Yogya

• 8.1

• 7.3

fjjuch
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor de zoveelste keer geweldig lekker gegeten met kleindochter die ook genoten heeft.
soto, nasi/bami rames, sate en sajor hebben de juiste unieke javaanse smaak .

Gegeten op 7 februari 2014

RvN-hospitality
  • Recensies in de laatste twee jaar

Typischs Javaans restaurant met een authentieke Javaanse keuken. We hebben de rijsttafel besteld. Veel gerechten, niet over geportioneerd. Meeste gerechten verse bereid en smaakvol. Ook de babi pangang besteld op aanraden van kennissen. Geen droogvlees in een bad van zoete rode saus maar krokant gebakken, niet te droog en te vet (al zat er wel een vetrandje op maar die was mooi uitgebakken) op een bedje van taugé. Naturel met de saus, een zoete sojasaus, apart geserveerd. Heerlijk!

De sfeer is prima, decor oud en achterhaald maar eigenlijk hoort dat ook wel weer bij zo'n zaakje. De eigenaar uitermate vriendelijk en aardig.

Gegeten op 9 februari 2013

Garnaal77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten afgehaald, maar viel erg tegen. Het eten was lauw en erg nat. De Rendang was ronduit vies. Alleen de sate en loempias waren goed. Besteld 2 Rijsttafels en 2 Nasi Rames voor totaal 70 euro. Bij thuiskomst bleek bovendien dat de bestelling niet compleet was. Het restaurant zag er ok uit, maar niet meer dan dat. Eens maar nooit weer.

Gegeten op 25 januari 2013

hcuj
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het nieuwe jaar heerlijk gestart met voortreffelijk autentiek Javaans eten. Originele recepten en behoorlijke porties. Zeer vriendelijke bediening en top kokkie in de keuken. Je wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen.

Gegeten op 2 januari 2013

iainb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom al jaren in Yogya en eet er altijd heel lekker en vindt vooral de ontvangst en bediening door de heer Soetarto heel plezierig. Het is ook een gezellige, eenvoudig maar smaakvol ingerichte, zaak met zachte Indonesische muziek op de achtergrond. Ik heb veel Indonesische zaken geprobeerd, maar deze wint het altijd.

Gegeten op 15 december 2012

fpv
  • Recensies in de laatste twee jaar

geweldig restaurant heerlijk javaanse keuken erg vriendelijke mensen . het beste restaurant in de buurt is echt een aanrader .

Gegeten op 3 november 2012

may-ling
  • Recensies in de laatste twee jaar

nu al verscheidene malen gegeten . Authentiek javaans eten .
Heerlijk en zeer voorkomende service .
Bij de rijsttafel kun je hèèl ,veel ,verschillende gerechten van de indonesiche keuken proeven .

willowelk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Naar aanleiding van alle positieve recensies zijn wij hier gaan eten. Inderdaad erg lekker en gastvrij. Er bleek zelfs een tafel klaar te staan voor 14 personen in deze toch kleine zaak. Dan moet het eten wel goed zijn. Enige minpunt is dat je er niet kunt pinnen. Na het eten nog een eindje moeten lopen voor een pinautomaat.

Gegeten op 21 september 2012

Kardamon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een diamandje onder het weinige aanbod van bijzondere restaurantjes in dit gebied. Het restaurant en het decor is eenvoudig, maar dat vergeet je in een bliksemflits als je het eten opgediend krijgt. Gewoon fantastisch, geen andere woorden voor. Een absolute aanrader voor liefhebbers van authentiek Indonesisch eten. Als je om pittig vraagt dan krijg je dat ook! (dus opgepast mensen met zwakke maagjes en tongen) Als je het even niet weet vraag aan de bediening om maar iets te serveren. De bediening is m.n. de eigenaar zelf en zijn vrouw staat in de keuken. Een van mijn favoriete restaurantjes geworden!

Gegeten op 13 juli 2012

aircoheating

• Uitstekend

Wij komen al geruime tijd in dit restaurant altijd vriendelijk ontvangen de eigenaren zijn echt top net als het eten Wij zijn elk jaar op vakantie in Indonesië en Papua -west rond de 6 weken en eten daar niets anders als de Indonesische maaltijden Bij Yogya eet je net zo lekker of nog lekkerder 1 van onze vrienden eet vrijwel geen vlees de eigenaar weet dit en zorgt dat zij dat krijgt wat zij lekker vind zonder te vragen Restaurant Yogya net een familie warong gezellig en klein zeer goede bediening door de eigenaar terima kasi bak

Schrijf zelf een recensie over Yogya in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Yogya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!