 10 januari 2015

BARTCALTING

Geweldig eten in een prachtige omgeving met zeer aardige en vlotte bediening!
We zochten een restaurant voor 16 vrienden en vriendinnen alvorens naar een voorstelling in het Muiderslot te gaan. Omdat we goede herinneringen hadden aan het prachtig aan de oude haven gelegen restaurant Graaf Floris V -waar we vaak na zeiltochten een hapje gingen eten- reserveerden we hier een tafel Dit in de wetenschap dat we wellicht teleurgesteld zouden worden omdat het restaurant een nieuwe eigenaar heeft. Het tegendeel bleek het geval te zijn! We werden hartelijk verwelkomd en meegenomen naar een sfeervolle ruimte in de nok van het eeuwenoude gebouw met een open haard en veel kaarslicht. De gerechten waren van hoge kwaliteit en we werden voortvarend bediend door zeer vriendelijke meisjes. Dit in combinatie met een wandeling langs de Herengracht, een bezoek aan het Muiderslot en na afloop een drankje bij cafe Ome Ko maakte deze avond een geweldige en memorabele gebeurtenis! We raden iedereen dan ook aan een bezoek aan Muiden te brengen en dan bij Graaf Floris V te eten!

Gegeten op 17 december 2014

Martijntje1313

Het eten was prima, stoofpotje en lever met spek, spek was taai, lever was prima. De bediening was onder de maat, ongeïnteresseerd absoluut niet bij de les. Wij kwamen met 4 personen binnen, kregen in eerste instantie geen kaart er werd gevraagd of we wat wilden drinken en kregen na vragen pas de kaart en wat schetst mijn verbazing, hij was in het Engels, voor ons geen probleem maar er zijn mensen die daar moeite mee hebben. Met afruimen gooide de serveerster een wijnglas kapot op tafel, een persoon kreeg de glasscherven op zijn schoot en de tafel lag vol scherven. Ik had verwacht dat er een glas wijn aangeboden werd ter compensatie, maar nee dus. Het is dat het eten goed was anders zouden wij er niet meer komen, wij komen al jaren bij Floris maar vinden dat de nieuwe eigenaar het personeel beter moet opleiden!

Gegeten op 13 november 2014

Gooyseboer

feest geven voor 150 gasten, buffet en dansfeest met mooie schalen borrelhapjes,
buffet met ossenhaas, gamba's, kleine ribs etc, mooie salades. ruim voldoende en value for money.
leuke dames en heren in de bediening, mooie dag !! bedankt

Gegeten op 4 oktober 2014

Earney

Wij waren met 130 man gaan eten en hadden ruim 1 of 2 maanden daarvoor gereserveerd.

Tent was leuk eten wat ook goed, echter de bediening was, gewoon onbeschoft.
Het kwam op neer dat het druk was en dat er niet in discussie gegaan kon worden.
Ik zat aan een tafel met 6 of 7 personen en vroegen maar om een extra portje patat, hier op is een hele rel ontstaan, omdat het druk was enz.
Ik snap nog steeds niet hoe dit zo ver heeft kunnen komen. Ook pogingen van twee andere collega’s om het goed te maken mochten niet baten.

Ik vind dit heel erg jammer. Ik heb ook een mail gestuurd om in contact te komen met iemand van daar, echter ook hier is geen gehoor gegeven.

Ik weet dat hierdoor ik zeker niet meer hier zal komen eten. Het eten mag goed zijn en decor ook maar service moet echt goed zijn.

Gegeten op 9 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Graaf Floris V van Muyden in Muiden

Schrijf hieronder je recensie over Graaf Floris V van Muyden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.