a TripAdvisor company

1. Indonesisch
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 035 621 11 30

reiniele

Een oud en vertrouwd adres voor heerlijk Indisch eten. Neem een standaard rijsttafel en je geniet van zeer gevarieerde schotels vlees, kip, groenten en rijst. Alle zeer smaakvol. De bediening hier is zoals je het in Nederland zelden tegenkomt: heel erg vriendelijk en uitermate alert en attent. Grote klasse! Het restaurant is op een bepaalde manier gezellig qua sfeer. Ook omdat het er eigenlijk altijd vol zit. Ook dat zegt voldoende. Een absolute aanrader.

Gegeten op 22 juli 2015

inekemateman

Met prachtig, warm weer, in de tuin gegeten. Aan het begin prima, maar later toen het drukker werd wel rumoerig, doordat je nogal dicht op elkaar zit, in een ommuurde ruimte.
Voor er ook maar iets van eten of drinken op tafel stond, waren er al 4 personen langs geweest.
Losse glazen wijn,( chardonnay ) vrij duur, karaf kraanwater gratis!
Geen kroepoek of iets vooraf op tafel, was ook geen tijd voor, want de bestelling was er al heel snel.
De rijsttafel was, hoewel niet erg uitgebreid, heerlijk, goed gekruid, maar niet scherp.
De gewone gangbare gerechtjes, wel erg lekker!
De bediening, wat afstandelijk, alles werkte als een goede machine, en met een uur stonden we weer op straat.

Gegeten op 12 juni 2015

petergourmet

Niet voor het eerst is het weer schrikken van de rekening, daar staan dure losse wijnen op (geen bijzondere, wel een paar euro duurder dan bij vergelijkbare restaurants), kroepoek en emping (waarom treffen we die niet gewoon aan op tafel) en kraanwater. Ja, kraanwater moet je betalen hier.
De rijsttafel is karig, geen grote variëteit maar we smakelijk.
Met mixed feelings zoeken we onbegeleid naar onze jassen en verlaten het pand. Jammer, voor het laatst!

Gegeten op 7 mei 2015

GerryDavid

Het kost wat, maar het is dan ook heel erg lekker. Heerlijke Ikan mangoet gegeten. Dat is een
gebakken kabeljauwfilet, met een zachte, kruidige gele saus. De moeite waard!

Gegeten op 9 april 2015

LarsNL

Fantastisch gegeten. Het eten is hier echt ontzettend lekker. Het restaurant ziet er wat gedateerd uit, maar ook dat heeft wel z'n charme. Kleinschaling, met vriendelijke bediening. Niets is een probleem. Als je echt goed Indonesisch eten wilt proberen of ernaar op zoek bent dan is dit HET restaurant. Wel op tijd reserveren denk ik.

Gegeten op 17 december 2014

johan m

In een woord heerlijk. We hebben genoten van de standaard rijsttafel. Vooraf de sateh gambing. Daar geniet ik altijd van, maar zo zacht als deze heb ik het nog zelden gehad. Super. De rijsttafel was uitgebreid en smaakvol gekruid. Zeker niet te scherp. De pisang goreng lekker krokant en niet vet. Service was attent en vriendelijk. Helaas was er geen nasi kuning of tjendol. Dat moet een dag van te voren besteld worden. Anders had ik zeker een negen gegeven. We komen graag terug.

Gegeten op 4 maart 2015

KarelFR1965

In één woord geweldig. Wij hebben een hele gezellige avond gehad.Zowel de voorgerechten als de rijsttafel smaakten prima en de chocolade roomijs was de kers op de taart. Bediening was verder dik ook in orde. Wij komen hier vast en zeker terug.

Gegeten op 2 maart 2015

derk69

Als je bij de Spandershoeve binnen stapt lijkt het alsof de tijd heeft stil gestaan. Een moderne twist is hier ver te zoeken. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om je welkom te heten. Tsja, en dan de menukaart. Prijzen die je in andere restaurants niet zult tegenkomen. Er is keuze uit een rijsttafel of losse gerechten. Is dit echt Indonesisch? Ik zou eerder zeggen dat het Indisch is en dat de authenticiteit van veel van de gerechten ver te zoeken is. Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van de producten prima is.

Gegeten op 7 januari 2015

bellisima

We hebben vanavond hier voortreffelijk gerijsttafeld. Het was alweer een tijdje geleden dat we hier gegeten hebben maar het heeft wat ons betreft niets aan kwaliteit ingeleverd...integendeel...als vanouds dus! Als je van authentiek Indonesisch eten houd moet je echt hier zijn. De gerechten zijn fijn en geraffineerd gekruid maar niet scherp dus ook geschikt voor kinderen. Lekkere chardonnay van het huis...en ga zo maar door. We hebben geen dessert genomen want we waren echt voldaan. Wat ik ook bijzonder vind als je een kopje koffie bestelt krijg je er standaard een likeurtje bij van het huis en i.p.v. het eeuwige koekje lekkere bonbonnetjes en mokkaboontjes zodat je nog fijn kunt natafelen. Het restaurant is stijlvol in Indische sfeer ingericht en de bediening is correct en zeker niet opdringerig. De prijzen liggen wat hoger dan in andere Indonesische restaurants maar de kwaliteit is er wel naar. Dus voor mij blijft Spandershoeve mijn favoriet!

Gegeten op 8 augustus 2014

Pelu2712

Gegeten op 7 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Spandershoeve in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Spandershoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.