Thai Eetcafé Warunee

• 7.9

• 6.9

a.massing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Keurig één week tevoren had ik gereserveerd; en ook al kwamen we 20 minuten later, toch was er niks aan de hand. Nadat we voor een menu-soort hadden gekozen, hebben we heerlijk gegeten. De pangsit met zoetscherpe saus als voorgerecht was prima, en de drie hoofdgerechten (:kip/cashew/groenten, ossehaas/cocos/peper, groentenmix) waren voortreffelijk qua smaak, kwaliteit en kwantiteit. Écht een goede keuze, vonden we alle drie. En ook een goede weergave van deze veelzijdige keuken. Want de menukaart is bijzonder uitgebreid. Overigens, mijn rode huiswijn sloot prima aan bij het eten. En dit alles voor 28,50 euro p/p (zonder dessert of koffie/thee).
Saillant detail: de grote tafel werd deze avond bezet door de Thaise ambassade... ;-)

Gegeten op 20 november 2013

Bokarlo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. De tempura kip en garnalen + soep zijn zalig. Hoofdgerecht curry en malse beef is echt top. Bediening is zeer goed.

Gegeten op 23 augustus 2013

Janelle C
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van deze zaak moet denken; maar eigenlijk dekt de term eetcafé het wel. De zaak is smal en donker en ietwat krakkemikkig. De bediening is een beetje nonchalant, maar wel vriendelijk en doet gewoon haar ding.
Ik kom er voornamelijk afhalen en het eten is echt goed. Vol van smaak en ook goede portionering. Je krijgt geen kilobakken zoals bij de buurtChinees, maar zeker geen ieniemienie bakjes die je bij andere Thai soms krijgt.
Mijn persoonlijke favorieten zijn de Tom Kah Kai, de kip met basilicum, de kip met cashewnoten, de massamancurry en de panaengcurry (met garnalen of beef).
Alhoewel de zaak er een tikje onaantrekkelijk uitziet van zowel binnen als buiten, hoop ik dat ik nog lang van hun eten kan genieten.

koks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier gegeten. De zaak was leeg en dat bleef zo. Jammer. De kwaliteit is erg goed. Wij hebben de eigenaar wat samen laten stellen en die ging voor safe. De volgende keer gaan we zelf het zeer uitgebreide menu doorploeteren.
De huiswijn is niet aan te raden. Je kunt beter voor een andere kiezen op de kaart en een paar euro meer betalen.

Gegeten op 26 oktober 2012

barcadam
  • Recensies in de laatste twee jaar

The Thai embassy provides a list of recommended Thai restaurants in The Hague and Warunee is my favorite from their list - the best of the best. When I go Thai, I always get a Tom Yum soup and spicy chili basil chicken and they do an excellent job on both. Prices are good, and the restaurant has a very laid back feel. If you dine in, you'll notice their delivery service is very popular, so also a good choice if you don't want to leave the house.

Gegeten op 14 juli 2012

ronald17

• Uitstekend

Een zeer goede menukaart,value for money,authentieke thaise smaak,en vriendelijke bediening met prima uitleg.Ook de wijnen zijn uitmuntend geselecteerd.Voor de bierdrinkers is er Hollands zowel Thais bier verkrijgbaar.

chris0402

• Goed

Altijd goed, soepen en curry's, masaman heel lekker. Vis ook goed, inkvissalade. Mooi koud biertje, thaise chef, geen gedoe bediening. Top.

jan van ostade

• Redelijk

Het weekmenu a € 16,90 afgehaald, bestaande uit 2 kleine kiploempia's (je kunt ook voor soep kiezen), 2 soorten curry met witte rijst en een salade. De loempia's waren niet bijzonder, niet zo licht en krokant als ik ze uit thailand ken en komen met een kant en klaar sausje uit een sachet. De curry's (kip en ossenhaas) waren erg goed, met de smaak van authentieke kruiden en aangenaam pittig. De salade bestond uit 2 varianten en was verwarrend: enerzijds wat warme peulen, bloemkoolroosjes en stukken wortel in een waterig sausje, anderzijds ijsbergsla, wortelslierten, stukjes lenteui, zoetzure saus met koriander en stukken surimi (van die witte deegachtige slierten met een roze buitenkant: wat heeft dat met thais te maken?). Met name die laatste salade leidt tot een 'redelijk' oordeel in plaats van 'goed', ook in relatie tot de net iets te hoge prijs. Ik krijg nl altijd een vette baal van die 'salades' van ijsbergsla met wortelslierten, ondanks dat deze dus op onnavolgbare wijze is opgeleukt.

mlvromans

• Goed

Gisteren heerlijk gegeten via Groupon. Vriendelijke mensen en heerlijk eten.
Inrichting van de zaak laat te wensen over.

Firegirl

• Goed

We kennen Warunee zeer goed. De curries zijn prima maar soms wel wat waterig, de smaak blijft goed. Maar Warunee heeft iets dat andere Thais en Den Haag niet hebben; Nam Plaa Dook oftewel knapperige meerval salade met groene mango. Dit is het meest lekkere perfecte gerecht dat ik ken, ik kan het serieus de hele dag eten. Her decor is zozo en de priis is niet laag maar deze salade en een aantal andere waanzinnige gerechten (oa de eend in rode currie) maakt werkelijk alles goed. Personeel is top en ze hebben een goede bezorgservice.

Schrijf zelf een recensie over Thai Eetcafé Warunee in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Thai Eetcafé Warunee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!