Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 427 12 25

ingridmjw

Via online reservering

Lekker gegeten. We hebben alles opgemaakt, dus dat zegt genoeg. Verfijnde smaken, verse knapperige groente, prima beef/kip/garnalen. Rijst wordt als je daarom vraagt aangevuld. Wij hadden een paar grote eters bij ons, dus dat was wel nodig. Ook om de restjes heerlijke curry mee op te kunnen eten. Vriendelijke bediening. Niet overhaast. Helaas bieden ze geen karaf water aan. Daarom 2 flessen water besteld. Een glas wijn kost 3,30. Alleszins redelijke prijs en prima wijntje. Wij gingen met een kortingsbon voor 4 personen. De 5de persoon kreeg zonder daarom gevraagd te hebben 5 euro korting op het menu. Sympathiek.

Gegeten op 19 oktober 2014

weijters

Via online reservering

het eten was erg lekker niets van te zeggen, alleen voelden wij ons een beetje genomen omdat een 3 gangenmenu normaal € 19,50 kost maar van AH en Iens € 29,50 en dat was dan omdat je het zelf samen mocht stellen erg flauwe hap vonden wij.

Gegeten op 19 september 2014

vanderbas

Via online reservering

Afgelopen zondag gegeten bij Warunee met de AH restaurant coupon. 2e menu gratis. Wij kregen een menu dat speciaal was samengesteld voor de AH actie en bood een keuze menu voor € 29,50. Een voorgerecht, een soep en een hoofdgerecht. Het restaurant is heel eenvoudig ingericht en rommelig qua interieur, prima om even snel een hapje te eten maar niet om leuk uit eten te gaan. Het eten smaakte goed maar was niet bijzonder. Onder normale omstandigheden zou ik geen €29,50 aan dit menu uitgeven. Dan zijn er voor dat geld leukere gelegenheden.

Gegeten op 14 september 2014

Ienspeter

Heerlijk gegeten, lekker verse ingredienten en royaal groente. Voorgerecht kip pansit was erg lekker, zo ook de Tom Jam garnalen en hoofdgerecht vis met oestersaus. Hele vriendelijke mensen, prima tafeltjes en stoelen, gezellig en makkelijk binnen stappen, laag drempelig. Ook Thaise biertjes te krijgen. Zou nog iets meer thais kunnen van mij, maar dat is moeilijk met Nederlandse klimaat. Aanrader voor casual lekker eten.

Gegeten op 13 september 2014

jacqueline97

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. Werden vriendelijk onthaald door de eigenaar(?) Hij heeft voor ons een heerlijk menu samengesteld, gevarieerd voor zowel een vegetariër, als een visloze eter.
De entourage is knus, beetje bruin café-achtig.
Het is zeer zeker de moeite waard om hier terug te keren.

Gegeten op 31 augustus 2014

a.massing

Keurig één week tevoren had ik gereserveerd; en ook al kwamen we 20 minuten later, toch was er niks aan de hand. Nadat we voor een menu-soort hadden gekozen, hebben we heerlijk gegeten. De pangsit met zoetscherpe saus als voorgerecht was prima, en de drie hoofdgerechten (:kip/cashew/groenten, ossehaas/cocos/peper, groentenmix) waren voortreffelijk qua smaak, kwaliteit en kwantiteit. Écht een goede keuze, vonden we alle drie. En ook een goede weergave van deze veelzijdige keuken. Want de menukaart is bijzonder uitgebreid. Overigens, mijn rode huiswijn sloot prima aan bij het eten. En dit alles voor 28,50 euro p/p (zonder dessert of koffie/thee).
Saillant detail: de grote tafel werd deze avond bezet door de Thaise ambassade... ;-)

Gegeten op 20 november 2013

Bokarlo

Heerlijk gegeten. De tempura kip en garnalen + soep zijn zalig. Hoofdgerecht curry en malse beef is echt top. Bediening is zeer goed.

Gegeten op 23 augustus 2013

Janelle C

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van deze zaak moet denken; maar eigenlijk dekt de term eetcafé het wel. De zaak is smal en donker en ietwat krakkemikkig. De bediening is een beetje nonchalant, maar wel vriendelijk en doet gewoon haar ding.
Ik kom er voornamelijk afhalen en het eten is echt goed. Vol van smaak en ook goede portionering. Je krijgt geen kilobakken zoals bij de buurtChinees, maar zeker geen ieniemienie bakjes die je bij andere Thai soms krijgt.
Mijn persoonlijke favorieten zijn de Tom Kah Kai, de kip met basilicum, de kip met cashewnoten, de massamancurry en de panaengcurry (met garnalen of beef).
Alhoewel de zaak er een tikje onaantrekkelijk uitziet van zowel binnen als buiten, hoop ik dat ik nog lang van hun eten kan genieten.

koks

Gisteravond hier gegeten. De zaak was leeg en dat bleef zo. Jammer. De kwaliteit is erg goed. Wij hebben de eigenaar wat samen laten stellen en die ging voor safe. De volgende keer gaan we zelf het zeer uitgebreide menu doorploeteren.
De huiswijn is niet aan te raden. Je kunt beter voor een andere kiezen op de kaart en een paar euro meer betalen.

Gegeten op 26 oktober 2012

barcadam

The Thai embassy provides a list of recommended Thai restaurants in The Hague and Warunee is my favorite from their list - the best of the best. When I go Thai, I always get a Tom Yum soup and spicy chili basil chicken and they do an excellent job on both. Prices are good, and the restaurant has a very laid back feel. If you dine in, you'll notice their delivery service is very popular, so also a good choice if you don't want to leave the house.

Gegeten op 14 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Thai Eetcafé Warunee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Thai Eetcafé Warunee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.