a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 020 615 27 04

GerardvanGelder

Heerlijk, echt héérlijk gegeten bij Yogya.
Omdat mijn familie uit dit deel van Java komt en zelf een zeer kritisch koker ben, kan ik wel zeggen dat ik er enigszins verstand van heb.
Samen met de familie rijsttafel genomen. Alles smaakte zoals het hoorde. Goed gekruid, en geen overmatig sambal gebruik om de slechte smaak te verhullen. Helaas gebeurt dit bij andere restaurants te vaak.
Zelfs zoiets eenvoudigs als Pisang Goreng (gebakken banaan) was om je vingers bij af te likken.
Goede bediening waarbij met regelmaat gevraagd wordt of je wel genoeg van alles hebt. Een typisch Indische gewoonte; eigenlijk onnodig want de porties zijn zeer ruim. Ongevraagd wordt er verse rijst gebracht. Ook een goede gewoonte.
Een relaxte plek.
Als er slechte recensies over dit restaurant zijn, dan kan het niet anders dat degene die dit hebben geschreven totaal geen kennis hebben van de Indonesische keuken.
Dit restaurant is een aanrader!

Gegeten op 20 mei 2016

ronjtuijnman

Gegeten op 26 maart 2016

Pas1962

Heerlijk gegeten. Gerechten zijn makkelijk met elkaar te delen zodat iedereen van elkaar kan proeven. Rijsttafel is zeer uitgebreid. De andere gerechten van de kaart zoals babi pangang, saté, kip gerechten met gebakken rijst of bami zijn zeer heerlijk. Een echte aanrader zeker als je moet afrekenen!

Gegeten op 18 maart 2016

Eterr

Zeer slecht!!! Onbegrijpelijk dat dit restaurant zulke hoge cijvers krijgt, ik ben hier speciaal na toe gegaan omdat dit restaurant bij iens zo hoog staat aangeschreven. Maar niets was minder waar. Het eten was smakeloos, droog en te gaar gekookt. Volgens mij was niets vers. Zonde van het geld om daar te eten. Hiervoor kan je bij een andere indonees wel heerlijk eten.

rob456

Erg lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. De eenvoudige ambiance vinden wij prima! De eigenaar (op leeftijd) heeft aandacht voor de klant. Rijsttafel met heerlijke gerechten waar je snel te veel van eet. Aanrader: vraag om wat overblijft mee te mogen nemen. Geen probleem!!

Gegeten op 10 oktober 2015

xoncopier

Een riante tafel voor 4 personen dat moest ook wel anders kon de enorme reisttafel er niet op,
Het was of we bij vroegere schoonfamilie binnen kwamen. Je kan natuurlijk maar een ietsepietsie van al de lekkere gerechtjes proeven en alles was best smakelijk. Net een eetkamer, je eet hier bij de mensen thuis en ze verwennen het bezoek. De gastheer, al meer dan een halve eeuw geleden gevlucht uit Indonesie, die hier zijn gasten ontvangt is altijd ingetogen vriendelijk en laat U graag genieten en zelfs de simpelste gerechten zijn snoeperijtjes, heerlijk.

Gegeten op 28 augustus 2015

PauladeVries

Onbegrijpelijk, wat mij betreft, dat dit restaurant van velen zulke hoge cijfers krijgt. Het eten is slecht. Droge, smakeloze kip karbonade, kipsate van ook al smakeloze geperste (?) kip. Vette, lauwe mihoen/bami en nasi, alles zonder smaak. Alleen de omelet lag in saus met smaak maar dat kwam volgens mij uit een potje: sojasaus. Lekker waren de bijgerechten: seroendeng, kroepoek en "frietjes". Een maal maar nooit meer.

Gegeten op 12 juli 2015

albrtjn

En dat staat notabene op nr 3 van de 50 beste indonesische restaurants. De slechtste ervaring met deze keuken ooit en daar zijn heel wat amateurs bij, slecht gemarineerd droog vleesgecompenseerd met klefffe groente. Niet op temperatuur en volgens mij niet vers bereidt.
Erger nog: het management, schouder ophalend en niet bereid tot compensatie "het is zoals het is".
"top 3? daar heb ik niet om gevraagd, ik heb daar voor nooit een advertentie geplaatst".

Gegeten op 8 juli 2015

We hebben hier een fantastische rijsttafel gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en oplettend. In het fel verlichte restaurant kan je ook gerechten afhalen. Het is geen restaurant voor een avond uit maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed. Een absolute aanrader.

Gegeten op 12 december 2014

arieuiteten

Een weinig uitnodigend restaurant aan de buitenzijde. Als je binnenkomt een zeer vriendelijk onthaal en een welkom gevoel! Met meerdere personen een rijsttafel besteld en heerlijk gegeten. Heerlijke Javaanse smaak! Een verborgen pareltje dat zonder Iens nooit was gevonden.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Yogya in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Yogya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.