a TripAdvisor company

2. Mexicaans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 312 01 31

Proef de Mexicaanse zon

De zonnige Mexicaanse keuken staat centraal in dit bijzonder ingerichte restaurant. Romige guacamole, crispy tortillachips, pittige chorizo, smeuïge kaas verkoelende zure room; al deze kenmerkende ingrediënten vind je terug op de uitgebreide menukaart.

romarworks

Cantina Mexicana is een Mexicaans restaurant zoals je het graag ziet. Ongedwongen sfeer, leuk ingericht restaurant en prima eten. De menukaart biedt volop keus en leuk is dat ook het kindermenu iets meer keuze biedt dan normaal. Al was het nog mooier geweest als dat ook een mini tortilla bij zou staan. De bediening is vlot en attent en toch niet opdringerig. De borden zijn goed gevuld, de ingrediënten zijn vers en het smaakt ook allemaal uitstekend.

Gegeten op 26 juli 2015

Erikje83

Een tijdje was ik niet bij Cantina Mexicana geweest, maar voor een wat snellere hap zonder te veel poespas toch maar weer eens neergestreken. Op het dakterras is op warme dagen vaak gelukkig meer dan genoeg ruimte, zodat we lekker onder de parasol van een Mexicaans diner konden genieten.

Vanwege de reputatie van de grote porties besloten ik en mijn tafelgenote geen voorgerecht te nemen, maar om direct voor het hoofdgerecht te gaan. Mijn keus viel op de combinacion Cantina Mexicana. Dit is een combinatie van enkele Mexicaanse gerechten, waaronder een tortilla, een taco en een klein biefstukje.

De bediening was zeer vriendelijk, al liep door de drukte de communicatie niet altijd even soepel. Tijdens het wachten hadden we gelukkig een drankje en na niet al te lang wachten werd onze maaltijd ook al geserveerd. Bij mijn combinatiegerecht kreeg ik alles op één bord, waarbij de salade over de gerechtjes verspreid wordt. Voor mij is dit geen probleem en na het eten van de salade kwam ik al snel de tortilla's tegen, die uitstekend smaakten. Ook het biefstukje was lekker, al had dit iets minder lang gebakken mogen zijn voor mijn smaak. De aanvulling met bonen en friet (genomen in plaats van de rijst) is altijd prima en de guacamole maakte het gerecht helemaal af.

Al met al was het een prima maaltijd waarbij de porties zelfs voor de grote eter meer dan genoeg zijn. De prijzen zijn redelijk, al kan er bij menig eetcafé voor een zachter prijsje gegeven worden. Voor een goede Mexicaanse maaltijd is de prijs echter prima en ook de bediening was uitermate vriendelijk en correct.

Gegeten op 2 juli 2015

PGroeneveld

Een grappig en een beetje rommelig restaurant met diverse niveaus en veel spullen. Sfeervol en gezellig. We hebben hier lekker gegeten. Vooraf chorizo-worstjes en als hoofdgerecht een combinatieschotel van verschillende gerechten. Verrassend. De bediening is prettig en attent.

Gegeten op 15 maart 2015

Lauraaazz

Prima, gezellig en betaalbaar restaurant voor de betere porties. Ook genoeg vegetarisch aanbod om een keuze te kunnen maken, een aanrader is de Chimichanga!
Ook het bioscoop menu kan ik van harte aanbevelen.
Het is wel wat stoffig en donker binnen, dus qua interieur valt er nog wel wat te verbeteren.

Gegeten op 30 januari 2015

Segalfredo

We zaten in de kelder naast een zeer luidruchtige groep, die op een gegeven moment gewoon irritant werd.
Als voorgerecht namen we nachos en het chorizo worstje. Lekker!
Als hoofdgerecht de Plato Mixto (mixed grill) en Combinacion Cantina Mexicana (combinatie van gevulde tac, gevulde enchilada taquito en biefstukje. De mixed grill was droog, de gecombineerde schotel flauw van smaak. We hadden hier na de nachos en de chorizo meer van verwacht.
Een echt minpunt was de bediening. Deze dame was meer bezig met haar uiterlijk dan met haar gasten. We moesten zwaaien om haar aandacht te krijgen en enig oogcontact zat er ook bij het opnemen van de bestelling niet in. Totale desinteresse.
Door de luidruchtige groep en de falende bedienig hebben we het dessert overgeslagen.

Gegeten op 13 december 2014

proeveruutgrunn

we hadden zin in mexicaans en dit keer probeerden we Cantina Mexicana!
tacos waren goed mixed grill was ook wel goed bediening deed zn best decor was mooi.
om het kort te houden het was een leuke en gezellige dag we hebben ons vermaakt!
(de guacamole was erg lekker een aanrader)

Gegeten op 13 november 2014

mark_Prins

Gegeten op 5 oktober 2014

wernerv

Dankzij de actief van de Albert Hein kwamen we op een zondag avond terecht in het gezellige Cantina Mexicana. Het was voor een zondag avond leuk druk wat in combinatie met de aankleding voor een leuke sfeer zorgde. Het eten was zeer lekker en leuk om de Mexicaanse keuken zo te ontdekken. Verder was de service goed. Al met al een geslaagde avond met lekker eten bij Cantina Mexicana.

Maaike1980

Vorige week heerlijk buiten op het dakterras gegeten bij Cantina Mexicana! Het combinatie gerecht van de enchilada met gehakt en de tostada met fruit of champignons is echt een aanrader! De sfeer en de bediening is altijd goed en ze zijn heel klantvriendelijk.

Gegeten op 23 juli 2014

boogschutter14

Wij hebben hier gegeren tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal op het wk. Dus het was relatief rustig. De maaltijden smaakten prima. Voorgerecht hadden we de overheerlijke nacho's, die smaakten zoals het hoort te zijn. Uit de oven met kaas en pepertjes, erg lekker. Als hoofdgerecht had ik het gerecht wat ongeveer 'combinatie cantina mexicana' heette. Dit was niet de eerste keer dat ik hier at, dus ik wist wat ik kon verwachten en het was wederom prima. Ondetussen werden we door de medewerkers op de hoogte gehouden van hef Nederlands elftal. Dit werkte niet storend en maakte het eigenlijk wel bijzonder. Als toetje kregen we de aardbeien met slagroom aangereden maar mijn oog viel op de cheesecake. Bij het bestellen gevraagd of ik misschien aardbeien bij de cheesecake mocht, dat was geen probleem. Dus ook het dessert was erg goed. Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs. Prijs/kwaliteits verhouding is hier prima. De inrichting is speels en rommelig maar doet daardoor wel gezellig aan. Houd ik wel van. Af en toe staan de tafels en stoelen erg dicht op elkaar, maar op deze rustige avond was dat geen probleem.

Gegeten op 18 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Cantina Mexicana in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Cantina Mexicana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.