Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Cantina Mexicana

1. Toon telefoonnummer 050 312 01 31

mark_Prins

Gegeten op 5 oktober 2014

wernerv

Dankzij de actief van de Albert Hein kwamen we op een zondag avond terecht in het gezellige Cantina Mexicana. Het was voor een zondag avond leuk druk wat in combinatie met de aankleding voor een leuke sfeer zorgde. Het eten was zeer lekker en leuk om de Mexicaanse keuken zo te ontdekken. Verder was de service goed. Al met al een geslaagde avond met lekker eten bij Cantina Mexicana.

Maaike1980

Vorige week heerlijk buiten op het dakterras gegeten bij Cantina Mexicana! Het combinatie gerecht van de enchilada met gehakt en de tostada met fruit of champignons is echt een aanrader! De sfeer en de bediening is altijd goed en ze zijn heel klantvriendelijk.

Gegeten op 23 juli 2014

boogschutter14

Wij hebben hier gegeren tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal op het wk. Dus het was relatief rustig. De maaltijden smaakten prima. Voorgerecht hadden we de overheerlijke nacho's, die smaakten zoals het hoort te zijn. Uit de oven met kaas en pepertjes, erg lekker. Als hoofdgerecht had ik het gerecht wat ongeveer 'combinatie cantina mexicana' heette. Dit was niet de eerste keer dat ik hier at, dus ik wist wat ik kon verwachten en het was wederom prima. Ondetussen werden we door de medewerkers op de hoogte gehouden van hef Nederlands elftal. Dit werkte niet storend en maakte het eigenlijk wel bijzonder. Als toetje kregen we de aardbeien met slagroom aangereden maar mijn oog viel op de cheesecake. Bij het bestellen gevraagd of ik misschien aardbeien bij de cheesecake mocht, dat was geen probleem. Dus ook het dessert was erg goed. Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs. Prijs/kwaliteits verhouding is hier prima. De inrichting is speels en rommelig maar doet daardoor wel gezellig aan. Houd ik wel van. Af en toe staan de tafels en stoelen erg dicht op elkaar, maar op deze rustige avond was dat geen probleem.

Gegeten op 18 juni 2014

kevin34

Gegeten op 12 juni 2014

Fabjola

Drukke zaterdagavond, waardoor ons voorgerecht werd vergeten, maar die kregen we als nog tijdens het hoofdgerecht met excuses en zonder dat we er nog voor hoefden te betalen. Prima oplossing wat ons betrof.
Je zit wat dicht op elkaar, maar erg gezellig en de serveerdame had een stralend humeur en superveel humor. Alle personeel eigenlijk wel, dus da's prima.
En het eten was voor Mexicaans ook helemaal oké. Zachte smaken, groot bord vol, een gezellig rommelig bord vol Mexicaans lekkers, geserveerd als 'Cantina Mexicana Combinacion'.

Gegeten op 3 mei 2014

WaarisHetEi

Cantina Mexicana is een groot restaurant op de Vismarkt. Door de indeling kun je redelijk rustig eten. Wel vind ik dat op bepaalde stukken de tafels te dicht op elkaar staan. Als je met je vriendin gaat eten wil je net wat meer ruimte.
De keuze van de kaart is enorm. Zelf ga ik vaak voor de spareribs of de Nachos Toluca. Beide gerechten hebben flinke porties en smaken gewoon erg lekker. De mixed grill vind raad ik niet aan. De hoeveelheid is prima, maar de stukjes vlees zijn net te droog. Ik heb de mixed grill meerdere malen besteld en elke keer viel deze mij tegen.
De bediening is redelijk. De afgelopen keren liep er een hele enthousiaste man die leuke grappen maakte en zijn werk heel goed deed. Afhankelijk van de drukte word je wel of niet snel geholpen. In elke geval is de bediening vriendelijk.
Decor spreekt mij heel erg aan. Wel kan ik me voorstellen dat mensen dit juist helemaal niks vinden. Het is vrij donker met aan alle muren de gekste schilderijen en voorwerpen. De sfeer is de belangrijkste reden dat ik er graag heen ga.

Gegeten op 4 april 2014

InVe

Midden maart 2014 hier gegeten. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, leuke aankleding, lekker eten! Ik had taco de tio met gehakt. Smaakte goed. Enige minpuntje was dat er maar 1 ieniemini tacotje bij zat (Max 10cm in doorsnede) terwijl dat nou juist zo lekker smaakt. Dit ook aangegeven bij de bediening, blijkt er ook een schotel met 2 taco's te zijn. Naar mijn idee kun je beter 2 of 4 taco's de keuze laten zijn, aangezien ze zo klein zijn ( maar wel erg lekker!) oja 2e minpuntje de stoelen zaten niet lekker. Maar verder snelle bediening en iedereen van onze groep (7 man) enthousiast over het eten, dus zeker een aanrader!

SienekevD

Op een rustige woensdagavondgegeten in dit restaurantje (dat al heel lang op deze plaatst is gevestigd) . En we begrepen waarom het al zo lang bestaat. Hartelijk werden we ontvangen, we mochten een tafeltje uitkiezen en al snel kwam iemand vragen wat we wilden drinken.
Ook de kaart kwam gelijk op tafel. We kozen beide een schotel met verschillende gerechten, mijn tafelgenoot de vegetarische Plato vegetariano Santé Fe en ik de combinacion Cantina Mexicana. Bijna was ik jaloers op de vegetarische hapjes die mijn partner had gekozen, zo smakelijk en afwisselend waren deze (taco met paddestoelen en roquefort, enchilade met paprika, gevulde pepers en gefrituurde uienringen, salade, rijst en bonen). Ook de vleesschotel was heerlijk (taco met kip, enchilada met gehakt, biefstukje, salade, tquite met kip, met erbij guacamole, rijst en bonen).
Na zo'n bord heb je geen toetje meer nodig.
Leuk detail dat het rundvlees van Groninger koeien komt.
Wat dronken we erbij: rode en witte huiswijn, goed te drinken, maar niet helemaal op de goede temperatuur geserveerd.
De bediening was vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Totaal waren we samen ca. €40 kwijt.
Komen we terug? Zeker wel.
Dit restaurantje is een aanrader in zijn soort!

Gegeten op 6 november 2013

Joy123

Afgelopen vrijdag hier gegeten. De bediening was gelijk erg attent: we mochten aan de vrij tafeltje plaatsnemen, of even wachten op een beter plekje. Dat laatste gedaan. De bediening was verder snel en attent.
Ik had als hoofdgerecht de tostada de mi madre: erg smakelijk en een grote portie. Als nagerecht een kopje muntthee, heerlijk.
De inrichting is gezellig, mexicaanse sferen. Wel wat krap hier en daar met veel tafeltjes, maar wel sfeervol door de kaarsjes.
Kortom: prima avond gehad!

Gegeten op 24 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Cantina Mexicana in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Cantina Mexicana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.